Wat versta je onder geleuter er omheen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die goede restaurants moeten op een manier aan hun omzet komen buiten de kerstdagen.
Maar goed ik ben geen ingenieur (hoewel op papier wel milieukundig ingenieur maar daar doe ik niks mee), ik vind het geleuter er omheen leuker.
Ouwehoeren met belanghebbenden om tot een zo goed mogelijk plan te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat versta je onder geleuter er omheen?
Daarom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed gereedschap moet onder een afdakje hangen....
Credo 2 : Maar dan moet het niet gaan roesten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed gereedschap moet onder een afdakje hangen....
Dat valt m.i. ook gewoon onder de analysefase. Tenminste, een aanzienlijk deel van mijn werk bestaat ook dat soort werkzaamheden. Enerzijds wensen en eisen van belanghebbenden, anderzijds regelgeving, accreditatierichtlijnen, technische mogelijkheden / beperkingen en dit alles inventariserende te komen tot een bouwtekening om de productieslaven (programmeurs) aan het werk te zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ouwehoeren met belanghebbenden om tot een zo goed mogelijk plan te komen.
Ik jailbreak niet, niet nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
@remlof,
Werkt uit de kunst die untethered jailbreak voor 5.0.1.
Ik vind TetherMe functie wel handig, en gratis TomTom uiteraard.quote:
Project Managment 7W'squote:Op dinsdag 27 december 2011 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt m.i. ook gewoon onder de analysefase. Tenminste, een aanzienlijk deel van mijn werk bestaat ook dat soort werkzaamheden. Enerzijds wensen en eisen van belanghebbenden, anderzijds regelgeving, accreditatierichtlijnen, technische mogelijkheden / beperkingen en dit alles inventariserende te komen tot een bouwtekening om de productieslaven (programmeurs) aan het werk te zetten.
Dat is eigenlijk nog net weer een stapje daarvoor. Als je dat hebt gedaan, dan kun je verder met een inhoudelijke analyse.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Project Managment 7W's
1) Wie ben ik?
2) Wat is mijn probleem
3) Wat wil ik bereiken?
4) Wie is je klant (/ Stackholders)?
5) Wat heb je te bieden?
6) Wat is de opdracht voor het bureau?
7) Welk budget is beschikbaar en wanneer gaat het live?
Heb je het CIDI al gebeld?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef De_Nuance het volgende:
Grappigste kerstsms die ik heb gehad: Gefeliciteerd met die jood.
De comic-sans? Oud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
Omg, ik ontdek nu pas dat ook FOK! een Konami code heeft
[ afbeelding ]
Een wat code?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger, toen opa nog een klein jongetje was..quote:
Ik mis vast iets, maar wat is daar te zien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die op www.geschiedenis24.nl is wel leuk
Vooral voor Disana en du_ke
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis vast iets, maar wat is daar te zien?
*Miauw*quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:
[ afbeelding ]
Oh ik zie het al, ik moet geen hoofdletter B en A gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:
[ afbeelding ]
Hij is matig grappigquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
Beatrix tegen Wilders: Doe zelf normaal, man!
Geen wonder, het is ook net lente vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
Ik lach vandaag overal om, ben in een goeie bui
En toch heb ik het koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef remlof het volgende:
Het is alles behalve koud inderdaad vandaag.
leuke site is dat, jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
Beatrix tegen Wilders: Doe zelf normaal, man!
Maar buiten is het heel lekker voor de tijd van het jaar. En de vogels bij mij achter denken echt dat het lente is, die fluiten en tjilpen dat het een lust isquote:
Een rasechte gelovigequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Die Adam is NWS is een rare snuiter.
Niet over de schoenen van je baas kotsen hèquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
Nieuwjaarsborrel van werk in een hippe sushi-tent.
Klote.
Adam?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef De_Nuance het volgende:
Die Adam is geen trollkloon denk ik.
Klopt, is gewoon een gelovige.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef De_Nuance het volgende:
Die Adam is geen trollkloon denk ik.
Verknipte extremist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Die Adam is NWS is een rare snuiter.
Ik zag inderdaad psycho-analyse voor relifanaten 101 voorbijkomen.quote:
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef De_Nuance het volgende:
Zo we worden weer even belachelijk gemaakt in het buitenland.
http://www.dailymotion.co(...)fun#from=embediframe
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo iedereen.
Vrolijke kerst gehad?
Ik heb stevig naar het geld gegraaid!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:18 schreef EchtGaaf het volgende:
Hallo iedereen.
Vrolijke kerst gehad?
En wat was de oogst?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik heb stevig naar het geld gegraaid!
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
Kerstgevoel.............. Wie heeft er nou kerstgevoel?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
Nou ja, zeg. Lief zijn.quote:
Breek me de bek niet open.... Ik ga niet eens met hem in discussie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
Ik wou dat ik een glazen piek in PietVerdriet zijn reet kon proppen om vervolgens met een honkbalknuppel proberen die piek kapot te slaan, wat een klapviool is dat zeg.
Niet te weinigquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
Ik wou dat ik een glazen piek in **** zijn ****kon proppen om vervolgens met een honkbalknuppel proberen die piek kapot te slaan, wat een ***** is dat zeg.
Extra cadeautjes voor de 1% kinderne?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Kon het maar eeuwig Kerstmis zijn, wordt hier hard gezongen. Door kinderen uit het Gooi nota bene . Ik hoor dat aan het accent.
Ik geloof dat hier iemand uit het Gooi regelmatig post, dus je kan het hem vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Extra cadeautjes voor de 1% kinderne?
Dat doet mij aan iemand denkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Veel geld, wat ik op smerige wijze van anderen heb afgetroggeld voor het eigen gewin.
Lang leve de vermarkting.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:51 schreef betyar het volgende:
Bij mijn ouders thuis hebben ze ruim 1/3e minder water verbruikt en toch moeten ze bijbetalen.......![]()
Nu niet meer in ieder geval.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:45 schreef betyar het volgende:
Ze zingen kewstmis?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef EchtGaaf het volgende:
Kon het maar eeuwig Kerstmis zijn, wordt hier hard gezongen. Door kinderen uit het Gooi nota bene . Ik hoor dat aan het accent.
Volgens mij is het water en overige beheer daarvan nog in de handen van de overheden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Lang leve de vermarkting.
Volgend jaar zijn de tarieven van de tandarts ook vrijgegeven.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is Vitens van de overheid?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij is het water en overige beheer daarvan nog in de handen van de overheden.
Het is wel een stevig accent. Maar wat een leuk liedje uit 1984 door Annie Schilder, het Goede Doel, Kinderen voor Kinderen en nog een club die ik ff niet weetquote:
Wel rustig aan doen jij. Ander moet ik een melding doen bij Ds. Gremdaat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:54 schreef du_ke het volgende:
Zo de inkopen binnen, bier en vlees uit Duitsland op naar de barbecue
Ja, alle aandelen zijn in handen van de lokale (en mogelijk regionale) overheden.quote:
Ow ja, Kindewen voow kindewen, die hadden ook allemaal zo'n Goois accentquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is wel een stevig accent. Maar wat een leuk liedje uit 1984 door Annie Schilder, het Goede Doel, Kinderen voor Kinderen en nog een club die ik ff niet weet
Henk Westbroek is een topper.![]()
Teveel lol, plezier en feest kan nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wel rustig aan doen jij. Ander moet ik een melding doen bij Ds. Gremdaat.
Ah, ok. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, alle aandelen zijn in handen van de lokale (en mogelijk regionale) overheden.
Ja inderdaad. Tja, niet geheel toevallig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Kindewen voow kindewen, die hadden ook allemaal zo'n Goois accent
De dominee zou zeggen: doe het met mate.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Teveel lol, plezier en feest kan niet
Dat komt omdat je binnen een half uur of een uur(weet het niet meer precies) van Amsterdam moet wonen om mee te doen verderop in de competitie. Je moet namelijk elke woensdagmiddag kunnen repeteren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, Kindewen voow kindewen, die hadden ook allemaal zo'n Goois accent
Nee voor een kinderkoor zijn kinderen uit de directe omgeving wel praktisch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Tja, niet geheel toevallig.
Ja, daarom is het toch niet geheel toevallig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voor een kinderkoor zijn kinderen uit de directe omgeving wel praktisch.
Ja, dat is vandaagquote:
Wat dacht je van werken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, dat is vandaag. Gaan we traditioneel met vrienden lekker wat eten en een feestje houden.
wat dacht je van nog vier weken aan vakantiedagen over en maar 1 week om ze op te makenquote:
Jouw verhaal over de kinderen die kerstliedjes zingen met Goois accent doet mij denken aan een Zuid-Limburgse 'Communie'(Iets in de Katholieke Kerk, vooral een feest voor het feest. Hele huizen worden verbouwd met als smoes dat 'oës wicht de Kemmunie geet doon').quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Hoe meer kerstdagen hoe liever
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
Ik wou dat ik een glazen piek in PietVerdriet zijn reet kon proppen om vervolgens met een honkbalknuppel proberen die piek kapot te slaan, wat een klapviool is dat zeg.
Jij vindt PHP ook een goede gastquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik vind gem een goede gast.
Ik mag de gemeente ook welquote:
Er is niemand hier waar ik een echte hekel aan heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij vindt PHP ook een goede gast
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem een goede gast.
Nijmegen ligt hoog genoeg om de stijging van de zeespiegel te overleven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef De_Nuance het volgende:
2011 wordt trouwens de warmste of op één na warmste jaar ooit gemeten in Nederland.
Vesse?quote:
Ben je daar niet tegen, als PvdA'er?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die smerige dieren zonder poten en oogleden.
Tegen vissen of tegen vissen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je daar niet tegen, als PvdA'er?
Tegen het vangen van vissen met behulp van vishakenquote:
Is het al avond?quote:
Ik vind dat persoonlijk niet zo tof. Al heb ik het als kind ook wel eens gedaan. Totdat ik een karper van een halve meter ving, toen was voor mij de lol eraf, kon 'm niet eens alleen op de kant krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen het vangen van vissen met behulp van vishaken
Ik verdenk mensen die het altijd over "heel hard werken" hebben van onzekerheid. Alsof dat het enige is wat ze kunnen.quote:
Ik zat vooral te denken aan het leed dat de vissen wordt aangedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk niet zo tof. Al heb ik het als kind ook wel eens gedaan. Totdat ik een karper van een halve meter ving, toen was voor mij de lol eraf, kon 'm niet eens alleen op de kant krijgen
Gelukkig sprak ik niet in dergelijke termen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik verdenk mensen die het altijd over "heel hard werken" hebben van onzekerheid. Alsof dat het enige is wat ze kunnen.
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zat vooral te denken aan het leed dat de vissen wordt aangedaan
Heb jij nog iets leuks gedaan tijdens de kerstdagen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig sprak ik niet in dergelijke termen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.
Gegeten, gedronken en familie bezocht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks gedaan tijdens de kerstdagen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.
Betyar, de linkserd die niet in dierenrechten gelooftquote:
Dierenrechten....... Nee, ik pas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Betyar, de linkserd die niet in dierenrechten gelooft
Dat weet je heul niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Nautilus. het volgende:
Een vis is een koudbloedig dier, dus voelt niet zo veel als hij een haak door de bek geslagen krijgt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Nautilus. het volgende:
Een vis is een koudbloedig dier, dus voelt niet zo veel als hij een haak door de bek geslagen krijgt.
Worden ze dan met bussen opgehaald? Aangezien de kassen niet echt in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Rotterdamse werklozen moeten kassen in
Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken dinsdag
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Worden ze dan met bussen opgehaald? Aangezien de kassen niet echt in de buurt zitten.
Gaat wel vrij ver dit trouwens.quote:in
ANP/ Redactie − 27/12/11, 15:58
© ANP
Geen Polen maar duizenden Rotterdammers gaan de komende 3 jaar aan de slag in de kassen in het Westland. Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken vandaag naar aanleiding van berichtgeving door het AD.
Florijn staat garant voor die aantallen omdat de sociale dienst in de Maasstad anders gaat werken. Niet langer de bijstandsgerechtigde maar de werkgever staat als klant centraal bij de sociale dienst. Zijn wensen worden vertaald naar de bijstandsgerechtigden. 'Die maken wij vervolgens werkklaar bij onder meer de werkbedrijven van de Roteb', aldus Florijn.
De tuinders hebben nu vaak Polen in dienst, omdat die vaak beter bevallen; ze werken harder en voor minder geld, weet Florijn. 'Terwijl we vroeger een moreel appel deden op de tuinders om Nederlanders aan te nemen, sluiten we nu aan op de vraag die ze hebben. Als ze een bepaalde productiecapaciteit verwachten, gaan wij die invullen. Wij maken dan uit met hoeveel mensen we tomaten gaan plukken.'
Op een zelfde wijze worden komende jaren in Rotterdam ook duizenden bijstandsgerechtigden aan het werk gezet in de zorg en de haven. In een later stadium hoopt Florijn ook afspraken te maken in sectoren als de techniek, horeca en transport. 'Het idee is om in die sectoren mensen op te leiden naar een hogere functie, zodat bijstandsgerechtigden weer makkelijker op die lagere functies kunnen instromen', zegt de wethouder.
Is er in de havens geen werk voor ze?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Rotterdamse werklozen moeten kassen in
Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken dinsdag
Het faalt jammerlijk. Het UWV heeft eenzelfde pilot lopen ten aanzien van WW-gerechtigden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gaat wel vrij ver dit trouwens.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is er in de havens geen werk voor ze?
quote:Op een zelfde wijze worden komende jaren in Rotterdam ook duizenden bijstandsgerechtigden aan het werk gezet in de zorg en de haven.
Evolutie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb trouwens, in tegenstelling tot Mutant01, maar één neef. Vrijwel al mijn ooms en tantes zijn kinderloos gebleven.
Wie zegt dat ik uberhaupt een neef heb?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb trouwens, in tegenstelling tot Mutant01, maar één neef. Vrijwel al mijn ooms en tantes zijn kinderloos gebleven.
Waar moet u uw zus anders aan uithuwelijken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt een neef heb?
Die is reeds uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar moet u uw zus anders aan uithuwelijken?
Dat is een correcte observatiequote:
Grappig, ik wist het ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
"It's just about the Private Investigations... "What have you got at the end of the day" - Nothing more than you started out with..."quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is een correcte observatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Mwoah, ja en nee.quote:
Jezelf druk maken over kippen en ander vee dat opgehokt zit...Ik heb niks met vee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mwoah, ja en nee.
Als het gaat om 'Awn, dat is zielug'-vegetariërs deel ik je mening volledig
Gaat het echter om mensen die iets hebben tegen de bio-industrie dan heb ik daar wel begrip voor.
Tsja, ik heb niks met andere mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Jezelf druk maken over kippen en ander vee dat opgehokt zit...Ik heb niks met vee.
Als een meerderheid ervoor kiest... Nee gekheid natuurlijk, is ook een absurde vergelijking die nog geen discussie waard is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niks met andere mensen.
Die dan ook maar opsluiten?
Ja en nee, mensen en andere dieren zijn niet voor niets verschillend maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervindenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een meerderheid ervoor kiest... Nee gekheid natuurlijk, is ook een absurde vergelijking die nog geen discussie waard is.
Vroeger?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
Ik mag Dn wel, zo was ik vroeger ook.
Krokodillen kunnen huilen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervinden
Krokodillentranenquote:
Mensen zijn van nature carnivoren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis met vegetariërseigenlijk hoor beesten niet op te eten.
En planten dus ook niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis met vegetariërseigenlijk hoor beesten niet op te eten.
Natuurlijk voelen die beesten pijn. Jammer voor ze, een geluk hebben ze wel nl. na een x aantal weken liggen ze in de supermarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja en nee, mensen en andere dieren zijn niet voor niets verschillend maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervinden
.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Nautilus. het volgende:
Dat hoor je wel, want je lichaam heeft gewoon dierlijke eiwitten nodig. Je enzymen kunnen plantaardige eiwitten omzetten in andere plantaardige eiwitten, maar niet in dierlijke eiwitten.
Nee omnivorenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk voelen die beesten pijn. Jammer voor ze, een geluk hebben ze wel nl. na een x aantal weken liggen ze in de supermarkt.
Dit is een goed argument , de rest is niet waar.quote:
Maar meneer Pastoor, die komen toch uit de fabriek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik eet geen kamerplanten. Dat scheelt dan toch weer?
Waar worden hosties van gemaak?
De rest boeit me eerlijk gezegd ook niet. Zolang mijn lapje vlees maar niet absurd krimpt in de pan vind ik het best.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is een goed argument , de rest is niet waar.
Er zijn 20 ammonizuren die je lichaam niet zelf kan maken, die kun je via zowel vlees als plantaardig materiaal binnen krijgen. Het vergt bij plantaardig materiaal alleen een bewuster eetpatroon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Pas sinds zo'n 10.000 jaar ja, vroegah.. waren wij topcarnivoren.
Gewoon wel waar, want dierlijke eiwitten bevatten aminozuren die het lichaam niet zelf kan aanmaken uit plantaardige eiwitten. Dat jij je lichaam wil slopen vind ik prima, maar beweer dan geen onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
.....
Gewoon niet waar. Alle eiwitten die je nodig hebt kun je ook via planten binnenkrijgen , gewoon gevarieerd eten.
vsn babylijkjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik eet geen kamerplanten. Dat scheelt dan toch weer?
Waar worden hosties van gemaak?
Wat zeg jij daar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
De rest boeit me eerlijk gezegd ook niet. Zolang mijn lapje vlees maar niet absurd krimpt in de pan vind ik het best.
Je hebt toch grondstoffen nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar meneer Pastoor, die komen toch uit de fabriek?
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind sommige van die Valess-Vegagerechten overigens wel lekker.
Thieme is een frigide trut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zeg jij daar?
[ afbeelding ]
Nee Nautilus probeer de bioloog nou niet de les te lezen in deze materie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gewoon wel waar, want dierlijke eiwitten bevatten aminozuren die het lichaam niet zelf kan aanmaken. Dat jij je lichaam wil slopen vind ik prima, maar beweer dan geen onzin.
Waarom denk je dat die hostis anders nergens naar smaken tenzij je ze in een grote bak wijn doopt?quote:
Die is nu eens goed toe een stevig doch flexibel tongetje en dikke vleesstaaf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zeg jij daar?
[ afbeelding ]
of gewoon om met pijl en boog of speer te gaan jagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef robin007bond het volgende:
Geen vlees eten
Vlees![]()
Dierenleed kan je al voorkomen door biologisch vlees te kopen.
Vishaak en kogels ook goed?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of gewoon om met pijl en boog of speer te gaan jagen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet dat het dier heeft geleden smaakt het vlees gevoelsmatig ook veel beter
Geen last van. In mijn ogen dan ook onzinnig geneuzel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet dat het dier heeft geleden smaakt het vlees gevoelsmatig ook veel beter
Een euro in de gleuf gooien voordat ze helemaal open gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet vleestax betalen als je wilt beffen.
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de helquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het idee dat je vlees met veel pijn tot stand is gekomen.
Dat is gewoon heerlijk.
Leven is niet essentieelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de hel
Aminozuren.
Punt blijft staan. Vlees is niet essentieel , het is gewoon lekker.
Niks is essentieelquote:
Vlees is wel essentieel tenzij je je proteinen ed dmv pilletjes of dwangvoeding naar binnen wilt krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de hel
Aminozuren.
Punt blijft staan. Vlees is niet essentieel , het is gewoon lekker.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
Kijk dat vlegeltje Robin is stoer proberen te doen
Waarom is dat beter????quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef waht het volgende:
Biologisch vlees is sowieso beter. Dan moet je uiteraard wel die extra euro kunnen betalen, niet voor iedereen dus.
Sand eroferquote:
Nee, tenzij je soja of maïs dwangvoeding vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vlees is wel essentieel tenzij je je proteinen ed dmv pilletjes of dwangvoeding naar binnen wilt krijgen.
Niks is gezond of ongezondquote:
soja vind ik dwangvoeding ja, ik heb het tussen mn 6de en mn 10de 2x daags moeten eten en daardoor zou ik nog liever de moeite nemen om een eigen koe te slachten dan dat ik weer aan die troep moet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, tenzij je soja of maïs dwangvoeding vindt.
mooiquote:
Ik vind melk dwangvoedingquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
soja vind ik dwangvoeding ja, ik heb het tussen mn 6de en mn 10de 2x daags moeten eten.
Vergeleken met niet-biologisch wijsneus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks is gezond of ongezond
De hoeveelheid is doorslaggevend
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met niet-biologisch wijsneus.
Wat is er dan gezonder aan, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met niet-biologisch wijsneus.
IK VINDquote:
Ik stuur even een DMquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef De_Nuance het volgende:
Dn welk leerjaar ben jij mee bezig eigenlijk ?
Is het van de EO en zijn alle stukjes met evolutie eruit geknipt ?quote:
Betere voeding en beweging resulteert in voor de mens beter vlees.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef betyar het volgende:
[..]
In welk opzicht? Dat een kip 5 cm2 meer ruimte heeft?
Niet in alle delenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Is het van de EO en zijn alle stukjes met evolutie eruit geknipt ?
Bijdehand kereltjequote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
heb je ook een pluspakket met de pornokanalen?
Lekker hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens Nuance, hoe was je andijvie 'smul-festijn'.
quote:
Gokken doe je maar in het casinoquote:
Hoaxquote:
Beter? Beter hoeft niet gezonder te zijn, misschien wat steviger en niet volgespoten met water, vandaar ik ook eerlijk vlees wil een kilo betalen voor een kilo vlees, niet voor 400 gram vlees en 600 gram water. Let wel dat hoeft natuurlijk niet biologisch te zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:01 schreef waht het volgende:
[..]
Betere voeding en beweging resulteert in voor de mens beter vlees.
Figures, alles wat leuk is voor velen is haram bij moslims.quote:
Have you been drinking?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beter? Beter hoeft niet gezonder te zijn, misschien wat steviger en niet volgespoten met water, vandaar ik ook eerlijk vlees wil een kilo betalen voor een kilo vlees, niet voor 400 gram vlees en 600 gram water. Let wel dat hoeft natuurlijk niet biologisch te zijn.
Biologisch is beter, gezonder en lekkerder is tot nu toe een farce waar de effecten op de mens nog helemaal niet of nihil is onderzocht door onafhankelijke instituten.
Jawel. Kippebloedquote:
Het valt niet te lezen zo slecht, lijkt alsof een bezopen puber een stukje typt.quote:
Maar ik ben nog niet volwassen en als klein kind heb ik hoogstwaarschijnlijk veel te weinig melk gedronkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
Welk volwassen dier drinkt er nu nog melk.
Zekers.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Figures, alles wat leuk is voor velen is haram bij moslims.
Saaie mensen, geen wonder dat ze zichzelf opblazen.quote:
Hogere concentraties gezonde vetten, minder vervuild met hormonen en antibiotica.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Beter? Beter hoeft niet gezonder te zijn, misschien wat steviger en niet volgespoten met water, vandaar ik ook eerlijk vlees wil een kilo betalen voor een kilo vlees, niet voor 400 gram vlees en 600 gram water. Let wel dat hoeft natuurlijk niet biologisch te zijn.
Biologisch is beter, gezonder en lekkerder is tot nu toe een farce waar de effecten op de mens nog helemaal niet of nihil is onderzocht door onafhankelijke instituten.
Welk volwassen dier met snij- en hoektanden eet geen vlees?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
Ooh zo, ik ben wel chagrijnig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het valt niet te lezen zo slecht, lijkt alsof een bezopen puber een stukje typt.
Lekker in de breedte groeien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
Adult Nursing Relationship.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:06 schreef Tem het volgende:
apen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Welk volwassen dier met snij- en hoektanden eet geen vlees?
Geen vis gevangen?quote:
Heul wel, insecten en vlooien zijn ook vlees.quote:
Nu je dat heb opgezocht kun je vast wel dat linkje of artikeltje plaatsen. Natuurlijk ook met de hoogte van de concentratie vervuiling en de negatieve effecten op het menselijk lichaam.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:09 schreef waht het volgende:
[..]
Hogere concentraties gezonde vetten, minder vervuild met hormonen en antibiotica.
Dat is gezonder.
Vlooienkebabquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul wel, insecten en vlooien zijn ook vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |