Dag chocochickquote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. En dat was het of zit d'r meer aan te komen? Hoe oud is Palawan toch? Ik dacht eind 20 ofzo.
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar heloef, was er hier al iets gezegd over myr en pala, of niet?
wuuuuuuuuuuut?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Was Palawan die ene die bij de Serious Requestmeeting meisjes ging schuren? Is Myraela dan zo'n meisje?
Ahh, naar die info zocht ik!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar wat ik wil weten; blijft het bij die ene zoen of zijn ze bezig met elkaar hosselen enzo?
Dat was kaneel toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Was Palawan die ene die bij de Serious Requestmeeting meisjes ging schuren? Is Myraela dan zo'n meisje?
geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar wat ik wil weten; blijft het bij die ene zoen of zijn ze bezig met elkaar hosselen enzo?
Dat waren de paraplumeetersquote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was kaneel toch?
Hoi, ik ben palawan
Iedereen heeft interesse in Myrquote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Hoezo heb je intresse in Myr?
Huh??? is dat gebeurd??quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
je mag wel hier hyperenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zin om te hyperen over hoe verliefd ik ben, maar niemand om het tegen te doen.
Jammer dit
Joh, ik wist niet dat je zo'n heftige indruk van me had. We hebben amper gesproken.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zin om te hyperen over hoe verliefd ik ben, maar niemand om het tegen te doen.
Jammer dit
Wat was de vraag precies?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr
Ik geloof dat je even een vraag moet beantwoorden
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Myr, godver, ik ben je adres weer kwijtquote:
Jamaar het gaat niet om jou..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik wist niet dat je zo'n heftige indruk van me had. We hebben amper gesproken.
quote:
Niet om mij? Je gaat vreemd?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar het gaat niet om jou..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL NAAR HEM TOE, NU![]()
wanneer zie je hem weer dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar het gaat niet om jou..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL NAAR HEM TOE, NU![]()
Oh, dat is een lastige vraag. Mag ik hem niet doorschuiven naar palawan? Dat is namelijk de hosselbaas. Het blijft niet bij 1 zoen. Denk ik zomaar.quote:
Absoluut niet. Ik heb gewoon de aller mooiste en leukste vriendin.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Hoezo heb je intresse in Myr?
Oudjaarsdagquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer zie je hem weer dan?
Heb je geen vakantie? Of moet je werken
Wij gaan ook samen Oud en Nieuw vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OudjaarsdagSamen O&N vieren bij mij, dan van 4 t/m 8 weer bij hem. En ik ben net weer terug thuis. Werk is een bitch.
Ik denk dat het ook niet bij 1 zoen blijft, immers... tijdens de meet hebben we dat aantal al overstegenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is een lastige vraag. Mag ik hem niet doorschuiven naar palawan? Dat is namelijk de hosselbaas. Het blijft niet bij 1 zoen. Denk ik zomaar.
Ach ik ben tegenwoordig dood voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen kleffen
Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, anders was het wel weer een typische heloefactie
Nou, het is nou ook weer niet alsof ik de elite van de kwaliteit ben. Maar de ene keer dat ik er was schrok ik er wel een beetje van ja. Misschien was ik er op een ongelukkig moment.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, dat niveau is te laag voor jou.
Leeuk! Bij wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gaan ook samen Oud en Nieuw vieren
Eindelijk weer elkaar zien enzo.
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor julliequote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef Casie het volgende:
Jij bent toch vrij onzeker naar vrouwen? (corrigeer mij wanneer ik de verkeerde voor mij heb) Is het niet handig om eerst één deel aan te pakken, sporten+muziekvereniging of zoiets, en zo steeds verder te werken? Mijzelf als voorbeeld te nemen had ik op de middelbare hele goeie vriendinnen maar we waren ook best een gesloten groepje. Toen ik ging studeren bij een vereniging gegaan+groot huis gaan wonen en merkte meteen dat zoiets 'kleins' invloed heeft op de rest van je leven.
Waar schrok je van?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, het is nou ook weer niet alsof ik de elite van de kwaliteit ben. Maar de ene keer dat ik er was schrok ik er wel een beetje van ja. Misschien was ik er op een ongelukkig moment.
Het was op dat moment wel heel erg platvloers. Menno Buch zou er een jaar of 10 geleden van zijn geschrokken.quote:
Maar wat is er nou precies eng aan vrouwen?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor jullie![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik als eerste wil/moet aanpakken, maar één ding tegelijk doen is best wel een goed idee ja. Ik wil ook altijd of niets of ineens alles.
Ik vind bij een vereniging gaan en op jezelf gaan wonen in een root studentenhuis enorme stappenIk heb ook behoorlijk wat problemen en ik moet heel voorzichting kleine stapjes gaan zetten, zoiets groots doen kan ik nog niet.
Bij mij. Of eigenlijk bij een feest bij een vriend van me, en daarna gaan we naar mijn huis.quote:
Lichtjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet bij 1 zoen blijft, immers... tijdens de meet hebben we dat aantal al overstegen
Dat is meestal wel zo ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was op dat moment wel heel erg platvloers. Menno Buch zou er een jaar of 10 geleden van zijn geschrokken.
Je moet vrouwen ten eerste van het voetstuk halen waar je ze op dit moment op hebt staan. Dat is niet eerlijk voor jou, maar ook niet voor hen want je verwacht dan ook te veel. Het zijn ook maar gewoon mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor jullie![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik als eerste wil/moet aanpakken, maar één ding tegelijk doen is best wel een goed idee ja. Ik wil ook altijd of niets of ineens alles.
Ik vind bij een vereniging gaan en op jezelf gaan wonen in een root studentenhuis enorme stappenIk heb ook behoorlijk wat problemen en ik moet heel voorzichting kleine stapjes gaan zetten, zoiets groots doen kan ik nog niet.
Zeker leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij. Of eigenlijk bij een feest bij een vriend van me, en daarna gaan we naar mijn huis.
En als het goed is gaan we elkaar die week heel veel zien
Jeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij. Of eigenlijk bij een feest bij een vriend van me, en daarna gaan we naar mijn huis.
En als het goed is gaan we elkaar die week heel veel zien
Dat zou kunnenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is meestal wel zo ja.
Ik denk dat iedereen een beetje opgewonden is van jongetjes en meisjes bij elkaar enzo.
Waarom zijn sommige mensen doodsbang voor spinnen? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wat is er nou precies eng aan vrouwen?
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik heb gewoon de aller mooiste en leukste vriendin.
Wat schattig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gaan ook samen Oud en Nieuw vieren
Eindelijk weer elkaar zien enzo.
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeker leuk!Ik wil eigenlijk gelijk met hem mee, maar heb nog verplichtingen, best wel balen. Ik wil alleen maar bij hem zijn, schandalig
Er gebeurt teveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is dat allemaal wat d'r gebeurd op de meets tegenwoordig?Ik ben absoluut niet zo en ik ga ook niet zo zijn op de blowmeet, al kan ik raar doen als ik stoned ben.
Maar je komt nog wel?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Wat is dat allemaal wat d'r gebeurd op de meets tegenwoordig?Ik ben absoluut niet zo en ik ga ook niet zo zijn op de blowmeet, al kan ik raar doen als ik stoned ben.
Mensen in de buurt van andere mensen, dan gebeurt er wel eens iets. Daar zijn het mensen voor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Er is eigenlijk niet zoveel gebeurd hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
dat is toch helemaal niet raar? 2 Leuke vrijgezelle mensen die elkaar leuk vinden en gaan zoenenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef -Nouvelles het volgende:
Ik voel je bro. Gelukkig zal ik nooit zo worden.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee man, stom klef gedoe, ik vind het gewoon niet kunnen.
Ik gelukkig ook niet, ik houd dat soort dingen gewoon in de huiskamer.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel je bro. Gelukkig zal ik nooit zo worden.
Op mijn voltallige school gebeurt minder.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen in de buurt van andere mensen, dan gebeurt er wel eens iets. Daar zijn het mensen voor.
Ik blijf gewoon eeuwig alleen, zo rol ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gelukkig ook niet, ik houd dat soort dingen gewoon in de huiskamer.
Dat doen ze dan vast thuis.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Op mijn voltallige school gebeurt minder.
Ben ik met je eens, ik vind het bij voorbaat al een zware opgave om ze een kans te geven en dat is niet echt eerlijk. Maar je moet ook begrijpen dat dit niet zomaar iets is wat ik met een knopje even kan uitzetten he?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Je moet vrouwen ten eerste van het voetstuk halen waar je ze op dit moment op hebt staan. Dat is niet eerlijk voor jou, maar ook niet voor hen want je verwacht dan ook te veel. Het zijn ook maar gewoon mensen.
Volgens mij ook. Ik vind het wel lachwekkend om te zien, dat wel.quote:
Dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is toch helemaal niet raar? 2 Leuke vrijgezelle mensen die elkaar leuk vinden en gaan zoenen
Ik vind het allemaal maar vreemd. Als we kijken naar alle meets en de verhalen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen in de buurt van andere mensen, dan gebeurt er wel eens iets. Daar zijn het mensen voor.
Waarom niet?quote:
Als een baas.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon eeuwig alleen, zo rol ik.
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd.
[..]
Ik vind het allemaal maar vreemd.
Dat ben ik, een vrije baas.quote:
The horrorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Public Display of Affection
Dat doe je toch niet
okquote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd. Andere dingen die gebeuren en gebeurt zijn wel.
Je hebt gelijk ja. En nu?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2016 22:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoi allemaal. Goh, wat leuk om hier weer eens te zijn na vijf hele drukke jaren. Ik praat jullie even bij: In 2012 heb ik eindelijk de ware gevonden. Tien dagen na m'n 18e verjaardag ben ik haar in een café tegengekomen. Ze is echt de allerliefste vrouw van de hele wereld. Ze is blond en met blauwe ogen, en nog langer dan ik!
We hebben inmiddels drie kinderen en de vierde is onderweg. Ook hebben we samen een praktijk opgericht waar verliefde mensen hun gevoel kunnen komen delen. We vinden het zo geweldig om verliefde mensen om ons heen te hebben!
Nou, tot 2021 dan maar weer!
Groetjes,
Heloef
Heloef was wel bezig...quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okWat voor andere dingen zijn er dan gebeurd?
Of is dat weer een andere meet?
Eens bah.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Dat doe je toch niet
Whut Heloef bezigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Heloef was wel bezig...
Misschien dat hij daar op doelt?
Vast weer een andere. Zoveel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
okWat voor andere dingen zijn er dan gebeurd?
Of is dat weer een andere meet?
Echt hequote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Dat doe je toch niet
Wat dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ik zit er al, maar geen cam aan, ik ben nieuw, vind ik eng, en ik ben ziekquote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef twi het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen. *stem*
link?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef twi het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen. *stem*
Wat is dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Dat doe je toch niet
Kim Kardashian?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
HELOEF, IK HEB EEN MEISJE IN DE AANBIEDING! ZE IS WEL TOF EN VALT OP NEGERS
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Van alles, vorige meets.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dan?
Als je op dat schuren doelt, dat neemt iedereen veel te serieus.
We deelden een paraplu met 6 man ofzo, dus moesten dichter op elkaar staan.
Spannend vies en eng he..
THE WINDOW IS OPEN!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kantquote:
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieusquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was bezig? Jij weet meer dan ik vriend.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Heloef was wel bezig...
Misschien dat hij daar op doelt?
Nu goed?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.
ja dat weet ik nog wel, ik stond ernaastquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kant
Je bent al de tweede die iemand aanbied, de zus van Loka ook al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
foto?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieus
Voor Heloef wel, hoewel Heloef wel wat volwassen is voor z'n leeftijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Linkje naar jouw facebook?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Dingen komen altijd in de aanbieding net na kerst, hoewel ik ook niet wist dat het met vrouwen ook zo werkte.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Alsof het brood is krijg ik het aangeboden.
Wees blij, ik krijg nooit wat aangebodenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook ziek, en vind het ook eng. Niet zeuren!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er al, maar geen cam aan, ik ben nieuw, vind ik eng, en ik ben ziek
Ik heb nog wel een nichtje voor je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Leeftijd?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nichtje voor je?
Ja, dat is een negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, beetje jong voor mij maar bedankt voor jouw waren
http://www.facebook.com/p(...)04054657&ref=tn_tnmnquote:
Alleen met BN-ers? Heb je wel weinig keuze.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja dat is ook lekker vaag iemand die ik nog nooit gesproken heb vraagt of ik uit eten ga bij Tarantella en er is geen foto bij .
Umm nee ik spreek niet af met onbekende mannen
Ik ben 33quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Die van 18 moet ik echt aan de man hebben want ze begint te irritant te worden op Facebook. Ik moest zelfs m'n abonnement op haar status-updates stopzetten. Veel te veel energie.
Dan heb ik nog een nichtje van 32 maar ik moet wel eerst vragen of ze er voor open staat om haar huidige relatie te beëindigen. Maar voor jou doe ik dat gewoon. Omdat jij jij bent.quote:
Heul niet.quote:
Wie zien het wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!
Ach, vanaf 16 ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
alles van 18 en ouder is toch compatible?
Een is net een half uur single, die heeft denk ik wat anders aan der hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Gedoneerde broodresten? Wel een nette benaming voor de term afgelikte boterhamquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Van hun kant hè, niet van jouw kant. Dat negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
[..]
Wie zien het wel.![]()
Daarnaast heb ik een soort van iemand op het oog.
Altijd vaag wanneer je gaat daten zonder foto vind ikquote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja dat is ook lekker vaag iemand die ik nog nooit gesproken heb vraagt of ik uit eten ga bij Tarantella en er is geen foto bij .
Umm nee ik spreek niet af met onbekende mannen
mja maar dan is de mentale leeftijd wel erg laag.quote:
Ik offer me wel op.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Die van 18 moet ik echt aan de man hebben want ze begint te irritant te worden op Facebook. Ik moest zelfs m'n abonnement op haar status-updates stopzetten. Veel te veel energie.
lekker!quote:
Zonder foto vind ik ook wel heel erg onbetrouwbaar en helemaal als ze je uitvragen zonder je ooit gesproken te hebben ofzo. Gewoon uit het niets , dat zijn dus wel versierblundersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd vaag wanneer je gaat daten zonder foto vind ik
Iedereen weet van mijn roodharigen fetisj.quote:
* Strani presenteert Heloef als z'n nieuwe zwager. Welkom in de familie jongen!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen weet van mijn roodharigen fetisj.
spontaniteit mag ook nooitquote:Op woensdag 28 december 2011 22:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Gewoon uit het niets , dat zijn dus wel versierblunders
ik neem vast een nummer om in de rij te staan voor de volgende aanbiedingquote:
Haha. Geheimtip: Die van 15 wordt denk ik het knapst en is ook het liefst. Dus nog even geduld.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef clevy het volgende:
[..]
ik neem vast een nummer om in de rij te staan voor de volgende aanbieding
hmm..dat duurt nog wel lang voor ze 'op dronk' is om een slechte wijn metafoor te gebruiken..quote:Op woensdag 28 december 2011 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Geheimtip: Die van 15 wordt denk ik het knapst en is ook het liefst. Dus nog even geduld.
Het is een eer.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
* Strani presenteert Heloef als z'n nieuwe zwager. Welkom in de familie jongen!
Hoe oud ben je? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:35 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm..dat duurt nog wel lang voor ze 'op dronk' is om een slechte wijn metafoor te gebruiken..
nix ouders im sondernangebot?
Aanstaande zondag gaan we met alle neven jagen. Dan mag jij als nieuwste lid van de familie een hert schieten.quote:
ik ga zo een aleve nemen en lekker slapenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben ook ziek, en vind het ook eng. Niet zeuren!
Waarom negeer jij altijd vragen?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd vaag wanneer je gaat daten zonder foto vind ik
Formuleer het anders als een stelling? Misschien reageert hij dan wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom negeer jij altijd vragen?
nog net niet halverwege de drie-nul-seriesquote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.
Sorrie maar ik zit ook op TC. Welke vraag negeerde ik? 1 van jou?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:37 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Waarom negeer jij altijd vragen?
Dan zijn we net uitverkocht vrees ik. Probeer het na de jaarwisseling nog eens?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef clevy het volgende:
[..]
nog net niet halverwege de drie-nul
tiepiesquote:Op woensdag 28 december 2011 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zijn we net uitverkocht vrees ik. Probeer het na de jaarwisseling nog eens?
OK, zonder een foto nee maar met foto denk ik altijd waarom zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto op je badoo profiel? En hoe weet je waar fjb gaat eten?
Ai. Krijg je wel genoeg vitaminen binnen?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik afgevallen. Vorige week aangekomen maar dat is er weer af nu.
Ik ben zo jaloersquote:Op woensdag 28 december 2011 22:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik afgevallen. Vorige week aangekomen maar dat is er weer af nu.
6 appels gehad vandaag. Dus ja hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ai. Krijg je wel genoeg vitaminen binnen?
Ze moet gewoon meer hamburgers eten.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ai. Krijg je wel genoeg vitaminen binnen?
Waarom ik niet naar de meet zou komen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sorrie maar ik zit ook op TC. Welke vraag negeerde ik? 1 van jou?
Dan zo ik eerder ook nog even paar berichtjes heen en weer laten gaan voordat ik zou vragen . Het is net alsof je dan net als in de kroeg meteen al gaat vragen zonder een word gewisseld te hebben wanneer gaan we uit.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
OK, zonder een foto nee maar met foto denk ik altijd waarom zo moeilijk doen.
Als dat het enige is wat je hebt gehad.. geen wonder dat je dan afvaltquote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
6 appels gehad vandaag. Dus ja hoor.
Nee, ook suikerbrood. En een halve gehaktbal met boontjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als dat het enige is wat je hebt gehad.. geen wonder dat je dan afvalt
Zolang je maar niet duizelig wordt bij het opstaanquote:Op woensdag 28 december 2011 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
En ik hoef niet aan te komen hoor. Ik wil gewoon niet meer in een week 3 kilo afvallen enzo. Iets lichter is nog wel oke.
Naisquote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ook suikerbrood. En een halve gehaktbal met boontjes.
En pinda'squote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ook suikerbrood. En een halve gehaktbal met boontjes.
Alleen als ik te lang in bed heb gelegen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je maar niet duizelig wordt bij het opstaan
Of meteen weer omver geduwd wordt door de wind. Dat is ook een aardige graadmeter.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Zolang je maar niet duizelig wordt bij het opstaan
Ik vergeet gewoon te eten, ik doe het niet bewust ofzo.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Je ontwikkelt toch geen eetstoornis he , ik had een vriendin die dat dus had en die ging eten en dan was het alleen fruit
Tjah, wat versta je onder een paar berichtjes heen en weer laten gaan? Heb altijd zoiets van na een gesprek weet ik wel of er potentie in zit of niet, dat is overigens nog geen garantie. Maar waarom dan niet snel elkaar ontmoeten in plaats van te verzanden in een spel van het verzenden van berichtjes over en weer.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan zo ik eerder ook nog even paar berichtjes heen en weer laten gaan voordat ik zou vragen . Het is net alsof je dan net als in de kroeg meteen al gaat vragen zonder een word gewisseld te hebben wanneer gaan we uit.
Owja, that reminds me. Tochtstrips zijn handig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of meteen weer omver geduwd wordt door de wind. Dat is ook een aardige graadmeter.
Een maand geleden zat het wel behoorlijk in de foute richting, toen at ik soms een hele dag niet, of alleen maar een pak stroopwafels of een zak mandarijnen ofzo. Maar nu gaat het veel beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
zie vorige dus zie dat je gelukkig goed gegeten hebt
Mij lukte het afvallen ook, hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers![]()
Waarom kom ik alleen maar aan?
Brofist, het enige romantische zwijmelnummer dat ik niet haat.quote:
dat is geen zwijmel nummer maar gewoon een zomernummerquote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Brofist, het enige romantische zwijmelnummer dat ik niet haat.
Meer spinazie eten, zwager.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
Ik word trouwens regelmatig duizelig als ik op sta.
Mij ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij lukte het afvallen ook, hoor
Dat is inderdaad een goed liedje.quote:
Goed nummer wel.quote:
Norah Jones is knap. Met lang haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
Iew Norah Jones![]()
Milennium is op tv
Ik heb altijd geweten dat mannen gevoeliger zijn dan vrouwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
Iew Norah Jones![]()
Milennium is op tv
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Norah Jones is knap. Met lang haar.
Ze lijkt op een meisje uit groep 2 die verliefd op mij was en altijd naast mij wilde zitten in de kring tijdens het eten. Ik wilde het niet want ze had altijd snot bij haar neus en dat vond ik vies. Toen was ik diep van binnen al deels oppervlakkig. Mooi is ze.quote:
En hoe ziet ze er nu uit?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze lijkt op een meisje uit groep 2 die verliefd op mij was en altijd naast mij wilde zitten in de kring tijdens het eten. Ik wilde het niet want ze had altijd snot bij haar neus en dat vond ik vies. Toen was ik diep van binnen al deels oppervlakkig. Mooi is ze.
Oh dat, over die films hoor ik voornamelijk oudere mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:04 schreef Sinosappel het volgende:
Lisbeth Salander heeft net de eerste 2 kerels onbruikbaar gemaakt
Mijn vrouw (30) is er ook gek van.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:06 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh dat, over die films hoor ik voornamelijk oudere mensen.
Ja, dat zeg ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn vrouw (30) is er ook gek van.
Is 30 al oud?
Wat een wijze woorden van zo'n jong iemand!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ach jonge mensen noemen mensen van 30 oud tot ze het zelf zijn.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
30 is ook helemaal niet oudquote:Op woensdag 28 december 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
Ben jij een jaargenote van me? Ik ben ook 30.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
30 is ook helemaal niet oud
Ik ben ook best wijs voor mijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:10 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden van zo'n jong iemand!
Ik ben 33quote:Op woensdag 28 december 2011 23:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben jij een jaargenote van me? Ik ben ook 30.
jazekerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 1978 was ook best een goed jaar!
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jazekerMaar die 7 dat maakt het zo oud
Ik had liever 1980 gehad ofzo
Wat ben je toch een schat strani.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!
Ik doe echt m'n best lief te zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat strani.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
ben je normaal niet lief dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe echt m'n best lief te zijn
Nee hoor ik denk dat ik gemiddeld best lief ben. Maar soms kan ik wat hard uit de hoek komen. Niet altijd zo bedoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je normaal niet lief dan?
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele jaren 90 tenminste ook echt meegemaakt, kan jij zo te zien niet zeggen
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.
Ik ook. Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermogen om bot te zijn.
Onbedoeld zelfs.
Ik had het ook totaal niet door, meestal ben ik de aardige begrijpende gozer.quote:
Ik denk ook niet dat je echt tijdsvakken van 10 jaar kunt gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.
[..]
Ik ook. Haha.
hey hoe weet je datquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje hakken enzo.. Gekke gabber vrouw
Hardcore vibes voel ik bij jequote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey hoe weet je dat
Hihihi
Dat kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hardcore vibes voel ik bij je
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou, van mij, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om samen te hakken charmed?
Dat is niet moeilijkquote:
Wel voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer
[..]
Dat is niet moeilijk
Ik heb groot fan van de muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je lijkt me niet echt een haktypje
Ik ben nu ook meer van het foute muziek feest typje
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen
Ik wil zaterdag bier kunnen drinken, en kunnen feesten
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziekquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb groot fan van de muziek.(nee, dat is geen grapje)
Hardcore/breakcorequote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziek
Ik zet me wekker om 10 uur denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.
thxquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
Post het hier [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #63quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij alleen als je een rijke snol kan begeleiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?
Ik wil niet weten wat ik per maand aan sneakers en kleding heb uitgegeven toen ik nog werktequote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 400 euro uitgeven aan kleren.
Wauwquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Post het hier [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #63
In het kader van baas boven baas: ik kom in 10 jaar nog niet eens aan 400 Euroquote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 400 euro uitgeven aan kleren.
Qua schoenen ben ik niet zo moeilijk met geld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ik per maand aan sneakers en kleding heb uitgegeven toen ik nog werkte
Ik koop alleen dingen in de sale tho. Je snijdt jezelf sowieso in de vingers als je de volle pond betaald.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua schoenen ben ik niet zo moeilijk met geld.
Maar aan kleren geef ik echt zo weinig mogelijk uit.
Really?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik koop alleen dingen in de sale tho. Je snijdt jezelf sowieso in de vingers als je de volle pond betaald.
Inderdaad. Ik had zo vaak dat het elders goedkoper bleek in de sale of na een tijdje op dezelfde site 50% korting wasquote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je het een beetje in de gaten houdt, kan je alles wel goedkoper krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |