Wat voor jurkje heb je chico??quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel benen daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
Iets heel kort, deels doorschijnend en strakquote:
Haha! Ik zou gewoon gaan vanavond, al is het maar even. Leuk tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:44 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Iets heel kort, deels doorschijnend en strak. En heb ik geen pics van
.
Maak je wel een foto als hij klaar is? Hij klonk wel echt lekker.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef Perruche het volgende:
Taart bouwen is trouwens moeilijker dan ik dacht.
Nee viz, je weet tochquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef V1z0R het volgende:
"Doe die taart maar."
"Ok, dat is dan 6,40,- alstublieft."
"Hou de rest maar, fijne feestdagen he!?"
"Hetzelfde, tot ziens!"
Zo makkelijk is het, Perr
Hoe dan kan mij er niets bij voorstellen!! Of gewoon een mooi jurkje?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:14 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm ik kan vannacht uitgaan in de hometown van mn ouders, met een vriendin en wat van haar vriendinnen. Maar ik heb net een nacht in een auto gezeten, ben eigenlijk wel moe en weet niet of ik morgenochtend nog naar familie ga. En mijn huid is ontploft, een helm en kou en geen gezichtsproducten = een puberende huid. Heb wel een super awesome jurkje dat schrééuwt dat ik vrijgezel benen daar is dit wel een geschikte gelegenheid voor.
Ik heb besloten dat ik beter benquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Woehoe! Fijne jaarwisseling alvast!
Nog-steeds-ziek-boks met Prob! gelukkig wonen de vrienden waar we naartoe gaan om de hoek en vinden ze het vast niet erg als ik halverwege crash
Haha, ik ook. Succes! Net bij de Etos zo'n hoestbui dat ik een hoestdrankje kreeg aangeboden, en dat in Damsco.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik beter benDenk het niet maar goed
Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:27 schreef Probability het volgende:
Ik moet nog een hapje maken voor het 'buffet' vanavond, geen idee hoeveel mensen er komen en wat er al is, wel beetje culinair liefst.. Nog tips?
Wilde quiche en wraps maken maar de hele albert heyn was leeggeroofdquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Nallie het volgende:
[..]
Een quiche? Hartige taart? Wraps? Lekker brood met smeersels?
Kleine gehaktballetjes? Mini hamburgertjes? Hartige muffins?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |