Hoi hoiquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij verzon 'ie dat ter plekke. Gewoon om wat te zeggen te hebben, om z'n verhaaltje af te maken.
Tevens goedemorgen.
Ow ik vrees dat die ticker niet verdergaat dan 2...quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je op zijn naam klikt in je sig staat er "gelukkige tweede verjaardag" bij
Ik geloof het meteen, er zijn zat debielenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Volgens mij verzon 'ie dat ter plekke. Gewoon om wat te zeggen te hebben, om z'n verhaaltje af te maken.
Tevens goedemorgen.
Bij ons denk ik geen permanent, maar de Rachel-look. Ik heb die ook gehad namelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]echt bizar als je terug kijkt naar oudere generaties. Zullen we ook hebben op de huidige over 20 jaar
Ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zo'n foute permanent heeft m'n moeder ook nog gehad
Pottenkapselquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef SeLang het volgende:
Alles beter dan een pittig kort kapsel
Ik dacht ook al dat hij ouder was maar omdat het er zo specifiek bijstond ging ik twijfelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik vrees dat die ticker niet verdergaat dan 2...ik ga hem binnenkort maar verwijderen.
via radio2.nl schiet er bij mij ookk steeds uit... ben nu naar nederland.fm gegaanquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Yuhina het volgende:
Ligt het aan mijn internetverbinding of valt de online Radio 2 de hele tijd uit? Erg irritant
Hij wordt 23 januari a.s. 3 jaar... Ik zal het gaan aanpassen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat hij ouder was maar omdat het er zo specifiek bijstond ging ik twijfelenDie van Twan loopt wel goed door!
Op die fietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja. Meestal wel. Maar het ging mij meer om de datum....
Insgelijks!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:33 schreef Eska het volgende:
[..]
Tevens goedemorgen.
Die is geblokkeert op mijn werk helaasquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
via radio2.nl schiet er bij mij ookk steeds uit... ben nu naar nederland.fm gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |