Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...quote:
quote:
Meteen ophangen die ventquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Deden ze ook bij Such a shame... dus weg superintro...
Dankzij m'n verklote ritme gelukkig heerlijk weinig Sander meegekregen, so far.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:11 schreef FritsFlits het volgende:
Eindelijk weer verlost van Sander die denkt dat hij de Heer is.
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.quote:
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
Ik wil dan wel de Dj spelenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan houden ze geen dj meer over bij Radio 2..
idd Bullshitquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Excuus is altijd dat ze dan de singleversie draaien omdat er op de singleversie gestemd kan worden. Bullshit natuurlijk.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Ja, ik vind het ook mooi. Sorry, maar ik moet het toegeven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
Ik vind Ron om diverse redenen een lul, maar ik vind hem zeker niet minder dan bijv. de Heer himself.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef Jane het volgende:
Jongens, wees blij dat Ron Stoeltie niet presenteert dit jaar.
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel: JW Roodbeen en Hans Schiffers. Kan Rob Stenders mooi de rest doen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Diaan73 het volgende:
Simone Kleinsmamaar dit duet met Paul de Leeuw vind ik wel mooi.
Ik vond hem geweldig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..
Jammer inderdaad dat die dit jaar niet meedoet.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekker wakker worden met Paul de Leeuw.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook mooi. Sorry, maar ik moet het toegeven.
Twee. In 2003 of 2004 deed hij ook een dagje een blok van drie uur.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Stenders kan alleen de T2000 doen als je niet vantevoren zegt hoeveel plaatjes hij in een uur moet draaien en m een half uur praattijd geeft. Prima dj hoor, maar dat ene jaar dat hij de Top 2000 deed, zat ie volgens mij niet geheel op zn plek..
Frits Spits! Love him or hate him, maar dat naar een plaat toepraten alsof hij ieder moment kan klaarkomen ligt me wel. Vraag me altijd af op hij ook zo richting zijn vrouw doet. Oh ja Katrijntje oh hier komt een overweldigend paleis van witte muren aan, hier is nummer 577 Frits is Cumming van The Jews!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jammer inderdaad dat die dit jaar niet meedoet.
Moet toch af en toe kunnenquote:
quote:
Frits Spits had veel te weinig zendtijd. Hij vond dat ie zichzelf niet genoeg kon laten horen met zijn gezwam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Frits Spits! Love him or hate him, maar dat naar een plaat toepraten alsof hij ieder moment kan klaarkomen ligt me wel. Vraag me altijd af op hij ook zo richting zijn vrouw doet. Oh ja Katrijntje oh hier komt een overweldigend paleis van witte muren aan, hier is nummer 577 Frits is Cumming van The Jews!
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Frits Spits had veel te weinig zendtijd. Hij vond dat ie zichzelf niet genoeg kon laten horen met zijn gezwam.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ooit was ie goed inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Die hadden we/ze gewoon moeten achterlaten in de jaren '80
Ik ken dit bandje nietquote:
Kinders tikken elkaars hoofdjes in?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Peace en ik hebben geen ruzie...
Ik hoor nu juist weer liever een andere versie.quote:
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.quote:
Gewoon natuurlijke selectie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af...
Het maakt ook niet uit hoeveel jaar ertussen zit hè? Hier zit er bijna 7 jaar tussen, maar nog kunnen ze ruzie maken alsof er 1 jaar tussenzit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gewoon natuurlijke selectie.
Sommige uilen babies vreten elkaar op als er te weinig voedsel is
Zijn ze het gamen zat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zoiets... blijven niet van elkaar af... en ik kreeg een kleine bal in mn gezicht gegooid.
quote:
Dat was van die andere bewoner van Someren?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net d eplek waa rik woon
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef laxus13 het volgende:
Haha net werd er bij een Mailtje Someren genoemd en dat is net de plek waar ik woon
Hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat was van die andere bewoner van Someren?
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.quote:
quote:
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderdequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:28 schreef SeLang het volgende:
Ik moet altijd aan hem denken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah, de man die de Pond in de Euro veranderde
Dit vind ik ook zeer mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Ja, mensen, kots maar op Barbra... Ik vind het gewoon mooi!![]()
Spelletje doen misschien?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Denk het. Willen aandacht. Vooral Twan is erg druk... misschien ook zenuwachtig voor o&n en hij moet vanavond naar zn vader. Dan is hij ook altijd wat meer hyper.
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieusquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef Jane het volgende:
Knal voor ze kop, als het mijn zoon wasquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geeft niks, jou nemen we al jaren niet meer serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |