Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat je alleen maar kip eet.
Ohhhh, lol. Denk dat het bij mij meer de alcohol is die eruit komt morgen nachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
niet teveel kinderchampagne drinken hequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
niet teveel kinderchampagne drinken he
Shandyquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Jij komt net kijken met je Shandy.
Gaat idd lekker hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ik ben braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ben jij nog wakkerquote:
nee, but i see what you did there.quote:
Goedemorgen Tammie!quote:
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou er (munt)geld voor over hebben om te zien hoe het zou gaan als na deze praat titty, pringles en tauch morgen met elkaar zouden gaan zuipen.
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus klopt
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitterquote:
Nu hap jij ook, dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.
[ afbeelding ]
I lol'd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |