Jazeker, maar in de volksmond niet.quote:
Dat was toch Simon Rozendaal?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af of Afshin Ellian binnenkomt op de proppen komt met een stuk waarin hij verklaart dat Global Warming geen hoax is. Vorig jaar was hij er immers als de kippen bij om die 'theorie' af te doen als onzin, omdat het een paar dagen flink had gevroren.
Ah ze gaan uit van deze redeneringquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
De redenering van het artikel klopt, het voedsel van het vee wordt uiteraard meegenomen.
Dat zal voor Australie wel kloppen. Daar is ruimte en het klimaat om koeien het jaarrond buiten te laten lopen. Voor onze intensieve behoefte aan vlees gaan we dat hier echter niet redden. Om alle koeien, varkens en kippen buiten te laten lopen moeten we ons land nog wat uitbreidenquote:Most cattle slaughtered in Australia feed solely on pasture. This is usually rangelands, which constitute about 70% of the continent.
Ook, vermoedelijk een voorwaarde om voor de Elsevier te mogen schrijven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat was toch Simon Rozendaal?
M.?
Het ging alleen over Australië ja. Vond ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ze gaan uit van deze redenering
[..]
Dat zal voor Australie wel kloppen. Daar is ruimte en het klimaat om koeien het jaarrond buiten te laten lopen. Voor onze intensieve behoefte aan vlees gaan we dat hier echter niet redden. Om alle koeien, varkens en kippen buiten te laten lopen moeten we ons land nog wat uitbreiden.
En dan ook nog eens om de koeien aldaar en volgens mij vreten ze ook in Australie naast steaks graag bacon en chicken-wingsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:46 schreef waht het volgende:
[..]
Het ging alleen over Australië ja. Vond ik wel genoeg.
In de stukken over de scooter van Holleeder heb ik het anders nog niet aangetroffen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook, vermoedelijk een voorwaarde om voor de Elsevier te mogen schrijven.
Mike Bodde humor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef TitusPullo het volgende:
Leden van het politieke cafe zijn ook lid van: Trek die stekker uit mn wekker want ik lig hier net zo lekker, Anti CDA, Ik steel potloden bij de Ikea, slalommen tussen streepjes op de weg is cool!, www.vuurwerkbieb.nl
Voor de psycholoog bestaan er alleen dorre persoonlijkheden.quote:
Ik ben flink wat anime en games aan het inhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is het hier trouwens zo rustig? Ik heb gewoon vakantie.
Ik vond het zelf Lamahumor, dus ik dank je hartelijk.quote:
Omdat er hier ook niet semi-ambtenaren rondlopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ben jij een semi-ambtenaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat er hier ook niet semi-ambtenaren rondlopen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Ik verdenk Nautilus ervan onder het pseudoniem Joost de Vries belabberde stukjes te schrijven in de nrc-next.
Het gaat al mis bij denken dat 'IT-er' een soort van uniforme omschrijving van een zelfde set werkzaamheden is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hangen hier zoveel IT'er rond? Lijkt mij zo ongeveer het meest geestdodende werk dat er bestaat.
Zoals journalist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij denken dat 'IT-er' een soort van uniforme omschrijving van een zelfde set werkzaamheden is.
Mwoah, dat is een vrij uniforme beroepsgroep.quote:
Oh hemeltje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat al mis bij denken dat 'IT-er' een soort van uniforme omschrijving van een zelfde set werkzaamheden is.
Het is in elk geval allemaal voorzien van een overdosis computers. Voldoende negatieve set van werkzaamheden wat mij betreftquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geen idee, hij ziet eruit als de sterspeler van Victoria.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:02 schreef TitusPullo het volgende:
Joost de Vries, is dat niet die schrijver die van plagiaat beschuldigd werd?
M'n broer is al jaren IT'er en heeft net een nieuwe baan. Hij heeft geprobeerd het uit te leggen met de kerst maar ik snap nog altijd niet wat hij deed en wat hij nu gaat doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geen idee wat het vak van IT'er precies behelst.
Geen idee.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben ex IT-er... nou ja ex... ik klus wat bij (ook op mijn werk).quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hangen hier zoveel IT'er rond? Lijkt mij zo ongeveer het meest geestdodende werk dat er bestaat.
Ontwikkelprojecten kun je gewoon vergelijken met die in de andere ingenieursdisciplines. Je maakt een analyse van de eisen en wensen, vervolgens een bouwtekening, gaat bouwen, kijkt of het allemaal werkt en levert het op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb geen idee wat het vak van IT'er precies behelst.
Bij de echte ingenieursdisciplines komen er tenminste bakstenen, beton en asfalt bij kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 13:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ontwikkelprojecten kun je gewoon vergelijken met die in de andere ingenieursdisciplines. Je maakt een analyse van de eisen en wensen, vervolgens een bouwtekening, gaat bouwen, kijkt of het allemaal werkt en levert het op.
Ik zit zelf aan de kant van analyse en bouwtekening de laatste jaren. Daarnaast heb ik er nog managementtaken bij.
U spreekt in raadselen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Vluchtdeur het volgende:
Untethered Jailbreak voor iOS 5.0.1
Dat geldt alleen voor dat nepotistenwereldje.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij de echte ingenieursdisciplines komen er tenminste bakstenen, beton en asfalt bij kijken
Natuurkunde..... respect.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor dat nepotistenwereldje.
In de technische / toegepaste natuurkunde, elektro, chemische technologie e.d. is er meestal ook geen sprake van.
Bij chemische technologie aan de UT hebben ze nog wel eens het dak eraf geblazen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Natuurkunde..... respect.
Mwah... een mushroomcloud in praktijk doet wonderen.
Die goede restaurants moeten op een manier aan hun omzet komen buiten de kerstdagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor dat nepotistenwereldje.
In de technische / toegepaste natuurkunde, elektro, chemische technologie e.d. is er meestal ook geen sprake van.
Ik 6quote:Op dinsdag 27 december 2011 13:22 schreef Drugshond het volgende:
Ik mag 5 letters voeren voor mijn naam. (Oud stelsel).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |