Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)quote:
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)
Fijn niieuwjaar lieverds
Jagar was toch in het app van een vriendin, samen met huisgenoot?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
dat hoop ik wel ja!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
Brrrrrrrrrrr, gekkenwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef formosus het volgende:
Weer een mooi nieuw jaar om te sporten en gezond te eten. Dat ga ik maar eens inluiden met de plaatselijke nieuwjaarsduik. Gelukkig is het dit jaar niet al te koud.
Enthousiastelingquote:
Nespresso goed voornemen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Jij had toch een cafetiere!?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Even tellen:quote:Op zondag 1 januari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een senseo, een ouderwetsch koffiezetapparaat, een espressomachine en twee bialetti's. De tweede wordt by far het meest gebruikt.
Ja, dat is echt een unicum in Den Haag! Nu kan ik geen conditioner kopenquote:
quote:
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier is de AH open van 4 tot 8
Hier mogen winkels op zondagen open zijn als 'avondwinkel' dus van 4 tot 8. En dan moeten ze ook open op 2e kerstdag, nieuwjaarsdag, 2e paasdag e.d.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?
De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Uh.... de AH in het dorp verderop is gewoon open.
Volgens mij.
Niet dat ik het ga controleren overigens.
En Vik, shampoo en conditioner moet je altijd op voorraad hebben.
Isz zah evilquote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga weer nieuwe lingerie kopen. Damn, Ebay.
Goed voornemen?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:47 schreef Viking84 het volgende:
En ik ga weer nieuwe lingerie kopen. Damn, Ebay.
Hoe bedoel je?quote:
Meer op eBay kopen, minder op eBay kopen, je niet meer laten beinvloeden door evil forces die je op het idee brengen dat eBay bestaatquote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?.
Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu.
Heeft palmers geen conditioner? De wax ruikt lekker. De lush heeft ook kokosconditioner, maar die ruikt ook niet super vind ik.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De Kruidvat hier verkoopt het huismerk kokos conditioner niet meer en vorige week heb ik ook al in Drachten gezocht. Nu heb ik die van Inecto, maar die stinkt. Of m'n haar wel zacht wordt, moet ik nog even afwachten.
Dat is een bijzonder goed voornemen!quote:Op zondag 1 januari 2012 13:08 schreef Viking84 het volgende:
Mijn enige goede voornemen is eigenlijk dat ik niet meer zo vaak mag zeggen dat ik dingen "nog eens" ga doen. Later is nu.
Ik ook. Vandaag hebben we echter gekozen voor het naaktstrand, omdat we onze zwemkleding vergeten waren.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het zal niemand verbazen dat ik een keer de nieuwjaarsduik heb gedaan in Scheveningen?
Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.quote:Op zondag 1 januari 2012 14:21 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh bah wat een naar nieuws over SHE zeg...
Zijn er al manieren gevonden om contact te zoeken/bericht achter te laten?
Ik heb geen facebook van haar, maar kom wel vlak langs waar ze nu ligt als ik werk,..
Heb ik natuurlijk nog van die prehistorische postzegels met een waarde in centen eropquote:Op zondag 1 januari 2012 14:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt PM. Ik doe morgen (als ik buiten kom, anders overmorgen) een kaartje naar de dansstudio op de bus.
quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo. Wij komen ook lekker op tijd uit bed...
!Tof!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
En we hebben besloten om samen te gaan wonen.. Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.
En we hebben besloten om samen te gaan wonen.. Komende tijd alvast veel spulletjes uitzoeken en overbrengen, en dan zeg ik uiterlijk per 1 april mijn huur op.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omg toevallig hadden we het hier net over 'bird is the word' van Family GuyBABABABIRDBIRDBIRD THE BIRD IS THE WORD *dansje doet*
Wat leuk!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, wij rijden net weg bij het derde familiebezoek van vandaag. Over anderhalf uur zijn we weer lekker thuis.
Wat tof!quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |