abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106239917

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Worry is a misuse of imagination
pi_106239949
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:11 schreef progje het volgende:
Sigme ik heb je op facebook een berichtje gestuurt met de naam van haar facebook account.
Ik ben te dom voor facebook. Maar met wat moeite heb ik je bericht gevonden, en haar account. Dank! Zal vanmiddag eens op zoek naar het adres van de dansschool en dan een kaartje schrijven.

En probability, ze is niet zo kleinzerig dat ze niet genoemd wil worden op fok dacht ik.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_106239985
Dat is niet zo mooi... Hoe krijg je dat spul ontploffend?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_106240102
En het staat sowieso ook al in een ander topic. Maar ik denk niet dat je zoiets sowieso toch stil houdt op Fok. Zoveel mensen kennen haar. En velen daarvan heeft ze ook op facebook....
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_106240205
Denk het ook niet en krijg hier een omdraaiende maag van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_106240406
Ik ben er echt een beetje naar van..
  Vis een optie? zaterdag 31 december 2011 @ 11:40:30 #7
70532 loveli
N
pi_106240484
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef Ml-etje het volgende:
Denk het ook niet en krijg hier een omdraaiende maag van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verse brandwonden zien er lelijk uit, maar de huid heeft een verbazend goed herstellend vermogen. Wanneer de brandwonden niet te diep zitten, kan het heel mooi genezen. Hoop dat de derdegraads brandwonden niet in haar gezicht zitten.
Vaak is derdegraads waar kleding zat. *hopes for the best*
crap in = crap out
pi_106240739
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Verse brandwonden zien er lelijk uit, maar de huid heeft een verbazend goed herstellend vermogen. Wanneer de brandwonden niet te diep zitten, kan het heel mooi genezen. Hoop dat de derdegraads brandwonden niet in haar gezicht zitten.
Vaak is derdegraads waar kleding zat. *hopes for the best*
Ja las ook al zoiets.
pi_106240896
Brrrrrrrr, ik hoop dat ze goed herstelt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_106241025
Jeetje wat erg zeg! Hopelijk herstelt ze goed idd!
pi_106241059
pff, da's niet niks. Hopelijk herstelt ze goed idd.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106241063
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:58 schreef _aurum_ het volgende:
pff, da's niet niks. Hopelijk herstelt ze goed idd.
Ja doei.
pi_106241233
Jemig :{
pi_106241676
Lijst voor vandaag:

O: roggebrood met pindakaas en wat 'Intens pure' hagelslag van de Ruijter
L: 2 gekookte eitjes, 2 volkorenboterhammen met hummus
T: banaan, appel
T: ?
D: gevogelte, potatowedges, asperges, andere groente, stukje spongecake
T: oliebol
T: biertjes O+
Ja doei.
pi_106241758
Jeetje wat erg!

Ml, die van sony! Werd enthousiast nadat lief er een had gekocht. Het is de lichtste, langste batterijduur, wifi en drop n drag voor 150 euro bij bol
pi_106241926
Jemig, wat een naar bericht ;(. Hoop dat het nog wat goedkomt, zeker in haar gezicht...

Progje, wil je mij ook een linkje sturen van haar fb account?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 31 december 2011 @ 12:31:44 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106242161
Las het inderdaad op FB, damn ....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106243087
Ik hoop heel erg voor haar dat het allemaal meevalt :{

Ik heb net voor het eerst wafels gebakken, er zijn er twee gelukt _O- Het is zo'n hartjesijzer en ik was de hele tijd bang dat ik teveel beslag deed. Maar ff Youtube aangeslingerd en toen gezien dat dat zo'n vaart niet loopt, dus de laatste twee waren goed (die heb ik ook ff omgedraaid op het einde).

Ik heb maar notities gemaakt voor het volgend O&N oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106243223
Nog een uurtje voordat het middernacht is hier!

SPOILER
pi_106243267
Wat vreselijk zeg :{ dat gun je niemand....
Er zijn ook al twee gasten halfdood omdat ze een vuurwerkbom hadden gemaakt. Ik snap dat echt niet. Ik vind vuurwerk doodeng :')

Ik ga ook beginnen met koken en bakken voor vanavond :) nu eerst tapenade, hummus en alvast beginnen met de appelflappen!

En Jeeeeeej voor Amsel *O* *O*
Be someone that makes you happy
pi_106243368
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef Amsel het volgende:

SPOILER
*O* *O* *O*
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:08:36 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106243452
Ga straks ook beginnen met hapjes, lekker!

Amsel wat leuk!! Zit je al aan de champagne?

Gaat aanstaande vanochtend naar het werk om 5 uur, staat ie om 7 uur weer bij bed, was even een miscommunicatie :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_106243467
Ik ga afwassen en mezelf in de plooi gooien en dan met weekendtas naar mijn ouders. Blijf daar slapen omdat ik vannacht niet naar huis durf met die gekken op straat met hun vuurwerk :r
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_106243484
quote:

SPOILER
*; *; *; *; *; *;
Ja doei.
pi_106243493
quote:

SPOILER
Whoohooo! :D
pi_106243532
Amsel O+. Wat ongelooflijk leuk en lief enzo O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_106243608
quote:

SPOILER
Woehoe! Fijne jaarwisseling alvast!

Nog-steeds-ziek-boks met Prob! gelukkig wonen de vrienden waar we naartoe gaan om de hoek en vinden ze het vast niet erg als ik halverwege crash :)
pi_106243881
Wat fijn voor je Amsel!
pi_106243904
*O* voor Amsel! *O*
En -O- voor de brandwonden van SHE. -O- Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt overigens. :o

Nog steeds beterschap Anna en Billy!
Ik heb mijn plannen ook rond voor vanavond. Eerst komt een vriendin eten, daarna gaan we even langs bij vrienden (heb nog wat koffiebonen voor iemand) en daarna ga ik lekker naar huis en lekker vroeg naar bed. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_106243984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En -O- voor de brandwonden van SHE. -O- Vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt overigens. :o

http://www.brandwondenstichting.nl/page/1192

Ze zal niet de enige zijn vrees ik.
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:23:04 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106244100
Ik lees net over SHE :o. Sjonge -O-.

Nog geen tandenborstel gekocht, wacht er even mee tot na ik bij de tandarts ben geweest. Dan is het tandsteen verwijderd en kan ik mooi opnieuw beginnen met een nieuwe tandenborstel en bij het volgende bezoek hopelijk constateren dat ik geen/weinig tandsteen heb.
Niet meer actief op Fok!
pi_106244187
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:20 schreef Ewelina het volgende:

[..]

http://www.brandwondenstichting.nl/page/1192

Ze zal niet de enige zijn vrees ik.
Ok! Ik ben helemaal niet van de sfeerverlichting enzo en bij mijn google aktie op bio ethanol zag ik dat het biologische benzine is ofzo. :D En toen kreeg ik het beeld van een sigaret bij het tanken en toen snapte ik het niet meer. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:25:42 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106244215
En ik vind Oudejaarsdag voor het eerst in misschien wel 15 jaar niet stom. Maar melancholisch zal ik wel weer even worden, vanavond :').

Ik ga zo eerst eens opruimen hier in huis (is twee weken niet gebeurd :')) en vanavond lekker filmpjes kijken, oliebollen eten, ragout etc :).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:27:51 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106244307
Heeft iemand hier nog een idee van waar ik een betaalbaar, maar niet lelijk regenpak kan kopen? Ik ben bij Bristol, Hema en sportzaken geweest. Bristol had wel mooie, maar zelfs de L was nog veel te groot en kleiner hadden ze niet, bij de HEMA zaten ze allemaal nog keurig in een zakje, dan durf ik ze er niet uit te halen (+ maar 1 kleur = saai) en bij de sportzaken waren ze te duur. En ik ben het zat om steeds nat op het werk te zitten, want daar word ik dus ziekjes van. Heb nu nog keelpijn van natgeregend zijn gisteren.
Niet meer actief op Fok!
pi_106244364
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
*O* voor Amsel! *O*

Nog steeds beterschap Anna en Billy!
Ik heb mijn plannen ook rond voor vanavond. Eerst komt een vriendin eten, daarna gaan we even langs bij vrienden (heb nog wat koffiebonen voor iemand) en daarna ga ik lekker naar huis en lekker vroeg naar bed. O+
Ik weet niet hoe het gegaan is hoor, maar bijv. met de hele fles in een sierhaard spuiten die al warm is, waardoor de straal vlam vat, vuurbal wordt, in de fles gaat en ontploft.

Dus ook NOOIT op de BBQ spuiten met rare dingen zoals spiritus, benzine, enz, liever in een kopje doen en dan er opgieten.

Het enige wat redelijk veilig is om vanuit de fles in de (echte) openhaard te gieten is lampenolie, dat ontbrandt niet zo snel.
pi_106244384
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ok! Ik ben helemaal niet van de sfeerverlichting enzo en bij mijn google aktie op bio ethanol zag ik dat het biologische benzine is ofzo. :D En toen kreeg ik het beeld van een sigaret bij het tanken en toen snapte ik het niet meer. :P
Ik vermoed dat er een steekvlam is ontstaan bij het bijgieten en dat toen die fles ontploft is.

Overigens heb ik wel sfeerverlichting, maar ik hou het bij waxinelichtjes. :P

Edit: wat Prob zegt dus.
pi_106244401
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Heeft iemand hier nog een idee van waar ik een betaalbaar, maar niet lelijk regenpak kan kopen? Ik ben bij Bristol, Hema en sportzaken geweest. Bristol had wel mooie, maar zelfs de L was nog veel te groot en kleiner hadden ze niet, bij de HEMA zaten ze allemaal nog keurig in een zakje, dan durf ik ze er niet uit te halen (+ maar 1 kleur = saai) en bij de sportzaken waren ze te duur. En ik ben het zat om steeds nat op het werk te zitten, want daar word ik dus ziekjes van. Heb nu nog keelpijn van natgeregend zijn gisteren.
Een leuke poncho (bij de H&M, Zara enz) en een zwarte regenbroek?
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:32:04 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106244513
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:29 schreef Probability het volgende:

[..]

Een leuke poncho (bij de H&M, Zara enz) en een zwarte regenbroek?
Ah, dat is nog wel een idee :). Thx!
Niet meer actief op Fok!
pi_106244524
quote:

SPOILER
*O* Het is je zoooo gegund!
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zaterdag 31 december 2011 @ 13:36:28 #40
70532 loveli
N
pi_106244727
Wat je ver haalt is lekker :+
crap in = crap out
pi_106244818
Tof amsel! :s)
Oliebollen gehaald en vanavond weer sushi :)
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:39:43 #42
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106244894
Wat de rest zegt Amsel! :)
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:46:57 #43
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106245259
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat de rest zegt Amsel! :)
^^.

Mark: Ik neem tien oliebollen en tien appelflappen mee. Ik: OK, dat is goed. Hij: Wil jij ook zo veel? Ik: Wat?! Ik dacht tien oliebollen en tien appelflappen in totaal :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106245385
Och, en Amsel: Als je tip nodigs hebt over lange afstandsrelatie, dan ben ik de expert denk ik!
pi_106245394
Hahaha hij gaat 20 dingen eten vanavond? Wens hem maar succes :P

Ik heb een biscuitdeeg in de oven staan. Hopelijk wordt dit geen epic fail :'). Het taartenplan is trouwens iets gewijzigd; biscuitdeeg, een laag verse aarbeien gelei met schijfjes aardbei en een laag wite chocolademousse. Boter eromheen, even in de vriezer, en afgieten met ganache. Hehe. Champagnefrut ging niet lukken, ik kwam er niet uit wat de beste optie was :').
pi_106245404
Oeh en amsel *O* wat romantisch!!!
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:50:41 #47
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106245430
Onze visite van vanaaf neemt de bollen mee, dis we hebben nu nog niks. Een boterham zometeen :). 🍞
pi_106245467
ik vind oliebollen vies. We gaan zo nog wel de stad in, misschien dat ik er nog 1 haal voor de duutser. Zijn introductie. En dan gaan we vanavond kaasfonduen en een filmpje kijken ofzo...Morgen langs m'n ouders, en dan weer richting Bremen...
pi_106245475
Ik heb
O: havermout met krentjes
L: halve avocado, 1 tomaat, 2 bth vegapate
T: peer, en ik neem straks onderweg vast wel een oliebol omdat het kan
D: tapas :9
T: taart :D
pi_106245482
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

^^.

Mark: Ik neem tien oliebollen en tien appelflappen mee. Ik: OK, dat is goed. Hij: Wil jij ook zo veel? Ik: Wat?! Ik dacht tien oliebollen en tien appelflappen in totaal :').
Hij wilde ze allemaal zelf opeten? Knap als hij het weg krijgt. :7 Oliebollen zijn wel echt lekker, ik ga er denk ik ook nog een halen. :9

En ik heb ook eindelijk besloten wat ik vanavond ga doen: Eerst eten bij een vriendin, en dan gewoon naar huis en mijn bed in duiken met een boekje. Ik vind O&N niet leuk, maar elk jaar geef ik weer toe en ga ik naar een feest waar ik het niet naar mijn zin heb omdat ik het zo sneu vind om alleen thuis te zitten. :') Dit jaar maar eens proberen of dat echt zo erg is. :+
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:00:52 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106245821
Jaaa Amsel, gelukkig nieuwjaar *O*
pi_106246329
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel ben :') en daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:16:18 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106246370
Mark wilde idd 10 oliebollen en 10 appelflappen per persoon :'). "Voor vandaag, morgen, overmorgen..." Net alsof ze overmorgen nog lekker zijn. Ik wil morgen m'n laatste oliebol eten, dan is het klaar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106247234
10 oliebollen en 10 appelbeignets pp? Nu snap ik wel waarom mensen zoveel aankomen... :{

Ik heb zelf toch maar oliebollen gehaald. Hoort er wel een beetje bij vind ik.
pi_106247675
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel ben :') en daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
Wat voor jurkje heb je chico??
pi_106247722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:43 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wat voor jurkje heb je chico??
Iets heel kort, deels doorschijnend en strak :+. En heb ik geen pics van :P.
pi_106247872
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Iets heel kort, deels doorschijnend en strak :+. En heb ik geen pics van :P.
Haha! Ik zou gewoon gaan vanavond, al is het maar even. Leuk toch :P
pi_106247877
Taart bouwen is trouwens moeilijker dan ik dacht :').
pi_106247948
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Taart bouwen is trouwens moeilijker dan ik dacht :').
Maak je wel een foto als hij klaar is? Hij klonk wel echt lekker. :9
pi_106247987
"Doe die taart maar."
"Ok, dat is dan 6,40,- alstublieft."
"Hou de rest maar, fijne feestdagen he!?"
"Hetzelfde, tot ziens!"

Zo makkelijk is het, Perr :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_106248203
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
"Doe die taart maar."
"Ok, dat is dan 6,40,- alstublieft."
"Hou de rest maar, fijne feestdagen he!?"
"Hetzelfde, tot ziens!"

Zo makkelijk is het, Perr :P
Nee viz, je weet toch :P

Ik heb kapsel en dan wite chocolademousse en gelei van aardbeien. Die zijn beide goed gelukt maar de ondekant van het kapseldinges is niet helemaal gaar. Die heb ik maar ff terug de oven in gedaan :')
pi_106248386
Ehh 4 appelbeignets en 8 oliebollen :D dat ze dooreten!
pi_106248432
Het klinkt heerlijk Perr. En respect! Heb niet eens zin om een knoop aan te zetten :')
pi_106249402
:) :) :)
pi_106249450
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hoe dan kan mij er niets bij voorstellen!! Of gewoon een mooi jurkje?
pi_106249491
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Woehoe! Fijne jaarwisseling alvast!

Nog-steeds-ziek-boks met Prob! gelukkig wonen de vrienden waar we naartoe gaan om de hoek en vinden ze het vast niet erg als ik halverwege crash :)
Ik heb besloten dat ik beter ben :P Denk het niet maar goed :')
pi_106249546
Ik moet nog een hapje maken voor het 'buffet' vanavond, geen idee hoeveel mensen er komen en wat er al is, wel beetje culinair liefst.. Nog tips?
pi_106250223
Gelukkig Nieuwjaar Amsel!!
pi_106250288
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb besloten dat ik beter ben :P Denk het niet maar goed :')
Haha, ik ook. Succes! Net bij de Etos zo'n hoestbui dat ik een hoestdrankje kreeg aangeboden, en dat in Damsco.

Gelukkig nieuwjaar Amsel!

Komen er foto's van de taart Perr? Of hapjes deze kant op? ;)
pi_106250408
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Probability het volgende:
Ik moet nog een hapje maken voor het 'buffet' vanavond, geen idee hoeveel mensen er komen en wat er al is, wel beetje culinair liefst.. Nog tips?
Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?
Kleine gehaktballetjes? Mini hamburgertjes? Hartige muffins?
pi_106250411
Vroeger at ik ook met gemak 10 oliebollen op oudjaarsdag, krijg je dergelijke lijstjes van:

O: oliebollen
T: appelflap
L: oliebollen
T: oliebollen
D: toastje met brie

Verder en ik wel goed (op)gevoed hoor.
pi_106250828
O: 3 bolletjes, gebakken ei met ham en kaas, 2 bekers melk
T: 2 koffie

Tot nu toe, straks nog bier, frituur, eerste oliebol van het jaar, nog wat oliebollen en bier.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_106250977
De voorlopige schade:

O: oliebol
L: witlofsalade

D wordt kip tandoori met paprika, ui en komkommer.
pi_106250990
Ik mis de oliebollen!
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:06:51 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106251332
LIjst:
O: boterham ham, beschuit kaas, beschuit jam, melk
T's: 2 oliebollen, paar dropjes, peer, mandarijjn
T's: gehaktballetjes, mosterdsoep, wraps met smeersels, chips, stokjes, hapjes, oliebollen, champagne, cola-berenburg
pi_106251679
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:

[..]

Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?
Kleine gehaktballetjes? Mini hamburgertjes? Hartige muffins?
Wilde quiche en wraps maken maar de hele albert heyn was leeggeroofd :D Nu dus maar even improviseren..
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:49:51 #77
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106253508
Schade tot nu toe: 5 oliebollen, 2 appelflappen, chocomel met slagroom, soep, tostie, kwark, kaki.

Planning: kaasfondue, sekt en nog meer oliebollen.

Verder lees ik tof nieuws van amsel en vreselijk nieuws over SHE. Hoop dat ze niet te veel pijn heeft en volledig herstelt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:51:02 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106253569
Schade so far hier: bakje havermoutpap, 3 bth, 1 oliebol. On the way: gourmet, veul meer oliebollen en div. lekkers :P
pi_106255630
Kwark met havermout en bessen
300gr garnalen
magnetron hamburger :')
8 oliebollen
5 bier

Straks chinees, bier, hapjes.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:49:02 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106256025
2 oliebollen tot nu toe, de rest komt wel

Net wraps ala Moblo gemaakt alleen zijn het harde wraps geworden :') Ik ben zo niet goed in dingen die ik niet gewend ben maar................. erg lekker !
Net 1 gehad met roomkaas, ui, bieslook, gerookte zalm, fijne bosui en ijsbergsla NOM!
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:49:56 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106256052
Wij slaan het avondeten maar over hier. Zitten vol van de oliebollen en appelflappen en eten straks nog ragout.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:51:44 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106256133
Wij gaan ook niet avondeten hoor... De hele dag gewoon lekker doorsnaaien.

Zo eerst even douchen en daarna een mosterdsoepje met een ... tadaa wrap :D
pi_106256536
Wij zijn met een vriend op weg naar vrienden en ik hoor net dat we daar pannenkoeken gaan eten. Heb champagnecupcakejes gemaakt voor vanavond.

Wat een vreselijk nieuws, van SHE. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106256582
Nog geen oliebol op dit jaar, maar het bezoek neemt mee geloof ik.
Wel sushi weer zo :9
pi_106257145
Wij hebben 1 oliebol gekocht in de stad. Voor de Duutser.

Heerlijk door de stad gewandeld, wat is Maastricht toch mooi! O+ Nu op de bank met hapjes en Angela Merkel's nieuwjaarstoespraak, en zometeen maar eens eten koken en James Bond kijken. Fijne dag vandaag! O+
pi_106257201
Happy New Year! Gelukkig nieuw jaar! Gutes Jahr 2012! (van de Duutse)
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:29:35 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106257604
:) Fijne jaarwisseling Jeager en Duutser O+ Hoe vond hij de oliebol?
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:31:57 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106257708
Mmm, wodka cassis is lekker! Oeps :')

Ik vind oud&nieuw echt veel bijzonderder dan kerst
pi_106257973
Lekker chinees bikken nu :9 Tjap tjoi, we meet again! }:| :D :W
En net even geowned samen met Ml-etje! *O*

Eens met uniek wat betreft wodka trouwens. :Y Samen met dropshot en cola is ook lekker :@
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:40:26 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106258069
Lekker, Tjaptjoy *O*

Hoe wast in Roden?

dropshot vind ik net even te zoet.
  zaterdag 31 december 2011 @ 18:45:56 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106258294
Top 2000, love it *O*
Zo laat de emotie nu alvast komen....
Jank...
Papa...

Mis hem! mijn eigen heitie O+

[ Bericht 24% gewijzigd door uniekhoorn op 31-12-2011 18:55:16 ]
pi_106259667
Wat een vreselijk nieuws van SHE! Echt, dat zou nu één van m'n ergste nachtmerries zijn, zo idioot als ik me al aanstel bij één verlaat jeugdpuistje op m'n neus. Dat plaatst de dingen wel weer in perspectief. Ik hoop intens dat ze helemaal mooi herstelt, maar dit moet een helse tijd zijn voor haar...

Verder vind ik oliebollen vies, dus zit nu aan een appelflap terwijl mijn meneer met de mini vuurwerk afsteekt buiten.
pi_106261217
Ik ga me maar eens het feestgedruis in wagen zodirect: alvast een héééél gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat jullie wensen en dromen mogen uitkomen!!

:*
pi_106265176
Zo, de gourmetzooi is alweer opgeruimd, nog een uurtje 8-)
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:40:14 #95
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106266031
Vreten en bubbels... Hmm
  zondag 1 januari 2012 @ 00:01:23 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106266528
Gelukkig nieuwjaar, slankiefaces! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 1 januari 2012 @ 00:06:44 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106266606
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
wat zij zegt. Leuke avond dit!
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 00:08:41 #98
70532 loveli
N
pi_106266632
quote:
10s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
^^ O+
crap in = crap out
pi_106266818
Gelukkig nieuwjaar!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106266981
Gelukkig nieuwjaar slankies! O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_106267005
Gelukkig nieuwjaar *O*
pi_106267023
Gelukkig nieuwjaar, allemaal!
  zondag 1 januari 2012 @ 00:42:00 #103
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106267070
Een fijn 2012 allemaal!
pi_106268162
Happy new yearssssss! <3
  zondag 1 januari 2012 @ 02:26:17 #105
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106269902
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 00:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Gelukkig nieuwjaar, allemaal!
Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)

Fijn niieuwjaar lieverds
pi_106270482
Gelukkig nieuwjaar!!!
pi_106270985
Happy New Year! O+
Ja doei.
pi_106271335
Gelukkig nieuwjaar!
pi_106271841
Goedemorgen!

Veul hail en zeg'n veur t nije joar :*.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 1 januari 2012 @ 09:37:50 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106272094
De tt klopt niet meer :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 januari 2012 @ 09:40:01 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106272097
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)

Fijn niieuwjaar lieverds
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_106272192
Gelukkig nieuwjaar *O*
pi_106272342
Gelukkig nieuwjaar!
  zondag 1 januari 2012 @ 10:44:53 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106272396
Beste wensen allemaal :)
pi_106272407
Rustig ochtendje O+ Gisteravond nog brooddeeg gemaakt, dus beginnen de dag/het jaar met vers volkorenbrood! Heb 4 bier en een prosecco op, dus wel netjes! 8-)
Ja doei.
pi_106272573
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jagar was toch in het app van een vriendin, samen met huisgenoot? :P

Wat heb ik veel op :@ heb ook keihard gesnurkt vannacht :@
pi_106272693
Weer een mooi nieuw jaar om te sporten en gezond te eten. Dat ga ik maar eens inluiden met de plaatselijke nieuwjaarsduik O+ . Gelukkig is het dit jaar niet al te koud.
  zondag 1 januari 2012 @ 11:26:15 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106272777
Ja was voor Phaidra :')
pi_106272780
Happy newyear allemaal! Met een kater... Maar t was gezellig *O*
Nu lekker op de bank met mn ontbijtje!
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 11:26:52 #120
70532 loveli
N
pi_106272781
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Mogguh! Niet werken vandaag? :P
crap in = crap out
pi_106272815
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat hoop ik wel ja!
pi_106272915
Lokkich Nijier!

Niet gedronken, dus niet brak *O*, maar mijn stem is nowhere to found! nog een half etmaal om te herstellen :)
pi_106272922
Mogge! :W
pi_106272930
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef formosus het volgende:
Weer een mooi nieuw jaar om te sporten en gezond te eten. Dat ga ik maar eens inluiden met de plaatselijke nieuwjaarsduik O+ . Gelukkig is het dit jaar niet al te koud.
Brrrrrrrrrrr, gekkenwerk!
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 11:40:11 #125
70532 loveli
N
pi_106272934
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

^^^^^^
crap in = crap out
pi_106272990
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:39 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, het is super *O*
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 11:48:22 #127
70532 loveli
N
pi_106273031
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:45 schreef formosus het volgende:

[..]

Nee, het is super *O*
Enthousiasteling :P

Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
crap in = crap out
pi_106273057
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Nespresso goed voornemen?
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 11:52:21 #129
70532 loveli
N
pi_106273084
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:50 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nespresso goed voornemen?
Of een handkoffiemolen en met de cafetiere. Nespresso is duur :P
crap in = crap out
pi_106273095
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Jij had toch een cafetiere!?
Spuit 2012
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 11:55:53 #131
70532 loveli
N
pi_106273119
Senseo -> pad erin, knop, klaar.
Cafetiere -> gedoe, afwassen.
/lui
crap in = crap out
  zondag 1 januari 2012 @ 11:58:29 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106273156
Wij hebben een senseo, een ouderwetsch koffiezetapparaat, een espressomachine en twee bialetti's :'). De tweede wordt by far het meest gebruikt.
pi_106273187
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een senseo, een ouderwetsch koffiezetapparaat, een espressomachine en twee bialetti's :'). De tweede wordt by far het meest gebruikt.
Even tellen:
Vriendje heeft een espressomachine, een cafétiere en twee bialettis en nog een Ikea pruttelpotje :s)
Espressomachine wordt het meest gebruikt.
Ikzelf doe meestal filterkoffie
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:04:25 #134
70532 loveli
N
pi_106273238
Heb ook nog een potje oploskoffie voor wanneer ik echt alles uit handen laat vallen :')
crap in = crap out
  zondag 1 januari 2012 @ 12:04:47 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106273242
Wij hebben een koffiezetapparaat. Wordt alleen gebruikt als mijn ouders op bezoek komen. En die waren hier vorig jaar november voor het laatst :'). Waarom staat dat ding eigenlijk nog ruimte in beslag te nemen op ons kleine aanrecht? :').

En ik kijk naar TellSell. We zitten hier allemaal ongelooflijk moeilijk te doen wat afvallen betreft, want het kan ook met een chocolaatje, een Slimmy. In no time zit je dan op je gedroomde gewicht!
Niet meer actief op Fok!
pi_106273280
Geen koffiezetapparaat... wat soms wel jammer is. Goed voornemen voor 2012: een fatsoenlijk apparaat scoren!

Brood is bijna klaar :9 ruikt lekker! Nu moet alleen onze slaapgast nog een keer wakker worden _O-
Ja doei.
pi_106273296
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

En ik heb alleen een cafétiere, en daar ben ik nog steeds heel tevreden over dus heb niks anders nodig. :9 Al zou ik nog wel een maler willen zodat ik zelf m'n bonen kan malen!
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:08:53 #138
70532 loveli
N
pi_106273297
Yay, 5 tot tien kilo in 30 dagen en blijvend resultaat!
*chocola eten gaat*
Maar je mag er 3 per dag -O-
crap in = crap out
pi_106273373
Lijstje!

Brunch: vers volkorenbrood, gekookt eitje, runderworstje
T: banaan
D: Indiaas O+ *;

Dat staat vast :+ de rest moeten we nog even bedenken :+
Ja doei.
pi_106273422
Het zal niemand verbazen dat ik een keer de nieuwjaarsduik heb gedaan in Scheveningen?
Staat hoog op mijn lijstje van dingen die ik nooit meer doe, tenzij het kan in een tropisch klimaat. B-)

Moge het nieuwe jaar niets anders dan goeds bregen, met vooral bergen gezondheid voor iedereen en zijn/haar dierbaren!

Ik ben het nieuwe jaar slapend in gegaan, vond het een erg goed idee. *)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:31:04 #141
70532 loveli
N
pi_106273627
Alle winkels zijn vandaag gesloten O+
crap in = crap out
  zondag 1 januari 2012 @ 12:40:01 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106273813
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:31 schreef loveli het volgende:
Ja, dat is echt een unicum in Den Haag! Nu kan ik geen conditioner kopen :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_106273828
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:31 schreef loveli het volgende:
Hier is de AH open van 4 tot 8 :9
pi_106273839
Uh.... de AH in het dorp verderop is gewoon open. :o
Volgens mij.
Niet dat ik het ga controleren overigens.

En Vik, shampoo en conditioner moet je altijd op voorraad hebben. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:41:14 #145
70532 loveli
N
pi_106273842
Crap, glas cafetiere kapot gemaakt (niet de enige die ik heb, maar toch).
/dagboek
crap in = crap out
pi_106273848
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 11:26 schreef uniekhoorn het volgende:
:* O+

Niet gedronken, toch brak! *O*

Maar zojuist de verdroogde kerstboom eruit gegooid en nu even douchen voor we op familiebezoek gaan :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:41:37 #147
70532 loveli
N
pi_106273853
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:

[..]

Hier is de AH open van 4 tot 8 :9
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?
crap in = crap out
pi_106273877
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?
Hier mogen winkels op zondagen open zijn als 'avondwinkel' dus van 4 tot 8. En dan moeten ze ook open op 2e kerstdag, nieuwjaarsdag, 2e paasdag e.d.
pi_106273895
Ha, de lokale super van het dorp verderop is zelfs van 11 tot 20 open.
Beetje overdreven als je het mij vraagt.
Doe wat je niet durft.
pi_106273930
Ik heb een paar jaar gewerkt op zondag en het was elke keer retedruk, echt ziek :')
  zondag 1 januari 2012 @ 12:46:58 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106273950
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uh.... de AH in het dorp verderop is gewoon open. :o
Volgens mij.
Niet dat ik het ga controleren overigens.

En Vik, shampoo en conditioner moet je altijd op voorraad hebben. :P
De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viking84 op 01-01-2012 13:08:44 ]
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 januari 2012 @ 12:47:17 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106273954
En ik ga weer nieuwe lingerie kopen. Damn, Ebay :').
Niet meer actief op Fok!
pi_106273988
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Isz zah evil
  zondag 1 januari 2012 @ 12:57:44 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106274128
Helleu! Brak en Gaar melden zich hier ook :+ en hier uiteraard ook geen alcohol genuttigd :P Wel toastjes, een appelbeignet en cola :9 En dat wou weer exit om 5 uur 's morgens :') Prima begin van het nieuwe jaar :+
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 12:59:53 #155
70532 loveli
N
pi_106274174
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
Goed voornemen?
crap in = crap out
  zondag 1 januari 2012 @ 13:01:21 #156
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_106274210
Gelukkig nieuwjaar! *O* *O* *O*

Muh. Brak. :')
  zondag 1 januari 2012 @ 13:08:18 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106274368
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed voornemen?
Hoe bedoel je? :).

Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu :).
Niet meer actief op Fok!
pi_106274413
Gelukkig Nieuwjaar! w/

Nu maar eens wat lekkers maken :9 Toast met banaan, of toch de kippevleugeltjes even in de oven?! :9~
/Eerste dilemma van 2012 :')
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 13:14:04 #159
70532 loveli
N
pi_106274519
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? :).

Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu :).
Meer op eBay kopen, minder op eBay kopen, je niet meer laten beinvloeden door evil forces die je op het idee brengen dat eBay bestaat :+
crap in = crap out
pi_106274570
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.
Heeft palmers geen conditioner? De wax ruikt lekker. De lush heeft ook kokosconditioner, maar die ruikt ook niet super vind ik.
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 13:17:21 #161
70532 loveli
N
pi_106274581
kokos :r
voor uniekje
crap in = crap out
  zondag 1 januari 2012 @ 13:17:33 #162
344469 Amsel
zonder t
pi_106274586
Eindelijk een avondje alleen met McOZ. En we kregen een upgrade en nu zitten we in de duurste kamer van het hotel met prachtig uitzicht :D
pi_106274959
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Dat is een bijzonder goed voornemen! :)

Ik ben weer begonnen met mijn 100 pushups, 250 situps en 250 sqauts challenge.
En nu ga ik m wel afronden. :P
Doe wat je niet durft.
  zondag 1 januari 2012 @ 13:46:45 #164
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106275244
Happy new year slankies!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 1 januari 2012 @ 14:00:00 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106275521
Bedankt Loveli...
Kokos :r

Kippenvleugels natuurlijk V!

Lijst:
O: boterham gehaktbal, beschuit kaas
B: 1.15 uur wandelen
L: peer, gehaktballetje, oliebol
T's: geen idee we moeten nog naar mijn moeder en schoonouders dus oliebollen, hapjes en drankje
D: lopend buffet bij chinees
  zondag 1 januari 2012 @ 14:21:03 #166
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_106275923
Oh bah wat een naar nieuws over SHE zeg...
Zijn er al manieren gevonden om contact te zoeken/bericht achter te laten?
Ik heb geen facebook van haar, maar kom wel vlak langs waar ze nu ligt als ik werk,..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 1 januari 2012 @ 14:38:04 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106276277
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik een keer de nieuwjaarsduik heb gedaan in Scheveningen?

Ik ook. Vandaag hebben we echter gekozen voor het naaktstrand, omdat we onze zwemkleding vergeten waren.
pi_106276368
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh bah wat een naar nieuws over SHE zeg...
Zijn er al manieren gevonden om contact te zoeken/bericht achter te laten?
Ik heb geen facebook van haar, maar kom wel vlak langs waar ze nu ligt als ik werk,..
Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.
pi_106276380
Morgen weer met hardlopen beginnen, héél rustig, en beginnen met een stukje van 3km. Geen overdreven tempo, gewoon even zien hoe mijn rug het gaat houden!

Komende weken op maandag, woensdag en zaterdag hardlopen. Donderdag sowieso spinnen + krachttraining.

Slaapgast net naar huis gebracht, dus hebben 't huis weer voor ons zelf O+ heerlijk! Zo even de oudejaarsconference kijken *;
Ja doei.
  zondag 1 januari 2012 @ 14:45:08 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106276438
Daglijst
O. kwark
s. 4 km wandelen op het strand en nieuwjaarsduik
T. warme chocomel
l. 2 boterhammen kaas en thaise kippensoep
d. Planning: wok
pi_106277209
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.
Heb ik natuurlijk nog van die prehistorische postzegels met een waarde in centen erop :'). Wat googelen leert gelukkig dat ik die er ook nog op mag plakken.
pi_106277323
Zo. Wij komen ook lekker op tijd uit bed... :')
pi_106277334
Sigme, mag ik ook een pm? :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106278017
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo. Wij komen ook lekker op tijd uit bed... :')
:D das wel heel erg!
pi_106278026
Thuis O+ Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hopelijk hebben jullie goed het nieuwe jaar ingeluid *O*

Leuke avond gehad, onverhoopt om 4 uur naar bed en zeker een fles prosecco leeggedronken. Goed begin van een nieuwe vriendschap geloof ik :D

Lijstje gisteren is iets van
O: havermout
S: taart bakken (wat een werk haha!)
L: 3 bth (vegapate, pindakaas), halve avocado en 1 tomaat
D: jamon serrano en andere vleesdingetjes, salades, kaas, tortilla, toast (om 21:00)
S: tennis, skiien en bowling op de wii
T: garnaaltjes, stokbrood, taart, aardappels met aioli, fles cava (dit tot 4:00)

Vandaag:
BR: 2 bth met 2 geb eieren, 2 bth hagelslag
T: stuk taart, peer
D: zuurkoolschotel met spek

Valt nog mee, als ik meelees in Dieetclub dat mensen proppen tot ze het zuur voelen opkomen :').
  zondag 1 januari 2012 @ 16:16:58 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106278298
Onze 18 appelflappen en 10 oliebollen zijn inmiddels geslonken tot 2 oliebollen en 2 appelflappen. Voor vanavond bij de thee. Straks ga ik eens kijken: gnocchi met spinazie en doperwten :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_106278299
Heel 2011 geen oliebollen op! Ook geen appelflappen of -beignets :')

Gisteren zeer netjes de avond door gegaan, maar was dan ook niet van plan om 'veel te eten', ofzo.
De 'Bird in a bird in a bird' was best lekker, fijne plak ervan op, met erbij groene asperges, spruitjes, wortel, wat brood met hummus en wat aardappelpartjes. En toe een ministukje glutenvrije chocoladecake met kers. Súper lekker, erg chocolade-achtig, maar niet zoet en vooral erg machtig. Hebben na het avondeten alleen nog maar 2 biertjes en met z'n drieën een fles prosecco leeg en dat was 't. Eten 'om het eten' 'omdat het kan met kerst en oud jaar' is iets waar ik écht niet tegen kan... Al was een oliebol an sich wel welkom geweest, maar die zijn we gewoon niet meer gaan bakken, ook niet 'omdat het kon', want we zaten gewoon een fijne manier vol!

*; heerlijk gezellig avondje gehad, met Triviant!
Ja doei.
pi_106278444
Haha wij hebben de Spaanse versie van Mens Erger je Niet gedaan met zijn vieren, was superleuk! En aangezien we 2 Spanjaarden en 2 Hollanders hadden en we geen van allen vloeiend elkaars taal spreken, kregen we een mix van Nl, Spaans, Duits en Engels :') fantastisch.

Mo, heb je die bird in a bird in a bird zelf gemaakt? Het is echt het voorbeeld van wat voor mij een gruwelmaaltijd zou zijn :P Vond je het lekker?
pi_106278507
Nee, niet zelfgemaakt! Had ik voor 10pence (15 eurocent) meengenomen bij de M&S vandaan. Gewoon voor de grap :+ En het was niet echt bijzonder. Niet vies ofzo, maar om nou te zeggen 'daar leg ik graag 16gbp voor neer...' nee :')!

De chocoladetaart na was lekkerder :+
Ja doei.
  zondag 1 januari 2012 @ 16:27:21 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106278510
Omg toevallig hadden we het hier net over 'bird is the word' van Family Guy :') BABABABIRDBIRDBIRD THE BIRD IS THE WORD *dansje doet*
pi_106278530
Gelukkig nieuw jaar! :*

Supergezellige avond gehad met mijn gezinnetje. Mila wilde graag wakker blijven, maar viel kwart voor twaalf als een blok in slaap op de bank en was niet meer wakker te krijgen, wel erg schattig.
Vandaag maken we de laatste champagne op O+ en vanaf morgen doe ik weer aan lijstjes.
pi_106278857
Pff het is lang geleden dat ik zo brak was zeg :')

Ik heb me niet volgestampt gister, dat doe ik nooit echt zo. Maar ik let wel altijd op wat ik eet. En op dagen zoals gister doe ik dat minder en dan eet ik waarschijnlijk wel iets meer dan normaal, maar dan geniet ik ook extra ;)

En natuurlijk na het stappen een appelflap eten om 4 uur 's nachts, dat mag dan ook :P
pi_106279021
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.

En we hebben besloten om samen te gaan wonen. O+ . Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
pi_106279038
O+ DaD! Gefeliciteerd! O+ O+
Ja doei.
pi_106279049
Wat leuk DaD!!
  zondag 1 januari 2012 @ 16:47:50 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106279123
Das een goed begin DaD :)
  zondag 1 januari 2012 @ 16:56:30 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_106279404
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

En we hebben besloten om samen te gaan wonen. O+ . Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
!Tof!
pi_106280514
Wat leuk dad!

Hier was oud en nieuw gewoon gezellig met ouders enzo. Niet meer uit gegaan, was veel te moe.

En misschien dit jaar wel goede voornemens. Beter naar mijn gevoel luisteren en mezelf blijven ontwikkelen en knokken voor de dingen die ik leuk vind. En een leuke vent tegenkomen Haha.
pi_106280955
DaD, gefeliciteerd!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 1 januari 2012 @ 18:12:19 #190
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_106281724
Tof DaD! *O* *O* *O*
pi_106282440
quote:
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.

Wat leuk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_106282456
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg toevallig hadden we het hier net over 'bird is the word' van Family Guy :') BABABABIRDBIRDBIRD THE BIRD IS THE WORD *dansje doet*
B-)
pi_106282633
Lijstje gisteren:

O: 2 boterhammen eiersalade
T: krentenbol, kerstkransje
L: ciabatte tonijnsalade, rode wijn, thee+koekje
T: mandarijntje
D: (om 2200 uur _O- , restaurant zonder reservering in Antwerpen vinden op 31 december is best moeilijk, maar dat wisten we van tevoren) fles rode wijn, plaat sushi (32 stuks) en een teriyaki biefstuk gerecht gedeeld met O+
T: glaasje "champagne" (bocht :') )
B: hele dag rondgelopen in Antwerpen

Lijstje vandaag

O: bruine pistolet ham, klein bolletje speculoos, bak kwark met muesli, bakje fruit, 2 kleine glaasjes sap, thee
S: zwemmen
T: warme chocolademelk met slagroom, bitter lemon
T: volkoren puntje met salami
B: wii-en B-)
D: ovenschotel spinazie/gehakt+ui/aardappelpuree
T: bakje stoofpeertjesvla

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 01-01-2012 18:50:54 ]
pi_106282708
quote:

Wat leuk!
Als ik ooit weer in mijn huis trek zijn we buren :D.
  zondag 1 januari 2012 @ 18:48:17 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106282731
Dad! *O*

Thuis van familiebezoeken...
Schade:
4 oliebollen, 6 toastjes met salade, 2 plakken leverworst, 3 stukjes droge worst, stukje kaas, pinda's, lollie :')
pi_106283219
quote:

Wat tof! :s)
pi_106284743
Gefeliciteerd DaD *O* leuk!

en nog de beste wensen voor iedereen natuurlijk
  zondag 1 januari 2012 @ 19:54:51 #198
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106285029
Heb in 2011 :
1124 km gewandeld
390 km hardgelopen
440 km gefietst
2 km gezwommen :')
pi_106285096
Wow! 1124! :D

Wel leuk om dat bij te houden zeg!
Ja doei.
pi_106285106
En jij ook Sarabi! :)
Ja doei.
  zondag 1 januari 2012 @ 19:59:15 #201
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106285240
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
Wow! 1124! :D

Wel leuk om dat bij te houden zeg!
Is Excel ook weer eens gebruikt zeg maar :D

Jij hebt ook goede doelen.. wel een beetje overdreven veel hoor, 3 x in de week in totaal sporten is meer dan genoeg, ook voor je lijf!
pi_106285250
Hoi hoi! Voornemen van 2012 is om hier weer mee te posten :P

Tof dat je gaat samenwonen DaD! *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_106285476
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Is Excel ook weer eens gebruikt zeg maar :D

Jij hebt ook goede doelen.. wel een beetje overdreven veel hoor, 3 x in de week in totaal sporten is meer dan genoeg, ook voor je lijf!
Het is nog even aftasten wat 't fijnst gaat werken, maar we gaan wel proberen om minimaal 2 keer per maand een hike te doen van >10 mijl (16km) en dan het niveau (hoogteverschillen, lastiger paden, etc.) op te krikken in de loop ( :') ) van 't jaar. Als het kan zelfs elk weekend, bij goed weer, want we hebben genoeg binnen gezeten de afgelopen maanden en er is zoveel moois te zien hier!

Is goed voor de conditie, goed voor de foto's en goed voor de gezondheid, al die buitenlucht!

En we beginnen met deze:

http://www.walkingbritain.co.uk/walks/walks/walk_b/2029/
Ja doei.
  zondag 1 januari 2012 @ 20:09:12 #204
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106285634
Oeh wat fijn Mo!
Wandelen kan altijd dat is het mooiste.. Het kost wel tijd dat is een nadeel, je bent gewoon wat uurtjes kwijt maar aan de andere kant..
Sportkleding aantrekken, naar sportschool, uur sporten, praten of iets anders sociaals, weer terug naar huis..
Ben je ook zo weer 2 uur mee kwijt
Dan liever 2 uur wandelen O+
pi_106285835
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh wat fijn Mo!
Wandelen kan altijd dat is het mooiste.. Het kost wel tijd dat is een nadeel, je bent gewoon wat uurtjes kwijt maar aan de andere kant..
Sportkleding aantrekken, naar sportschool, uur sporten, praten of iets anders sociaals, weer terug naar huis..
Ben je ook zo weer 2 uur mee kwijt
Dan liever 2 uur wandelen O+
Vandaag ook nog ruim een uur door het bos gelopen, Bo vindt het heerlijk O+
Wij lopen meestal samen dus och maakt niks.
  zondag 1 januari 2012 @ 21:29:13 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106289566
Het is ook gewoon heerlijk :Y

En nu genoeg gevreten en gedronken
Morgen hardlopen en bloemkool halen, 1 euro bij de c1000 :P
pi_106290476
ola!

DaD tof dat je gaat samenwonen!

Lijstje gister:

O: smoothie+nootjes
T: 4 rijstewafels en kalkoenfilet
T: nootjes
T: oliebol, ananasschijf
D: stamppot boerenkool met spekjes en speklap
T: oliebollen, witte wijn, champagne, allerhande andere drank :') gedroogde worst, balletjes in ketjap, stokbrood met pesto/knoflooksaus.

Leuke nacht gehad O+ Wel om 1400 pas wakker en normaliter moet ik over een half uurtje naar bed, ben benieuwd of dat gaat lukken :P

Vandaag:

O: boterham met eitje, dubbele boterham met pindakaas en duo penotti
T: koffie, koffie en nog meer koffie
T: 2 oliebollen
T: gedroogde worst, 2 rijstewafels met pindakaas
D:eten uit lala land
T: kwark en tukkies doen!
  zondag 1 januari 2012 @ 21:52:49 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106290570
Ik ga ook maar slapen zo, morgen weer werken. Trusten!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 januari 2012 @ 21:56:04 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106290711
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 21:52 schreef Viking84 het volgende:
Ik ga ook maar slapen zo, morgen weer werken. Trusten!
^^

En totaal niet het gevoel vakantie te hebben gehad door dat rotgebit -O-. Gebroken nachten, pijnstillers, stress. Nou, ik ga lekker uitgerust weer aan de slag :{.
pi_106292237
Oh ja, morgen werken.. Ik word door het griepje elke dag pas rond 12:00 wakker (gemaakt!). Ik zie hier een uitdaging!
pi_106292793
Ik en mijn briljante ideeën, ik denk ik ga iedereen even persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen op mn facebook. Ik heb alleen 269 vrienden.
Alhoewel dat er eerder vandaag nog 270 waren.
Maar ik ben dus nog wel even bezig. Ben ik bang. Voel je niet achter gesteld als ik je nog geen gelukkig nieuwjaar heb gewenst. :P
Doe wat je niet durft.
pi_106292801
hmmz, ik ga morgen met mijn wat meer uitgeslapen hoofd nog maar een keer mijn belastingshizzle doorrekenen. Ik krijg nu zo'n bak geld terug dat kan gewoon niet kloppen :')
  zondag 1 januari 2012 @ 22:58:00 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106293027
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik en mijn briljante ideeën, ik denk ik ga iedereen even persoonlijk een gelukkig nieuwjaar wensen op mn facebook. Ik heb alleen 269 vrienden.
Maar ik ben dus nog wel even bezig. Ben ik bang. Voel je niet achter gesteld als ik je nog geen gelukkig nieuwjaar heb gewenst. :P
Nummer 270 vond dat je al te laat was :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 1 januari 2012 @ 22:58:44 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106293059
Iig slapen. Nog steeds een naar hoestje van m'n natte pak van vrijdag, dus ik heb nu maar een regenjas ingepakt. Natte broek is niet heel erg, als ik boven maar droog blijf.
Niet meer actief op Fok!
pi_106293244
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:58 schreef Viking84 het volgende:
Iig slapen. Nog steeds een naar hoestje van m'n natte pak van vrijdag, dus ik heb nu maar een regenjas ingepakt. Natte broek is niet heel erg, als ik boven maar droog blijf.
Anders neem je toch een droge broek mee in een plastic tasje? Of sowieso wat droge kleding op je werk leggen?
Toen ik nog veel fietste had ik altijd wat droge dingen op mn werk liggen. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? zondag 1 januari 2012 @ 23:04:00 #216
70532 loveli
N
pi_106293301
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 22:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zet ze in een excel-sheet.
crap in = crap out
pi_106293513
Nou, mensen met een naam vanaf de F, jullie zijn morgen (of later) aan de beurt.
Het mag toch tot 6 januari, dat nieuwjaarswensen? :D
Doe wat je niet durft.
pi_106293983
Uniek, bedankt voor de tip van de bloemkool, lekker!
Naar de familie geweest weer, fijn dat de feestdagen weer voorbij zijn :)
pi_106294748
Wat een lieve reacties, dank jullie wel!
  maandag 2 januari 2012 @ 07:37:38 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106301575
Op weg naar de eerste werkdag van 2012 en zo ontzettend geen zin :@.
pi_106301612
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uiteindelijk zal het best wel meevallen, maar ik weet wat je bedoelt. :) Succes! :*

Ik kwam net op de fiets echt helemaal niemand tegen. Gebeurt niet vaak!
En in de trein ging iemand gelijk ruzie zoeken omdat iemand anders een raam open deed.
En dan zit er ook nog iemand aan de andere kant van het gangpad al 20 minuten dr make up te doen! :o
Doe wat je niet durft.
pi_106301618
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
"

Ik zit er al en ga niet vooruit :')
pi_106301622
Goedemorgen!
Ik ga morgen pas weer naar kantoor, vandaag laatste lummelvakantiedag. Boodschappen doen enzo.

De kerstvakantie was goed voor m'n gewicht :D. De winterkilo eraf, en nu zit ik al een week precies op mijn nette evenwichtgewicht: een paar ons boven de 63.
  maandag 2 januari 2012 @ 07:50:50 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106301642
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

"

Ik zit er al en ga niet vooruit :')
Ik heb ook weinig hoop voor vandaag.
  maandag 2 januari 2012 @ 07:57:21 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106301675
superrustig in de trein idd. Ik vroeg me al af of ik een oproep had gemist :')
Niet meer actief op Fok!
pi_106301682
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga morgen pas weer naar kantoor, vandaag laatste lummelvakantiedag. Boodschappen doen enzo.

De kerstvakantie was goed voor m'n gewicht :D. De winterkilo eraf, en nu zit ik al een week precies op mijn nette evenwichtgewicht: een paar ons boven de 63.
Oh daar heb ik niet echt last van :D iets met 2 kilo extra en de rem erop :P

Kreeg net een uitnodiging voor dit restaurant http://www.ottomaansrestaurant.nl/ ziet er best mooi uit zo op die eerste foto! *verder gaat klikken.
pi_106301689
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 07:57 schreef Viking84 het volgende:
superrustig in de trein idd. Ik vroeg me al af of ik een oproep had gemist :')
Op de weg idem, naja prima!
pi_106301796
idd, geen file op de weg en ik ben goedgehumd. Dus ik ga lekker productief zijn, iig in de morgen en de middag zien we dan nog wel :P
pi_106301867
Gelukkig nieuwjaar allemaal! :)

Wat tof DaD! O+
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_106302015
Mogguh!

:O

Zo rustig op de weg mag het altijd wel zijn trouwens :D

Vanmiddag nieuwjaarslunch met snert en broodjes worst :9

:o en DaD en Baard gaan samenwonen? ^O^ spannend!
pi_106302111
De trein naar Groningen is ook ongekend rustig, heerlijk...

Ontopic: je kunt nu een week gratis Weight Watchers Online proberen, misschien doe ik dat wel. In het kader van goede voornemens enzo.
Everything has changed
pi_106302230
Mini, jij had toch al eens iets met weight watchers gedaan? Of ben ik nu in de war (is ook goed mogelijk hoor, op de maandag der maandagen :+). Proberen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker gratisssch.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 januari 2012 @ 09:05:38 #233
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106302250
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'dam :+ Ben heel benieuwd :P
pi_106302255
Morning :O
Zullen we voortaan oud en nieuw gewoon op een donderdag of vrijdag plannen? }:|
pi_106302257
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'dam :+ Ben heel benieuwd :P
Succes!
pi_106302265
Succes Maria!! :s)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106302280
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes!!! *O*
pi_106302306
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:04 schreef Phaidra het volgende:
Mini, jij had toch al eens iets met weight watchers gedaan? Of ben ik nu in de war (is ook goed mogelijk hoor, op de maandag der maandagen :+). Proberen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker gratisssch.
Ja klopt! Heel vroeger, met zo'n puntentelsysteem op cd-rom nog. Gewoon zelf bijhouden, geen meetings ofzo (brrr). Dat werkte toen wel goed. :)

Succes Maria! *O*
Everything has changed
pi_106302308
Mini, wat heb je aan een week? Of je moet het dan doen voor de recepten die er op staan, dat je die allemaal binnen een week download.
Heb op zich niet veel tegen de insteek (gevarieerd eten, alleen niet teveel), al komt het volgens mij gewoon neer op de discipline dat je er voor hebt.
  maandag 2 januari 2012 @ 09:11:35 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106302316
Twenkies! *O*

En ik zag een leuke post van DaD :9 Tof zeg! O+

En Mini, gratiesj is niks mis mee! :7 Baat het niet dan schaadt het niet, want jij hebt genoeg common sense lijkt me!
pi_106302327
Fijn nieuws DaD, gefeliciteerd :*
En Maria go kick some ass *O*

Vandaag niet de makkelijkste dag van het jaar.

SPOILER: voor wie het weten wil
lijstje voor vandaag

T: cappuccino
L: pistoletje zalm, karnemelk
T: cappuccino, gebak
D: boerenkool met worst
T: griesmeel
  maandag 2 januari 2012 @ 09:13:43 #242
255877 Nallie
Einde.
pi_106302344
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:12 schreef MarMar het volgende:
Fijn nieuws DaD, gefeliciteerd :*
En Maria go kick some ass *O*

Vandaag niet de makkelijkste dag van het jaar.

SPOILER: voor wie het weten wil
lijstje voor vandaag

T: cappuccino
L: pistoletje zalm, karnemelk
T: cappuccino, gebak
D: boerenkool met worst
T: griesmeel
Wauw :*
  maandag 2 januari 2012 @ 09:18:15 #243
223810 _aurum_
pi_106302425
succes Maria!

En sterkte XM :*
  maandag 2 januari 2012 @ 09:18:35 #244
117113 Perruche
Muffin!
pi_106302428
Morning!!

Aiai mar, sterkte :*

Eerste dag van de goede voornemens *O*. Huhu. de voornaamste is liever voor mezelf zijn enzo, dus ik ga dingen plannen met vrienden en met vriendje (wil vast gaan kijken of ik een verrassing voor zijn verjaardag kan fixen!) en ik ga een massage en gezichtsbehandeling boeken. Ha!

Planning:
O: dubbele haverbth kaas
T: 2x fruit, 1x koffie
L: tomatensoep met 2 bth, rauwkost
T: 150 ml yoghurt
B: 2x20 minuten fietsen
D: avocado/tomatensalade en een zuurkool schotel
T: peer
  maandag 2 januari 2012 @ 09:19:47 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_106302446
Mar ;( :*

Klinkt goed parkietje :Y

Zu trein! :W
  maandag 2 januari 2012 @ 09:19:59 #246
93603 V1z0R
Hoi
pi_106302451
Maria succes! ^O^ Overweldig ze maar weer met je kick-ass enthousiasme!

Mar :*

:@ een waarschuwing bij die foto van Klumsy was niet verkeerd geweest trouwens :@
  maandag 2 januari 2012 @ 09:23:10 #247
342877 Mini.
pi_106302486
Tjee MarMar, sterkte! ;( :*
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Mini, wat heb je aan een week? Of je moet het dan doen voor de recepten die er op staan, dat je die allemaal binnen een week download.
Heb op zich niet veel tegen de insteek (gevarieerd eten, alleen niet teveel), al komt het volgens mij gewoon neer op de discipline dat je er voor hebt.
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt. :+
Everything has changed
  maandag 2 januari 2012 @ 09:25:19 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106302512
:* voor MarMar.

Ik heb ruk geslapen zeg, maar was om 6 uur klaarwakker, dus dan ga ik er ook uit i.p.v. te blijven liggen en om kwart voor 7 weer in slaap te vallen, waardoor het opstaan nog veel zwaarder is :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 januari 2012 @ 09:32:31 #249
231020 MevrouwPuff
pi_106302603
Mogge!
Onrustig gevoel vandaag, niet fijn :{
  maandag 2 januari 2012 @ 09:33:50 #250
117113 Perruche
Muffin!
pi_106302621
Ik las net deze quote op NRC next en vond hem mooi O+:
quote:
Ik heb geen goede voornemens. Althans, niet meer dan ik iedere avond voor het slapen gaan heb. En toch is er die vage behoefte aan zuiverheid, aan het nog even niet bezoedelen van dit prille jaar. Koester me, zegt het. Koester mijn maagdelijkheid als een schone bladzijde, waarop je niet meteen begint te krassen maar waar je je pen nog even boven laat zweven, zoekend naar je mooiste handschrift en je mooiste woord.
Mailbird - E-mail made beautifulANWB VerzekeringenAliExpress - die hebben ALLES!
  maandag 2 januari 2012 @ 09:36:09 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106302653
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ik las net deze quote op NRC next en vond hem mooi O+:

[..]

Schitterend! O+.

Zo'n gevoel heb ik nu trouwens ook en ik hoop maar dat niemand het gaat verpesten :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 januari 2012 @ 09:38:51 #252
93603 V1z0R
Hoi
pi_106302695
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Mini. het volgende:
Tjee MarMar, sterkte! ;( :*

[..]

Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt. :+
:D :+
Nee, is inderdaad makkelijker dan alles bijhouden. En bij 1700 op een dag is er minder speling dan 3200 natuurlijk.
Ik tel het eigenlijk ook niet meer, gewoon omdat ik al weet wat het zo'n beetje is. En zolang ik doordeweeks vasthoud aan m'n patroon en 's weekends niet al te gek doe, is het goed.

Ben al blij dat ik van de week weer kan sporten :) Knie voelt goed, geen last meer bij traplopen en zo.

M'n mooiste handschrift? :') Hoezeer ik ook m'n best doe, het eindigt toch met hanepoten...
Whaaa, nachtmerries van het touwtje om m'n nek en allerhande driehoekjes op m'n pen ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 09:52:49 #253
117113 Perruche
Muffin!
pi_106302885
Ik wil een weekendje weg plannen :@
  maandag 2 januari 2012 @ 09:57:12 #254
255877 Nallie
Einde.
pi_106302956
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een weekendje weg plannen ^O^
  maandag 2 januari 2012 @ 10:00:53 #255
121582 DevilsAndDust
pi_106303014
Sterkte Mar. :*.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:12:57 #256
117113 Perruche
Muffin!
pi_106303216
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

London in februari maar 75 euro :o
  maandag 2 januari 2012 @ 10:15:26 #257
255877 Nallie
Einde.
pi_106303258
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

London in februari maar 75 euro :o
Doen! en dan via www.hotelaanbiedingen.nl een hotel boeken voor 30 euro per nacht!
Is toch heerlijk om zoiets te hebben om naar uit te kijken!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:17:56 #258
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_106303299
Sterkte Mar :*

En dan dat mens in OUD dat met verschillende accounts de boel voor de gek heeft zitten houden. Zelfs verzonnen dat kinderen van haar zijn overleden. Hoe haal je het in je hoofd.... :{ :{
Ja doei.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:18:13 #259
223810 _aurum_
pi_106303303
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Maria succes! ^O^ Overweldig ze maar weer met je kick-ass enthousiasme!

Mar :*

:@ een waarschuwing bij die foto van Klumsy was niet verkeerd geweest trouwens :@
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzo :@

Puff: Hoe komt het dat je je onrustig voelt? Spannende dingen te gebeuren vandaag?
  maandag 2 januari 2012 @ 10:18:57 #260
223810 _aurum_
pi_106303315
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte Mar :*

En dan dat mens in OUD dat met verschillende accounts de boel voor de gek heeft zitten houden. Zelfs verzonnen dat kinderen van haar zijn overleden. Hoe haal je het in je hoofd.... :{ :{
wiedan :?
Mailbird - E-mail made beautifulDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 2 januari 2012 @ 10:21:06 #261
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_106303348
Check Z&G en FB maar: Miss-Jones/DuBecky
Ja doei.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:28:29 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106303468
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een weekje weg naar Madrid plannen, in april ^O^
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:29:21 #263
117113 Perruche
Muffin!
pi_106303487
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat heb ik heul niet gezegd ;(
  maandag 2 januari 2012 @ 10:32:30 #264
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_106303532
Lijst voor vandaag:

O: 3 (cakeformaat) plakken vers volkorenbrood
T: banaan
L: omeletje van 3 (kleine) eieren met spinazie en creme fraiche
S: hardlopen :o
D: paar kommen goedgevulde groentensoep
T: hand walnoten
T: wat yoghurt met honing (of yoghurt met honing en walnoten, bedenk nog wel even waar ik zin in heb)
Ja doei.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:34:18 #265
231020 MevrouwPuff
pi_106303558
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzo :@

Puff: Hoe komt het dat je je onrustig voelt? Spannende dingen te gebeuren vandaag?
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofd :+
  maandag 2 januari 2012 @ 10:37:18 #266
93603 V1z0R
Hoi
pi_106303615
Mo, beetje weinig, niet?
  maandag 2 januari 2012 @ 10:37:20 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106303616
quote:
12s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:29 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat heb ik heul niet gezegd ;(
Ik wel :9.

Hoe spreek je Wordfeud nou uit? Ik hoor Wurdfeud, Wurdfoid (zo zeg ik het) en net hoorde ik iemand Wurdfjoed zeggen :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 2 januari 2012 @ 10:38:02 #268
93603 V1z0R
Hoi
pi_106303630
Laatste is correct :)
  maandag 2 januari 2012 @ 10:39:31 #269
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_106303656
Fjoed ja... een Feud --> http://www.thefreedictionary.com/feud
Ja doei.
  maandag 2 januari 2012 @ 10:39:46 #270
43653 sigme
Veraan
pi_106303661
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Laatste is correct :)
Juist.

Wat is het nat! De beek buiten z'n oever en grote delen van ons land onder water.
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekAliExpress - die hebben ALLES!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 10:40:43 #271
70532 loveli
N
pi_106303681
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wel :9.

Hoe spreek je Wordfeud nou uit? Ik hoor Wurdfeud, Wurdfoid (zo zeg ik het) en net hoorde ik iemand Wurdfjoed zeggen :P.
Alsof het doodnormaal is O+
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 10:59:35 #272
100341 MarMar
pi_106304019
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Check Z&G en FB maar: Miss-Jones/DuBecky
:X
jemig..
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 11:21:02 #273
70532 loveli
N
pi_106304513
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Juist.

Wat is het nat! De beek buiten z'n oever en grote delen van ons land onder water.
Hebben jullie daar last van of staat alle levende have binnen?

Verder zag ik jompels voor DaD *O* en :* voor Mar!
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 11:35:00 #274
223828 Phaidra
pi_106304828
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:59 schreef MarMar het volgende:

[..]

:X
jemig..
Ja echt bizar... Sterkte vandaag Mar :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 2 januari 2012 @ 11:41:31 #275
159579 conleche
pi_106304993
w/ Gelukkig nieuw jaar nog allemaal! w/

Ik heb gisteren de hele dag in bed vertoefd. :') Iets was niet helemaal goed gevallen. Ik verdenk een roze, mierzoete cocktail ervan de boosdoener te zijn. Was echt superberoerd de hele dag. En vanochtend werd ik wakker en dacht: Oh gelukkig, niet meer misselijk. Maar wat voel ik daar kloppen in mijn gezicht. En jawel hoor: koortslip. :')

Mijn jaar kan alleen nog maar beter worden vanaf nu. O+

Vandaag:
BR: gekookt eitje, 1x Allison met kaas
T: appel
S: hardlopen
T: glas coolbest vitamine light
T: wodka en chips. Hoewel ik daar nu nog niet aan moet denken, dus misschien skip ik dat.
D: veeeel wokgroenten met opgebakken rijst en stukjes kalkoen.
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 11:44:32 #276
70532 loveli
N
pi_106305090
http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Webwinkel-Product-1173451
Daarmee nuke je een beginnende koortslip.
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 11:55:32 #277
159579 conleche
pi_106305407
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Webwinkel-Product-1173451
Daarmee nuke je een beginnende koortslip.
Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt. :P
  maandag 2 januari 2012 @ 11:58:00 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_106305488
Koortslippen zijn stom ja :(
Je mag wel proberen wat meer te eten Co, als je niet meer op kan dan wat voedzamers?

Mar, sterkte :*

Het is inderdaad erg nat overal, het water staat bijna tot op straat.

Lijst:
O: beschuit kaas, beker melk
S: 12 km hardlopen met 10.5/uur
L: (nu) 1 boterham monchou met kipfilet, boterham gebakken ei met ham en kaas, beschuit jam, cappuccino, peer
T's: 2 boterhammen kipfilet, blokje choco, mandarijn, appel, kommetje katjang
D: bloemkool met kaas, aardappelkroketten, kipfilet met champ/ui/paprika
T: kwark en vla
  maandag 2 januari 2012 @ 11:59:12 #279
43729 Quinazoline
pi_106305523
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Vandaag weer begonnen met werken, dus ook weer met de regelmaat. Kostte wel moeite om uit bed te komen vanmorgen. Vanaf vandaag ga ik dus ook weer lijstjes posten, want het helpt echt.

O: brinta, melk, rozijntjes
T: 1 boterham houmous
L: 3 boterhammen houmous
T: peer
D: broccoli-bloemkool soep met een broodje erbij
T: misschien een glaasje champagne/prosecco

Nog bedankt voor de shockabsorber-tip die ik voorbij zag komen toen ik vorige week even door het topic scrolde. Weet niet meer wie het was, maar heb er meteen 1 besteld, want met drie keer in de week sporten is meer dan 1 sportbh toch wel handig.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:03:15 #280
70532 loveli
N
pi_106305747
quote:
14s.gif Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt. :P
Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.

Ik merk wel dat als ik 'em niet genoeg nuke en m'n weerstand te laag is, 'ie een paar dagen later een plekje verderop tevoorschijn komt.

*stopt zichzelf vol met L-lysine, zink, vit A, C, E*
crap in = crap out
Big Fish GamesBoek je safari bij Beekse BergenF1 Store - Voor al je F1 Gear
  maandag 2 januari 2012 @ 12:11:10 #281
159579 conleche
pi_106306058
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.

Ik merk wel dat als ik 'em niet genoeg nuke en m'n weerstand te laag is, 'ie een paar dagen later een plekje verderop tevoorschijn komt.

*stopt zichzelf vol met L-lysine, zink, vit A, C, E*
Ja, zo stom, ik was door de drukte een paar x mijn dosis vitamine c en L-lysine vergeten en hoppa, alsof hij op de loer lag sloeg hij toe (zo'n ding kan alleen maar mannelijk zijn. :P ) Terwijl ik echt al heel lang geen koortslip meer heb gehad. Wel ruim een jaar of zo. Dus op zich zweer ik wel bij die L-lysine.

@Uniek: ik voel me nog steeds niet helemaal tof, maar als het lukt, zal ik wel wat meer eten en ik bak ook nog een ei bij m'n avondeten!
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:13:19 #282
70532 loveli
N
pi_106306130
Goed voornemen: geen gist meer. Heb een giga blauwe plek op m'n been zonder me te herinneren dat ik me gestoten heb. De volgende stap is meestal absurde moeheid, nog een argument om dit jaar gezond te beginnen en nooit meer een oliebol te nemen.

En ik besef net dat het geen dinsdag is :')
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 12:15:45 #283
52646 progje
Blub
pi_106306223
MarMar :*
  maandag 2 januari 2012 @ 12:19:43 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106306342
Jemig, mag op FB aan gaan passen dat ik van mensen alle statusupdates wil zien ipv de meesten. FB beslist ff voor mij wat ik wel en niet te zien krijg 8)7 . Ok, de mensen die een ziljoen kinderfoto's posten per week, laat ik lekker staan zo :@.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:20:17 #285
159579 conleche
pi_106306363
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:
Goed voornemen: geen gist meer. Heb een giga blauwe plek op m'n been zonder me te herinneren dat ik me gestoten heb. De volgende stap is meestal absurde moeheid, nog een argument om dit jaar gezond te beginnen en nooit meer een oliebol te nemen.

En ik besef net dat het geen dinsdag is :')
Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was. :') Op de dop stond gewoon 3 januari, dus ik denk dat ik de AH ga suen. :+
  maandag 2 januari 2012 @ 12:20:52 #286
159579 conleche
pi_106306382
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, mag op FB aan gaan passen dat ik van mensen alle statusupdates wil zien ipv de meesten. FB beslist ff voor mij wat ik wel en niet te zien krijg 8)7 . Ok, de mensen die een ziljoen kinderfoto's posten per week, laat ik lekker staan zo :@.
Moet je dat per stuk instellen?
  maandag 2 januari 2012 @ 12:21:24 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106306400
quote:
5s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Moet je dat per stuk instellen?
Ja.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:21:51 #288
159579 conleche
pi_106306418
quote:
18s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja.
Ik denk dat ik het dan maar laat. :+
  maandag 2 januari 2012 @ 12:23:29 #289
265927 HenkPietKlaasWim
pi_106306470
Nou, het komt goed uit dat ik toch iedereen persoonlijk een gelukkig nieuwjaar ging wensen dan. Kan ik dat gelijk meepikken. :D
Doe wat je niet durft.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:23:31 #290
117113 Perruche
Muffin!
pi_106306472
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Met 400 "vrienden" ofzo ik ook :'). Ben trouwens wel mensen aan het unfrienden die me toch niet interesseren :D
Hoesjes? Casetify!Boek je safari bij Beekse BergenKnab - Jouw online bank
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:23:33 #291
70532 loveli
N
pi_106306473
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was. :') Op de dop stond gewoon 3 januari, dus ik denk dat ik de AH ga suen. :+
Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.

Had je dat sap wel koel bewaard? Anders eigen schuld enzo.
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 12:23:36 #292
223810 _aurum_
pi_106306477
quote:
1s.gif Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofd :+
ok, als je maar weet hoe het komt ^O^
  maandag 2 januari 2012 @ 12:24:23 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106306505
quote:
10s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:21 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel vrienden :') dus ik doe het wel.
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:25:34 #294
70532 loveli
N
pi_106306539
Ik negeer de meeste vriendschapsverzoeken.

Nieuwjaarswensen ben ik ook terughoudend mee. Reageer bij collega's alleen als ze naar mij toe komen en voel me relatief vaak een huichelaar als ik "jij ook de beste wensen" zeg.
/niet sociaal
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 12:26:55 #295
255877 Nallie
Einde.
pi_106306577
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
Ik negeer de meeste vriendschapsverzoeken.

Nieuwjaarswensen ben ik ook terughoudend mee. Reageer bij collega's alleen als ze naar mij toe komen en voel me relatief vaak een huichelaar als ik "jij ook de beste wensen" zeg.
/niet sociaal
Boks, vooral omdat je de meeste mensen echt nooit spreekt en die je nu ineens een gelukkig nieuwjaar komen wensen :') met drie zoenen en al. En van dat zoenen ben ik al helemaal niet!
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:28:10 #296
70532 loveli
N
pi_106306616
Ik zoen niet tijdens werktijd :')
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 12:29:42 #297
159579 conleche
pi_106306655
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.

Had je dat sap wel koel bewaard? Anders eigen schuld enzo.
Ja, wel koel bewaard en dat verszegel (wat ik niet goed begrijp) zat er ook nog op.
  maandag 2 januari 2012 @ 12:32:22 #298
117113 Perruche
Muffin!
pi_106306714
Ik heb een massage geboekt en een vrije dag gevraagd voor die dag. Even een shop/verwendagje inplannen. :s)
  Vis een optie? maandag 2 januari 2012 @ 12:32:49 #299
70532 loveli
N
pi_106306726
Ben fan van dat sap, er gaat fruit de fabriek in en er komt sap uit, gebeuren verder geen gekke dingen mee. Alcoholische gisting van sap is niet echt erg voor de gezondheid (ken iemand die het speciaal wat langer laat staan :') ), maar het hoort niet te gebeuren binnen de houdbaarheidstermijn.

Zou gewoon een nieuwe fles vragen, kwaliteitsgarantie enzo.
crap in = crap out
  maandag 2 januari 2012 @ 12:33:19 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106306740
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een massage geboekt en een vrije dag gevraagd voor die dag. Even een shop/verwendagje inplannen. :s)
Goed bezig!
Voordelig uit? Ticketveiling.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 2 januari 2012 @ 12:33:23 #301
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_106306742
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')