Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
@Sooph
Denk dat iedereen hier goed begrijpt dat je even in de war bentNo worries!
Ik denk dat veel mensen hier met het zelfde dilemma hebben gezeten, sjah zoiets plan je niet..quote:Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijnquote:Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden..quote:Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijn
Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"quote:Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden..
Haha klopt! het word een soap op deze manierquote:Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"
euhm, niet... want het is sinds vandaag uit
Ook voor jou: Sterkte en welkom bij de club.quote:Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..
@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..
@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
Nou, hij heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt, maar we waren het er beiden mee eens. Tja, spijt, ik heb er nu heel veel verdriet om omdat het nog maar een paar uur geleden is, verder weet ik het nog niet zo goed.quote:Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef El_Borracho het volgende:
Snowyflake86: je gaat dat nu niet geloven, maar een gast die geen moeite voor je wil doen is je niet waard en niet de juiste voor je... Sterkte!
Sooph: jij hebt het uitgemaakt? het lijkt dat je er nu spijt van hebt en dat het dus de verkeerde keuze geweest is? hoe denkt hij er over?
Daar heb ik respect voor, netjes van jequote:Op maandag 26 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Een vriend van hem een prettige kerstgewenst omdat het zijn eerste kerst was zonder zijn pa. Hij was er blij mee en ik kreeg een berichtje terug met bedankje. Even nadat het bedankje was gedaan , kwam er op mijn ex zijn facebook met prettige kerst waar hun samen op zaten.
En ergens doet me dat even goed om te zien , dat juist die vriend ondanks dat die het moeilijk had , juist even toch de kerst waarschijnlijjk even hem heeft doorgebracht.
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...quote:Op maandag 26 december 2011 19:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.
En hoe voelt je ex zich dan?quote:Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...quote:
Juist same here! en voor alvast antwoord op sooph: Mijn ex die voelt zich er gewoon goed om.. of ze doet zich zo voor? ik weet het ook niet.. geen contact meer met der, maar voor de laatste keer dat ik haar heb gesproken.. nouja zij was eral overheen en ik zit er nog meequote:Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig isquote:Op maandag 26 december 2011 19:51 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...
Eens, maar dat zou het voor mij makkelijker moeten maken denk ik, dan zat ze toch niet met mij in...quote:Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig is
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.quote:Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig is
Op drie dagen na elf maanden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:54 schreef Snowyflake86 het volgende:
@sooph hoe lang had je al iets met hem dan? En waarom twijfelde je? En waarom denk je dat je ff helemaal geen relatie wil?
Ik ben er juist aan toe om een leuke relatie te hebben met iemand en dan vind ik het wel interessant om te lezen van iemand die miss geen relatie wil op dit moment..
Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.
Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar warenEn nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst
", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp
Voordat ik haar een fijne kerst heb gewenst had ik al een aantal dagen niks laten horen hoorquote:Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.
Ik kan het mij echt niet voorstellen om helemaal geen contact met hem meer te hebben, maar ik kan me het ook voorstellen dat je daar als andere partij helemaal geen zin in hebt.quote:Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.
Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar warenEn nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst
", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp
Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"quote:Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Mattytrix het volgende:
Moet je ook doen, 2 weken niks van me laten horen bij mijn ex.. waarna ik toch overstag was gegaan om te vragen hoe het met der was.. waarop ik vervolgens niks terug kreeg, en dan ga je toch denken: Ja! dit maakt het voor mij ook makkelijker.. ze wil niks meer van me weten
Ja nee oke, dat is dan ook wel de omgekeerde wereld.. ach waarscheinlijk zal het ook wel door de situatie komen waar je met je beiden in zit.. je weet van elkaar niet wat je kan verwachten.quote:Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"
Toen dacht ik even: Lol wat, nee, daar heb jij voor gekozen
quote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
Volgende TT: waar vrouwen niet weten wat ze willen
Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene partij niets meer qua contact wil.
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.
Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
Daar heb je ook wel gelijk in, dat ben ik dus ook gaan inzien op den duur.. ik vroeg mezelf eigenlijk af van.. Waarom moet ik haar vragen hoe het is.. zij heeft mij zomaar gedumpt na 8 jaar..quote:Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene partij niets meer qua contact wil.
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.
Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
quote:Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
Volgende TT: waar vrouwen niet weten wat ze willen
Mijn ex wist ook lange tijd niet wat hij wilde enz maar goed, als iemand twijfelt gaat diegene gewoon niet voor je. Als jij het bent voor diegene gaat hij of zij echt niet zeggen: ik twijfel. Nee, dan weten ze het zeker en zorgen zij er ook gewoon voor dat het goed loopt en zorgen ze er wel voor dat ze je niet kwijt raken.quote:Op maandag 26 december 2011 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.
Maar met mijn "huidige" ex, het is allemaal zo complex. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze het allemaal niet meer weet wat ze nu wilt. Dat ze twijfelt of ze de juiste keuze maakt. Dan denk ik: PRAAT DAN MET ME. Dit is voor ons allebei niks
Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of ietsquote:Op maandag 26 december 2011 20:24 schreef El_Borracho het volgende:
Goten, kan je er niet met een vriend(in) van haar over praten, dan weet je tenminste wat er gaande is?
Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.quote:Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of iets) Maar die besloot ook dat de negeer modus het beste werkt
Ik heb geen idee waar ik aan verdiend heb om zo behandeld te wordenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.
Tijd om je eigen warme trui te gebruiken! Aan jezelf denkenquote:Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Sooph het volgende:
Ik wilde net een warme trui pakken, wat me eraan herinnerde dat ik die van hem altijd gebruikte en hij heeft hem vanmiddag meegenomen. Tijd voor een pity party voor mezelf
Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer infoquote:Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk stom misschien dit maar misschien leid ik een beetje aan paranoia qua ex want voor mijn gevoel is dit heel toevallig dat op het moment dat die vriend van hem een berichtje op mijn prikbord plaatste dat daarna een foto van hun samen geplaatst is net of die om toestemming heeft gevraagd ofzo .
Het is ook raar want op dit moment is er gewoon een rare ruzie geweest waardoor we niet praten en hij zelfs de voor de kroeg buiten bleef staan omdat die me niet echt onder ogen kon komen en eerlijk gezegd snap ik dat niet en is dat heel raar gedrag geweest.
Dat schip is gepasseerd, ik ben heel vaak degene geweest die dingen uit wilde praten omdat ik geen ruzie wilde omdat we gezamelijk mensen kennen.quote:Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer info
Dankquote:Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Mickeys het volgende:
even morgen bij lezen. Tis nu te laat voor me. morgen vroeg op en weer naar het werk.
Voor alle nieuwe: Welkom en ook voor jullie sterkte en dikke knufffff
I know the feeling. Wat voor mij hielp was een relatief onbekende(wat oudere vriendin) smsen met hoe ik me voelde. Weet niet of jij een vriend/vriendin hebt die je een hele tijd niet gesproken hebt? In mijn geval heeft het in ieder geval geholpenquote:Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dank
Aaaargh, wil hem smsen, moet het niet doen. Ik haat deze periodeik wil er gewoon overheen zijn, bah.
Sterkte gast! Heftig, ook op zo'n kut dag.quote:Op maandag 26 december 2011 23:00 schreef marcokloon het volgende:
Vandaag ook een punt gezet achter mijn relatie van bijna 8jaar. Ze zei dat ze de klik al een klein jaar geleden miste. Nu heeft ze die met iemand anders. We besloten om ons toch nog een kans te geven maar ze begon me heel afstandelijk te behandelen. Ze zei dat ze alleen maar aan die andere moest denken, ook als ze bij me was. Ik heb tegen haar gezegd dat ik daar niet tegen kan. "als ik bij je ben denk je alleen maar aan hem en ben ik niet bij je dan chat je met hem." Dit doet zoveel pijn. We houden nog zoveel van elkaar maar dat is voor haar niet genoeg. We hebben de hele avond gehuild en samen al mijn spullen bij haar verzameld en ik heb alles wat bij haar lag al weer hier.
Mijn maatje vanaf mijn 16e ben ik kwijt....
Verschilt bij iedereen, bij mijn andere ex was het misschien zes maanden, wie weet hoe lang het nu duurt. Helaas is daar geen vaste tijd voorquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:07 schreef t3rrorbot het volgende:
Kerst is nu voorbij, nog oud en nieuw en dan voorlopig niet meer van die kut dagen...
Ook leuk, vroeg me broertje hoelang het voor hem duurde voordat hij over zijn ex was.. wat zegt ie... anderhalf jaar -.-
Zo denk ik ook wel, of naja, me hersens denken zo, me hart nog niet..., maar dat komt vanzelf welquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk, de eerste weken ( miss maanden ) moet je gewoon laten gaan, maar als je op een gegeven moment al een half jaar of langer aan het treuren bent om je ex, terwijl het al tijden lang overduidelijk is dat het niets gaat worden, dan moet je het gewoon echt van je afzetten. Trek meteen je hardloopschoenen aan en doe een rondje, in plaats van op je stoel gaan zitten en naar dit topic gaan..
Dat heeft mij iig geholpen van dagelijks elke post hier lezen, tot heel af en toe even bijlezen..
Maar ben je nu dan wel werkelijk over je ex heen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Zoo, al een flinke tijd hier niet meer gepost, geloof eind september voor het laatst..
Heb toen met mezelf een afspraak gemaakt dat ik hier niet meer mocht posten en meelezen van mezelf. Relatie was al ruim een jaar over, ex sprak ik nooit meer, en ik bleef mezelf wijs maken dat ik haar miste, terwijl ik eigenlijk gewoon blij moet zijn dat ik van haar af ben...
Mezelf destijds verteld dat ik vlak voor de jaarwisseling weer even een berichtje achter wou laten hier, om te kunnen zien wat er veranderd is. Best een hoop : Ex = eindelijk exit uit mijn hoofd.
Gevolgen van de verbroken relatie zijn nog wel op sommige punten merkbaar. Ik mis een relatie wel opzich, maar als een meid te dicht bij komt, dan ben ik pleite. Erg dubbelzinnig allemaal. Vind het niet meer interessant als ik weer dat iemand in the pocket is, maar kan toch ook af en toe wel zitten mokken waarom geen een meisje me ziet zitten ( terwijl ik juist zelf afstand neem)
Niemand van mijn generatie nog over hier volgens mij, wat inhoudt dat ik per nu de last man standing ben. Niet iets om trots op te zijn eigenlijk maargoed...
Dat is niet gezond Bartinhooquote:Op dinsdag 27 december 2011 09:14 schreef Bartinhoo het volgende:
Ging me dus eens afvragen waarom, dat is nogal logisch ; ik nam niet op toen ze belden, stuurde niets terug op een gegeven moment. Meiden lijken leuk en spannend, maar zodra ik eenmaal weet dat ik ze kan krijgen, dan zie ik alleen nog maar de negatieve kanten van ze : Te burgerlijk, te wild, te weinig eigen vrienden, doet niet aan sport, doet te veel aan sport, roddelt over andere mensen, is te lief tegen andere mensen..Vermoeiend..
Misschien wel het beste, ook voor jou, op dit momentquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Sooph het volgende:
Meh, net alles aan foto's, smsjes en zulks verwijderd van telefoon/facebook/twitter enzo, voelt heel definitief en naar
Dat zijn alleen maar streken jongen, trek je daar aub niets van aan. Verkoop hem desnoods gewoon aan haar en wens haar veel plezier en laat niets meer van je horen, wedden dat ze dat klote vindt ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:35 schreef MrManuel het volgende:
Poh poh..
Whatsappen met de ex over een vakantieveilingen.nl bon die ik betaald heb.
Ze wou hem overkopen..
Maar gebruik hem liever zelf dan dat zij er mee weg gaat met der nieuwe vriend.. Bah bah
Dit is misschien wel het beste wat ik gelezen heb afgelopen topicsquote:Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het namelijk alleen maar aan dat er ergens nog wat zit, mensen die er namelijk helemaal overheen zijn kunnen gewoon normaal tegen je doen..
Zal ik ook gaan doen vanmiddagquote:Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Sooph het volgende:
Meh, net alles aan foto's, smsjes en zulks verwijderd van telefoon/facebook/twitter enzo, voelt heel definitief en naar
-quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef El_Borracho het volgende:
Is het volgens jullie onmogelijk om met een ex bevriend te blijven, vlak na de breuk?
Ik heb namelijk geen zin om het contact met haar te verbreken, aangezien er geen ruzie ontstaan is en we elkaar niets verwijten.
Ik wil heel graag dat het kan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef El_Borracho het volgende:
Is het volgens jullie onmogelijk om met een ex bevriend te blijven, vlak na de breuk?
Ik heb namelijk geen zin om het contact met haar te verbreken, aangezien er geen ruzie ontstaan is en we elkaar niets verwijten.
Nee, want seks. Zodra jij een ander krijgt, is hij jaloersquote:
True.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, want seks. Zodra jij een ander krijgt, is hij jaloers
Dat verschilt gewoon per persoon en per situatie. In jouw geval kan het zijn dat jij en/of zij toch stiekem nog wat gevoelens heeft, wat voor jaloerse gevoelens kan zorgen, mocht jij of zij weer een nieuwe liefde of scharrel krijgen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef El_Borracho het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Contact houden maken met je ex is voor mij niet mogelijk in ieder geval
Nee hoor. Heb haar recht op de man af gevraagd of ze nou wel of geen contact wilt hebben. (Je moet geen spelletjes gaan spelen alsof alles mijn schuld is en zeggen dat je wel contact wilt om vervolgens alles te negeren zelfs iets simpels als "fijne kerst"). Daarop zei ze iets als "ooit als jij er aan toe bent".quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef El_Borracho het volgende:
[..]![]()
Nog geen teken van beterschap?
Klinkt sterk (in de zin dat je sterk bent), ik zie het mezelf iig nog niet doen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Mickeys het volgende:
Goed, even een hele vreemde update van mijn kant:
Vandaag gewerkt en kreeg ik een WA berichtje spontaan met werkse vandaag X. ik terug van dank je wel en winkelse (hij heeft weer een flinke uitzet en zo nodig).... verder niets.
Kom ik thuis aan en dan check ik altijd via foursquare altijd even thuis in en zie ik weer een WA berichtje van hem. Hij is in de buurt en heeft post bij zich, of hij die even langs kan brengen. Maar natuurlijk. Vervolgens wat aan de praat geraakt en om half 6 vroeg hij spontaan of ik even mee wou naar de BCC om even te kijken voor een wasmachine en zo. Ik meegegaan en idd gekeken. Vervolgens stelde hij voor om eventueel wat eten te maken en samen te eten. Dat ook gedaan en terwijl ik (voor de verandering) het eten maakte ging hij voor mij mijn audio etc etc aansluiten. Daarna met elkaar gepraat zonder verwijten. Ja gepraat. Niet eenrichtingsverkeer dus misschien probeert hij nu toch wat meer open over zichzelf te zijn. Niet volledig open natuurlijk, maar dat kan en mag ik ook niet verlangen. Maar het eerste schuifelvoetje is gezet. Heb er een goed gevoel bij om hier op een later moment nog eens met hem over te praten. Gewoon op een normale stem, rustig dus. Hij wil dat wel maar heeft nog wel tijd nodig. Heb gezegd dat ik hem dat wel wil geven maar niet te lang want dan kan het te laat zijn. Hoop dat dat bij hem aangekomen is. Wie weet kunnen we dan toch al goede vrienden verder.
Slaap lekker voor strakjes
Dank je wel en een zeer mooi compliment van je (trots op mezelf dat ik dat nu wel zo voel wat ik tot voor onze breuk niet zag of kon en ik meen het zeer oprecht)quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Klinkt sterk (in de zin dat je sterk bent), ik zie het mezelf iig nog niet doen.
Ik lees hier nog niet zo lang en ik post hier nog niet zo lang dus vergeef me als ik het verkeed interpreteer.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:18 schreef Maharbal het volgende:
Kreeg voor kerst nog een bericht (WA) van ex dat ze me fijne feestdagen wenste. Paar dagen later gereageerd omdat ik in het buitenland was en internet uit had geschakeld.
Uiteraard grijpt ze mijn reactie aan om weer te gaan beginnen over hoe het met me is, studie, m'n reisvoornemen, werk en de rest. Ze deed ook (overdreven) aardig over m'n reis naar het buitenland, terwijl ze daar in de relatie absoluut niet positief tegenover stond omdat ik dat met een vriendin ga doen, enfin het kwam over als gespeelde overdreven vrolijkheid.
Ik heb haar meerdere malen gevraagd geen contact met mij op te nemen. Ik neem wel contact op als ik er klaar voor ben. Meerdere malen heeft ze nu contact opgenomen. Ik vroeg haar gister maar eens (wellicht lichtelijk geirriteerd) waarom ze dat blijft doen. Dat wist ze niet, haar excuus was dat ze bang was dat ik het had verwerkt en haar daarbij was vergeten en dat ze mij niet als vreemde beschouwt dus dat ze ook wel af en toe wil weten hoe het met me gaat.
Mooi en aardig allemaal, maar ondertussen negeert ze m'n verzoeken op contact verbreken. Ik heb maar weer gezegd dat ik wel contact opneem als ik er klaar voor ben.
Gut, zij is degene die het heeft uitgemaakt maar zij negeert gewoon m'n verzoeken.
Ach, ik voelde me gisteravond even ontdaan door het contact. Vanochtend weer weinig last van, op oude voet verder. Het is nu bijna 4 maanden uit.
edit: uiteraard wel fijne feestdagen gewenst. Ik heb ook niet als een kille klootzak het gesprek meteen afgekapt, maar enigszins uit beleefdheid en een beetje wederzijdse interesse ook gewoon een gesprekje met haar gevoerd.
Zolang het goed voelt en je verder ook niet met hem om gaat, is het een hele verstandige keuzequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Historisch momentje, ik heb voor mezelf dus net hem zowel geblokkeerd op hyves en facebook. Juist omdat we ruzie hebben en ik eigenlijk echt kwaad ben en ik weet dat hij vaak in dronken bui op mijn profiel gaat kijken en dat zit me niet helemaal lekker dus heb ik even zo gedaan.
Je wilde het contact niet fijn voor je maar ga me dan ook niet begluren op facebook en hyves. Ergens voelt dat ook wel weer goed voor me
Ik waardeer je eerlijkheid hoor, maar dat is 't absoluut niet. Op het moment dat zij aangaf dat zij 't niet zag zitten dat ik met een andere vrouw die reis zou maken, heb ik meteen toegezegd de reis dan in mijn eentje te zullen doen. Dat was ook niet de reden van de breakup, want daar deed ik al meteen concessies in.quote:Op woensdag 28 december 2011 09:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik lees hier nog niet zo lang en ik post hier nog niet zo lang dus vergeef me als ik het verkeed interpreteer.
Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend een lange buitenlandse reis gaat maken met een andere vrouw. Wat ik met de informatie uit je post kan opmaken is dat zij het welliswaar wel heeft uitgemaakt, maar aleen omdat ze het niet meer aan kon en de toekomst ( met jouw reis en een andere vrouw ) voor haar blijkbaar ondragelijk waren. Dat wil niet zeggen dat ze niets meer voor jou voelt hoor, of dat ze jou zo 1 2 3 los kan laten alsof het haar niks doet omdat zij het heeft uitgemaakt.
Nogmaals, ik heb geen idee hoe die break up is gegaan, maar keep that in mind en als je echt van haar af wil neem je toch tijdelijk een andere simkaart oid. ?
Ga ook een paar dagen er tussenuit, denk naar servie naar een vriend van me. Denk dat ons dat zeker goed zal goenquote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Probeer nu een beetje een tripje te plannen. Even een paar dagen er tussen uit. Nadeel is dat mijn vrienden niet echt van het reizen zijnDe enige vriend die het leuk vind gaat in April naar Amerika en heeft dus beperkt budget.
Kijken of het toch haalbaar isZou me goed doen denk ik
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.quote:Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik waardeer je eerlijkheid hoor, maar dat is 't absoluut niet. Op het moment dat zij aangaf dat zij 't niet zag zitten dat ik met een andere vrouw die reis zou maken, heb ik meteen toegezegd de reis dan in mijn eentje te zullen doen. Dat was ook niet de reden van de breakup, want daar deed ik al meteen concessies in.
Ze heeft het om andere redenen uitgemaakt.
Het ging me er meer om dat zij mijn wensen moet respecteren, en dat ze nu eens moet inzien dat zij het heeft uitgemaakt en dat ze nu geen 'recht' meer heeft om mij te spreken, althans niet als ik er niet voor kies. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat er wellicht ooit een vriendschap in zit en/of meer contact, mits ik er dan nog zin in heb en zij mij gewoon de kans geeft om het te verwerken. Verwerken is voor mij onder andere geen contact, en dat treedt ze steeds met voeten.
Ik vroeg me slechts af waarom ze constant contact blijft zoeken, of dat ze dat uit beleefdheid doet of niet.
Ik weet dat je nummers kunt blokkeren, maar die intentie heb ik niet. Indien er iets nodig is (er speelt nog een factor in haar leven waarbij ze altijd op mij zal kunnen rekenen), dan ben ik er. Tot die tijd wil ik dat zij mijn wens respecteert, zonder dat ik hoef te blokkeren. Het telefoonnummer staat overigens niet in m'n telefoon, dus ik kan niet uit mezelf berichten.
Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.
Just a thought.
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.
Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cos boys don't cry.
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Begrijpelijke jaloezie.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.
Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echtquote:
En dat magquote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
Bestemmingen om makkelijk te komen via vliegtuig en de taal is ook makkelijk dus je kan overal verstaanbaar maken..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef QEX het volgende:
[..]
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
Dat soort landen zou ik niet in mijn eentje doen nee. Maar de meeste europese landen kan dat prima natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef QEX het volgende:
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
Ben in Augustus begonnen met een hele toffe baan, dus wat dat betreft ben ik ook nog niet heel lang bezig. Maar 3/4 daagjes weg is natuurlijk geen probleemquote:Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef marcokloon het volgende:
Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus.quote:
Ja, ik heb het hele verhaal niet verteld eigenlijk. Want dit zou de laatste keer zijn dat we elkaar zien t/m maart. Ik snap dat hij teleurgesteld is maar ik kan er niet bij hoe hij ' kanker op' tegen me kan zeggen terwijl ik nog zo veel van 'm hou...quote:Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Hoe bedoel je met labiel?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus.
Ja we hebben ook veel tegenslagen gehad om eerlijk te zijn.. maar ik mis hem gewoon.. en bedanktquote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.
Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
labielquote:
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.
Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.
Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Bij ons was het dus iets anders.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
Ik weet dat een lange afstandsrelatie niet ideaal is als je een puber bent (ben 16 nu, hij is 20). We wilden allebei er 100% voor gaan en werken eraan om het te laten werken en dat deden we. Er waren wel wat moeilijkheden van mijn kant m.b.t. m'n moeder maar het weerhield ons niet om van elkaar te houden... Hij was altijd zo lief, aardig en begripvol en nu dit ineens. Ik snap dat hij teleurgeteld is en dat hij boos is maar ik snap niet hoe z'n gedachtengang ineens kon veranderen. Ik was altijd z'n prinsesje en z'n lieve baby maar ineens is dit allemaal wegquote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...
Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.
En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.
Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Ben blij voor jequote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?
Welcome to the rollercoasterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.quote:
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Op naar de volgende waardeloze hoer.
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent
Kerel, echt klassequote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.
Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.
Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.
Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
......................................
ditquote:
Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respectquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.quote:
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.
Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iigquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..
Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt![]()
Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.
Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.
Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...
Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven, foto's en nog allemaal cadeautjesquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.
Wat voor spullen dan?
hij woont in een ander land..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Moonwalk het volgende:
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren
Z'n wat!?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven en foto's..
Dank voor het reageren. Ik had je bericht een paar keer over gelezen en kan daar echt niet uithalen dat je die afspraak al had staan voordat je een relatie kreeg. wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ondanks dat het nog steeds raar zal vinden omdat door onvoorziene omstandigheden, een nieuwe relatie dus, je met een andere vrouw op vakantie gaat. Maar dat ter zijdequote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.
[..]
Dit inderdaad
En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
[..]
Bij ons was het dus iets anders.
Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..
Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..
Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...
Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...
Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...
Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
Weg zijn werkt meestal het beste idd, maar als ik dan weg ben, dan wil ik eigenlijk weer thuis zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef El_Borracho het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
Hij is gewoon nederlandsquote:
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?
Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.
Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven
Probeer je gevoelens op te schrijven, eventueel in een mail verwerken. Dan heb je alles op een rijtje en dan kan je weer helder nadenken. Je kan het natuurlijk ook hier posten als je wil.. Maar wat is er dan precies gebeurd? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...
*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
Hey Jiggy...wie probeer je te overtuigen met de eerste regel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Ik heb precies hetzelfde nu. Ik weet niet hoe je eroverheen komt of hoe het weg slijt maar het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.
Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.
Dus tsjah... Best een lastige positie dit.
Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.
Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
Je mag je ex echt wel missen hoor, het is niet iets ergs o.i.d. maar er komt vast wel iemand op je pad terecht waarmee je op vakantie kan gaan enzo. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Misschien bedoeld Jiggy dat hij de intimiteit mist, maar niet per se met zijn ex?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
Van mijn part bler je het hier vol Jiggy; no problemo hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef JiggyJ het volgende:
Ik mis ''het'' maar niet haar...
Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
Dit ja. Heel veel sterkte mickeysquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef El_Borracho het volgende:
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
Katten in zo'n reisdingetje zetten en ergens mee naartoe nemen? Familie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.
Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn...
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dusquote:
Denk niet dat het welslagen van zijn jaar al te zeer beïnvloed wordt door inhoud, oprechtheid of communicatie van jouw nieuwjaarswensen, maar het staat idd een beetje raar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
I know. Het breekt wel echt je hart als een persoon waar je zo veel van houdt dat tegen je zegt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dusWel pittig die ja. Sjonge.
Voor onze relatie had ze dit ook al, maar toen ben ik ook op haar blijven wachten, wat erg gewaardeerd werd. Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik wil dat ze 100% voor me gaat, of helemaal niet gaat. Maar anderzijds wil en blijf ik haar wel de tijd en ruimte geven.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef thatday het volgende:
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.
mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.
Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden.
Mwah, dit topic zit vol met mensen wie wel weten wat ze willen maar je kan toch moeilijk zeggen dat je hier verzuipt in het feestgedruisquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef thatday het volgende:
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig
Ik wens je heel veel succes en hopelijk kiest ze voor jou en anders zijn er nog veel meer meidenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef Atemno het volgende:
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen.
Ja, tot ze zelf een ander heeft. En dan is ze niet meer met je bezigquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.
Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.
Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.
ARGHhet leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...
Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.quote:
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie inquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in
lolquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.quote:
Ja, snap ik. Ik denk dat je beter niet al te veel contact met d'r kan hebben, maar dat is ook zo moeilijk. Ik denk dat als jullie contact zo min mogelijk is, dat je dan pas haar gaat missen. Nouja, zo ervaar ik het..quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.
Nu praten we wel nog, meestal over leuke dingen en "mis" ik haar minder. Waarschijnlijk komt de pijn later.
Ze test je gewoon even om te kijken of je nog openstaat voor een relatie met haar, mocht het vrijgezellenleven en rondsletten geen vruchten afwerpen. Niet op ingaan en contact (tijdelijk) verbreken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.
neequote:Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef El_Borracho het volgende:
Heb jij nog contact met je ex vriend?
hm, dat is wel iets duidelijkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ovoxo het volgende:
[..]
neehij zei dat ik moest opkankeren en dat ik maar dood moest gaan..
quick and cleanquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
hm, dat is wel iets duidelijker
quote:
en pijnlijkerquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:
[..]
hm, dat is wel iets duidelijker
Haha nee dat niet whaha!quote:
Wat voor soort dingen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Haha nee dat niet whaha!
Zo erg is het niet.. Maar waarschijnlijk beeld ik me dingen in die er niet zijn.. en wil geen vriendschappen verpesten
Ach, leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:11 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Dat er misschien iets meer kan zijn dan gewoon vriendschap
Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..quote:
Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..
Want het is eigenlijk op dit moment zo van da k van mezelf geen stappe mag onderme :p
Wat veel vragen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen?
Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Wat veel vragen...![]()
Omdat de persoon in kwestie een partner heeft en ik dat dus sowieso al no-go vindt..
Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag alweer dag 4 volgens mij van geen contact meer. Soms zijn er wel moeilijke momenten, maar het moet nu echt van haar afkomen. Op sommige momenten op de dag denk ik wel van: Laat dan wat van je horen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo.
Da bedoel ik..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.
Ja, ik snap dat je er liever openlijk over praat met haar maar als ze daar geen behoefte aan heeft dan heeft 't geen zin natuurlijk. Je kan wachten op d'r totdat ze d'r hart wil luchten maar ik denk dat dat (helaas) weinig zin heeft. Je kan je beter focussen op leuke dingen enzo. Maar ik weet niet hoe jij het ervaart, natuurlijk..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopigquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Da bedoel ik..
Maar ik 'beeld me miss in' vind da de persoon wel aardiger doe dan 'vrienden':p
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
Ik heb het echt geprobeerd. Heel vaak. Maar constant bleef ze me negeren, dus ik zou echt gewoon geen optie meer weten hoe ik haar "aan het praten" zou moeten krijgen. Ik denk, puur op hoe ze was en ze nu doet, dat ze er heel erg mee zit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"
Nou, daar heb ik dus niks op terug gekregen. Ze leeft nu samen met haar vrienden die meepraten met haar natuurlijk in een eigen wereldje. En in dat wereldje zijn dingen niet te veranderen of uit te praten blijkbaar, ook al heeft ze het er heel moeilijk mee.
Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijdquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Sooph het volgende:
Vandaag een goed gesprek gehad met m'n ex op ons werk, ben erg opgelucht want dacht dat het heel awkward zou worden tijdens het werken, maar we gaan goed met elkaar om dus dat is fijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
Morgen zal ze ook wel weer in mijn gedachten zijn..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.
Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat
Ik probeer eigenlijk me gedachten niet echt op meide te richten op het moment..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopig
Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nuquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijd
Ik zou een vriendin uitnodigen die er dan eventueel bij is want anders word het ruzie als ik dat zo leesquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-
we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..
Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!
Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Hoezo kutquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef MrManuel het volgende:
Ene moment voel ik me beetje verliefd..
Ander moment kut..
Wilde mijn ex het uitpraten :p nouja. Hopelijk komt ze naar je toe en kunnen jullie 't uiteindelijk uitpraten zodat je het achter je kan laten enzo.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[..]
Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.
Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat
Ja, hoort er idd een beetje bij helaas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nu
Wat niet weg neemt dat elke keer als ik hem zie lopen ik echt een beetje het 'stom in m'n buik' gevoel heb, maar dat hoort erbij denk ik.
Het ander moment denk ik aan de ex..quote:
Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :pquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Het ander moment denk ik aan de ex..
Ander moment denk ik aan het meisje wat ik nu leuk vind maar niet leuk mag vinden..
Oh dat advies probeer ik al 3 maanden te volgen haha..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :p
Minder.. Jij ook sterkte..quote:
Ja naja ik was echt nog nooit in r&p geweest.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Minder.. Jij ook sterkte..
Hopelijk ben je er over 3 maanden beter aan dan mij!
Posten mocht je altijd al
Ah succes en sterkte Marco. Hopelijk kan je van je avond genieten en denk je niet te veel aan je ex.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef marcokloon het volgende:
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd
Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf
Sterkte mickeys, hopelijk kan jij ook een beetje van je avond genieten en denk je niet te veel aan hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag weer kutdag, maar ja, wat wil je als je lekker alleen oud en nieuw moet vieren. Wegens de poezels durf ik nog niet weg, die wonen hier net 2 weken dus niet goed gevoel bij. En mensen uitnodigen was ook een plan maar iedereen heeft al wat staan. Word dus avondje met mijzelf stoeien in de hoop dat mijn hoofdje geen overuren maakt met piekeren.
Gedumpt zijn is echt kut kut kut kut
Ow ja, Hij gaat naar de vrouw waar hij zeer diepe gevoelens voor heeft en die andere zangeres die hij gewoon zomaar wel zou willen neucken is er ook. Tis gewoon een lompe boer zonder greintje gevoel
Mmm niet doorgegaan,quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-
we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..
Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!
Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Awh, klinkt heel erg kut.. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ondanks wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:44 schreef thatday het volgende:
[..]
Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).
Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.
Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
Ja, dat is al helemaal kutquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef thatday het volgende:
thanks..
baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken.
Ik kan het niet lezenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef thatday het volgende:
hij mij ook maar kan het wel lezen..
status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dagquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef thatday het volgende:
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.
maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag
Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef ovoxo het volgende:
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem
Ja, je hebt gelijk. Al denk ik niet dat hij wat gaat sturen dus dan is het echt over. tering.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
Oh, dat soort vragen zijn id heel erg kutquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Atemno het volgende:
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.
Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag.
Ik heb echt precies hetzelfde. Mijn gevoel wil hem zo graag terug, weer al die mooie momenten samen beleven en weer in z'n armen liggen, maar m'n verstand zegt dat hij toch niet meer terug komt en ik maar over hem heen moet raken.quote:
Ik denk dat ze gevoel en verstand beter gescheiden kunnen houden, helaas..quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef thatday het volgende:
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
Ja, ze zeggen altijd dat je naar je hart moet luisteren ipv verstand. Bleeh, oneindige discussiequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Atemno het volgende:
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Gister is het uitgegaan.. en heb nog nooit zoveel op 1 dag met haar ge whats appt. Weet niet wat ik er mee moet. Aan de 1 en kant vind ik het fijn om nog met haar te praten. Aan de anderen kant helpt het niet en doet het alleen pijn.
Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet?
Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzoquote:Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:
[..]
Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.
Dat kan ik niet. Ik kan haar gewoon niet als gewoon een vriendin zien en haar dan over een tijdje met iemand anders zien. Kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzo
Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je dan niet even voorstellen dat je even geen contact wilt om er over heen te komen ik denk dat dit namelijk niet helpt
Ik snap wat je bedoelt, maar als je haar ook niet als vriendin kan zien dan is het beter als je het contact langzaam verbreekt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.
Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Vanaaf gaat helemaal leuk worden.. Ik weet zeker dat we nog contact gaan hebben. En dan zijn we alletwee dronken waarschijnlijk.. Dan breek ik echt.
Naja ik woon 1.5uur van haar vandaan. Dus elkaar zien we toch niet meer. En nooit meer dus waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Atemno het volgende:
[..]
Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.
Optie 2: Als je weet dat je bij contact gaat breken, neem dan geen contact op. Dit heb je haast, denk ik, zelf in de hand. En als ze naar je toekomt, vriendelijk en rustig zeggen dat jij dit op het moment niet kan.
En ik vroeg net wat de reden van de breuk was.. ;x
Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Atemno het volgende:
Via whatsapp na een relatie van 3.5 jaar ongeveer? Sorry maar mijn mond viel even open. :x Ik denk dat jullie niet echt weten waar jullie nu mee stoppen ofzo.
Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?
We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.
Oh niet goed gelezen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:
[..]
We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.
Nou ik zag toevallig laatst in de NRC-Next een grafiek van wanneer de meeste relaties uitgaan. 2 weken voor kerst was dus ook een enorme piek, en daar ging het artikel over.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef Catkiller het volgende:
Verliefdheid die er na een lange tijd niet meer is gebruiken als argument om een relatie te beëindigen ook. Volgens mij is het ook alleen iets wat (sommige) vrouwen gebruiken en ik kan er met mijn verstand niet bij.
Wel druk hier deze maand zeg
Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Sooph het volgende:
[..]
Oh niet goed gelezen!
Mmh ja dat is waar, maar kan je niet beter nog een keer met haar afspreken om dit echt goed te bespreken? Ik snap dat het lang reizen is, maar het is wel je relatie.
Tja, jullie hebben het er samen ook wel een beetje naar gemaakt via de whatsapp. Maar het valt nog te redden. Zoals ik het nu hoor moet je gewoon naar der toe gaan en alles op alles zetten. Geloof in jullie liefde voor elkaar.quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef mash_ het volgende:
[..]
Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.
Nou dat kan dat jij dat zou doen. Ik niet. Niet zo als het nu ging. Als het helemaal van mijn kant geweest zou zijn had ik het wel gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef QEX het volgende:
Sorry. maar geen zin om te reizen om je relatie op een nette manier te beeindigen? Als je nou 1,5 uur met het vliegtuig moest... (dan zo ik ook gegaan zijn maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |