Dag chocochickquote:
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef -Nouvelles het volgende:
[..]
Oh. En dat was het of zit d'r meer aan te komen? Hoe oud is Palawan toch? Ik dacht eind 20 ofzo.
Ja hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:44 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar heloef, was er hier al iets gezegd over myr en pala, of niet?
wuuuuuuuuuuut?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Was Palawan die ene die bij de Serious Requestmeeting meisjes ging schuren? Is Myraela dan zo'n meisje?
Ahh, naar die info zocht ik!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar wat ik wil weten; blijft het bij die ene zoen of zijn ze bezig met elkaar hosselen enzo?
Dat was kaneel toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
Was Palawan die ene die bij de Serious Requestmeeting meisjes ging schuren? Is Myraela dan zo'n meisje?
geen ideequote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Maar wat ik wil weten; blijft het bij die ene zoen of zijn ze bezig met elkaar hosselen enzo?
Dat waren de paraplumeetersquote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef palawan het volgende:
[..]
Dat was kaneel toch?
Hoi, ik ben palawan
Iedereen heeft interesse in Myrquote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Hoezo heb je intresse in Myr?
Huh??? is dat gebeurd??quote:Op woensdag 28 december 2011 21:51 schreef lanterfanteraar het volgende:
je mag wel hier hyperenquote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zin om te hyperen over hoe verliefd ik ben, maar niemand om het tegen te doen.
Jammer dit
Joh, ik wist niet dat je zo'n heftige indruk van me had. We hebben amper gesproken.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:54 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb zin om te hyperen over hoe verliefd ik ben, maar niemand om het tegen te doen.
Jammer dit
Wat was de vraag precies?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Myr
Ik geloof dat je even een vraag moet beantwoorden
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:50 schreef -Nouvelles het volgende:
Myr, godver, ik ben je adres weer kwijtquote:
Jamaar het gaat niet om jou..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh, ik wist niet dat je zo'n heftige indruk van me had. We hebben amper gesproken.
quote:
Niet om mij? Je gaat vreemd?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar het gaat niet om jou..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL NAAR HEM TOE, NU![]()
wanneer zie je hem weer dan?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar het gaat niet om jou..
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
IK WIL NAAR HEM TOE, NU![]()
Oh, dat is een lastige vraag. Mag ik hem niet doorschuiven naar palawan? Dat is namelijk de hosselbaas. Het blijft niet bij 1 zoen. Denk ik zomaar.quote:
Absoluut niet. Ik heb gewoon de aller mooiste en leukste vriendin.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee
Hoezo heb je intresse in Myr?
Oudjaarsdagquote:Op woensdag 28 december 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer zie je hem weer dan?
Heb je geen vakantie? Of moet je werken
Wij gaan ook samen Oud en Nieuw vierenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
OudjaarsdagSamen O&N vieren bij mij, dan van 4 t/m 8 weer bij hem. En ik ben net weer terug thuis. Werk is een bitch.
Ik denk dat het ook niet bij 1 zoen blijft, immers... tijdens de meet hebben we dat aantal al overstegenquote:Op woensdag 28 december 2011 22:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat is een lastige vraag. Mag ik hem niet doorschuiven naar palawan? Dat is namelijk de hosselbaas. Het blijft niet bij 1 zoen. Denk ik zomaar.
Ach ik ben tegenwoordig dood voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen daar dus niet tegen kleffen
Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Oh oke, anders was het wel weer een typische heloefactie
Nou, het is nou ook weer niet alsof ik de elite van de kwaliteit ben. Maar de ene keer dat ik er was schrok ik er wel een beetje van ja. Misschien was ik er op een ongelukkig moment.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, dat niveau is te laag voor jou.
Leeuk! Bij wie?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij gaan ook samen Oud en Nieuw vieren
Eindelijk weer elkaar zien enzo.
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor julliequote:Op woensdag 28 december 2011 21:24 schreef Casie het volgende:
Jij bent toch vrij onzeker naar vrouwen? (corrigeer mij wanneer ik de verkeerde voor mij heb) Is het niet handig om eerst één deel aan te pakken, sporten+muziekvereniging of zoiets, en zo steeds verder te werken? Mijzelf als voorbeeld te nemen had ik op de middelbare hele goeie vriendinnen maar we waren ook best een gesloten groepje. Toen ik ging studeren bij een vereniging gegaan+groot huis gaan wonen en merkte meteen dat zoiets 'kleins' invloed heeft op de rest van je leven.
Waar schrok je van?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, het is nou ook weer niet alsof ik de elite van de kwaliteit ben. Maar de ene keer dat ik er was schrok ik er wel een beetje van ja. Misschien was ik er op een ongelukkig moment.
Het was op dat moment wel heel erg platvloers. Menno Buch zou er een jaar of 10 geleden van zijn geschrokken.quote:
Maar wat is er nou precies eng aan vrouwen?quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor jullie![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik als eerste wil/moet aanpakken, maar één ding tegelijk doen is best wel een goed idee ja. Ik wil ook altijd of niets of ineens alles.
Ik vind bij een vereniging gaan en op jezelf gaan wonen in een root studentenhuis enorme stappenIk heb ook behoorlijk wat problemen en ik moet heel voorzichting kleine stapjes gaan zetten, zoiets groots doen kan ik nog niet.
Bij mij. Of eigenlijk bij een feest bij een vriend van me, en daarna gaan we naar mijn huis.quote:
Lichtjes.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef palawan het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet bij 1 zoen blijft, immers... tijdens de meet hebben we dat aantal al overstegen
Dat is meestal wel zo ja.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was op dat moment wel heel erg platvloers. Menno Buch zou er een jaar of 10 geleden van zijn geschrokken.
Je moet vrouwen ten eerste van het voetstuk halen waar je ze op dit moment op hebt staan. Dat is niet eerlijk voor jou, maar ook niet voor hen want je verwacht dan ook te veel. Het zijn ook maar gewoon mensen.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Je hebt de goede voor je denk ik. Ben niet alleen vrij onzeker, ben doodnerveus voor jullie![]()
Ik weet nog niet zo goed wat ik als eerste wil/moet aanpakken, maar één ding tegelijk doen is best wel een goed idee ja. Ik wil ook altijd of niets of ineens alles.
Ik vind bij een vereniging gaan en op jezelf gaan wonen in een root studentenhuis enorme stappenIk heb ook behoorlijk wat problemen en ik moet heel voorzichting kleine stapjes gaan zetten, zoiets groots doen kan ik nog niet.
Zeker leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij. Of eigenlijk bij een feest bij een vriend van me, en daarna gaan we naar mijn huis.
En als het goed is gaan we elkaar die week heel veel zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |