Wat versta je onder geleuter er omheen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die goede restaurants moeten op een manier aan hun omzet komen buiten de kerstdagen.
Maar goed ik ben geen ingenieur (hoewel op papier wel milieukundig ingenieur maar daar doe ik niks mee), ik vind het geleuter er omheen leuker.
Ouwehoeren met belanghebbenden om tot een zo goed mogelijk plan te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat versta je onder geleuter er omheen?
Daarom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed gereedschap moet onder een afdakje hangen....
Credo 2 : Maar dan moet het niet gaan roesten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Goed gereedschap moet onder een afdakje hangen....
Dat valt m.i. ook gewoon onder de analysefase. Tenminste, een aanzienlijk deel van mijn werk bestaat ook dat soort werkzaamheden. Enerzijds wensen en eisen van belanghebbenden, anderzijds regelgeving, accreditatierichtlijnen, technische mogelijkheden / beperkingen en dit alles inventariserende te komen tot een bouwtekening om de productieslaven (programmeurs) aan het werk te zetten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ouwehoeren met belanghebbenden om tot een zo goed mogelijk plan te komen.
Ik jailbreak niet, niet nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:43 schreef Vluchtdeur het volgende:
@remlof,
Werkt uit de kunst die untethered jailbreak voor 5.0.1.
Ik vind TetherMe functie wel handig, en gratis TomTom uiteraard.quote:
Project Managment 7W'squote:Op dinsdag 27 december 2011 13:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt m.i. ook gewoon onder de analysefase. Tenminste, een aanzienlijk deel van mijn werk bestaat ook dat soort werkzaamheden. Enerzijds wensen en eisen van belanghebbenden, anderzijds regelgeving, accreditatierichtlijnen, technische mogelijkheden / beperkingen en dit alles inventariserende te komen tot een bouwtekening om de productieslaven (programmeurs) aan het werk te zetten.
Dat is eigenlijk nog net weer een stapje daarvoor. Als je dat hebt gedaan, dan kun je verder met een inhoudelijke analyse.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Project Managment 7W's
1) Wie ben ik?
2) Wat is mijn probleem
3) Wat wil ik bereiken?
4) Wie is je klant (/ Stackholders)?
5) Wat heb je te bieden?
6) Wat is de opdracht voor het bureau?
7) Welk budget is beschikbaar en wanneer gaat het live?
Heb je het CIDI al gebeld?quote:Op dinsdag 27 december 2011 14:03 schreef De_Nuance het volgende:
Grappigste kerstsms die ik heb gehad: Gefeliciteerd met die jood.
De comic-sans? Oud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
Omg, ik ontdek nu pas dat ook FOK! een Konami code heeft
[ afbeelding ]
Een wat code?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
Omg, ik ontdek nu pas dat ook FOK! een Konami code heeft
[ afbeelding ]
Vroeger, toen opa nog een klein jongetje was..quote:
Ik mis vast iets, maar wat is daar te zien?quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Die op www.geschiedenis24.nl is wel leuk
Vooral voor Disana en du_ke
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik mis vast iets, maar wat is daar te zien?
*Miauw*quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:
[ afbeelding ]
Oh ik zie het al, ik moet geen hoofdletter B en A gebruiken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Druk, als je op die site bent, eens de volgende knoppen op je toetsenbord in:
[ afbeelding ]
Hij is matig grappigquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
Beatrix tegen Wilders: Doe zelf normaal, man!
Geen wonder, het is ook net lente vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef remlof het volgende:
Ik lach vandaag overal om, ben in een goeie bui
En toch heb ik het koud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:27 schreef remlof het volgende:
Het is alles behalve koud inderdaad vandaag.
leuke site is dat, jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:13 schreef remlof het volgende:
Beatrix tegen Wilders: Doe zelf normaal, man!
Maar buiten is het heel lekker voor de tijd van het jaar. En de vogels bij mij achter denken echt dat het lente is, die fluiten en tjilpen dat het een lust isquote:
Een rasechte gelovigequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
Die Adam is NWS is een rare snuiter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |