Worden ze dan met bussen opgehaald? Aangezien de kassen niet echt in de buurt zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Rotterdamse werklozen moeten kassen in
Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken dinsdag
Geen idee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Worden ze dan met bussen opgehaald? Aangezien de kassen niet echt in de buurt zitten.
Gaat wel vrij ver dit trouwens.quote:in
ANP/ Redactie − 27/12/11, 15:58
© ANP
Geen Polen maar duizenden Rotterdammers gaan de komende 3 jaar aan de slag in de kassen in het Westland. Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken vandaag naar aanleiding van berichtgeving door het AD.
Florijn staat garant voor die aantallen omdat de sociale dienst in de Maasstad anders gaat werken. Niet langer de bijstandsgerechtigde maar de werkgever staat als klant centraal bij de sociale dienst. Zijn wensen worden vertaald naar de bijstandsgerechtigden. 'Die maken wij vervolgens werkklaar bij onder meer de werkbedrijven van de Roteb', aldus Florijn.
De tuinders hebben nu vaak Polen in dienst, omdat die vaak beter bevallen; ze werken harder en voor minder geld, weet Florijn. 'Terwijl we vroeger een moreel appel deden op de tuinders om Nederlanders aan te nemen, sluiten we nu aan op de vraag die ze hebben. Als ze een bepaalde productiecapaciteit verwachten, gaan wij die invullen. Wij maken dan uit met hoeveel mensen we tomaten gaan plukken.'
Op een zelfde wijze worden komende jaren in Rotterdam ook duizenden bijstandsgerechtigden aan het werk gezet in de zorg en de haven. In een later stadium hoopt Florijn ook afspraken te maken in sectoren als de techniek, horeca en transport. 'Het idee is om in die sectoren mensen op te leiden naar een hogere functie, zodat bijstandsgerechtigden weer makkelijker op die lagere functies kunnen instromen', zegt de wethouder.
Is er in de havens geen werk voor ze?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef De_Nuance het volgende:
Rotterdamse werklozen moeten kassen in
Dat bevestigde de Rotterdamse PvdA-wethouder Marco Florijn van sociale zaken dinsdag
Het faalt jammerlijk. Het UWV heeft eenzelfde pilot lopen ten aanzien van WW-gerechtigden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Gaat wel vrij ver dit trouwens.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Is er in de havens geen werk voor ze?
quote:Op een zelfde wijze worden komende jaren in Rotterdam ook duizenden bijstandsgerechtigden aan het werk gezet in de zorg en de haven.
Evolutie?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb trouwens, in tegenstelling tot Mutant01, maar één neef. Vrijwel al mijn ooms en tantes zijn kinderloos gebleven.
Wie zegt dat ik uberhaupt een neef heb?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb trouwens, in tegenstelling tot Mutant01, maar één neef. Vrijwel al mijn ooms en tantes zijn kinderloos gebleven.
Waar moet u uw zus anders aan uithuwelijken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik uberhaupt een neef heb?
Die is reeds uitgehuwelijkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar moet u uw zus anders aan uithuwelijken?
Dat is een correcte observatiequote:
Grappig, ik wist het ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
Omg, ik ontdek nu pas dat ook FOK! een Konami code heeft
[ afbeelding ]
"It's just about the Private Investigations... "What have you got at the end of the day" - Nothing more than you started out with..."quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is een correcte observatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Mwoah, ja en nee.quote:
Jezelf druk maken over kippen en ander vee dat opgehokt zit...Ik heb niks met vee.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:18 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Mwoah, ja en nee.
Als het gaat om 'Awn, dat is zielug'-vegetariërs deel ik je mening volledig
Gaat het echter om mensen die iets hebben tegen de bio-industrie dan heb ik daar wel begrip voor.
Tsja, ik heb niks met andere mensen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Jezelf druk maken over kippen en ander vee dat opgehokt zit...Ik heb niks met vee.
Als een meerderheid ervoor kiest... Nee gekheid natuurlijk, is ook een absurde vergelijking die nog geen discussie waard is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tsja, ik heb niks met andere mensen.
Die dan ook maar opsluiten?
Ja en nee, mensen en andere dieren zijn niet voor niets verschillend maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervindenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Als een meerderheid ervoor kiest... Nee gekheid natuurlijk, is ook een absurde vergelijking die nog geen discussie waard is.
Vroeger?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef De_Nuance het volgende:
Ik mag Dn wel, zo was ik vroeger ook.
Krokodillen kunnen huilen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervinden
Krokodillentranenquote:
Mensen zijn van nature carnivoren.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis met vegetariërseigenlijk hoor beesten niet op te eten.
En planten dus ook niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:30 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niks mis met vegetariërseigenlijk hoor beesten niet op te eten.
Natuurlijk voelen die beesten pijn. Jammer voor ze, een geluk hebben ze wel nl. na een x aantal weken liggen ze in de supermarkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja en nee, mensen en andere dieren zijn niet voor niets verschillend maar ik wil best geloven dat dieren pijn kunnen voelen en van dat soort omstandigheden leed kunnen ondervinden
.....quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:32 schreef Nautilus. het volgende:
Dat hoor je wel, want je lichaam heeft gewoon dierlijke eiwitten nodig. Je enzymen kunnen plantaardige eiwitten omzetten in andere plantaardige eiwitten, maar niet in dierlijke eiwitten.
Nee omnivorenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk voelen die beesten pijn. Jammer voor ze, een geluk hebben ze wel nl. na een x aantal weken liggen ze in de supermarkt.
Dit is een goed argument , de rest is niet waar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |