Kom me maar ophalen ben in Arnhem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bedoeld toch zeker MIJN handen, zo nog ff een ritje makenop de motor?
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom me maar ophalen ben in Arnhem.
Oud en nieuw vieren, kom me maar keer ophalen als het mooi weer is. Zoeken we wel ergens een grasveldje op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee deze swa.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
jo brothers alles koel swa je weet zelf toch
kijk die oliebol die ik gekocht heb swa
[ afbeelding ]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat je alleen maar kip eet.
Ohhhh, lol. Denk dat het bij mij meer de alcohol is die eruit komt morgen nachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
niet teveel kinderchampagne drinken hequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
niet teveel kinderchampagne drinken he
Shandyquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Jij komt net kijken met je Shandy.
Gaat idd lekker hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ik ben braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ben jij nog wakkerquote:
nee, but i see what you did there.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |