Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)quote:
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?quote:Op zondag 1 januari 2012 02:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Gelukkig 2012 met zijn drieen (L)
Fijn niieuwjaar lieverds
Jagar was toch in het app van een vriendin, samen met huisgenoot?quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
dat hoop ik wel ja!quote:Op zondag 1 januari 2012 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
met zn drieën? Was dit voor phaidra bedoeld of heb ik wat gemist?.
Brrrrrrrrrrr, gekkenwerk!quote:Op zondag 1 januari 2012 11:19 schreef formosus het volgende:
Weer een mooi nieuw jaar om te sporten en gezond te eten. Dat ga ik maar eens inluiden met de plaatselijke nieuwjaarsduik. Gelukkig is het dit jaar niet al te koud.
Enthousiastelingquote:
Nespresso goed voornemen?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Jij had toch een cafetiere!?quote:Op zondag 1 januari 2012 11:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Enthousiasteling
Zit hier nog met puffy eyes die net open zijn achter een bak koffie senseo.
Even tellen:quote:Op zondag 1 januari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben een senseo, een ouderwetsch koffiezetapparaat, een espressomachine en twee bialetti's. De tweede wordt by far het meest gebruikt.
Ja, dat is echt een unicum in Den Haag! Nu kan ik geen conditioner kopenquote:
quote:
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?quote:Op zondag 1 januari 2012 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hier is de AH open van 4 tot 8
Hier mogen winkels op zondagen open zijn als 'avondwinkel' dus van 4 tot 8. En dan moeten ze ook open op 2e kerstdag, nieuwjaarsdag, 2e paasdag e.d.quote:Op zondag 1 januari 2012 12:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Wablief? Dacht dat er vandaag gewoon niks open mocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |