abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2012 @ 13:20:59 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106308466
Eens met Hoax. Hoe vermakelijk zijn stupiditeit ook is, oplichters als Sjors en Co. horen niet op FOK!.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106308470
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hij had ook z'n poot stijf kunnen houden.
Als het mij was overkomen (iphone wordt door tnt omgetoverd tot energydrank-blikje), dan had ik idd toegegeven dat een gewone verzending niet verstandig was, maar dan had ik niet betaald.
had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.
pi_106308476
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:18 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

Heeft toch geen zin..
Ga je nu in jezelf praten? :+
pi_106308480
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Sj0kkie het volgende:

[..]

En ook nog met hetzelfde niveau, wat leuk toch! 8-)
ja echt super. dank je wel O+
pi_106308484
quote:

[..]

Hallo Hoax!

"Wat is een hoax - nepwaarschuwing?
Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."

Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchen :')

Getuigd alleen maar meer mijn gelijk. Daarmee is het voor mij genoeg. Ik heb geen zin in praten tegen een koppig, irritant, geestelijk minder bedeelde idioot.

Nou gr gr.
pi_106308498
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ja vooral doorgaan met je hoog-niveau op username bitchen :')

Getuigd alleen maar meer mijn gelijk. Daarmee is het voor mij genoeg. Ik heb geen zin in praten tegen een koppig, irritant, geestelijk minder bedeelde idioot.

Nou gr gr.
Dat was een korte kennismaking, jammer..
pi_106308529
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef Copycat het volgende:
Eens met Hoax. Hoe vermakelijk zijn stupiditeit ook is, oplichters als Sjors en Co. horen niet op FOK!.
Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Co
pi_106308531
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

ik vind het wel geniaal dat ie hier gewoon komt posten :')
mentaal invalide -> een sociopaat of hoe je het schrijft misschien, maar invalide... ach.
Ja leuk, de boel nog wat meer opstoken en debiel doen :') goed idee.

Geestelijk minder bedeeld, is inderdaad beter. In mijn kwaadheid dat zulke mensen bestaan verkeerde woordkeuze :)
pi_106308535
quote:

[..]

Hallo Hoax!

Een nepwaarschuwing, in het Engels hoax genoemd, is een e-mailbericht dat zich tracht te verspreiden als een kettingbrief. Dit betekent dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren."

Hallo Sj0kkie!

"Wat is een Sj0kkie - internetoplichter?
Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
pi_106308539
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:19 schreef fespo het volgende:
hellow wat is dit nou???!??!

Rassemblement du Peuple de Guinée
hier staat het zeflde adres onder aan de pagina.
http://rpghollande.org/In(...)on_hollande_2011.pdf

http://rpghollande.org/ is dan weer iets heel vaags.
Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_106308543
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hallo Sj0kkie!

Een internetoplichter, in het Paupers Sj0kkie genoemd, is een virtuele leugenaar dat zich tracht te verspreiden als een eerlijke handelaar. Dit betekent dat in de advertentie de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk te kopen zonder daadwerkelijk de goederen zoals beschreven te ontvangen."
_O- _O- _O- _O-
  maandag 2 januari 2012 @ 13:24:01 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106308590
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Sj0kkie het volgende:

Waarom gebruik jij mijn woorden? Cat & Co
Jouw woorden?
Mafkees.
pi_106308592
quote:

[..]

Hallo Hoax!

quote:
Dit betekend dat in de boodschap de lezer wordt aangespoord om zoveel mogelijk mensen te informeren
Ja, klopt wel :)

Informeren wat voor oplichter je bent :W
pi_106308621
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

had je bij de rechter wel verloren omdat doordat jij een onderdeel van de deal niet na bent gekomen de koper nu met de brokken zit.
Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...

Maargoed, gelukkig ben ik een stuk wijzer (al zeg ik 't zelf).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_106308677
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dan had ik daarna wel betaald, als alle bewijzen tegen mij zijn. Tot zolang zou ik helemaal niets doen. Iig niet van die domme posts maken op FOK!, en ook niet tegen m'n klonen ouwehoeren...

Maargoed, gelukkig ben ik een stuk wijzer (al zeg ik 't zelf).
nou beter je fout inzien en die corrigeren dan afwachten tot het een rechtzaak wordt imo. is iig iets meer integer, en scheelt de staat een vermogen.
pi_106308689
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:
[quote]17s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Hallo Sj0kkie!

Audrey toch, je raakt me diep :'(
pi_106308745
quote:
99s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:24 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

[..]

Ja, klopt wel :)

Informeren wat voor oplichter je bent :W
Moest je daar zo lang over nadenken..
Groetjes!
pi_106308796
, kom je nog langs? Nouja, nu je zeker weet dat ik in dit bejaarden tehuis woon zou het nog prikkeling door je "domme hersentjes" waard zijn.

Je weet me te vinden! ;)

[ Bericht 40% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:29:07 (Naam verwijderd.) ]
pi_106308863
:W
pi_106308875
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:17 schreef Sjaakman56 het volgende:

Kom dan langs, je verklaard je wantrouwen in inmiddels 3 topics. Er is maar 1 manier om de onschuld te bewijzen. Kom langs, zie het met je eigen ogen en praat er vervolgens weer gezellig over op je toffe forum!
Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_106308895
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:22 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het lijkt de Nederlandse afdeling van een partij uit Guinée te zijn. Als het een studentenhuis is kan best een huisgenoot van Guineese afkomst zijn.
ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...
pi_106308936
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:28 schreef Sj0kkie het volgende:
kom je nog langs? Nouja, nu je zeker weet dat ik in dit bejaarden tehuis woon zou het nog prikkeling door je "domme hersentjes" waard zijn.

Je weet me te vinden! ;)
En dan?
Afwezigheid van een iPhone vaststellen?
Goed bewijs! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 02-01-2012 16:31:34 (Naam verwijderd.) ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 2 januari 2012 @ 13:33:39 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106308975
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:31 schreef FransDeens het volgende:

Hoe wil je dan bewijzen dat je onschuldig bent? Door te laten zien dat je een blikje energydrink in je koelkast hebt liggen?
:D
En dat zijn deur open kan en hij heus geen iPhone heeft ... Overweldigend bewijs.
pi_106309441
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 13:32 schreef fespo het volgende:

[..]

ja lijkt er wel op maar dat kan je alles wat met een zorginstelling te maken heeft wel uitsluiten want daar staat die RPG voor...
Het is geen zorginstelling. Was 't maar waar, want de bewoners kunnen wel wat zorg gebruiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')