link?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:16 schreef twi het volgende:
Er moeten meer mensen naar TC komen. *stem*
Wat is dat?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:14 schreef palawan het volgende:
Public Display of Affection
Dat doe je toch niet
Kim Kardashian?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
HELOEF, IK HEB EEN MEISJE IN DE AANBIEDING! ZE IS WEL TOF EN VALT OP NEGERS
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Van alles, vorige meets.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat dan?
Als je op dat schuren doelt, dat neemt iedereen veel te serieus.
We deelden een paraplu met 6 man ofzo, dus moesten dichter op elkaar staan.
Spannend vies en eng he..
THE WINDOW IS OPEN!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
ÉN ZE IS SINDS 24 MINUTEN VRIJGEZEL OP FACEBOOK
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kantquote:
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieusquote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik was bezig? Jij weet meer dan ik vriend.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:15 schreef palawan het volgende:
[..]
Heloef was wel bezig...
Misschien dat hij daar op doelt?
Nu goed?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho een ding aanpassen maak er van 10 dagen na mijn 18de verjaardag.
ja dat weet ik nog wel, ik stond ernaastquote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef palawan het volgende:
[..]
Er kwamen sappen uit zijn lichaam... alleen jammer genoeg kwamen ze eruit aan de verkeerde kant
Je bent al de tweede die iemand aanbied, de zus van Loka ook al.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:17 schreef gewoonfaye het volgende:
foto?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook, mijn zusje, maar hij neemt het niet serieus
Voor Heloef wel, hoewel Heloef wel wat volwassen is voor z'n leeftijd.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Linkje naar jouw facebook?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze staat wel op mijn Facebook. 15 kan wel toch?
Dingen komen altijd in de aanbieding net na kerst, hoewel ik ook niet wist dat het met vrouwen ook zo werkte.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
Alsof het brood is krijg ik het aangeboden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |