Nee voor een kinderkoor zijn kinderen uit de directe omgeving wel praktisch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Tja, niet geheel toevallig.
Ja, daarom is het toch niet geheel toevallig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voor een kinderkoor zijn kinderen uit de directe omgeving wel praktisch.
Ja, dat is vandaagquote:
Wat dacht je van werken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, dat is vandaag. Gaan we traditioneel met vrienden lekker wat eten en een feestje houden.
wat dacht je van nog vier weken aan vakantiedagen over en maar 1 week om ze op te makenquote:
Jouw verhaal over de kinderen die kerstliedjes zingen met Goois accent doet mij denken aan een Zuid-Limburgse 'Communie'(Iets in de Katholieke Kerk, vooral een feest voor het feest. Hele huizen worden verbouwd met als smoes dat 'oës wicht de Kemmunie geet doon').quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Hoe meer kerstdagen hoe liever
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef betyar het volgende:
Ik wou dat ik een glazen piek in PietVerdriet zijn reet kon proppen om vervolgens met een honkbalknuppel proberen die piek kapot te slaan, wat een klapviool is dat zeg.
Jij vindt PHP ook een goede gastquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik vind gem een goede gast.
Ik mag de gemeente ook welquote:
Er is niemand hier waar ik een echte hekel aan heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:10 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jij vindt PHP ook een goede gast
Dat mag jij vinden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Ik vind hem een goede gast.
Nijmegen ligt hoog genoeg om de stijging van de zeespiegel te overleven.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:22 schreef De_Nuance het volgende:
2011 wordt trouwens de warmste of op één na warmste jaar ooit gemeten in Nederland.
Vesse?quote:
Ben je daar niet tegen, als PvdA'er?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja van die smerige dieren zonder poten en oogleden.
Tegen vissen of tegen vissen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:29 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ben je daar niet tegen, als PvdA'er?
Tegen het vangen van vissen met behulp van vishakenquote:
Is het al avond?quote:
Ik vind dat persoonlijk niet zo tof. Al heb ik het als kind ook wel eens gedaan. Totdat ik een karper van een halve meter ving, toen was voor mij de lol eraf, kon 'm niet eens alleen op de kant krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:31 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Tegen het vangen van vissen met behulp van vishaken
Ik verdenk mensen die het altijd over "heel hard werken" hebben van onzekerheid. Alsof dat het enige is wat ze kunnen.quote:
Ik zat vooral te denken aan het leed dat de vissen wordt aangedaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat persoonlijk niet zo tof. Al heb ik het als kind ook wel eens gedaan. Totdat ik een karper van een halve meter ving, toen was voor mij de lol eraf, kon 'm niet eens alleen op de kant krijgen
Gelukkig sprak ik niet in dergelijke termen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:34 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik verdenk mensen die het altijd over "heel hard werken" hebben van onzekerheid. Alsof dat het enige is wat ze kunnen.
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik zat vooral te denken aan het leed dat de vissen wordt aangedaan
Heb jij nog iets leuks gedaan tijdens de kerstdagen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig sprak ik niet in dergelijke termen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.
Gegeten, gedronken en familie bezocht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Heb jij nog iets leuks gedaan tijdens de kerstdagen?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus ook niet tof. Door die karper ben ik later links geworden denk ik.
Betyar, de linkserd die niet in dierenrechten gelooftquote:
Dierenrechten....... Nee, ik pas.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Betyar, de linkserd die niet in dierenrechten gelooft
Dat weet je heul niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Nautilus. het volgende:
Een vis is een koudbloedig dier, dus voelt niet zo veel als hij een haak door de bek geslagen krijgt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:45 schreef Nautilus. het volgende:
Een vis is een koudbloedig dier, dus voelt niet zo veel als hij een haak door de bek geslagen krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |