En jij kopieert katten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkendquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:47 schreef Copycat het volgende:
Alleen al het feit dat dat IMEInummer achterwege blijft, zegt meer dan genoeg. Hoe zeer sjacheraartje Sjors ook anders roept. Bijna schattig, als het geen ordinair oplichtertje was.
Ha! Ha! Ha!quote:
Dat moet vast wel behoorlijk komisch zijn dan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Ha! Ha!
Je bent bijna net zo komisch als dat je eerlijk bent ...
Alzheimer light is a bitch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:49 schreef fespo het volgende:
het feit dat hij vergeten is waarom hij in 2008 op oplichting.nl stond vind ik ook wel lachwekkend
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:34 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Kan ik ook aan jou vragen? Je hebt er immers niks mee te maken, maar toch blijf je terug komen. Ga zelf wat nuttigs doen..
Ik ga dat btw. ook maar doen. Bier!
Groeten!
Pijnlijk ...quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Sterke come backquote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Zegt degene die katten kopieert als backup, omdat hij zijn eigen niet kan onthouden..
Nee, ik heb geen reden om bang te zijn. Laat het toch lekker zoals het is joh. Overal tegenin gaan werkt alleen maar averechts.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:54 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Bedankt! Jij ook een fijn 2012 gewenst. Mijn doel in 2012 is absoluut niet vechten tegen PostNL, wees maar niet bang..
Ja.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Sj0kkie het volgende:
[..]
Jij ook!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ja.
Cc alvast een gelukkig nieuwjaar!
Beste Conflict, je hebt gelijk maar toch blijft dit een vermakelijk topic.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Conflict het volgende:
Sjokkie, ga nou maar lekker met je vriendjes rotjes afsteken. PostNL heeft dit niet gedaan en je pogingen zijn kansloos. Centjes zijn terug en je maakt het jezelf alleen maar moeilijker. Bied die gozer je excuses aan dat die iPhone niet is aangekomen en wens iedereen het beste vooor 2012 toe. Ik wens jou in ieder geval alle geluk toe in 2012 en ga niet tegen PostNL vechten want dat win je toch niet.
Dank, dat gaat helemaal goed komen! Jij ook een prettig 2012!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij ook!
En Sjorske ook, een jaar vol bezinning, eerlijkheid en een jaar waarin je niks rechts laat liggen!
Volgens mij begrijp je de betekenis niet van de smiley..quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:00 schreef Neraice het volgende:
[..]
http://www.thefreedictionary.com/_/dict.aspx?word=copycat
Alsjeblieft, vuige oplichter.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:42 schreef Mwanatabu het volgende:
Alsof er echt mensen naar Venlo gaan afreizen. Waarschijnlijk staat er een treetje energiedrink op de parkeerplaats van dat bejaardentehuis. In een pizzadoos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |