Goedemorgen Tammie!quote:
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:55 schreef Kutstudent het volgende:
Ik zou er (munt)geld voor over hebben om te zien hoe het zou gaan als na deze praat titty, pringles en tauch morgen met elkaar zouden gaan zuipen.
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma kan mij iig vrij weinig boeien, dus klopt
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitterquote:
Nu hap jij ook, dus...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, maar je hapt áltijd.
[ afbeelding ]
I lol'd.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Liever niets over de uitslag hier posten. Moet het eerst zien vandaag! Durf ook al niet op Twitter
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gangrape is het woord waar je naar zoekt.
Maargoed, wie de bal kaatst enzulks
dat of gewoon keihard kwijt rakenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Neerswaffelen en vervolgens teabaggen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie met iemand zijn ballen speelt, kan ze terug verwachten?
Djeez-berichtquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Kutstudent het volgende:
Man K.O. gemept door vliegend lijk!!!!!
Deze mag wat mij betreft permanent in de OP.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:17 schreef dreamzk het volgende:
MW: FOK!- the never ending battle between trolls
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:38 schreef SoldMayor het volgende:
OKEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!
ik kan het niet laten...
IK GA OOK VUURWERK HALEN
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |