Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.quote:
Inderdaad.quote:
Hear hear!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
Bijna een reden voor mij om bij greenchoice weg te gaan...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Die ene van dat bijdehante jochie over groene stroom ("meer zakgeld!" "meer geld overhouden voor mij, ouwe!") moet echt met grof geweld van de ether worden gemept.
En die van Omoquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad.
We hebben Greenchoice, maar die reclame van ze jaagt ons bijna weg.
Goodmorningquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
Heet dat joch John B?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's lekker wakker worden, zo!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Precies op tijd opgestaan!!! Freebird![]()
![]()
Goedemorgen!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
a) in de war ben met Blackbird
b) in de war ben met Free as a bird
c) nog een bak koffie nodig heb
antwoord C)quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
Ik wilde zeggen "Joh, ik ken deze van de Beatles niet, wie van hen zingt dit?" en toen kwam ik erachter dat ik
And Your Bird Can Sing!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heet dat joch John B?
Dan komt dat in het volgende nummer wel goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |