Ik niet nee, de wetenschappers van de TU wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is wij? Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook maar enige status geniet.
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarischquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:17 schreef waht het volgende:
Leuk artikel over hoe vegetariërs voor meer ellende zorgen dan vleeseters:
[..]
Pak aan, planteneters.
Ghe.... goeie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarisch
dan past het niet in het plaatje en zwijgt hij tot het weer een keer gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af of Afshin Ellian binnenkomt op de proppen komt met een stuk waarin hij verklaart dat Global Warming geen hoax is. Vorig jaar was hij er immers als de kippen bij om die 'theorie' af te doen als onzin, omdat het een paar dagen flink had gevroren.
De redenering van het artikel klopt, het voedsel van het vee wordt uiteraard meegenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarisch
Jazeker, maar in de volksmond niet.quote:
Dat was toch Simon Rozendaal?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af of Afshin Ellian binnenkomt op de proppen komt met een stuk waarin hij verklaart dat Global Warming geen hoax is. Vorig jaar was hij er immers als de kippen bij om die 'theorie' af te doen als onzin, omdat het een paar dagen flink had gevroren.
Ah ze gaan uit van deze redeneringquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:30 schreef waht het volgende:
[..]
De redenering van het artikel klopt, het voedsel van het vee wordt uiteraard meegenomen.
Dat zal voor Australie wel kloppen. Daar is ruimte en het klimaat om koeien het jaarrond buiten te laten lopen. Voor onze intensieve behoefte aan vlees gaan we dat hier echter niet redden. Om alle koeien, varkens en kippen buiten te laten lopen moeten we ons land nog wat uitbreidenquote:Most cattle slaughtered in Australia feed solely on pasture. This is usually rangelands, which constitute about 70% of the continent.
Ook, vermoedelijk een voorwaarde om voor de Elsevier te mogen schrijven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:37 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat was toch Simon Rozendaal?
M.?
Het ging alleen over Australië ja. Vond ik wel genoeg.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ze gaan uit van deze redenering
[..]
Dat zal voor Australie wel kloppen. Daar is ruimte en het klimaat om koeien het jaarrond buiten te laten lopen. Voor onze intensieve behoefte aan vlees gaan we dat hier echter niet redden. Om alle koeien, varkens en kippen buiten te laten lopen moeten we ons land nog wat uitbreiden.
En dan ook nog eens om de koeien aldaar en volgens mij vreten ze ook in Australie naast steaks graag bacon en chicken-wingsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:46 schreef waht het volgende:
[..]
Het ging alleen over Australië ja. Vond ik wel genoeg.
In de stukken over de scooter van Holleeder heb ik het anders nog niet aangetroffen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook, vermoedelijk een voorwaarde om voor de Elsevier te mogen schrijven.
Mike Bodde humor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:39 schreef TitusPullo het volgende:
Leden van het politieke cafe zijn ook lid van: Trek die stekker uit mn wekker want ik lig hier net zo lekker, Anti CDA, Ik steel potloden bij de Ikea, slalommen tussen streepjes op de weg is cool!, www.vuurwerkbieb.nl
Voor de psycholoog bestaan er alleen dorre persoonlijkheden.quote:
Ik ben flink wat anime en games aan het inhalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is het hier trouwens zo rustig? Ik heb gewoon vakantie.
Ik vond het zelf Lamahumor, dus ik dank je hartelijk.quote:
Omdat er hier ook niet semi-ambtenaren rondlopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:31 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom is het hier trouwens zo rustig? Ik heb gewoon vakantie.
Ben jij een semi-ambtenaar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat er hier ook niet semi-ambtenaren rondlopen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Ik verdenk Nautilus ervan onder het pseudoniem Joost de Vries belabberde stukjes te schrijven in de nrc-next.
Het gaat al mis bij denken dat 'IT-er' een soort van uniforme omschrijving van een zelfde set werkzaamheden is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom hangen hier zoveel IT'er rond? Lijkt mij zo ongeveer het meest geestdodende werk dat er bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |