Jawel want iedereen moet jou altijd hebben. Michhas reageert telkens alleen maar zo op mij.quote:
Bij ons gaat het wel altijd ergens over.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel wat van hoor af en toe. Met stoma.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:02 schreef Bozz187 het volgende:
wat is deze minder huilen over elkaar, meer van plaatjes geniet
nsfwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Der ogen![]()
Der lippen![]()
Der tittys![]()
Der nipples
[ Bericht 6% gewijzigd door Doopy-X- op 30-12-2011 20:50:33 ]
Lekker ding iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[ afbeelding ]
Der ogen![]()
Der lippen![]()
Der tittys![]()
Der nipples
Posten maar, ik heb geen feestboek.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef Bozz187 het volgende:
voor nog meer foto's zie ook de facebook van titty
Tnx for the heads up hun!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Lieve schat zet dat onder een spoiler anders heb je binnen een half uur een ban.
mag niet van facebook en tillytitsquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Posten maar, ik heb geen feestboek.
Werkt een spoiler wel er tegen dan ?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
Lieve schat zet dat onder een spoiler anders heb je binnen een half uur een ban.
ja want dan kunnen kleine kinderen en werkende mensen er langs scrollen zonder dat het meteen groot in beeld staatquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt een spoiler wel er tegen dan ?!
bierquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wordt er nog gebattlefield vanavond of zit iedereen aan de pils?
Bozz en ik gaan pilsenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Wordt er nog gebattlefield vanavond of zit iedereen aan de pils?
Ik doe wel ff paar potjes mee dan. Is alweer te lang geleden.quote:
Nope, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Echt waar? Geloof je dit nu zelf echt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij ons gaat het wel altijd ergens over.
Dacht dat bloot helemaal niet meer mochtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want dan kunnen kleine kinderen en werkende mensen er langs scrollen zonder dat het meteen groot in beeld staat
Ik doe het nieuwe jaar ook weer meequote:
Zie je, dacht het welquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope, volgens mij niet.
Het is probleem is dat Danny op zijn vingers is door Google. Google wil geen reclame maken op pagina's waarop geslachtsdelen e.d. te zien zijn, spoileren helpt daar niet tegen.
Nee maar altijd nog beter dan zo posten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was ik tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij kan er ook wel wat van hoor af en toe. Met stoma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |