Schitterend!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:33 schreef Perruche het volgende:
Ik las net deze quote op NRC next en vond hem mooi:
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:23 schreef Mini. het volgende:
Tjee MarMar, sterkte!![]()
[..]
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt.
Doen! en dan via www.hotelaanbiedingen.nl een hotel boeken voor 30 euro per nacht!quote:
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzoquote:Op maandag 2 januari 2012 09:19 schreef V1z0R het volgende:
Maria succes!Overweldig ze maar weer met je kick-ass enthousiasme!
Mareen waarschuwing bij die foto van Klumsy was niet verkeerd geweest trouwens
wiedanquote:Op maandag 2 januari 2012 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte Mar
En dan dat mens in OUD dat met verschillende accounts de boel voor de gek heeft zitten houden. Zelfs verzonnen dat kinderen van haar zijn overleden. Hoe haal je het in je hoofd....![]()
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:52 schreef Perruche het volgende:
Ik wil een weekje weg naar Madrid plannen, in april
Nee gister was dramalmamadag weer. Leuk met de hele familie erbij. Even ventileren in mn hoofdquote:Op maandag 2 januari 2012 10:18 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, dat had ik ook toen ik die foto zag. ik vond het net lijken alsof het kindje een klap op zijn hoofd had gehad ofzo![]()
Puff: Hoe komt het dat je je onrustig voelt? Spannende dingen te gebeuren vandaag?
Ik welquote:
Juist.quote:
Alsof het doodnormaal isquote:Op maandag 2 januari 2012 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoe spreek je Wordfeud nou uit? Ik hoor Wurdfeud, Wurdfoid (zo zeg ik het) en net hoorde ik iemand Wurdfjoed zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2012 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
Check Z&G en FB maar: Miss-Jones/DuBecky
Hebben jullie daar last van of staat alle levende have binnen?quote:Op maandag 2 januari 2012 10:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Juist.
Wat is het nat! De beek buiten z'n oever en grote delen van ons land onder water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |