Schitterend!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ik las net deze quote op NRC next en vond hem mooi:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Mini. het volgende:
Tjee MarMar, sterkte!![]()
[..]
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt.
Doen! en dan via www.hotelaanbiedingen.nl een hotel boeken voor 30 euro per nacht!quote:
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Maria succes!Overweldig ze maar weer met je kick-ass enthousiasme!
Mareen waarschuwing bij die foto van Klumsy was niet verkeerd geweest trouwens
wiedanquote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte Mar
En dan dat mens in OUD dat met verschillende accounts de boel voor de gek heeft zitten houden. Zelfs verzonnen dat kinderen van haar zijn overleden. Hoe haal je het in je hoofd....![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een weekje weg naar Madrid plannen, in april
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzo![]()
Puff: Hoe komt het dat je je onrustig voelt? Spannende dingen te gebeuren vandaag?
Ik welquote:
Juist.quote:
Alsof het doodnormaal isquote:Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoe spreek je Wordfeud nou uit? Ik hoor Wurdfeud, Wurdfoid (zo zeg ik het) en net hoorde ik iemand Wurdfjoed zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Check Z&G en FB maar: Miss-Jones/DuBecky
Hebben jullie daar last van of staat alle levende have binnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Juist.
Wat is het nat! De beek buiten z'n oever en grote delen van ons land onder water.
Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:44 schreef loveli het volgende:
http://www.gezondheid-aanbiedingen.nl/Webwinkel-Product-1173451
Daarmee nuke je een beginnende koortslip.
Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.quote:Op maandag 2 januari 2012 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Thnx. Besteld, hoewel ik vrees dattie te laat komt.
Ja, zo stom, ik was door de drukte een paar x mijn dosis vitamine c en L-lysine vergeten en hoppa, alsof hij op de loer lag sloeg hij toe (zo'n ding kan alleen maar mannelijk zijn.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Dit is de goedkoopste online, in de winkel/apotheek is 'ie 50 of 60 euro. Voor de volgende keer ben je gewapend.
Ik merk wel dat als ik 'em niet genoeg nuke en m'n weerstand te laag is, 'ie een paar dagen later een plekje verderop tevoorschijn komt.
*stopt zichzelf vol met L-lysine, zink, vit A, C, E*
Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:13 schreef loveli het volgende:
Goed voornemen: geen gist meer. Heb een giga blauwe plek op m'n been zonder me te herinneren dat ik me gestoten heb. De volgende stap is meestal absurde moeheid, nog een argument om dit jaar gezond te beginnen en nooit meer een oliebol te nemen.
En ik besef net dat het geen dinsdag is
Moet je dat per stuk instellen?quote:Op maandag 2 januari 2012 12:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig, mag op FB aan gaan passen dat ik van mensen alle statusupdates wil zien ipv de meesten. FB beslist ff voor mij wat ik wel en niet te zien krijg. Ok, de mensen die een ziljoen kinderfoto's posten per week, laat ik lekker staan zo
.
Ja.quote:
Met 400 "vrienden" ofzo ik ookquote:
Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, die gist kan ook ook hier hebben meegeholpen aan mijn niet welzijn. Ik opende een fles vers sap gisterennacht bij thuiskomst en aangezien ik dorst had zette ik het aan mijn mond en dronk zo een derde leeg en toen kwam ik erachter dat het sap al zo had gegist, dat er koolzuur aanwezig was.Op de dop stond gewoon 3 januari, dus ik denk dat ik de AH ga suen.
ok, als je maar weet hoe het komtquote:Op maandag 2 januari 2012 10:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofd
Ik heb niet zoveel vriendenquote:
Boks, vooral omdat je de meeste mensen echt nooit spreekt en die je nu ineens een gelukkig nieuwjaar komen wensenquote:Op maandag 2 januari 2012 12:25 schreef loveli het volgende:
Ik negeer de meeste vriendschapsverzoeken.
Nieuwjaarswensen ben ik ook terughoudend mee. Reageer bij collega's alleen als ze naar mij toe komen en voel me relatief vaak een huichelaar als ik "jij ook de beste wensen" zeg.
/niet sociaal
Ja, wel koel bewaard en dat verszegel (wat ik niet goed begrijp) zat er ook nog op.quote:Op maandag 2 januari 2012 12:23 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon geld terug vragen, doen ze niet moeilijk over.
Had je dat sap wel koel bewaard? Anders eigen schuld enzo.
Goed bezig!quote:Op maandag 2 januari 2012 12:32 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een massage geboekt en een vrije dag gevraagd voor die dag. Even een shop/verwendagje inplannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |