Ik zou ook willen dat ik de Pointer Sisters bedoelde.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel raarEn bedoel je nou Alexis Jordan?
FM-radio en een oortjequote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In deze tijd van datalimieten op mobiel internet?
Once in a lifetimequote:
Ik heb onbeperkt internetquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb nog een onbeperkt abonnementquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
ik zit nooit over de helft van mijn databundel dus ik kan prima eens een uurtje radio luisteren ofzo..quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
Wel stom, heb al in bad en bed geluisterd op mijn telefoon en niet in me opgekomen dat ik het ook in de auto kan luisteren
Die is ook erg goedquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:46 schreef Jane het volgende:
Hier heeft mijn oom nog een keer mee in de Soundmixshow gestaan.Memories
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
[ [url=
http://static.skynetblogs(...)0495e.jpg]afbeelding[/url] ]
Nou, het is niet Marco Borsato, he?quote:
Laterquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ga me maar eens aankleden en wat doen
Tot later
Tot laterquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Tot later
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:47 schreef MaJo het volgende:
Tot later
Yep, ben alleen wat later dan geplandquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tot later
Moet jij nou nog werken vandaag??
Maar het niveau Joling/Froger was toch wel te halen?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ben alleen wat later dan geplandDaarom moet ik nu ook wel echt weg
Ook 3 uur lang dit nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Jane het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan een zeiltochtje met vrienden denken, toen er geen wind stond, maar men per se niet de motor aan wilde zetten. We hebben geloof ik 3 uur stil voor een brug gelegen met dit nummer op de achtergrond.
en dan 3 uur lang dit nummer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Jane het volgende:
Bij dit nummer moet ik aan een zeiltochtje met vrienden denken, toen er geen wind stond, maar men per se niet de motor aan wilde zetten. We hebben geloof ik 3 uur stil voor een brug gelegen met dit nummer op de achtergrond.
Ja, je zou denken van wel, he? Maar toch, geen grote doorbraak gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar het niveau Joling/Froger was toch wel te halen?
Nou ja, dat is hoe ik het me nu herinner. Het zal allemaal wel niet zo erg zijn geweest.quote:
Dat ging bij hem niet helemaal goed...quote:
Nee... inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat ging bij hem niet helemaal goed...
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Ferdo het volgende:
Vreemd uur: een opening die de afsluiting vormt...
446 Lynyrd Skynyrd Freebird
445 Beach Boys Sloop John B
444 Paul de Leeuw & Simone Kleinsma Zonder jou
443 Beatles Penny lane
442 Brainbox Summertime
441 Stranglers Golden brown
440 Barbra Streisand Memory
439 Doe Maar 32 jaar (Sinds een dag of twee)
438 Rolling Stones Wild horses
437 Ike & Tina Turner River deep mountain high
436 Bon Jovi Living on a prayer
435 Who Overture (Tommy)
Hee luister je ook mee in Schotland?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
John was de Derek Ogilvie van de jaren '70...
Wil jij niet zo vloeken door de naam Derek Ogilvie in één zin te noemen met die van grootheden als deze meneer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Ja, wakker geworden net...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee luister je ook mee in Schotland?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
Thee > Koffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even thee zetten. Nog niet gehad vandaag...
Lekker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga even thee zetten. Nog niet gehad vandaag...
Als je nou zou zeggen dat je hoopt dat Derek ook vroegtijdig aan z'n eind zal komen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wil jij niet zo vloeken door de naam Derek Ogilvie in één zin te noemen met die van grootheden als deze meneer?
Ik vind het ook mooi van Barbra.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:58 schreef Cee het volgende:
Ik vind Memory wel mooi.Alleen niet van Babs.
Welke niet deze week?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef laxus13 het volgende:
Zuid Limburg je zou er maar wonen![]()
Reclame heb ik al zó'n duizend keer gehoord
Zou het cynisch bedoeld zijn?quote:
Elke reclamequote:
Soms tot vervelends toequote:
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.quote:
Inderdaad.quote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
Bijna een reden voor mij om bij greenchoice weg te gaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
En die van Omoquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben Greenchoice, maar die reclame van ze jaagt ons bijna weg.
Goodmorningquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
Heet dat joch John B?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's lekker wakker worden, zo!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
a) in de war ben met Blackbird
b) in de war ben met Free as a bird
c) nog een bak koffie nodig heb
antwoord C)quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
And Your Bird Can Sing!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet dat joch John B?
Dan komt dat in het volgende nummer wel goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |