Oolong thee s'morgens, jus d'orange by het dinerquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ThanksDrink sowieso altijd groene thee 's ochtends. Sinaasappelsap drink ik nooit. Lauwe Cola zonder prik heb ik hier niet, dus dat sla ik over
gewone cola wel? Gewoon in een glas doen en even op het aanrecht/tafel laten staan... helpt ook tegen brandend maagzuur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:27 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
ThanksDrink sowieso altijd groene thee 's ochtends. Sinaasappelsap drink ik nooit. Lauwe Cola zonder prik heb ik hier niet, dus dat sla ik over
Erg dom inderdaadquote:
Daar is het wel koud toch? Ze doen altijd zo'n massa ijsblokjes erin.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:29 schreef FritsFlits het volgende:
Lauwe cola zonder prik. Moet dus gewoon naar de McDonalds
True, maar komt in de buurtquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is het wel koud toch? Ze doen altijd zo'n massa ijsblokjes erin.
Zo'n foute permanent heeft m'n moeder ook nog gehadquote:
Ah, toch nog iets van Streisand uit die tijd waar Barry Gibb niet met zijn kop op hoefde.quote:
welke moeder niet??? Die van mij ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo'n foute permanent heeft m'n moeder ook nog gehad
Iedere vrouw van die generatie geloof ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Als je op zijn naam klikt in je sig staat er "gelukkige tweede verjaardag" bijquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef Axia het volgende:
[..]
Iedere vrouw van die generatie geloof ik
Niet dat ik het nu nog zou kopen trouwensquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef SeLang het volgende:
Ik heb deze LP en m'n zus heeft het singletje
Ah, Mecha Streisand, ik miste het al.quote:
Volgens mij verzon 'ie dat ter plekke. Gewoon om wat te zeggen te hebben, om z'n verhaaltje af te maken.quote:
Hoi hoiquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij verzon 'ie dat ter plekke. Gewoon om wat te zeggen te hebben, om z'n verhaaltje af te maken.
Tevens goedemorgen.
Ow ik vrees dat die ticker niet verdergaat dan 2...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je op zijn naam klikt in je sig staat er "gelukkige tweede verjaardag" bij
Ik geloof het meteen, er zijn zat debielenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij verzon 'ie dat ter plekke. Gewoon om wat te zeggen te hebben, om z'n verhaaltje af te maken.
Tevens goedemorgen.
Bij ons denk ik geen permanent, maar de Rachel-look. Ik heb die ook gehad namelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]echt bizar als je terug kijkt naar oudere generaties. Zullen we ook hebben op de huidige over 20 jaar
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pottenkapselquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef SeLang het volgende:
Alles beter dan een pittig kort kapsel
Ik dacht ook al dat hij ouder was maar omdat het er zo specifiek bijstond ging ik twijfelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik vrees dat die ticker niet verdergaat dan 2...ik ga hem binnenkort maar verwijderen.
via radio2.nl schiet er bij mij ookk steeds uit... ben nu naar nederland.fm gegaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Yuhina het volgende:
Ligt het aan mijn internetverbinding of valt de online Radio 2 de hele tijd uit? Erg irritant
Hij wordt 23 januari a.s. 3 jaar... Ik zal het gaan aanpassen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat hij ouder was maar omdat het er zo specifiek bijstond ging ik twijfelenDie van Twan loopt wel goed door!
Op die fietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja. Meestal wel. Maar het ging mij meer om de datum....
Insgelijks!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Tevens goedemorgen.
Die is geblokkeert op mijn werk helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio2.nl schiet er bij mij ookk steeds uit... ben nu naar nederland.fm gegaan
Ik dacht al dat hij bijna 3 was inderdaadquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij wordt 23 januari a.s. 3 jaar... Ik zal het gaan aanpassen.
Nooit gezien.quote:
Kinderfeestje vind ik niet zo erg... wel de verjaardag in huis... veel kinderen, soms veel volwassenen... een en al chaos.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op die fietsIk hoor namelijk altijd drama verhalen over kinderfeestjes enzo
Maar lijkt me geen fijne datum om jarig te zijn, hoewel beter dan morgen/overmorgen
Een uitschieter naar beneden, maar gelukkig is dat gecorrigeerd. Normaal staat deze rond de vierhonderd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:35 schreef laxus13 het volgende:
Dit stond vorig jaar ergens bij de nummer 1100
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:36 schreef Jane het volgende:
Hier heb ik voor mijn gevoel jarenlang op staan 'jazzballetten' tijdens gymles op de middelbare school.
Ja, je bent inderdaad de eerste.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht al dat hij bijna 3 was inderdaadMaar wel een slimme om aan te passen. En ben ik dus de eerste die het opmerkt?
![]()
Gelukkig wel iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Een uitschieter naar beneden, maar gelukkig is dat gecorrigeerd. Normaal staat deze rond de vierhonderd.
Die mag altijd wel komenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:37 schreef WeezerButler het volgende:
Zou leuk zijn geweest als Here comes the Sun hierna zou komen
Het Werd Zomer van Rob de Nijs en dan Het Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer van Gerard Coxquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:37 schreef WeezerButler het volgende:
Zou leuk zijn geweest als Here comes the Sun hierna zou komen
Irritante vent ja.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef WeezerButler het volgende:
Sander denkt ook dat hij God is. Dat geneuzel over de hippie tijd, zooooo cliche
Staat hier op videoband in de kast (de film dan)quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
Nu Pinball Wizard. Wij gaan komend jaar naar de musical Tommy.
En dan te bedenken dat hij toen nog vloeibaar was.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:38 schreef WeezerButler het volgende:
Sander denkt ook dat hij God is. Dat geneuzel over de hippie tijd, zooooo cliche
Dat is bummer zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:37 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo een half uur met de auto en de radio is kapot, ik wil niet![]()
Ja die hebben wij op dvd in de kast staan. Onlangs nog gekeken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Staat hier op videoband in de kast (de film dan)
Erg vervelend inderdaadquote:
*insert grap met origineel en Metallica*quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:39 schreef laxus13 het volgende:
Jammer dat ik Thin Lizzy heb gemist daar had ik op gestemd![]()
Je hebt toch wel FOK in de auto hoop ik?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:37 schreef MaJo het volgende:
Ik moet zo een half uur met de auto en de radio is kapot, ik wil niet![]()
kun je je smartphone niet aan doen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg vervelend inderdaadNormaal trek ik het wel maar nu met de top2000 vind ik het erg vervelend
MP3-speler of telefoon met FM?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Erg vervelend inderdaadNormaal trek ik het wel maar nu met de top2000 vind ik het erg vervelend
Whiskey in the Jar was vannacht, weet niet of ze er vaker instaan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef WeezerButler het volgende:
Ook op Thin Lizzy gestemd. Nog niet gehoord
Dat zou nog kunnen ja, helemaal niet over nagedachtquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kun je je smartphone niet aan doen?
Nee, zelfs The Boys Are Back In Town niet. Anders kon Hapiness er natuurlijk ook niet in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whiskey in the Jar was vannacht, weet niet of ze er vaker instaan?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:41 schreef Ferdo het volgende:
Echt de ene na de andere topper dit uur
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja, helemaal niet over nagedacht
Dat is wel raarquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, zelfs The Boys Are Back In Town niet. Anders kon Hapiness er natuurlijk ook niet in.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja, helemaal niet over nagedacht
In deze tijd van datalimieten op mobiel internet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
kun je je smartphone niet aan doen?
Ik zou ook willen dat ik de Pointer Sisters bedoelde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel raarEn bedoel je nou Alexis Jordan?
FM-radio en een oortjequote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In deze tijd van datalimieten op mobiel internet?
Once in a lifetimequote:
Ik heb onbeperkt internetquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb nog een onbeperkt abonnementquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
ik zit nooit over de helft van mijn databundel dus ik kan prima eens een uurtje radio luisteren ofzo..quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
Wel stom, heb al in bad en bed geluisterd op mijn telefoon en niet in me opgekomen dat ik het ook in de auto kan luisteren
Die is ook erg goedquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:46 schreef Jane het volgende:
Hier heeft mijn oom nog een keer mee in de Soundmixshow gestaan.Memories
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
[ [url=
http://static.skynetblogs(...)0495e.jpg]afbeelding[/url] ]
Nou, het is niet Marco Borsato, he?quote:
Laterquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en wat doen
Tot later
Tot laterquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Tot later
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Tot later
Yep, ben alleen wat later dan geplandquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot later
Moet jij nou nog werken vandaag??
Maar het niveau Joling/Froger was toch wel te halen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ben alleen wat later dan geplandDaarom moet ik nu ook wel echt weg
Ook 3 uur lang dit nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Jane het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan een zeiltochtje met vrienden denken, toen er geen wind stond, maar men per se niet de motor aan wilde zetten. We hebben geloof ik 3 uur stil voor een brug gelegen met dit nummer op de achtergrond.
en dan 3 uur lang dit nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Jane het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan een zeiltochtje met vrienden denken, toen er geen wind stond, maar men per se niet de motor aan wilde zetten. We hebben geloof ik 3 uur stil voor een brug gelegen met dit nummer op de achtergrond.
Ja, je zou denken van wel, he? Maar toch, geen grote doorbraak gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het niveau Joling/Froger was toch wel te halen?
Nou ja, dat is hoe ik het me nu herinner. Het zal allemaal wel niet zo erg zijn geweest.quote:
Dat ging bij hem niet helemaal goed...quote:
Nee... inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ging bij hem niet helemaal goed...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Ferdo het volgende:
Vreemd uur: een opening die de afsluiting vormt...
446 Lynyrd Skynyrd Freebird
445 Beach Boys Sloop John B
444 Paul de Leeuw & Simone Kleinsma Zonder jou
443 Beatles Penny lane
442 Brainbox Summertime
441 Stranglers Golden brown
440 Barbra Streisand Memory
439 Doe Maar 32 jaar (Sinds een dag of twee)
438 Rolling Stones Wild horses
437 Ike & Tina Turner River deep mountain high
436 Bon Jovi Living on a prayer
435 Who Overture (Tommy)
Hee luister je ook mee in Schotland?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
John was de Derek Ogilvie van de jaren '70...
Wil jij niet zo vloeken door de naam Derek Ogilvie in één zin te noemen met die van grootheden als deze meneer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wakker geworden net...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee luister je ook mee in Schotland?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Thee > Koffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even thee zetten. Nog niet gehad vandaag...
Lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even thee zetten. Nog niet gehad vandaag...
Als je nou zou zeggen dat je hoopt dat Derek ook vroegtijdig aan z'n eind zal komen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wil jij niet zo vloeken door de naam Derek Ogilvie in één zin te noemen met die van grootheden als deze meneer?
Ik vind het ook mooi van Barbra.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind Memory wel mooi.Alleen niet van Babs.
Welke niet deze week?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef laxus13 het volgende:
Zuid Limburg je zou er maar wonen![]()
Reclame heb ik al zó'n duizend keer gehoord
Zou het cynisch bedoeld zijn?quote:
Elke reclamequote:
Soms tot vervelends toequote:
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.quote:
Inderdaad.quote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
Bijna een reden voor mij om bij greenchoice weg te gaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
En die van Omoquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben Greenchoice, maar die reclame van ze jaagt ons bijna weg.
Goodmorningquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
Heet dat joch John B?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's lekker wakker worden, zo!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
a) in de war ben met Blackbird
b) in de war ben met Free as a bird
c) nog een bak koffie nodig heb
antwoord C)quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
And Your Bird Can Sing!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet dat joch John B?
Dan komt dat in het volgende nummer wel goed...
Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...quote:
quote:
Meteen ophangen die ventquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...
Dankzij m'n verklote ritme gelukkig heerlijk weinig Sander meegekregen, so far.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:11 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk weer verlost van Sander die denkt dat hij de Heer is.
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.quote:
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
Ik wil dan wel de Dj spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
idd Bullshitquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Ja, ik vind het ook mooi. Sorry, maar ik moet het toegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
Ik vind Ron om diverse redenen een lul, maar ik vind hem zeker niet minder dan bijv. de Heer himself.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
Ik vond hem geweldig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..
Jammer inderdaad dat die dit jaar niet meedoet.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker wakker worden met Paul de Leeuw.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook mooi. Sorry, maar ik moet het toegeven.
Twee. In 2003 of 2004 deed hij ook een dagje een blok van drie uur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..
Frits Spits! Love him or hate him, maar dat naar een plaat toepraten alsof hij ieder moment kan klaarkomen ligt me wel. Vraag me altijd af op hij ook zo richting zijn vrouw doet. Oh ja Katrijntje oh hier komt een overweldigend paleis van witte muren aan, hier is nummer 577 Frits is Cumming van The Jews!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat die dit jaar niet meedoet.
Moet toch af en toe kunnenquote:
quote:
Frits Spits had veel te weinig zendtijd. Hij vond dat ie zichzelf niet genoeg kon laten horen met zijn gezwam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Frits Spits! Love him or hate him, maar dat naar een plaat toepraten alsof hij ieder moment kan klaarkomen ligt me wel. Vraag me altijd af op hij ook zo richting zijn vrouw doet. Oh ja Katrijntje oh hier komt een overweldigend paleis van witte muren aan, hier is nummer 577 Frits is Cumming van The Jews!
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Frits Spits had veel te weinig zendtijd. Hij vond dat ie zichzelf niet genoeg kon laten horen met zijn gezwam.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ooit was ie goed inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ik ken dit bandje nietquote:
Kinders tikken elkaars hoofdjes in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Peace en ik hebben geen ruzie...
Ik hoor nu juist weer liever een andere versie.quote:
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.quote:
Gewoon natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af...
Het maakt ook niet uit hoeveel jaar ertussen zit hè? Hier zit er bijna 7 jaar tussen, maar nog kunnen ze ruzie maken alsof er 1 jaar tussenzit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijke selectie.
Sommige uilen babies vreten elkaar op als er te weinig voedsel is
Zijn ze het gamen zat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.
quote:
Dat was van die andere bewoner van Someren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net d eplek waa rik woon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net de plek waar ik woon
Hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was van die andere bewoner van Someren?
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.quote:
quote:
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderdequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderde
Dit vind ik ook zeer mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Ja, mensen, kots maar op Barbra... Ik vind het gewoon mooi!![]()
Spelletje doen misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieusquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Knal voor ze kop, als het mijn zoon wasquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |