Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.
Ik ook. Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermogen om bot te zijn.
Onbedoeld zelfs.
Ik had het ook totaal niet door, meestal ben ik de aardige begrijpende gozer.quote:
Ik denk ook niet dat je echt tijdsvakken van 10 jaar kunt gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.
[..]
Ik ook. Haha.
hey hoe weet je datquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje hakken enzo.. Gekke gabber vrouw
Hardcore vibes voel ik bij jequote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey hoe weet je dat
Hihihi
Dat kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hardcore vibes voel ik bij je
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou, van mij, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om samen te hakken charmed?
Dat is niet moeilijkquote:
Wel voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer
[..]
Dat is niet moeilijk
Ik heb groot fan van de muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je lijkt me niet echt een haktypje
Ik ben nu ook meer van het foute muziek feest typje
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen
Ik wil zaterdag bier kunnen drinken, en kunnen feesten
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziekquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb groot fan van de muziek.(nee, dat is geen grapje)
Hardcore/breakcorequote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziek
Ik zet me wekker om 10 uur denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.
thxquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
Post het hier [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #63quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij alleen als je een rijke snol kan begeleiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |