Nee hoor ik denk dat ik gemiddeld best lief ben. Maar soms kan ik wat hard uit de hoek komen. Niet altijd zo bedoeld.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben je normaal niet lief dan?
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb de hele jaren 90 tenminste ook echt meegemaakt, kan jij zo te zien niet zeggen
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:19 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Dat is waar maar toen was het toch allemaal ouderwetsch enzo. Nu is het beter.
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah, het verschil tussen de late jaren 80 en vroege jaren 90 is miniem, eigenlijk.
Ik ook. Haha.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Ik heb het vermogen om bot te zijn.
Onbedoeld zelfs.
Ik had het ook totaal niet door, meestal ben ik de aardige begrijpende gozer.quote:
Ik denk ook niet dat je echt tijdsvakken van 10 jaar kunt gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:21 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. Kan. Ik weet d'r niks van.
[..]
Ik ook. Haha.
hey hoe weet je datquote:Op woensdag 28 december 2011 23:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Beetje hakken enzo.. Gekke gabber vrouw
Hardcore vibes voel ik bij jequote:Op woensdag 28 december 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey hoe weet je dat
Hihihi
Dat kloptquote:Op woensdag 28 december 2011 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hardcore vibes voel ik bij je
quote:Op woensdag 28 december 2011 23:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor jou, van mij, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
Wanneerquote:Op woensdag 28 december 2011 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zin om samen te hakken charmed?
Dat is niet moeilijkquote:
Wel voor mij.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer
[..]
Dat is niet moeilijk
Ik heb groot fan van de muziek.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja je lijkt me niet echt een haktypje
Ik ben nu ook meer van het foute muziek feest typje
Hmm ok, zeg het maar als je wakker bent dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen
Ik wil zaterdag bier kunnen drinken, en kunnen feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |