Goedemorgen Tammie!quote:
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou er (munt)geld voor over hebben om te zien hoe het zou gaan als na deze praat titty, pringles en tauch morgen met elkaar zouden gaan zuipen.
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus klopt
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitterquote:
Nu hap jij ook, dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.
[ afbeelding ]
I lol'd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitter
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.
Maargoed, wie de bal kaatst enzulks
dat of gewoon keihard kwijt rakenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Neerswaffelen en vervolgens teabaggen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Djeez-berichtquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Man K.O. gemept door vliegend lijk!!!!!
Deze mag wat mij betreft permanent in de OP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
MW: FOK!- the never ending battle between trolls
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
OKEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
ik kan het niet laten...
IK GA OOK VUURWERK HALEN
![]()
![]()
Ik heb 2010 niet eenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef SoldMayor het volgende:
Teun jij kan niet eens F1 2011 kopen.![]()
quote:
Laat me raden..quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop zo dat er straks een luide knal is, en dat er iemand zijn arm van zijn romp af blaast, dan ren ik naar buiten en spuug ik in zijn open wond!
Vuurwerk.... je ziet meteen wie er een man is en wie nog een 6 jarig kind..
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Maar 3 jaar geleden was je nog 12.
Nee, vind het gewoon doodzonde, siervuurwerk kan soms nog wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Laat me raden..
Je hebt vroeger een ongeluk met een trekttouwtjhuuuu en nu heb je trauma?
Als je forever alone bent wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt steeds meer kritiek op skyrim![]()
Toch niet zo'n goede game?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GMTA ofzo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:06 schreef KoningStoma het volgende:
Maar 3 jaar geleden was je nog 12.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, vind het gewoon doodzonde, siervuurwerk kan soms nog wel.
Ik zou persoonlijk alles op zijn kamer flikkeren!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:34 schreef dreamzk het volgende:
Mijn huisgenoot/clubgenoot![]()
![]()
Moest al een week lang de keuken opruimen en ik en mn andere huisgenoten waren er niet. Hij de keuken nog smeriger gemaakt dan hij al was. Gisteravond heb ik de wc en badkamer nog even schoongemaakt. Kom ik vandaag thuis, is de wc alweer helemaal smerig en de keuken nog steeds een tering rotzooi. Ik spreek hem erop aan aangezien hij alleen thuis was en hij zn huisbeurt niet gedaan heeft. Zegt ie: ja x is ook thuis geweest en die heeft het allemaal weer smerig gemaakt, ik heb alles opgeruimd. Bel ik x even op aangezien het mij sterk lijkt dat hij thuis is geweest, blijkt dat hij nog steeds bij zn ouders is. Nu reageert mn huisgenoot niet meer
Zeer kansloos en laag om iemand anders schuld te geven. Maar goed, nu zuipen
Dan is het goedquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.
Afwas niet grootste probleem, vloer in de keuken is smerig en omdat dat nog niet schoon is wordt die smerigheid het hele huis doorgetrokken naar alles wat wel schoon is gemaakt. Deze nigga snapt het allemaal nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk alles op zijn kamer flikkeren!
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik heb dan net ook voor 35 euro ff sier gehaald.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]Gewoon een pleistertje op doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik merk het al, jij bent de echte vent hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop zo dat er straks een luide knal is, en dat er iemand zijn arm van zijn romp af blaast, dan ren ik naar buiten en spuug ik in zijn open wond!
Vuurwerk.... je ziet meteen wie er een man is en wie nog een 6 jarig kind..
blaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:16 schreef KneusTeun het volgende:
Er komt steeds meer kritiek op skyrim![]()
Toch niet zo'n goede game?
Ja jij stond net ook je eerste slof af te steken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik merk het al, jij bent de echte vent hier
[..]
blaat
Nope, laatste keer vuurwerk was denk ik zo'n 5 of 6 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:21 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja jij stond net ook je eerste slof af te steken?
Ik irriteer me gewoon aan die jochies van 16 hier in de buurt die rotjes gooien naar ouderen en mensen die voorbij fietsen etc.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nope, laatste keer vuurwerk was denk ik zo'n 5 of 6 jaar geleden
daar knal je geen arm mee weg he.. Maar verder eensquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:23 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik irriteer me gewoon aan die jochies van 16 hier in de buurt die rotjes gooien naar ouderen en mensen die voorbij fietsen etc.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
haha die van jou is kleinnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf doet Michhas nouquote:
have phun. Place yo bet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Net uurtje onderweg geweest om mijn vuurwerk op te halen en al wat afgestoken met de kleine man.
Nu ff Overheem vs Lesnar kijken, dan kan ik iig weer Twitter op
Hier trilt het huis om de 5 minuten welquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:06 schreef Kutstudent het volgende:
Wtf man. Weet niet waar ze hiermee lopen te knallen maar het glas een paar deuren verderop is er net uitgevlogen door de schokgolf.
Mongols. Zoiets in een woonwijk afsteken.
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bendequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:08 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat wordt kou lijden vannacht dan.
Dat zijn de beste parties inderdaad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bende
Ah tof! Hier party in een kantoorpand van 600m2 met dakterras midden in de stadquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik heb harde party in een harde villa die binnenkort verkocht wordt, dus laatste party evar daar en alleen een maat van me woont er nog dus wordt een mooie bende
Damn, you winquote:Op zaterdag 31 december 2011 15:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah tof! Hier party in een kantoorpand van 600m2 met dakterras midden in de stad
quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:59 schreef Bozz187 het volgende:
hoppa vuurwerk binnen, tijd om voor te bereiden voor vanavond
Die gast die vuurwerk aangeeft wilt natuurlijk niet herkent worden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel eerst even deze kijken natuurlijk.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:10 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel eerst even deze kijken natuurlijk.
En dan? Als je aandacht wilt, kun je dat gewoon zeggen hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
Op zeker dat ik de lapo ga pakken.
Die is dan gewoon BF3 aan het doen. *nieuwjaar huh wat?*quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:59 schreef Tauchmeister het volgende:
Stoma, maak jij de lapo om 0:00 uur?
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |