Ja maar van jou geloof ik niet dat je er serieus op ingaat.quote:
Ja dat is kut danquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar altijd nog beter dan zo posten.Hij had het ook kunnen verwijderen maar aangezien jij al een quote had geplaatst.
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus kloptquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja maar van jou geloof ik niet dat je er serieus op ingaat.
Daarom ook geen Google Ads in KPD, het enige subforum zonder adsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, dacht het wel! Dag Doopy
![]()
B&H ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daarom ook geen Google Ads in KPD, het enige subforum zonder ads
Tevens ook het enige subforum waar ik niet wil komen
Pm dan maarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mag niet van facebook en tillytits
Ik wist van niets...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie je, dacht het wel! Dag Doopy
![]()
Eerst ff Drive kijken!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wordt er nog gebattlefield vanavond of zit iedereen aan de pils?
Ik sta nu bij een tankstation, die hebben hier allemaal gratis wifiquote:
En die raadde je me laatst nog aan, die film.quote:
Lijkt me heel sterkquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:18 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
En die raadde je me laatst nog aan, die film.
Pics or gtfoquote:
Kom me maar ophalen ben in Arnhem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je bedoeld toch zeker MIJN handen, zo nog ff een ritje makenop de motor?
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kom me maar ophalen ben in Arnhem.
Oud en nieuw vieren, kom me maar keer ophalen als het mooi weer is. Zoeken we wel ergens een grasveldje op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ahw... Had gezegt ik ben echt net weer in zevenaar. Wat doe je morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nee deze swa.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:48 schreef Tauchmeister het volgende:
jo brothers alles koel swa je weet zelf toch
kijk die oliebol die ik gekocht heb swa
[ afbeelding ]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sorry was vergeten dat je alleen maar kip eet.
Ohhhh, lol. Denk dat het bij mij meer de alcohol is die eruit komt morgen nachtquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
niet teveel kinderchampagne drinken hequote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, die emmer is er voor al die oliebollen die uitgekotst worden morgennacht.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:01 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
niet teveel kinderchampagne drinken he
Shandyquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Jij komt net kijken met je Shandy.
Gaat idd lekker hierquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ik ben braafquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:46 schreef Michhas het volgende:
Laatste 20 posts
Ineens is iedereen hier een fucking hoer, wat is deze
Ben jij nog wakkerquote:
nee, but i see what you did there.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |