quote:Op donderdag 29 december 2011 09:52 schreef jpjedi het volgende:
Gentlemen we have got him!Geld is zojuist terug gestort nadat ik gisteravond een mail ontving dat hij 365 euro ging terugstorten.
Ik heb even radiostilte gehouden om mezelf niet teveel prijs te geven in afwachting van de effectieve storting van het bedrag.
Zoals jullie weten bleef ik in contact met de oplichter en ben de rollen langzaam gaan omdraaien. Om geen risico te lopen heb ik ook hier gemeld dat ik naar een advocaat zou stappen etc. maar in werkelijkheid heb ik enkel electronisch aangifte gedaan en heb verder zijn eigen tactiek gebruikt.. Namelijk een mooie facade opwerpen die weergeeft hoe aktief ik bezig was de zaak uit te zoeken. Het verhaal van Conflict en het verhaal van MisterJ heb ik verweven in mijn mails en net gedaan alsof dit van een advocaat kwam en van PostNL. Hierbij gaf ik hem ook minutieus een verslag van mijn bezoek aan het advocatenkantoor met de melding dat ik voor ingebrekestelling ga en dat ik de strafzaak aan justitie over laat. Hierbij liet ik doorschemeren dat de zaak alsnog vervalt als hij terugstort.
Via het PostNL verslag liet ik hem blijken dat er een tweede aanklacht kan volgen als ik in het gelijk gesteld wordt aangezien PostNL erg gevoelig is voor aantasting van de goede naam.
Gisteravond dus de volgende mail inclusief dreigement dat geen kant of wal raakt:
quote:Om verdere onregelmatigheden te voorkomen, waar ik absoluut geen zin in heb, en ook helemaal geen tijd voor heb ( vind het al frappant dat je voor 350 euro zoveel moeite doet ) heb ik ondertussen het volledige aankoopbedrag teruggestort. Begrijp goed, dit doe ik niet uit angst, en ook niet omdat ik zelf fout zit, maar omdat ik simpelweg de eer aan mezelf wil houden ( mijn naam niet wil schaden ) en soortgelijk. De iPhone is gewoon netjes verzonden zoals ik vanaf de eerste dag al gemeld heb. Wat er zich heeft voor gedaan weet ik niet, maar ik hoop dat Post-NL daar achter kan komen. Zo niet, is dit een les voor mij geweest en is Post-NL definitief van de baan als ik wat moet versturen, dit is niet de eerste keer dat ze zo te werk gaan, en dat hun naam beschadigd is ligt niet aan mij maar aan alle consumenten die Post-NL gebruiken voor verzending van pakketten / aangetekende zendingen. Hun argument neem ik dan ook met een hele grote korrel zout.
Ik verwacht van jou dat wanneer je bericht krijgt van Post-NL over de iPhone dat je mij contacteert. Vroeg of laat kom ik er toch ook wel achter of jij die iPhone ontvangen hebt of niet, ik hou je in de gaten, laat dat duidelijk zijn. Als je mij probeert te bedoezelen ( al krijg ik die indruk niet ), want dan had ik het aankoopbedrag niet teruggestort, heb je in ieder geval wel een verkeerde voor je, maar dat laten we voor nu rechts liggen.
Zoals je beloofd hebt, verwacht ik op zijn minst een medewerking van jou kant, dat je contact opneemt met tweakers en hun bevestigd dat ik het geld heb teruggeboekt, sterker nog, ik verwacht van je dat je de IP/Naam ban teruggedraaid wordt, die heb ik immers door jou gekregen ( terwijl ik zelf de dupe ben van dit alles ). Tevens verwacht ik van jou dat je contact opneemt met de politie en dit tevens meld, hetzelfde geld voor andere personen die ingelicht zijn.
Ik verwacht spoedig reactie van jou.
quote:Speciaal dank aan alle fokkers die mij achter de schermen en in dit topic hebben geholpen met het analyseren van de gegevens en het advies tav de te ondernemen stappen. Laat dit een waarschuwing zijn voor eenieder om vooral niet naïef te zijn en dat oplichters uitermate geraffineerd kunnen zijn. Voorzorgmaatregelen als een imeinr vragen zijn simpel en afhalen is de enige veilige manier van transactie. Ik heb veel geleerd in ieder geval en hopelijk heb ik deze oplichter het wat moeilijker gemaakt om meer slachtoffers te maken. De aangifte loopt natuurlijk gewoon door.
Nogmaals dank aan iedereen.
Het verhaal gaat verder.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:56 schreef jpjedi het volgende:
Ik zal het kort en bondig uiteen zetten en dan zou ik graag wat feedback willen over mijn gevormde mening.
Al jaren doe ik zonder problemen wat koop en verkoop van spullen via tweakers v&a. Denk dan niet aan handel maar meer aan pc onderdelen kopen en verkopen om mijn eigen pc up to date te houden of om goedkoop aan goede apparatuur te komen zoals een macbook pro of een imac. Laatst een iphone 4 gekocht via v&a nadat ik mijn normale routine uitvoerde van het controleren van de feedback van de verkoper en kijken wat zijn verdere geschiedenis is op internet. Geen schokkende zaken gevonden en de verkoper uit Venlo heeft een historie van een jaar met 11 goede feedback verslagen. Normaal haal ik af maar net voor kerst en het gaat al zo lang goed, laat ik het hem maar opsturen naar mijn ouders in Nederland na dat ik vooruit betaald heb. Ik krijg netjes de track en trace code en het pakketje komt na een dag ook netjes binnen. Ook geeft hij een adres bij zijn bankrekeningnr.
Echter je voelt hem al aankomen. Er zat dus geen iphone in maar een euroshopper energy drink blikje, een leeg iphone doosje en een krant uit Veendam. Pakket is onbeschadigd maar heeft wel 2 lagen plakband maar het is dan ook een gebruikt doosje. De zending was ook niet aangetekend verzonden zoals afgesproken.
Na mijn eerste teleurstelling te hebben verwerkt ga ik toch een diplomatiek mailtje naar de verkoper sturen met een beschrijving van mijn bevindingen waarna hij direct terug reageert dat hij net zo verbaasd is en geeft ook zijn gsm nummer. Eerste indruk van mij op dit moment is dan ook dat dit geen oplichter kan zijn aangezien ik niet verwacht dat die zo netjes reageren met contact gegevens. Ik bel hem op en kort gezegd legt hij mij uit dat zijn vriendin het pakket heeft verzonden en is vergeten dit aangetekend te doen. Hij zal contant opnemen met postNL en de zaak aanhangig maken. Ik krijg kort daarop een screenshot van zijn gsm met de gespreksduur en een beschrijving van zijn gesprek met postNL. Zijn reeds uitgesproken vermoedens klopten, veel tijdelijke krachten en minder controle op de sorteercentra en dus waarschijnlijk daar de inhoud verwisseld. Ze maken een zaak aan bij PostNL en over een paar weken krijgen we antwoord. De heer S.V. zoals hij heet, snapt mijn vragen en zegt toe mij te helpen deze zaak op te lossen.
Ondertussen had ik al direct een advertentie rapport gemaakt op Tweakers waar direct bericht van terug kwam via een medewerker met de volgende passage:
[..]
Daar ga je toch wel even twijfelen,... het zal toch niet dat ik alsnog rond de tuin geleid wordt? Ik bel S.V. daar nog eens over op en hij had ook een bericht ontvangen dat hij geband was. Totaal onterecht in zijn ogen en hij zou graag willen dat ik hem zou vrijpleiten bij tweakers. Hiertoe heb ik toegezegd dit te doen als de zaak duidelijk is voor mij. Dat begreep hij vooralsnog.
Toen is Sherlock Holmes er maar bij betrokken en ben ik het pakket gaan onderzoeken. Allereerst het gewicht. De sticker van het inname punt toont 490 gram en de sorteerscan bij PostNL geeft 495 gram online. Oftewel het gewicht is nagenoeg constant gebleven. Weging van het pakket met alle inhoud zoals ontvangen komt ook exact overeen met het label en de sorteerscan. Een reconstructie met een andere iphone (4s dus 3 gram zwaarder) levert 468 gram op. Dit is een feit dat mij nog meer vraagtekens doet plaatsen.
"valse" pakket:
Gereconstrueerd "correcte" gewicht:
Ondertussen ook nog wat andere zaken overdacht en/of geconstateerd:
• Bijgesloten iphone doosje is van alle nummers gestript inclusief imei sticker op de achterzijde.
• Kans dat dit doosje in een sorteercentrum eruit wordt gepakt en men een blikje van nagenoeg hetzelfde gewicht bij de hand heeft is nagenoeg nihil.
• Verkoper werd erg snel kriebelig en was niet gecharmeerd van mijn confrontatie met mijn bevindingen. Het kwam hem over als beschuldiging en dat heb ik dan ook maar beaamd. Ik begrijp zijn reactie maar hij wordt erg fel in zijn derde mailtje en dat komt bij mij ook wel erg vreemd over. Hij draait om antwoorden heen of krijg antwoorden als: "dan heeft die PostNL medewerker vast een weegschaaltje in de auto gehad ofzo"
Dan blijft er nog 1 gegeven over en dat is zijn adres. Ik heb contact met mensen waarmee S.V. zaken heeft gedaan en die zijn overwegend positief al waren er wel wat eigenaardigheden. Een persoon heeft vorige week wat afgehaald bij hem en kwam met hetzelfde adres als ik van S.V. heb gekregen maar hij vertelde ook dat het huis leeg was waar hij hem heeft ontmoet. S.V. gaf aan dat hij aan het verhuizen was. Als ik op dit adres google kom ik op een verzorgingstehuis waar ook een invalide parkeer vergunning voor is verleend in 2010. Er komt ook een andere naam voor op dat adres met hetzelfde nummer.
S.V. geeft als verklaring: "Het is inderdaad zo dat ik ga verhuizen, zoals ik al zei woon ik in een studentenhuis en dit al middels 2/3 jaar, een keer heb je dat wel gezien. Neemt niet weg dat ik er nog steeds woon en nog geen definitieve verhuisplannen heb, die kunnen desondanks wel snel komen. Als ik verhuis in korte termijn krijg je mijn nieuwe adresgegevens ook gewoon hoor, daar hoef je niet bang voor te zijn." Dit is toch vreemd als je huis al leeg staat en het als verzorgingstehuis op internet staat.
Heb ik nu te maken met een zeer gehaaide oplichter of zie ik teveel spoken en beticht ik hem onterecht?
Morgenvroeg heb ik een afspraak voor de aangifte. Ondertussen heb ik S.V. gevraagd op alle punten concreet te reageren aangezien hij veel zaken onbeantwoord laat in zijn mails.
Oh je bent zo slim. Vandaar ook dat je er zo mooi opstaat en keer op keer betrapt wordt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:17 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Wat erg nou.. feit is dat nergens vastgesteld is dat ik een oplichter ben. Slimmeriken.
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh je bent zo slim. Vandaar ook dat je er zo mooi opstaat en keer op keer betrapt wordt.
Hier kan je een nieuwe Iphone kopen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..
Wil je pakket met blikje niet terug?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sj0kkie het volgende:
Lang draadje dit.. wat willen jullie nog bereiken in dit volgende deel? Mijn enthousiasme is gewekt!
Afspraak staat Dinsdag A.s.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:27 schreef FransDeens het volgende:
Om het nog maar eens genuanceerd te vragen: Stel dat Sjors alles tegen heeft, zijn buren hebben de iPhone gejat, daarna de medewerker in het sorteercentrum van PostNL ook, zelfs de bezorger heeft het pakje opengemaakt en de imei-nummers gejat en als kers op de slagroom is zelfs jpjedi niet eerlijk geweest want er zat eigenlijk een blikje Red Bull in plaats van Euro Shopper energydrink in de doos, dan snap ik nog steeds niet waarom er Sjors geen aangifte doet van diefstal.
Dus: is er nou al aangifte gedaan?
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wil je pakket met blikje niet terug?
Toch is dat je bewijs dat je in goede trouw hebt gehandeld.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!
Bewijs! Vingerafdrukken en zulksquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:28 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Oh daarom al die moeite, nee da's helemaal niet nodig joh. Wie weet wie er met de takken aan dat blikje heeft gezeten, bah!
Er wordt niks gekopieerd, dit is een zaak tussen mij - Post-NL en de Politie niet met mensen die er niks mee te maken hebben. Vind het gewoon gezellig hier, dat is de enige reden dat ik nog aanwezig ben. Dus bespaar je de moeite..quote:
Maar je was hier toch klaar? Vervelen jullie je zo erg op oudejaarsdag dat je maar weer komt posten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:24 schreef Sj0kkie het volgende:
Lang draadje dit.. wat willen jullie nog bereiken in dit volgende deel? Mijn enthousiasme is gewekt!
Kan ik ook aan jou vragen? Je hebt er immers niks mee te maken, maar toch blijf je terug komen. Ga zelf wat nuttigs doen..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar je was hier toch klaar? Vervelen jullie je zo erg op oudejaarsdag dat je maar weer komt posten?
Je kunt wel gaan gooien met termen als "netjes" en "ik ben iets kwijt" maar dat is niet geloofwaardig. Het verhaal wat je probeert te verkopen klopt gewoon niet en het verandert steeds. Dat weet je zelf ook en daarom heb je terugbetaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:26 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Betrapt waarop? Volgens mij heb ik netjes terug betaald en ben ik een iPhone kwijt vriend. Ik hoef niet te bewijzen dat ik een iPhone heb om het feit te laten blijken dat ik geen oplichter ben. Helaas..
Wat wil je doen dan?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:41 schreef Sjaakman56 het volgende:
Ik verheug me steeds meer op onze ontmoeting!
Foto'tje dan...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:32 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Er wordt niks gekopieerd, dit is een zaak tussen mij - Post-NL en de Politie niet met mensen die er niks mee te maken hebben. Vind het gewoon gezellig hier, dat is de enige reden dat ik nog aanwezig ben. Dus bespaar je de moeite..
quote:
Zoals ik al zei, jullie lijken me toffe gasten. Het hoeft niet in Venlo... Ergens anders is ook prima. Het adress in Venlo is bekend, dat van jullie niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof er echt mensen naar Venlo gaan afreizen. Waarschijnlijk staat er een treetje energiedrink op de parkeerplaats van dat bejaardentehuis. In een pizzadoos.
Dat zal moeten blijken, de afspraak staat, er zal wel een wonder moeten gebeuren als die iPhone nog terug komt voor die tijd..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Foto'tje dan...
Of zal er helemaal geen aangifte komen?
En jij kopieert katten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkendquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
Ha! Ha! Ha!quote:
Dat moet vast wel behoorlijk komisch zijn dan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Ha! Ha!
Je bent bijna net zo komisch als dat je eerlijk bent ...
Alzheimer light is a bitch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef fespo het volgende:
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkend
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen? Je hebt er immers niks mee te maken, maar toch blijf je terug komen. Ga zelf wat nuttigs doen..
Ik ga dat btw. ook maar doen. Bier!
Groeten!
Pijnlijk ...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Sterke come backquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Nee, ik heb geen reden om bang te zijn. Laat het toch lekker zoals het is joh. Overal tegenin gaan werkt alleen maar averechts.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.
Cc alvast een gelukkig nieuwjaar!
Beste Conflict, je hebt gelijk maar toch blijft dit een vermakelijk topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Dank, dat gaat helemaal goed komen! Jij ook een prettig 2012!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ook!
En Sjorske ook, een jaar vol bezinning, eerlijkheid en een jaar waarin je niks rechts laat liggen!
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef Neraice het volgende:
[..]
http://www.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?word=copycat
Alsjeblieft, vuige oplichter.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof er echt mensen naar Venlo gaan afreizen. Waarschijnlijk staat er een treetje energiedrink op de parkeerplaats van dat bejaardentehuis. In een pizzadoos.
Leg eens uit dan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:01 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.quote:
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Er wordt toch steeds afgehaakt, zeker wanneer er concrete vragen gesteld worden. Die worden weggewuifd of hij verdwijnt uit de discussie. Dan kun je wel hard roepen dat je niets te bewijzen hebt, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je liever aan dat principe vasthoudt dan dat je je naam wilt zuiveren en even het IMEI-nummer opzoekt.
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies. Gewoon IMEI-nummer even opzoeken. Dat hoeft echt niet hier op het net gekwakt te worden als ie het maar doorgeeft aan jpjedi. Maar zoals je zelf ook zegt: hij negeert die vraag stelselmatig en dekt zich hier en daar al in van "het is nu een zaak tussen mij en de politie/PostNL en niet die van jullie".
Eigenlijk heel raar dat iemand die zo verontwaardig reageert op zijn status als oplichter de kans niet aangrijpt om op zo'n simpele manier zijn naam te zuiveren. Zegt genoeg.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:19 schreef jpjedi het volgende:
Tja en dan heb je een feestje en dan krijg je dit als cadeau:
[ afbeelding ]
Daar ben ik ook benieuwd naar, mocht daar iemand tijd voor hebben zou ik dat zeker appreciëren!quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:39 schreef svann het volgende:
Ik ben toch wel erg benieuwd wiens vingerafdrukken er op dat blikje staan.
Behalve die van jpjedi dan.
Is er hier nog ergens een rechercheur in opleiding met wat tijd over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:23 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Hoewel ik je gedachtegang logisch vind. Vertel me eens tegenover wie ik me naam moet zuiveren? Tegenover? Die heeft netjes zijn geld terug, wat hij verder van mij denkt is voor mij niet relevant. Moet ik me naam zuiveren tegenover FOK en alle gebruikers binnen deze reeks? Ik zou absoluut niet weten waarom, iedereen heeft zijn oordeel hier al klaar, al ruim voordat ik überhaupt een woord heb gesproken op dit forum. Laat dit dan vooral lekker zo zijn, voor mij is het belangrijker dat ik mijn eigen problemen hierin op los en vooral dat ik de waarheid ken, terwijl de meerderheid hier de waarheid denkt te kennen. Ik zeg niet voor niks telkens, ga zo door. Voor mij is het gewoon lachwekkend dat mensen beter denken te weten.
Lezen is kennelijk moeilijk of niet? Er staat nergens dat ik mijn naam gezuiverd heb tegenover JP. Er staat dat hij zijn geld terug heeft en het voor mij niet relevant is wat hij verder van mij denkt. Het recht wat hij had, heeft hij gekregen, en daarmee basta!quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:08 schreef fespo het volgende:
[..]
ik vind het nogal makkelijk gezegd dat je met een terugbetaling je naam zuivert tegenover JP.
alsof je iemand overvalt, hem vervolgens alles teruggeeft en doet alsof er niks is gebeurd.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 20:14 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Valt ook niet op dat je met twee account berichten plaatst.
Want daarmee kun je zien of iemand het internet van de buurman gebruikt ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:41 schreef Sjaakman56 het volgende:
Valt ook niet op, dat jullie geen IP check doen!
Volgens adres gegevens zoals gepubliceerd door S en beschikbaar op internet:quote:Op maandag 2 januari 2012 11:39 schreef Mangostine het volgende:
Dat is grappig, ik kijk vanuit mijn kantoor recht op het pand aan de Smaragd 47 in Venlo. Ik vraag me wel af of dat een regulier woonhuis is, aan de zijkant (waar ik tegenaan kijk) zijn een aantal parkeerplaatsen ingericht.
Ik kan me ook voorstellen dat het 'begeleid wonen'-units oid zijn.
quote:RPG Afdeling Nederland
Smaragd 47
5912SM Venlo
Tel. 0773528863
Gezondheids- en welzijnszorg
Overkoepelende organen, samenwerkings- en adviesorganen en fondsen op het gebied van welzijnszorg
quote:Verkeersbesluit gehandicaptenparkeren
Burgemeester en wethouders van Venlo maken bekend over te
gaan tot het aanleggen van een gehandicaptenparkeerplaats op
kenteken nabij het pand:
• Smaragd 47, 5912 SM Venlo, OWVPV 10-19039
Eerder opperde ik dat het een locatie van een zorginstelling is. Dit is later bij naam van verzorgingstehuis door het leven gegaan. Welke zorg of welke omvang het heeft weet ik niet maar ik neem aan een soort begeleid wonen project. Als ik dan heel vrij ga redeneren dan zie ik onze Sjors ook nog wel in zo`n instelling wonen dat hij dan "studentenhuis" noemt. Maar dat is pure hypothese van mijn kant.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:01 schreef Mangostine het volgende:
Het is iig geen verzorgingshuis zoals hier eerder werd geopperd.
Bel aan! En vraag of Sjors of (Sjaak) thuis is!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:06 schreef Mangostine het volgende:
Er staan twee auto's langs de zijkant geparkeerd.
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."quote:Op maandag 2 januari 2012 12:07 schreef jpjedi het volgende:
Magostine reporting live from the scene.
hangt er ergens een speciaal bordje? let ook op het bijgebouw daarnaast is ook een ingang.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."
Alle telefoontoestellen zijn veranderd in blikjes energy-drink, ze kunnen niet opnemenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:08 schreef fespo het volgende:
ik zou zeggen bel het telefoonnummer en vraag om informatie.
Niet vergeten fotootjes te makenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
Hallo, ik ben maar een vrouw alleen he. Zometeen staat daar een ontoerekeningsvatbare Sjors/ Sjaak van 2 bij 2.
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:12 schreef fespo het volgende:
[..]
hangt ergens een speciaal bordje. let ook op het bijgebouw daarnaast is ook een ingang.
Trouwens, jouw UIquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.
Ik wil wel effe een foto maken?
jaaaaquote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ik zat me dat al af te vragen ja, of daar een deur was, vanuit hier zie ik eigenlijk alleen gesloten rolluiken. Bordje naast de voordeur ofzo kan ik niet lezen, het is te ver weg.
Ik wil wel effe een foto maken?
Zin in een blikje energy drink?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
"De straat oogt vrij rustig. De witte rolluiken aan de zijkant zijn gesloten. Er is één raam zichtbaar op de begane grond."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |