Notes worden louter gegeven om goeie opmerkingen. Dit was er zoeen.quote:
Ik ben afgewerkt.... heb energiemaatschappij opgebeld.... jullie zijn pas a.s. vrijdag welkom.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:13 schreef remlof het volgende:
Wat een rust hier.
Zijn jullie allemaal vissen met Betje?
Nee hoor ik schop in AEX wel eens topics omhoog die 5 jr stil liggen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:40 schreef Vluchtdeur het volgende:
» Er is al 776 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Verleidelijk, kost me dit een note?
Goed topic en een goeie kickquote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
Definieer "klapjosti" met een plaatje
Dat kan ook nog, maar ik denk dat ik met me lui'e reet toch zo even langs de bank loop. Het is ongeveer 15 minuten lopen ofzo.quote:
Nu iedereen een foto van zichzelf posten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 10:50 schreef Vluchtdeur het volgende:
Definieer "klapjosti" met een plaatje
Zie fotoboek...quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu iedereen een foto van zichzelf posten.
Pak aan, planteneters.quote:Ordering the vegetarian meal? There’s more animal blood on your hands
[..]
Relying on grains and pulses brings destruction of native ecosystems, significant threats to native species and at least 25 times more deaths of sentient animals per kilogram of food. Most of these animals sing love songs to each other, until we inhumanely mass-slaughter them.
[..]
Ik niet nee, de wetenschappers van de TU wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
Wie is wij? Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook maar enige status geniet.
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarischquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:17 schreef waht het volgende:
Leuk artikel over hoe vegetariërs voor meer ellende zorgen dan vleeseters:
[..]
Pak aan, planteneters.
Ghe.... goeie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarisch
dan past het niet in het plaatje en zwijgt hij tot het weer een keer gaat sneeuwen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af of Afshin Ellian binnenkomt op de proppen komt met een stuk waarin hij verklaart dat Global Warming geen hoax is. Vorig jaar was hij er immers als de kippen bij om die 'theorie' af te doen als onzin, omdat het een paar dagen flink had gevroren.
De redenering van het artikel klopt, het voedsel van het vee wordt uiteraard meegenomen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 12:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Andere ellende, die granen moeten anders ook geteeld worden om het vee te voeden. Vlees vraagt meer inspanning en land per kg eiwit dan voedsel op plantaardige basis. Het is leuk om vega's te pesten maar het moet wel een beetje kloppen. Ik pak ze altijd aan op hun gegarandeerde kattenbezit want die voeden ze niet vegetarisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |