Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...quote:
quote:
Meteen ophangen die ventquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...
Dankzij m'n verklote ritme gelukkig heerlijk weinig Sander meegekregen, so far.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:11 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk weer verlost van Sander die denkt dat hij de Heer is.
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.quote:
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
Ik wil dan wel de Dj spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
idd Bullshitquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Ja, ik vind het ook mooi. Sorry, maar ik moet het toegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
Ik vind Ron om diverse redenen een lul, maar ik vind hem zeker niet minder dan bijv. de Heer himself.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |