Ik ben te dom voor facebook. Maar met wat moeite heb ik je bericht gevonden, en haar account. Dank! Zal vanmiddag eens op zoek naar het adres van de dansschool en dan een kaartje schrijven.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef progje het volgende:
Sigme ik heb je op facebook een berichtje gestuurt met de naam van haar facebook account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Denk het ook niet en krijg hier een omdraaiende maag vanVerse brandwonden zien er lelijk uit, maar de huid heeft een verbazend goed herstellend vermogen. Wanneer de brandwonden niet te diep zitten, kan het heel mooi genezen. Hoop dat de derdegraads brandwonden niet in haar gezicht zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak is derdegraads waar kleding zat. *hopes for the best*crap in = crap out
Ja las ook al zoiets.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Verse brandwonden zien er lelijk uit, maar de huid heeft een verbazend goed herstellend vermogen. Wanneer de brandwonden niet te diep zitten, kan het heel mooi genezen. Hoop dat de derdegraads brandwonden niet in haar gezicht zitten.
Vaak is derdegraads waar kleding zat. *hopes for the best*
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef _aurum_ het volgende:
pff, da's niet niks. Hopelijk herstelt ze goed idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef Amsel het volgende:
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja doei.
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!Whoohooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!Woehoe! Fijne jaarwisseling alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog-steeds-ziek-boks met Prob! gelukkig wonen de vrienden waar we naartoe gaan om de hoek en vinden ze het vast niet erg als ik halverwege crash![]()
http://www.brandwondenstichting.nl/page/1192quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Envoor de brandwonden van SHE.
Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt overigens.
Ok! Ik ben helemaal niet van de sfeerverlichting enzo en bij mijn google aktie op bio ethanol zag ik dat het biologische benzine is ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
http://www.brandwondenstichting.nl/page/1192
Ze zal niet de enige zijn vrees ik.
Ik weet niet hoe het gegaan is hoor, maar bijv. met de hele fles in een sierhaard spuiten die al warm is, waardoor de straal vlam vat, vuurbal wordt, in de fles gaat en ontploft.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
voor Amsel!
![]()
Envoor de brandwonden van SHE.
Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt overigens.
Nog steeds beterschap Anna en Billy!
Ik heb mijn plannen ook rond voor vanavond. Eerst komt een vriendin eten, daarna gaan we even langs bij vrienden (heb nog wat koffiebonen voor iemand) en daarna ga ik lekker naar huis en lekker vroeg naar bed.
Ik vermoed dat er een steekvlam is ontstaan bij het bijgieten en dat toen die fles ontploft is.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ok! Ik ben helemaal niet van de sfeerverlichting enzo en bij mijn google aktie op bio ethanol zag ik dat het biologische benzine is ofzo.En toen kreeg ik het beeld van een sigaret bij het tanken en toen snapte ik het niet meer.
Een leuke poncho (bij de H&M, Zara enz) en een zwarte regenbroek?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier nog een idee van waar ik een betaalbaar, maar niet lelijk regenpak kan kopen? Ik ben bij Bristol, Hema en sportzaken geweest. Bristol had wel mooie, maar zelfs de L was nog veel te groot en kleiner hadden ze niet, bij de HEMA zaten ze allemaal nog keurig in een zakje, dan durf ik ze er niet uit te halen (+ maar 1 kleur = saai) en bij de sportzaken waren ze te duur. En ik ben het zat om steeds nat op het werk te zitten, want daar word ik dus ziekjes van. Heb nu nog keelpijn van natgeregend zijn gisteren.
Ah, dat is nog wel een ideequote:Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef Probability het volgende:
[..]
Een leuke poncho (bij de H&M, Zara enz) en een zwarte regenbroek?
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is je zoooo gegund!
Venus in pocketformaat
© loveli
^^.quote:
Hij wilde ze allemaal zelf opeten? Knap als hij het weg krijgt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
^^.
Mark: Ik neem tien oliebollen en tien appelflappen mee. Ik: OK, dat is goed. Hij: Wil jij ook zo veel? Ik: Wat?! Ik dacht tien oliebollen en tien appelflappen in totaal.
Wat voor jurkje heb je chico??quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel benen daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
Iets heel kort, deels doorschijnend en strakquote:
Haha! Ik zou gewoon gaan vanavond, al is het maar even. Leuk tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Iets heel kort, deels doorschijnend en strak. En heb ik geen pics van
.
Maak je wel een foto als hij klaar is? Hij klonk wel echt lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Taart bouwen is trouwens moeilijker dan ik dacht.
Nee viz, je weet tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
"Doe die taart maar."
"Ok, dat is dan 6,40,- alstublieft."
"Hou de rest maar, fijne feestdagen he!?"
"Hetzelfde, tot ziens!"
Zo makkelijk is het, Perr
Hoe dan kan mij er niets bij voorstellen!! Of gewoon een mooi jurkje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel benen daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
Ik heb besloten dat ik beter benquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Woehoe! Fijne jaarwisseling alvast!
Nog-steeds-ziek-boks met Prob! gelukkig wonen de vrienden waar we naartoe gaan om de hoek en vinden ze het vast niet erg als ik halverwege crash
Haha, ik ook. Succes! Net bij de Etos zo'n hoestbui dat ik een hoestdrankje kreeg aangeboden, en dat in Damsco.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik beter benDenk het niet maar goed
Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Probability het volgende:
Ik moet nog een hapje maken voor het 'buffet' vanavond, geen idee hoeveel mensen er komen en wat er al is, wel beetje culinair liefst.. Nog tips?
Wilde quiche en wraps maken maar de hele albert heyn was leeggeroofdquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?
Kleine gehaktballetjes? Mini hamburgertjes? Hartige muffins?
Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)quote:
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)
Fijn niieuwjaar lieverds
Jagar was toch in het app van een vriendin, samen met huisgenoot?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
dat hoop ik wel ja!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
Brrrrrrrrrrr, gekkenwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef formosus het volgende:
Weer een mooi nieuw jaar om te sporten en gezond te eten. Dat ga ik maar eens inluiden met de plaatselijke nieuwjaarsduik. Gelukkig is het dit jaar niet al te koud.
Enthousiastelingquote:
Nespresso goed voornemen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Jij had toch een cafetiere!?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Even tellen:quote:Op zondag 1 januari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een senseo, een ouderwetsch koffiezetapparaat, een espressomachine en twee bialetti's. De tweede wordt by far het meest gebruikt.
Ja, dat is echt een unicum in Den Haag! Nu kan ik geen conditioner kopenquote:
quote:
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier is de AH open van 4 tot 8
Hier mogen winkels op zondagen open zijn als 'avondwinkel' dus van 4 tot 8. En dan moeten ze ook open op 2e kerstdag, nieuwjaarsdag, 2e paasdag e.d.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?
De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uh.... de AH in het dorp verderop is gewoon open.
Volgens mij.
Niet dat ik het ga controleren overigens.
En Vik, shampoo en conditioner moet je altijd op voorraad hebben.
Isz zah evilquote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga weer nieuwe lingerie kopen. Damn, Ebay.
Goed voornemen?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga weer nieuwe lingerie kopen. Damn, Ebay.
Hoe bedoel je?quote:
Meer op eBay kopen, minder op eBay kopen, je niet meer laten beinvloeden door evil forces die je op het idee brengen dat eBay bestaatquote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu.
Heeft palmers geen conditioner? De wax ruikt lekker. De lush heeft ook kokosconditioner, maar die ruikt ook niet super vind ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.
Dat is een bijzonder goed voornemen!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu.
Ik ook. Vandaag hebben we echter gekozen voor het naaktstrand, omdat we onze zwemkleding vergeten waren.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik een keer de nieuwjaarsduik heb gedaan in Scheveningen?
Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh bah wat een naar nieuws over SHE zeg...
Zijn er al manieren gevonden om contact te zoeken/bericht achter te laten?
Ik heb geen facebook van haar, maar kom wel vlak langs waar ze nu ligt als ik werk,..
Heb ik natuurlijk nog van die prehistorische postzegels met een waarde in centen eropquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo. Wij komen ook lekker op tijd uit bed...
!Tof!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En we hebben besloten om samen te gaan wonen.. Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.
En we hebben besloten om samen te gaan wonen.. Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg toevallig hadden we het hier net over 'bird is the word' van Family GuyBABABABIRDBIRDBIRD THE BIRD IS THE WORD *dansje doet*
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.
Wat tof!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is Excel ook weer eens gebruikt zeg maarquote:Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! 1124!
Wel leuk om dat bij te houden zeg!
Het is nog even aftasten wat 't fijnst gaat werken, maar we gaan wel proberen om minimaal 2 keer per maand een hike te doen van >10 mijl (16km) en dan het niveau (hoogteverschillen, lastiger paden, etc.) op te krikken in de loop (quote:Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Is Excel ook weer eens gebruikt zeg maar
Jij hebt ook goede doelen.. wel een beetje overdreven veel hoor, 3 x in de week in totaal sporten is meer dan genoeg, ook voor je lijf!
Vandaag ook nog ruim een uur door het bos gelopen, Bo vindt het heerlijkquote:Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh wat fijn Mo!
Wandelen kan altijd dat is het mooiste.. Het kost wel tijd dat is een nadeel, je bent gewoon wat uurtjes kwijt maar aan de andere kant..
Sportkleding aantrekken, naar sportschool, uur sporten, praten of iets anders sociaals, weer terug naar huis..
Ben je ook zo weer 2 uur mee kwijt
Dan liever 2 uur wandelen
^^quote:Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook maar slapen zo, morgen weer werken. Trusten!
Nummer 270 vond dat je al te laat wasquote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik en mijn briljante ideeën, ik denk ik ga iedereen even persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen op mn facebook. Ik heb alleen 269 vrienden.
Alhoewel dat er eerder vandaag nog 270 waren.
Maar ik ben dus nog wel even bezig. Ben ik bang. Voel je niet achter gesteld als ik je nog geen gelukkig nieuwjaar heb gewenst.
Anders neem je toch een droge broek mee in een plastic tasje? Of sowieso wat droge kleding op je werk leggen?quote:Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Iig slapen. Nog steeds een naar hoestje van m'n natte pak van vrijdag, dus ik heb nu maar een regenjas ingepakt. Natte broek is niet heel erg, als ik boven maar droog blijf.
Zet ze in een excel-sheet.quote:Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik en mijn briljante ideeën, ik denk ik ga iedereen even persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen op mn facebook. Ik heb alleen 269 vrienden.
Alhoewel dat er eerder vandaag nog 270 waren.
Maar ik ben dus nog wel even bezig. Ben ik bang. Voel je niet achter gesteld als ik je nog geen gelukkig nieuwjaar heb gewenst.
Uiteindelijk zal het best wel meevallen, maar ik weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 2 januari 2012 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar de eerste werkdag van 2012 en zo ontzettend geen zin.
"quote:Op maandag 2 januari 2012 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op weg naar de eerste werkdag van 2012 en zo ontzettend geen zin.
Ik heb ook weinig hoop voor vandaag.quote:
Oh daar heb ik niet echt last vanquote:Op maandag 2 januari 2012 07:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga morgen pas weer naar kantoor, vandaag laatste lummelvakantiedag. Boodschappen doen enzo.
De kerstvakantie was goed voor m'n gewicht. De winterkilo eraf, en nu zit ik al een week precies op mijn nette evenwichtgewicht: een paar ons boven de 63.
Op de weg idem, naja prima!quote:Op maandag 2 januari 2012 07:57 schreef Viking84 het volgende:
superrustig in de trein idd. Ik vroeg me al af of ik een oproep had gemist
Succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'damBen heel benieuwd
Succes!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'damBen heel benieuwd
Ja klopt! Heel vroeger, met zo'n puntentelsysteem op cd-rom nog. Gewoon zelf bijhouden, geen meetings ofzo (brrr). Dat werkte toen wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:04 schreef Phaidra het volgende:
Mini, jij had toch al eens iets met weight watchers gedaan? Of ben ik nu in de war (is ook goed mogelijk hoor, op de maandag der maandagen). Proberen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker gratisssch.
lijstje voor vandaagSPOILER: voor wie het weten wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:12 schreef MarMar het volgende:
Fijn nieuws DaD, gefeliciteerd
En Maria go kick some ass
Vandaag niet de makkelijkste dag van het jaar.WauwSPOILER: voor wie het weten wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje voor vandaag
O: havermout
T: cappuccino
L: pistoletje zalm, karnemelk
T: cappuccino, gebak
D: boerenkool met worst
T: griesmeel
Be someone that makes you happy
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Mini, wat heb je aan een week? Of je moet het dan doen voor de recepten die er op staan, dat je die allemaal binnen een week download.
Heb op zich niet veel tegen de insteek (gevarieerd eten, alleen niet teveel), al komt het volgens mij gewoon neer op de discipline dat je er voor hebt.
quote:Ik heb geen goede voornemens. Althans, niet meer dan ik iedere avond voor het slapen gaan heb. En toch is er die vage behoefte aan zuiverheid, aan het nog even niet bezoedelen van dit prille jaar. Koester me, zegt het. Koester mijn maagdelijkheid als een schone bladzijde, waarop je niet meteen begint te krassen maar waar je je pen nog even boven laat zweven, zoekend naar je mooiste handschrift en je mooiste woord.
Schitterend!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ik las net deze quote op NRC next en vond hem mooi:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Mini. het volgende:
Tjee MarMar, sterkte!![]()
[..]
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt.
Doen! en dan via www.hotelaanbiedingen.nl een hotel boeken voor 30 euro per nacht!quote:
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Maria succes!Overweldig ze maar weer met je kick-ass enthousiasme!
Mareen waarschuwing bij die foto van Klumsy was niet verkeerd geweest trouwens
wiedanquote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte Mar
En dan dat mens in OUD dat met verschillende accounts de boel voor de gek heeft zitten houden. Zelfs verzonnen dat kinderen van haar zijn overleden. Hoe haal je het in je hoofd....![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een weekje weg naar Madrid plannen, in april
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzo![]()
Puff: Hoe komt het dat je je onrustig voelt? Spannende dingen te gebeuren vandaag?
Ik welquote:
Juist.quote:
Alsof het doodnormaal isquote:Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoe spreek je Wordfeud nou uit? Ik hoor Wurdfeud, Wurdfoid (zo zeg ik het) en net hoorde ik iemand Wurdfjoed zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Check Z&G en FB maar: Miss-Jones/DuBecky
Hebben jullie daar last van of staat alle levende have binnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Juist.
Wat is het nat! De beek buiten z'n oever en grote delen van ons land onder water.
Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Webwinkel-Product-1173451
Daarmee nuke je een beginnende koortslip.
Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt.
Ja, zo stom, ik was door de drukte een paar x mijn dosis vitamine c en L-lysine vergeten en hoppa, alsof hij op de loer lag sloeg hij toe (zo'n ding kan alleen maar mannelijk zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.
Ik merk wel dat als ik 'em niet genoeg nuke en m'n weerstand te laag is, 'ie een paar dagen later een plekje verderop tevoorschijn komt.
*stopt zichzelf vol met L-lysine, zink, vit A, C, E*
Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:
Goed voornemen: geen gist meer. Heb een giga blauwe plek op m'n been zonder me te herinneren dat ik me gestoten heb. De volgende stap is meestal absurde moeheid, nog een argument om dit jaar gezond te beginnen en nooit meer een oliebol te nemen.
En ik besef net dat het geen dinsdag is
Moet je dat per stuk instellen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, mag op FB aan gaan passen dat ik van mensen alle statusupdates wil zien ipv de meesten. FB beslist ff voor mij wat ik wel en niet te zien krijg. Ok, de mensen die een ziljoen kinderfoto's posten per week, laat ik lekker staan zo
.
Ja.quote:
Met 400 "vrienden" ofzo ik ookquote:
Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was.Op de dop stond gewoon 3 januari, dus ik denk dat ik de AH ga suen.
ok, als je maar weet hoe het komtquote:Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofd
Ik heb niet zoveel vriendenquote:
Boks, vooral omdat je de meeste mensen echt nooit spreekt en die je nu ineens een gelukkig nieuwjaar komen wensenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
Ik negeer de meeste vriendschapsverzoeken.
Nieuwjaarswensen ben ik ook terughoudend mee. Reageer bij collega's alleen als ze naar mij toe komen en voel me relatief vaak een huichelaar als ik "jij ook de beste wensen" zeg.
/niet sociaal
Ja, wel koel bewaard en dat verszegel (wat ik niet goed begrijp) zat er ook nog op.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.
Had je dat sap wel koel bewaard? Anders eigen schuld enzo.
Goed bezig!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een massage geboekt en een vrije dag gevraagd voor die dag. Even een shop/verwendagje inplannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |