SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stoma in de kelder
Kijken op eigen risico!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast welquote:Op donderdag 29 december 2011 22:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Denk dat we het niet gaan halen, maar vooruit
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:39 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Als iedereen nou lekker Skyrim gaat spelen halen jullie het vast wel
okquote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:40 schreef vandermar het volgende:
Desnoods spam ik het hier helemaal vol
Ik ook niet, maar toch bedankt voor de infoquote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:42 schreef Frankii het volgende:
Ik zie nu al de hele dag verschillende mannen naar boven gaan, waar de homofiele huisgenoot woont. Hij is nu dronken en schreeuwt mee met backstreet boys.
Ik wil echt NIET weten wat daar allemaal gebeurt.
nog erger z'n broertje...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Kon erger, hij kon er met je zusje zitten!
Epische post is epischquote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:49 schreef Bozz187 het volgende:
wtf komen alle oud trollen opeens langs hier,
[..]
nog erger z'n broertje...
ja zeker, had me al lekker 3 kwartier verslapen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Morgen Bozz, moet je weer werken? Ik zal aan je denken als ik straks me bed in duik, no homo.
Ook fijn, kom je op werk, is er niemand omdat bijna iedereen vrij is vandaagquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:51 schreef Bozz187 het volgende:
Ook fijn, kom je op je werk, zie je dat je geen etenn hebt mee genomen
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goedemorgen lekker cherrytomaatje van me
No homo.
naja gelukkig zit the food court dichtbijquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook fijn, kom je op werk, is er niemand omdat bijna iedereen vrij is vandaag
Vanavond al party time.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pssst, nog maar 14,5uur ofzo en dan party time
steek een nitraat aan en slik m inquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net al flowerbed afgeschoten, gewoon omdat het kan.
welke musical?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef dreamzk het volgende:
Lunchen in de stad, marktje bezoeken, musical pakken vanavond. Why not? Morgenavond toch miljonair met staatsloterij
Wacht dan 3 uurtjes tot het donker is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Net al flowerbed afgeschoten, gewoon omdat het kan.
Mag ie ook in je poepertje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
steek een nitraat aan en slik m in
Wel eerst een muntje inwerpenquote:
Geen jeugd gehad dus...quote:
Niet kapot te krijgenquote:
klopt oud geborenquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen jeugd gehad dus...
[..]
Niet kapot te krijgen
Ze zijn ook niet gebouwd om op het platteland mee te helpen met je landerijen om te ploegen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die nieuwe nokia zijn echt hoerenkots!
Dingen gaan kapot alsof ze gebouwd zijn om 1dag mee te gaan.
Dus geen telefoon voor u?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:42 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet gebouwd om op het platteland mee te helpen met je landerijen om te ploegen...
Sommige mensen krijgen alles kapotquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:32 schreef KneusTeun het volgende:
Die nieuwe nokia zijn echt hoerenkots!
Dingen gaan kapot alsof ze gebouwd zijn om 1dag mee te gaan.
Nee hoor, mijn telefoon is al 1,5 jaar in perfecte toestand!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen alles kapot!
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sommige mensen krijgen alles kapot!
om een nokia 3310 kapot krijgen moet je toch wel heel achterlijk met een telefoon om gaan :")quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn telefoon is al 1,5 jaar in perfecte toestand!
Nope.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:47 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dit dus, volgens heb jij al vaker over telefoons lopen klagen dat ze zo snel kapot gingen.
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....quote:
Dat deed ik al op mijn ouwe Siemens, The Night Riderquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:23 schreef Pixell het volgende:
Ik had een 3210, ik weet nog wel dat je zelf van die ringtones kon maken met monotone noten invoeren en die zocht je dan op het internet
Zelfde site:quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:51 schreef Bozz187 het volgende:
http://lovedbdb.com/nudemenClock/index2.html
the fuck
fucked up gquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Leveren systeem op waarvan ze nog technisch beheer doen, is er wat stuk, de logfile geeft een nullpointer aan, zeggen dat dat te weinig informatie is en geven het weer terug aan Functioneel Beheer om trial and error te doen om de fout te destilleren.....
Nogal, aangezien FB dan weer bij mij komt wat ze daarmee aan moeten en ik die ontwikkelaar weer kan gaan spammen...quote:
Geil.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:11 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb je toch nog een rotje in je handen vandaag!
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:41 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat het natuurlijk wel leuk moet blijven in de topic
een heleboelquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Leuk verjaardagscadeautje. Meer?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:54 schreef Bozz187 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerstequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Bozz187 het volgende:
[spoiler][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
geef mij 2 en 3 maar danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |