Wees blij, ik krijg nooit wat aangebodenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Alsof het brood is krijg ik het aangeboden.
Ik ben ook ziek, en vind het ook eng. Niet zeuren!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit er al, maar geen cam aan, ik ben nieuw, vind ik eng, en ik ben ziek
Ik heb nog wel een nichtje voor je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wees blij, ik krijg nooit wat aangeboden
Leeftijd?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een nichtje voor je?
Ja, dat is een negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou iemand aangeboden krijgen omdat ze op negers valt is het ook niet helemaal hoor.
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Alsof het brood is krijg ik het aangeboden.
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, beetje jong voor mij maar bedankt voor jouw waren
http://www.facebook.com/p(...)04054657&ref=tn_tnmnquote:
Alleen met BN-ers? Heb je wel weinig keuze.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef formerjellybean het volgende:
Oh ja dat is ook lekker vaag iemand die ik nog nooit gesproken heb vraagt of ik uit eten ga bij Tarantella en er is geen foto bij .
Umm nee ik spreek niet af met onbekende mannen
Ik ben 33quote:Op woensdag 28 december 2011 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe oud ben je?
Die van 18 moet ik echt aan de man hebben want ze begint te irritant te worden op Facebook. Ik moest zelfs m'n abonnement op haar status-updates stopzetten. Veel te veel energie.
Dan heb ik nog een nichtje van 32 maar ik moet wel eerst vragen of ze er voor open staat om haar huidige relatie te beëindigen. Maar voor jou doe ik dat gewoon. Omdat jij jij bent.quote:
Heul niet.quote:
Wie zien het wel.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt het altijd proberen. Bevalt ze niet? Dan kap je er gewoon mee. Simpel zat!
Ach, vanaf 16 ook wel hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:28 schreef clevy het volgende:
alles van 18 en ouder is toch compatible?
Een is net een half uur single, die heeft denk ik wat anders aan der hoofd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Gedoneerde broodresten? Wel een nette benaming voor de term afgelikte boterhamquote:Op woensdag 28 december 2011 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Bijna alles wat aangeboden wordt is de restjes, die moet je niet willen.
Maat van mij kwam een keer met een meid vorig jaar, na 20 seconde op MSN wist ik al dat ze zo gek als een deur was, en ik had gelijk.
Van hun kant hè, niet van jouw kant. Dat negerexcuus.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Heul niet.
[..]
Wie zien het wel.![]()
Daarnaast heb ik een soort van iemand op het oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |