Oh daar heb ik niet echt last vanquote:Op maandag 2 januari 2012 07:45 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga morgen pas weer naar kantoor, vandaag laatste lummelvakantiedag. Boodschappen doen enzo.
De kerstvakantie was goed voor m'n gewicht. De winterkilo eraf, en nu zit ik al een week precies op mijn nette evenwichtgewicht: een paar ons boven de 63.
Op de weg idem, naja prima!quote:Op maandag 2 januari 2012 07:57 schreef Viking84 het volgende:
superrustig in de trein idd. Ik vroeg me al af of ik een oproep had gemist
Succes!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'damBen heel benieuwd
Succes!!!quote:Op maandag 2 januari 2012 09:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen! Te weinig geslapen en opgeblazen, doch ook fris gedouched en semi-voorbereid ga ik zo weer naar A'damBen heel benieuwd
Ja klopt! Heel vroeger, met zo'n puntentelsysteem op cd-rom nog. Gewoon zelf bijhouden, geen meetings ofzo (brrr). Dat werkte toen wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:04 schreef Phaidra het volgende:
Mini, jij had toch al eens iets met weight watchers gedaan? Of ben ik nu in de war (is ook goed mogelijk hoor, op de maandag der maandagen). Proberen kan nooit kwaad natuurlijk, zeker gratisssch.
lijstje voor vandaagSPOILER: voor wie het weten wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2012 09:12 schreef MarMar het volgende:
Fijn nieuws DaD, gefeliciteerd
En Maria go kick some ass
Vandaag niet de makkelijkste dag van het jaar.WauwSPOILER: voor wie het weten wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lijstje voor vandaag
O: havermout
T: cappuccino
L: pistoletje zalm, karnemelk
T: cappuccino, gebak
D: boerenkool met worst
T: griesmeel
Be someone that makes you happy
Het werkt voor mij wel goed om ergens bij te houden wat je eet, en dit is dan makkelijker dan calorieën tellen (en wat relaxter omdat bijv. groente en veel fruit helemaal geen punten kosten). Aan een week heb je inderdaad niet zo veel, maar als het bevalt wil ik er op zich wel voor betalen. Ergens wel zo eerlijk omdat ik hun oude programma jarenlang illegaal heb gebruikt.quote:Op maandag 2 januari 2012 09:11 schreef V1z0R het volgende:
Mini, wat heb je aan een week? Of je moet het dan doen voor de recepten die er op staan, dat je die allemaal binnen een week download.
Heb op zich niet veel tegen de insteek (gevarieerd eten, alleen niet teveel), al komt het volgens mij gewoon neer op de discipline dat je er voor hebt.
quote:Ik heb geen goede voornemens. Althans, niet meer dan ik iedere avond voor het slapen gaan heb. En toch is er die vage behoefte aan zuiverheid, aan het nog even niet bezoedelen van dit prille jaar. Koester me, zegt het. Koester mijn maagdelijkheid als een schone bladzijde, waarop je niet meteen begint te krassen maar waar je je pen nog even boven laat zweven, zoekend naar je mooiste handschrift en je mooiste woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |