jazekerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, 1978 was ook best een goed jaar!
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jazekerMaar die 7 dat maakt het zo oud
Ik had liever 1980 gehad ofzo
Wat ben je toch een schat strani.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ben geboren in de 80er jaren en heb dus het recht ook anderen de magische 8 toe te wijzen. Vanaf nu mag je zeggen dat je in 1980 geboren bent!
Ik doe echt m'n best lief te zijnquote:Op woensdag 28 december 2011 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schat strani.
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
ben je normaal niet lief dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik doe echt m'n best lief te zijn
Nee hoor ik denk dat ik gemiddeld best lief ben. Maar soms kan ik wat hard uit de hoek komen. Niet altijd zo bedoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je normaal niet lief dan?
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele jaren 90 tenminste ook echt meegemaakt, kan jij zo te zien niet zeggen
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.
Ik ook. Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermogen om bot te zijn.
Onbedoeld zelfs.
Ik had het ook totaal niet door, meestal ben ik de aardige begrijpende gozer.quote:
Ik denk ook niet dat je echt tijdsvakken van 10 jaar kunt gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.
[..]
Ik ook. Haha.
hey hoe weet je datquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje hakken enzo.. Gekke gabber vrouw
Hardcore vibes voel ik bij jequote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey hoe weet je dat
Hihihi
Dat kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hardcore vibes voel ik bij je
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou, van mij, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om samen te hakken charmed?
Dat is niet moeilijkquote:
Wel voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer
[..]
Dat is niet moeilijk
Ik heb groot fan van de muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je lijkt me niet echt een haktypje
Ik ben nu ook meer van het foute muziek feest typje
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen
Ik wil zaterdag bier kunnen drinken, en kunnen feesten
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziekquote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb groot fan van de muziek.(nee, dat is geen grapje)
Hardcore/breakcorequote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan ook wel alles verdragen, maar als ik uitga liever dan een feestcafe dan een discotheek met trance muziek
Ik zet me wekker om 10 uur denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.
thxquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
Post het hier [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #63quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
De dames mogen trots op me zijn. Ik ben vandaag wezen winkelen met m'n Personal Shopping Coach en ik heb maarliefst ¤400 kapotgegooid op zaken als nieuwe overhemden en een pullover
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:49 schreef Bartholomeus het volgende:
Volgens mij alleen als je een rijke snol kan begeleiden.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:52 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Hoe kan ik een personal shopping coach worden? Is dat daadwerkelijk een baan?
Ik wil niet weten wat ik per maand aan sneakers en kleding heb uitgegeven toen ik nog werktequote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 400 euro uitgeven aan kleren.
Wauwquote:Op woensdag 28 december 2011 23:50 schreef Sinji het volgende:
[..]
Post het hier [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #63
In het kader van baas boven baas: ik kom in 10 jaar nog niet eens aan 400 Euroquote:Op woensdag 28 december 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb in de afgelopen 4 jaar 400 euro uitgeven aan kleren.
Qua schoenen ben ik niet zo moeilijk met geld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ik per maand aan sneakers en kleding heb uitgegeven toen ik nog werkte
Ik koop alleen dingen in de sale tho. Je snijdt jezelf sowieso in de vingers als je de volle pond betaald.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Qua schoenen ben ik niet zo moeilijk met geld.
Maar aan kleren geef ik echt zo weinig mogelijk uit.
Really?quote:Op donderdag 29 december 2011 00:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik koop alleen dingen in de sale tho. Je snijdt jezelf sowieso in de vingers als je de volle pond betaald.
Inderdaad. Ik had zo vaak dat het elders goedkoper bleek in de sale of na een tijdje op dezelfde site 50% korting wasquote:Op donderdag 29 december 2011 00:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
En als je het een beetje in de gaten houdt, kan je alles wel goedkoper krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |