SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast welquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat we het niet gaan halen, maar vooruit
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast wel
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
Ik ook niet, maar toch bedankt voor de infoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
nog erger z'n broertje...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
Epische post is epischquote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
ja zeker, had me al lekker 3 kwartier verslapen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Morgen Bozz, moet je weer werken? Ik zal aan je denken als ik straks me bed in duik, no homo.
Ook fijn, kom je op werk, is er niemand omdat bijna iedereen vrij is vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:51 schreef Bozz187 het volgende:
Ook fijn, kom je op je werk, zie je dat je geen etenn hebt mee genomen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goedemorgen lekker cherrytomaatje van me
No homo.
naja gelukkig zit the food court dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook fijn, kom je op werk, is er niemand omdat bijna iedereen vrij is vandaag
Vanavond al party time.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pssst, nog maar 14,5uur ofzo en dan party time
steek een nitraat aan en slik m inquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net al flowerbed afgeschoten, gewoon omdat het kan.
welke musical?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef dreamzk het volgende:
Lunchen in de stad, marktje bezoeken, musical pakken vanavond. Why not? Morgenavond toch miljonair met staatsloterij
Wacht dan 3 uurtjes tot het donker is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net al flowerbed afgeschoten, gewoon omdat het kan.
Mag ie ook in je poepertje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
steek een nitraat aan en slik m in
Wel eerst een muntje inwerpenquote:
Geen jeugd gehad dus...quote:
Niet kapot te krijgenquote:
klopt oud geborenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen jeugd gehad dus...
[..]
Niet kapot te krijgen
Ze zijn ook niet gebouwd om op het platteland mee te helpen met je landerijen om te ploegen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die nieuwe nokia zijn echt hoerenkots!
Dingen gaan kapot alsof ze gebouwd zijn om 1dag mee te gaan.
Dus geen telefoon voor u?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gebouwd om op het platteland mee te helpen met je landerijen om te ploegen...
Sommige mensen krijgen alles kapotquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die nieuwe nokia zijn echt hoerenkots!
Dingen gaan kapot alsof ze gebouwd zijn om 1dag mee te gaan.
Nee hoor, mijn telefoon is al 1,5 jaar in perfecte toestand!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen alles kapot!
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen alles kapot!
om een nokia 3310 kapot krijgen moet je toch wel heel achterlijk met een telefoon om gaan :")quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn telefoon is al 1,5 jaar in perfecte toestand!
Nope.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....quote:
Dat deed ik al op mijn ouwe Siemens, The Night Riderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Pixell het volgende:
Ik had een 3210, ik weet nog wel dat je zelf van die ringtones kon maken met monotone noten invoeren en die zocht je dan op het internet
Zelfde site:quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Bozz187 het volgende:
http://lovedbdb.com/nudemenClock/index2.html
the fuck
fucked up gquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....
Nogal, aangezien FB dan weer bij mij komt wat ze daarmee aan moeten en ik die ontwikkelaar weer kan gaan spammen...quote:
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat het natuurlijk wel leuk moet blijven in de topic
een heleboelquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[spoiler][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
geef mij 2 en 3 maar danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
voor nog meer foto's zie ook de facebook van titty
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
Voor foto's van onze zuurpruim verwijs ik je door naar Michhas zijn facebook.quote:
Pak jij de 3e maar, die 2e is van mij.quote:
Wat is dat toch met jullie 2.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor foto's van onze zuurpruim verwijs ik je door naar Michhas zijn facebook.
Lucyquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Bozz187 het volgende:
niet pruimen.
hier wat meloenen
[ afbeelding ]
Iets wat Michhas al tijden doet, telkens als er iets over me gezegd word uithalen naar mequote:
Alsof jij dat eerst niet bij mij deed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iets wat Michhas al tijden doet, telkens als er iets over me gezegd word uithalen naar me
Ja maar dat is andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Alsof jij dat eerst niet bij mij deed.
quote:
Jij kan er ook wel wat van hoor af en toe. Met stoma.quote:
Jawel want iedereen moet jou altijd hebben. Michhas reageert telkens alleen maar zo op mij.quote:
Bij ons gaat het wel altijd ergens over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel wat van hoor af en toe. Met stoma.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:02 schreef Bozz187 het volgende:
wat is deze minder huilen over elkaar, meer van plaatjes geniet
nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der ogen![]()
Der lippen![]()
Der tittys![]()
Der nipples
[ Bericht 6% gewijzigd door Doopy-X- op 30-12-2011 20:50:33 ]
Lekker ding iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Der ogen![]()
Der lippen![]()
Der tittys![]()
Der nipples
Posten maar, ik heb geen feestboek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
Tnx for the heads up hun!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Lieve schat zet dat onder een spoiler anders heb je binnen een half uur een ban.
mag niet van facebook en tillytitsquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Posten maar, ik heb geen feestboek.
Werkt een spoiler wel er tegen dan ?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Lieve schat zet dat onder een spoiler anders heb je binnen een half uur een ban.
ja want dan kunnen kleine kinderen en werkende mensen er langs scrollen zonder dat het meteen groot in beeld staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt een spoiler wel er tegen dan ?!
bierquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wordt er nog gebattlefield vanavond of zit iedereen aan de pils?
Bozz en ik gaan pilsenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik doe wel ff paar potjes mee dan. Is alweer te lang geleden.quote:
Nope, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echt waar? Geloof je dit nu zelf echt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij ons gaat het wel altijd ergens over.
Dacht dat bloot helemaal niet meer mochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want dan kunnen kleine kinderen en werkende mensen er langs scrollen zonder dat het meteen groot in beeld staat
Ik doe het nieuwe jaar ook weer meequote:
Zie je, dacht het welquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet.
Het is probleem is dat Danny op zijn vingers is door Google. Google wil geen reclame maken op pagina's waarop geslachtsdelen e.d. te zien zijn, spoileren helpt daar niet tegen.
Nee maar altijd nog beter dan zo posten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ik tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel wat van hoor af en toe. Met stoma.
Ja maar van jou geloof ik niet dat je er serieus op ingaat.quote:
Ja dat is kut danquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar altijd nog beter dan zo posten.Hij had het ook kunnen verwijderen maar aangezien jij al een quote had geplaatst.
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar van jou geloof ik niet dat je er serieus op ingaat.
Daarom ook geen Google Ads in KPD, het enige subforum zonder adsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, dacht het wel! Dag Doopy
![]()
B&H ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom ook geen Google Ads in KPD, het enige subforum zonder ads
Tevens ook het enige subforum waar ik niet wil komen
Pm dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mag niet van facebook en tillytits
Ik wist van niets...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, dacht het wel! Dag Doopy
![]()
Eerst ff Drive kijken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik sta nu bij een tankstation, die hebben hier allemaal gratis wifiquote:
En die raadde je me laatst nog aan, die film.quote:
Lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En die raadde je me laatst nog aan, die film.
Pics or gtfoquote:
Kom me maar ophalen ben in Arnhem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bedoeld toch zeker MIJN handen, zo nog ff een ritje makenop de motor?
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom me maar ophalen ben in Arnhem.
Oud en nieuw vieren, kom me maar keer ophalen als het mooi weer is. Zoeken we wel ergens een grasveldje op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee deze swa.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
jo brothers alles koel swa je weet zelf toch
kijk die oliebol die ik gekocht heb swa
[ afbeelding ]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat je alleen maar kip eet.
Ohhhh, lol. Denk dat het bij mij meer de alcohol is die eruit komt morgen nachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
niet teveel kinderchampagne drinken hequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
niet teveel kinderchampagne drinken he
Shandyquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Jij komt net kijken met je Shandy.
Gaat idd lekker hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ik ben braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ben jij nog wakkerquote:
nee, but i see what you did there.quote:
Goedemorgen Tammie!quote:
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou er (munt)geld voor over hebben om te zien hoe het zou gaan als na deze praat titty, pringles en tauch morgen met elkaar zouden gaan zuipen.
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus klopt
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitterquote:
Nu hap jij ook, dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.
[ afbeelding ]
I lol'd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitter
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.
Maargoed, wie de bal kaatst enzulks
dat of gewoon keihard kwijt rakenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Neerswaffelen en vervolgens teabaggen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Djeez-berichtquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Man K.O. gemept door vliegend lijk!!!!!
Deze mag wat mij betreft permanent in de OP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
MW: FOK!- the never ending battle between trolls
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
OKEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
ik kan het niet laten...
IK GA OOK VUURWERK HALEN
![]()
![]()
Ik heb 2010 niet eenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Teun jij kan niet eens F1 2011 kopen.![]()
quote:
Laat me raden..quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop zo dat er straks een luide knal is, en dat er iemand zijn arm van zijn romp af blaast, dan ren ik naar buiten en spuug ik in zijn open wond!
Vuurwerk.... je ziet meteen wie er een man is en wie nog een 6 jarig kind..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Maar 3 jaar geleden was je nog 12.
Nee, vind het gewoon doodzonde, siervuurwerk kan soms nog wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Laat me raden..
Je hebt vroeger een ongeluk met een trekttouwtjhuuuu en nu heb je trauma?
Als je forever alone bent wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt steeds meer kritiek op skyrim![]()
Toch niet zo'n goede game?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GMTA ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Maar 3 jaar geleden was je nog 12.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon doodzonde, siervuurwerk kan soms nog wel.
Ik zou persoonlijk alles op zijn kamer flikkeren!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
Mijn huisgenoot/clubgenoot![]()
![]()
Moest al een week lang de keuken opruimen en ik en mn andere huisgenoten waren er niet. Hij de keuken nog smeriger gemaakt dan hij al was. Gisteravond heb ik de wc en badkamer nog even schoongemaakt. Kom ik vandaag thuis, is de wc alweer helemaal smerig en de keuken nog steeds een tering rotzooi. Ik spreek hem erop aan aangezien hij alleen thuis was en hij zn huisbeurt niet gedaan heeft. Zegt ie: ja x is ook thuis geweest en die heeft het allemaal weer smerig gemaakt, ik heb alles opgeruimd. Bel ik x even op aangezien het mij sterk lijkt dat hij thuis is geweest, blijkt dat hij nog steeds bij zn ouders is. Nu reageert mn huisgenoot niet meer
Zeer kansloos en laag om iemand anders schuld te geven. Maar goed, nu zuipen
Dan is het goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.
Afwas niet grootste probleem, vloer in de keuken is smerig en omdat dat nog niet schoon is wordt die smerigheid het hele huis doorgetrokken naar alles wat wel schoon is gemaakt. Deze nigga snapt het allemaal nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk alles op zijn kamer flikkeren!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]Gewoon een pleistertje op doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk het al, jij bent de echte vent hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop zo dat er straks een luide knal is, en dat er iemand zijn arm van zijn romp af blaast, dan ren ik naar buiten en spuug ik in zijn open wond!
Vuurwerk.... je ziet meteen wie er een man is en wie nog een 6 jarig kind..
blaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt steeds meer kritiek op skyrim![]()
Toch niet zo'n goede game?
Ja jij stond net ook je eerste slof af te steken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik merk het al, jij bent de echte vent hier
[..]
blaat
Nope, laatste keer vuurwerk was denk ik zo'n 5 of 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja jij stond net ook je eerste slof af te steken?
Ik irriteer me gewoon aan die jochies van 16 hier in de buurt die rotjes gooien naar ouderen en mensen die voorbij fietsen etc.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, laatste keer vuurwerk was denk ik zo'n 5 of 6 jaar geleden
daar knal je geen arm mee weg he.. Maar verder eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon aan die jochies van 16 hier in de buurt die rotjes gooien naar ouderen en mensen die voorbij fietsen etc.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
haha die van jou is kleinnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf doet Michhas nouquote:
have phun. Place yo bet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Net uurtje onderweg geweest om mijn vuurwerk op te halen en al wat afgestoken met de kleine man.
Nu ff Overheem vs Lesnar kijken, dan kan ik iig weer Twitter op
Hier trilt het huis om de 5 minuten welquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf man. Weet niet waar ze hiermee lopen te knallen maar het glas een paar deuren verderop is er net uitgevlogen door de schokgolf.
Mongols. Zoiets in een woonwijk afsteken.
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bendequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt kou lijden vannacht dan.
Dat zijn de beste parties inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bende
Ah tof! Hier party in een kantoorpand van 600m2 met dakterras midden in de stadquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bende
Damn, you winquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah tof! Hier party in een kantoorpand van 600m2 met dakterras midden in de stad
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
hoppa vuurwerk binnen, tijd om voor te bereiden voor vanavond
Die gast die vuurwerk aangeeft wilt natuurlijk niet herkent worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel eerst even deze kijken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel eerst even deze kijken natuurlijk.
En dan? Als je aandacht wilt, kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
Op zeker dat ik de lapo ga pakken.
Die is dan gewoon BF3 aan het doen. *nieuwjaar huh wat?*quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma, maak jij de lapo om 0:00 uur?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 18:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maargoed, we gaan niet ruziënd het nieuwe jaar in.
Dus hier;
[ afbeelding ]
1 Dirty Harry voor je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |