Maar meneer Pastoor, die komen toch uit de fabriek?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik eet geen kamerplanten. Dat scheelt dan toch weer?
Waar worden hosties van gemaak?
De rest boeit me eerlijk gezegd ook niet. Zolang mijn lapje vlees maar niet absurd krimpt in de pan vind ik het best.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dit is een goed argument , de rest is niet waar.
Er zijn 20 ammonizuren die je lichaam niet zelf kan maken, die kun je via zowel vlees als plantaardig materiaal binnen krijgen. Het vergt bij plantaardig materiaal alleen een bewuster eetpatroon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef Auti het volgende:
[..]
Pas sinds zo'n 10.000 jaar ja, vroegah.. waren wij topcarnivoren.
Gewoon wel waar, want dierlijke eiwitten bevatten aminozuren die het lichaam niet zelf kan aanmaken uit plantaardige eiwitten. Dat jij je lichaam wil slopen vind ik prima, maar beweer dan geen onzin.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
.....
Gewoon niet waar. Alle eiwitten die je nodig hebt kun je ook via planten binnenkrijgen , gewoon gevarieerd eten.
vsn babylijkjes.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik eet geen kamerplanten. Dat scheelt dan toch weer?
Waar worden hosties van gemaak?
Wat zeg jij daar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef betyar het volgende:
[..]
De rest boeit me eerlijk gezegd ook niet. Zolang mijn lapje vlees maar niet absurd krimpt in de pan vind ik het best.
Je hebt toch grondstoffen nodig?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar meneer Pastoor, die komen toch uit de fabriek?
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef Dutchnative het volgende:
Ik vind sommige van die Valess-Vegagerechten overigens wel lekker.
Thieme is een frigide trut.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zeg jij daar?
[ afbeelding ]
Nee Nautilus probeer de bioloog nou niet de les te lezen in deze materie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:37 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Gewoon wel waar, want dierlijke eiwitten bevatten aminozuren die het lichaam niet zelf kan aanmaken. Dat jij je lichaam wil slopen vind ik prima, maar beweer dan geen onzin.
Waarom denk je dat die hostis anders nergens naar smaken tenzij je ze in een grote bak wijn doopt?quote:
Die is nu eens goed toe een stevig doch flexibel tongetje en dikke vleesstaaf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Wat zeg jij daar?
[ afbeelding ]
of gewoon om met pijl en boog of speer te gaan jagen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef robin007bond het volgende:
Geen vlees eten
Vlees![]()
Dierenleed kan je al voorkomen door biologisch vlees te kopen.
Vishaak en kogels ook goed?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
of gewoon om met pijl en boog of speer te gaan jagen.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet dat het dier heeft geleden smaakt het vlees gevoelsmatig ook veel beter
Geen last van. In mijn ogen dan ook onzinnig geneuzel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je weet dat het dier heeft geleden smaakt het vlees gevoelsmatig ook veel beter
Een euro in de gleuf gooien voordat ze helemaal open gaat.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je moet vleestax betalen als je wilt beffen.
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de helquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het idee dat je vlees met veel pijn tot stand is gekomen.
Dat is gewoon heerlijk.
Leven is niet essentieelquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de hel
Aminozuren.
Punt blijft staan. Vlees is niet essentieel , het is gewoon lekker.
Niks is essentieelquote:
Vlees is wel essentieel tenzij je je proteinen ed dmv pilletjes of dwangvoeding naar binnen wilt krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga Steve Jobs vermoorden in de hel
Aminozuren.
Punt blijft staan. Vlees is niet essentieel , het is gewoon lekker.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:52 schreef De_Nuance het volgende:
Kijk dat vlegeltje Robin is stoer proberen te doen
Waarom is dat beter????quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef waht het volgende:
Biologisch vlees is sowieso beter. Dan moet je uiteraard wel die extra euro kunnen betalen, niet voor iedereen dus.
Sand eroferquote:
Nee, tenzij je soja of maïs dwangvoeding vindt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vlees is wel essentieel tenzij je je proteinen ed dmv pilletjes of dwangvoeding naar binnen wilt krijgen.
Niks is gezond of ongezondquote:
soja vind ik dwangvoeding ja, ik heb het tussen mn 6de en mn 10de 2x daags moeten eten en daardoor zou ik nog liever de moeite nemen om een eigen koe te slachten dan dat ik weer aan die troep moet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, tenzij je soja of maïs dwangvoeding vindt.
mooiquote:
Ik vind melk dwangvoedingquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
soja vind ik dwangvoeding ja, ik heb het tussen mn 6de en mn 10de 2x daags moeten eten.
Vergeleken met niet-biologisch wijsneus.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Niks is gezond of ongezond
De hoeveelheid is doorslaggevend
quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:57 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met niet-biologisch wijsneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |