Owja, that reminds me. Tochtstrips zijn handig.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Of meteen weer omver geduwd wordt door de wind. Dat is ook een aardige graadmeter.
Een maand geleden zat het wel behoorlijk in de foute richting, toen at ik soms een hele dag niet, of alleen maar een pak stroopwafels of een zak mandarijnen ofzo. Maar nu gaat het veel beter.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
zie vorige dus zie dat je gelukkig goed gegeten hebt
Mij lukte het afvallen ook, hoorquote:Op woensdag 28 december 2011 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben zo jaloers![]()
Waarom kom ik alleen maar aan?
Brofist, het enige romantische zwijmelnummer dat ik niet haat.quote:
dat is geen zwijmel nummer maar gewoon een zomernummerquote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Brofist, het enige romantische zwijmelnummer dat ik niet haat.
Meer spinazie eten, zwager.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
Ik word trouwens regelmatig duizelig als ik op sta.
Mij ook.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mij lukte het afvallen ook, hoor
Dat is inderdaad een goed liedje.quote:
Goed nummer wel.quote:
Norah Jones is knap. Met lang haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
Iew Norah Jones![]()
Milennium is op tv
Ik heb altijd geweten dat mannen gevoeliger zijn dan vrouwen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:54 schreef Sinosappel het volgende:
Iew Norah Jones![]()
Milennium is op tv
Ja inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 22:55 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Norah Jones is knap. Met lang haar.
Ze lijkt op een meisje uit groep 2 die verliefd op mij was en altijd naast mij wilde zitten in de kring tijdens het eten. Ik wilde het niet want ze had altijd snot bij haar neus en dat vond ik vies. Toen was ik diep van binnen al deels oppervlakkig. Mooi is ze.quote:
En hoe ziet ze er nu uit?quote:Op woensdag 28 december 2011 23:01 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Ze lijkt op een meisje uit groep 2 die verliefd op mij was en altijd naast mij wilde zitten in de kring tijdens het eten. Ik wilde het niet want ze had altijd snot bij haar neus en dat vond ik vies. Toen was ik diep van binnen al deels oppervlakkig. Mooi is ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |