Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen alles kapot!
om een nokia 3310 kapot krijgen moet je toch wel heel achterlijk met een telefoon om gaan :")quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn telefoon is al 1,5 jaar in perfecte toestand!
Nope.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....quote:
Dat deed ik al op mijn ouwe Siemens, The Night Riderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Pixell het volgende:
Ik had een 3210, ik weet nog wel dat je zelf van die ringtones kon maken met monotone noten invoeren en die zocht je dan op het internet
Zelfde site:quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Bozz187 het volgende:
http://lovedbdb.com/nudemenClock/index2.html
the fuck
fucked up gquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....
Nogal, aangezien FB dan weer bij mij komt wat ze daarmee aan moeten en ik die ontwikkelaar weer kan gaan spammen...quote:
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat het natuurlijk wel leuk moet blijven in de topic
een heleboelquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[spoiler][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
geef mij 2 en 3 maar danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |