SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast welquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat we het niet gaan halen, maar vooruit
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast wel
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
Ik ook niet, maar toch bedankt voor de infoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
nog erger z'n broertje...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
Epische post is epischquote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
ja zeker, had me al lekker 3 kwartier verslapen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Morgen Bozz, moet je weer werken? Ik zal aan je denken als ik straks me bed in duik, no homo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |