quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ooit was ie goed inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ik ken dit bandje nietquote:
Kinders tikken elkaars hoofdjes in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Peace en ik hebben geen ruzie...
Ik hoor nu juist weer liever een andere versie.quote:
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.quote:
Gewoon natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af...
Het maakt ook niet uit hoeveel jaar ertussen zit hè? Hier zit er bijna 7 jaar tussen, maar nog kunnen ze ruzie maken alsof er 1 jaar tussenzit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijke selectie.
Sommige uilen babies vreten elkaar op als er te weinig voedsel is
Zijn ze het gamen zat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.
quote:
Dat was van die andere bewoner van Someren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net d eplek waa rik woon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net de plek waar ik woon
Hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was van die andere bewoner van Someren?
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.quote:
quote:
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderdequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderde
Dit vind ik ook zeer mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Ja, mensen, kots maar op Barbra... Ik vind het gewoon mooi!![]()
Spelletje doen misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieusquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Knal voor ze kop, als het mijn zoon wasquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |