link?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef twi het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen. *stem*
Wat is dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Public Display of Affection
Dat doe je toch niet
Kim Kardashian?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
HELOEF, IK HEB EEN MEISJE IN DE AANBIEDING! ZE IS WEL TOF EN VALT OP NEGERS
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Van alles, vorige meets.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dan?
Als je op dat schuren doelt, dat neemt iedereen veel te serieus.
We deelden een paraplu met 6 man ofzo, dus moesten dichter op elkaar staan.
Spannend vies en eng he..
THE WINDOW IS OPEN!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kantquote:
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieusquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was bezig? Jij weet meer dan ik vriend.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Heloef was wel bezig...
Misschien dat hij daar op doelt?
Nu goed?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.
ja dat weet ik nog wel, ik stond ernaastquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kant
Je bent al de tweede die iemand aanbied, de zus van Loka ook al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
foto?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieus
Voor Heloef wel, hoewel Heloef wel wat volwassen is voor z'n leeftijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Linkje naar jouw facebook?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Dingen komen altijd in de aanbieding net na kerst, hoewel ik ook niet wist dat het met vrouwen ook zo werkte.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Alsof het brood is krijg ik het aangeboden.
Wees blij, ik krijg nooit wat aangebodenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Ik ben ook ziek, en vind het ook eng. Niet zeuren!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er al, maar geen cam aan, ik ben nieuw, vind ik eng, en ik ben ziek
Ik heb nog wel een nichtje voor je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Leeftijd?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nichtje voor je?
Ja, dat is een negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, beetje jong voor mij maar bedankt voor jouw waren
http://www.facebook.com/p(...)04054657&ref=tn_tnmnquote:
Alleen met BN-ers? Heb je wel weinig keuze.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja dat is ook lekker vaag iemand die ik nog nooit gesproken heb vraagt of ik uit eten ga bij Tarantella en er is geen foto bij .
Umm nee ik spreek niet af met onbekende mannen
Ik ben 33quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Die van 18 moet ik echt aan de man hebben want ze begint te irritant te worden op Facebook. Ik moest zelfs m'n abonnement op haar status-updates stopzetten. Veel te veel energie.
Dan heb ik nog een nichtje van 32 maar ik moet wel eerst vragen of ze er voor open staat om haar huidige relatie te beëindigen. Maar voor jou doe ik dat gewoon. Omdat jij jij bent.quote:
Heul niet.quote:
Wie zien het wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!
Ach, vanaf 16 ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
alles van 18 en ouder is toch compatible?
Een is net een half uur single, die heeft denk ik wat anders aan der hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Gedoneerde broodresten? Wel een nette benaming voor de term afgelikte boterhamquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Van hun kant hè, niet van jouw kant. Dat negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
[..]
Wie zien het wel.![]()
Daarnaast heb ik een soort van iemand op het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |