abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106064071
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"A drug person can learn to cope with things like seeing their dead grandmother crawling up their leg with a knife in her teeth. But no one should be asked to handle this trip."
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_106064079
Een topic openen is toch gelukt
the pleasure - the privilege is mine
  maandag 26 december 2011 @ 19:29:35 #3
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064087
@Sooph

Denk dat iedereen hier goed begrijpt dat je even in de war bent :) No worries!
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106064088
Dat dan weer wel!
pi_106064091
dat lukt dan weer wel :Y :D
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
pi_106064120
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:29 schreef GotenSSJ het volgende:
@Sooph

Denk dat iedereen hier goed begrijpt dat je even in de war bent :) No worries!
Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
pi_106064152
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:

[..]

Dankje, ja, het voelt allemaal nog zo raar. Hij zou ook mee uit eten gaan vandaag, maar dat ging dus ook niet door. En we hadden nog plannen deze maand enzo, ontzettend raar dat dat allemaal dan ineens weg valt.
Ik denk dat veel mensen hier met het zelfde dilemma hebben gezeten, sjah zoiets plan je niet..
  maandag 26 december 2011 @ 19:33:25 #8
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064154
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:31 schreef Sooph het volgende:

[..]

Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijn :)
pi_106064175
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:33 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Klopt, met mijn ex had ik ook al plannen voor de kerst en oud&nieuw. Ontzettend moeilijk als dat wegvalt, tis nu bijna 4 weken geleden. Maar op zo'n avond als gisteren en vandaag is het toch weer even pittig als je bedenkt dat je eigenlijk samen had moeten zijn :)
Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden.. :')
pi_106064214
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:34 schreef Mattytrix het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! hebt zelf ook zo onder vonden.. :')
Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"

euhm, niet... want het is sinds vandaag uit :')
pi_106064238
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:36 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Idem, de leukste familievragen zijn dan ook: "wanneer breng je eens een vriendin mee?"

euhm, niet... want het is sinds vandaag uit :')
Haha klopt! het word een soap op deze manier _O-
pi_106064290
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..

@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
  maandag 26 december 2011 @ 19:42:31 #13
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064331
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:
Ik lees al tijdje mee, en ga toch ff meeschrijven.. Merk dat ik mijn vriendinnen er niet meer mee wil lastigvallen. Is ook niet leuk voor hen natuurlijk.
Lange knipperlichtrelatie gehad. Laatst toch weer opnieuw proberen na 2 maanden geen contact. Hij wil zijn vrijheid behouden, geen dingen laten en eigenlijk komt het erop neer dat hij alleen wil afspreken wanneer het hem uitkomt. Ik vond dat wij elkaar te weinig zagen en dat hij te weinig moeite deed of liet merken dat hij mij leuk vond. Veel discussies en nu heeft hij gezegd dat hij het niet meer wil proberen omdat we niet op 1 lijn zitten terwijl ik het wel wilde proberen. Maar dat hij mij nog wel leuk vindt en dat het misschien over een paar jaar anders is als hij klaar is met zijn studie. Iedereen weet natuurlijk bij zo'n uitspraak dat hij mij niet leuk genoeg vindt, omdat hij mij anderrs ook dolgraag wilde zien enz. Ik ben er echt kapot van... Hij is de eerste waar ik zo gek op ben en zag een toekomst voor me met hem. En hij wil niet met mij. Dat doet echt extreem veel pijn..

@Sooph
Wat zijn dan dingen waarvan je dat moet uitzoeken? Met hem te maken? Of iets anders? En vind je het niet zonde om hier dan een punt achter te zetten? En ben je verdrietig ofzo of is het wel prima?
Ook voor jou: Sterkte en welkom bij de club.

Als ik jouw verhaal zo lees is het wellicht beter, maar ook heel moeilijk, geen moeite meer te stoppen in die gast. Als hij jou zo "for granted" neemt. Wanneer het hem eens uitkomt heeft hij tijd voor je, dat lijkt me niet helemaal de bedoeling :)
pi_106064372
Snowyflake86: je gaat dat nu niet geloven, maar een gast die geen moeite voor je wil doen is je niet waard en niet de juiste voor je... Sterkte!

Sooph: jij hebt het uitgemaakt? het lijkt dat je er nu spijt van hebt en dat het dus de verkeerde keuze geweest is? hoe denkt hij er over?
pi_106064413
Een vriend van hem een prettige kerstgewenst omdat het zijn eerste kerst was zonder zijn pa. Hij was er blij mee en ik kreeg een berichtje terug met bedankje. Even nadat het bedankje was gedaan , kwam er op mijn ex zijn facebook met prettige kerst waar hun samen op zaten.
En ergens doet me dat even goed om te zien , dat juist die vriend ondanks dat die het moeilijk had , juist even toch de kerst waarschijnlijjk even hem heeft doorgebracht.
pi_106064446
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:40 schreef Snowyflake86 het volgende:

@Sooph
Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.
Ik vind het ontzettend zonde, het doet ook echt veel meer pijn dan ik had gedacht, maar ik wil hem ook geen pijn doen, alleen omdat ik niet goed weet wat ik wil. We bleven ontzettend hangen in het negatieve gevoel, wat ons beide niet goed deed.
Bah ja, ik ben heel verdrietig hierom, veel meer dan gedacht ;(
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:43 schreef El_Borracho het volgende:
Snowyflake86: je gaat dat nu niet geloven, maar een gast die geen moeite voor je wil doen is je niet waard en niet de juiste voor je... Sterkte!

Sooph: jij hebt het uitgemaakt? het lijkt dat je er nu spijt van hebt en dat het dus de verkeerde keuze geweest is? hoe denkt hij er over?
Nou, hij heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt, maar we waren het er beiden mee eens. Tja, spijt, ik heb er nu heel veel verdriet om omdat het nog maar een paar uur geleden is, verder weet ik het nog niet zo goed.
pi_106064450
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:45 schreef formerjellybean het volgende:
Een vriend van hem een prettige kerstgewenst omdat het zijn eerste kerst was zonder zijn pa. Hij was er blij mee en ik kreeg een berichtje terug met bedankje. Even nadat het bedankje was gedaan , kwam er op mijn ex zijn facebook met prettige kerst waar hun samen op zaten.
En ergens doet me dat even goed om te zien , dat juist die vriend ondanks dat die het moeilijk had , juist even toch de kerst waarschijnlijjk even hem heeft doorgebracht.
Daar heb ik respect voor, netjes van je :)
pi_106064500
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:46 schreef Sooph het volgende:

[..]

Nou, ik wist gewoon niet meer goed of hij wel de juiste persoon voor mij was op dit moment en of ik uberhaupt nog wel een relatie wilde, maar tegelijkertijd wilde ik hem niet kwijt omdat ik heel veel van hem hou. Maar dit was natuurlijk veel te tegenstrijdig voor hem, natuurlijk wil je iemand die helemaal voor jou gaat en niet iemand die twijfelt.
Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
pi_106064517
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Dat is waarom m'n ex me laten zitten heeft, maar ik ben degene die zich er kut bij voelt...
En hoe voelt je ex zich dan?
pi_106064546
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef Sooph het volgende:

[..]

En hoe voelt je ex zich dan?
Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...
pi_106064559
quote:
15s.gif Op maandag 26 december 2011 19:49 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Juist same here! en voor alvast antwoord op sooph: Mijn ex die voelt zich er gewoon goed om.. of ze doet zich zo voor? ik weet het ook niet.. geen contact meer met der, maar voor de laatste keer dat ik haar heb gesproken.. nouja zij was eral overheen en ik zit er nog mee :')
pi_106064574
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:51 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Die vindt het voor zichzelf erg dat ze niet de juiste persoon tegenkomt om een relatie mee te beginnen, maar ik denk niet dat ze met mij inzit...
Dat is ook kut dat ze vooral met zichzelf bezig is :{
pi_106064593
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:

[..]

Eens, maar dat zou het voor mij makkelijker moeten maken denk ik, dan zat ze toch niet met mij in...
pi_106064607
@sooph hoe lang had je al iets met hem dan? En waarom twijfelde je? En waarom denk je dat je ff helemaal geen relatie wil?

Ik ben er juist aan toe om een leuke relatie te hebben met iemand en dan vind ik het wel interessant om te lezen van iemand die miss geen relatie wil op dit moment..
pi_106064650
Als single moet je aan niemand verantwoording afleggen, sommigen willen nu eenmaal een bepaalde vrijheid... :) Ikzelf ben wel toe aan een relatie, na heel lang single geweest te zijn.
  maandag 26 december 2011 @ 19:55:58 #26
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064660
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:52 schreef Sooph het volgende:

[..]

Och, zo gaat dat in 99% van de gevallen volgens mij.

Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar waren :) En nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst :)", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp :)
pi_106064671
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:54 schreef Snowyflake86 het volgende:
@sooph hoe lang had je al iets met hem dan? En waarom twijfelde je? En waarom denk je dat je ff helemaal geen relatie wil?

Ik ben er juist aan toe om een leuke relatie te hebben met iemand en dan vind ik het wel interessant om te lezen van iemand die miss geen relatie wil op dit moment..
Op drie dagen na elf maanden.
Ja, geen idee, ik denk dat ik dat in mezelf moet zoeken (klinkt lekker zweverig), maar dat waren ook de vragen die hij mij stelde en waar ik hem geen antwoord op kon geven, dus ik snap heel goed dat het voor hem heel frustrerend was.
pi_106064677
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ook met mijn ex nu, ze weigert gewoon ook maar een woord tegen me te zeggen. Ook al heeft zij het er ook moeilijk mee, dat weet ik zeker. Een user hier zei het mooi: Ze heeft haar eigen werkelijkheid gemaakt.
Doet vooral pijn omdat we hiervoor heel gelukkig met elkaar waren :) En nu hebben we (heeft zij eigenlijk) al meer dan een week niks laten horen. Niet eens een reply op "Fijne kerst :)", dat zijn dingen waar ik echt helemaal niks van begrijp :)
Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.
  maandag 26 december 2011 @ 19:58:49 #29
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064728
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:56 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Laat het dan een paar dagen bezinken... Het heeft geen zin om naar haar te smsen of te bellen... Dan gaat ze juist lastiger op je worden.
Voordat ik haar een fijne kerst heb gewenst had ik al een aantal dagen niks laten horen hoor :) Heb nu nog even duidelijk gemaakt dat ik haar gedrag onbegrijpbaar vind. Nu hoort ze ook niks meer van me, blijkbaar moet ik mezelf naar haar niveau verlagen.
pi_106064750
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ik kan het mij echt niet voorstellen om helemaal geen contact met hem meer te hebben, maar ik kan me het ook voorstellen dat je daar als andere partij helemaal geen zin in hebt.
Raar dat zij verder niet op je berichtje reageert though :{
pi_106064764
Moet je ook doen, 2 weken niks van me laten horen bij mijn ex.. waarna ik toch overstag was gegaan om te vragen hoe het met der was.. waarop ik vervolgens niks terug kreeg, en dan ga je toch denken: Ja! dit maakt het voor mij ook makkelijker.. ze wil niks meer van me weten
  maandag 26 december 2011 @ 20:03:55 #32
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106064870
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:00 schreef Mattytrix het volgende:
Moet je ook doen, 2 weken niks van me laten horen bij mijn ex.. waarna ik toch overstag was gegaan om te vragen hoe het met der was.. waarop ik vervolgens niks terug kreeg, en dan ga je toch denken: Ja! dit maakt het voor mij ook makkelijker.. ze wil niks meer van me weten
Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"

Toen dacht ik even: Lol wat, nee, daar heb jij voor gekozen :')
pi_106064927
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Probleem is alleen, ik weet dat ze dat wel wilt. En dat is niet iets wat ik mezelf aan praat ofzo, dat heeft ze letterlijk zo gezegd. Tot dat ik zei dat ik niet wilde, toen was het ineens "Wil je me nu zomaar uit je leven zetten?"

Toen dacht ik even: Lol wat, nee, daar heb jij voor gekozen :')
Ja nee oke, dat is dan ook wel de omgekeerde wereld.. ach waarscheinlijk zal het ook wel door de situatie komen waar je met je beiden in zit.. je weet van elkaar niet wat je kan verwachten.
pi_106064934
Ik kan me heel goed voorstellen dat de ene partij niets meer qua contact wil.
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.

Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
pi_106064956
Volgende TT: waar vrouwen niet weten wat ze willen
pi_106065003
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
:6
  maandag 26 december 2011 @ 20:08:04 #37
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106065007
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:
Bij mij is dat ook zo. Ook al wil ik hem nog zo vaak spreken, je kan dat beter niet doen anders blijf je erin hangen. Je blijft bezig met die ander op die manier. Ex vond het ook raar dat ik alleen hoi alles goed tegen hem zal zeggen als ik hem tegen kom en niet gezellig een praatje ga houden. Ik zeg dan dat ik dat niet kan, omdat ik dan iemand heel leuk vind maar diegene wil niet met mij verder. Tja, ik kan dan leuk, lief en aardig doen alsof mijn hart niet gebroken is.

Dus als mensen denken dat de ander dan niks meer van ze wil weten is dit hoogstwaarschijnlijk niet het geval. Het doet hen gewoon pijn en willen het afsluiten. Wat heeft het nog voor nut om contact te houden met iemand die je hart heeft gebroken?
Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.

Maar met mijn "huidige" ex, het is allemaal zo complex. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze het allemaal niet meer weet wat ze nu wilt. Dat ze twijfelt of ze de juiste keuze maakt. Dan denk ik: PRAAT DAN MET ME. Dit is voor ons allebei niks :{
pi_106065011
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:05 schreef Snowyflake86 het volgende:

Daar heb je ook wel gelijk in, dat ben ik dus ook gaan inzien op den duur.. ik vroeg mezelf eigenlijk af van.. Waarom moet ik haar vragen hoe het is.. zij heeft mij zomaar gedumpt na 8 jaar..

En ja nu heb ik iets van.. tis misschien ook allemaal maar beter zo :) en het helpt!
  maandag 26 december 2011 @ 20:08:21 #39
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106065014
quote:
10s.gif Op maandag 26 december 2011 20:06 schreef El_Borracho het volgende:
_O-
pi_106065062
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

_O-
_O_ _O-
pi_106065467
Goten, kan je er niet met een vriend(in) van haar over praten, dan weet je tenminste wat er gaande is?
pi_106065509
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Het ligt er echt geheel aan op welke manier. Heb in het vorige topic ook even kort verteld over mijn vorige ex. Daar wil ik nooit meer wat mee te maken hebben.

Maar met mijn "huidige" ex, het is allemaal zo complex. Ze heeft letterlijk gezegd dat ze het allemaal niet meer weet wat ze nu wilt. Dat ze twijfelt of ze de juiste keuze maakt. Dan denk ik: PRAAT DAN MET ME. Dit is voor ons allebei niks :{
Mijn ex wist ook lange tijd niet wat hij wilde enz maar goed, als iemand twijfelt gaat diegene gewoon niet voor je. Als jij het bent voor diegene gaat hij of zij echt niet zeggen: ik twijfel. Nee, dan weten ze het zeker en zorgen zij er ook gewoon voor dat het goed loopt en zorgen ze er wel voor dat ze je niet kwijt raken.
Nu, doordat ze twijfelen, zorgen ze er wel voor dat wanneer het uit is of een tijdelijke break dat de andere partij wel op zoek kan gaan naar iemand anders. En ja, dat vinden ze dan vervelend. Maar ik zou dat risico echt niet nemen voor wanneer ik iemand echt geweldig vind.
  maandag 26 december 2011 @ 20:25:51 #43
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106065515
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:24 schreef El_Borracho het volgende:
Goten, kan je er niet met een vriend(in) van haar over praten, dan weet je tenminste wat er gaande is?
Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of iets :) ) Maar die besloot ook dat de negeer modus het beste werkt :)
pi_106065598
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heb het geprobeerd toen het net uit was, even een facebook berichtje gestuurd (ben niet zo close met haar vrienden of iets :) ) Maar die besloot ook dat de negeer modus het beste werkt :)
Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.
pi_106065624
Ik wilde net een warme trui pakken, wat me eraan herinnerde dat ik die van hem altijd gebruikte en hij heeft hem vanmiddag meegenomen. Tijd voor een pity party voor mezelf :')
  maandag 26 december 2011 @ 20:29:39 #46
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106065650
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Hm, ik hoop dat ze je niet een of andere banaliteit erg kwalijk neemt.
Ik heb geen idee waar ik aan verdiend heb om zo behandeld te worden :) Maar ze zal zo haar redenen hebben.
  maandag 26 december 2011 @ 20:30:11 #47
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106065666
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:28 schreef Sooph het volgende:
Ik wilde net een warme trui pakken, wat me eraan herinnerde dat ik die van hem altijd gebruikte en hij heeft hem vanmiddag meegenomen. Tijd voor een pity party voor mezelf :')
Tijd om je eigen warme trui te gebruiken! Aan jezelf denken :) Hoe moeilijk dat nu ook is.
pi_106065684
Eigenlijk stom misschien dit maar misschien leid ik een beetje aan paranoia qua ex want voor mijn gevoel is dit heel toevallig dat op het moment dat die vriend van hem een berichtje op mijn prikbord plaatste dat daarna een foto van hun samen geplaatst is net of die om toestemming heeft gevraagd ofzo .

Het is ook raar want op dit moment is er gewoon een rare ruzie geweest waardoor we niet praten en hij zelfs de voor de kroeg buiten bleef staan omdat die me niet echt onder ogen kon komen en eerlijk gezegd snap ik dat niet en is dat heel raar gedrag geweest.
pi_106066226
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:31 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk stom misschien dit maar misschien leid ik een beetje aan paranoia qua ex want voor mijn gevoel is dit heel toevallig dat op het moment dat die vriend van hem een berichtje op mijn prikbord plaatste dat daarna een foto van hun samen geplaatst is net of die om toestemming heeft gevraagd ofzo .

Het is ook raar want op dit moment is er gewoon een rare ruzie geweest waardoor we niet praten en hij zelfs de voor de kroeg buiten bleef staan omdat die me niet echt onder ogen kon komen en eerlijk gezegd snap ik dat niet en is dat heel raar gedrag geweest.
Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer info :)
pi_106066580
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 20:48 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Probeer eens met hem te praten, dat verschaft je wat meer info :)
Dat schip is gepasseerd, ik ben heel vaak degene geweest die dingen uit wilde praten omdat ik geen ruzie wilde omdat we gezamelijk mensen kennen.
Op het moment dat hij toen mijn ma ziek was en het even heel moeilijk was en hij daarvan wist me een berichtje ging sturen van goh het boeit me niet wat jij schrijft en dan heb je wat mij betreft heel wat minpunten gescoord .
Hij weet ook dat ik daarover kwaad ben en durft me dus amper onder ogen te komen. Dat bleek ook toen ik dus met uitgaan gewoon even met zijn broer en vrienden meeging en hij de hele tijd in zijn eentje buiten voor de deur ging staan en weg is gegaan zonder wat tegen zijn vrienden te zeggen.

Ik wil gerust wel met hem praten maar bij dat praten en dingen uitvinden vind ik dat hij dit keer wel het initiatief mag nemen en niet meer van mij mag verwachten dat ik hem een voorzet geef. Nu heeft die zelf dat probleem veroorzaakt dan mag die het ook zelf uitzoeken.
  maandag 26 december 2011 @ 22:01:39 #51
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106068925
even morgen bij lezen. Tis nu te laat voor me. morgen vroeg op en weer naar het werk.

Voor alle nieuwe: Welkom en ook voor jullie sterkte en dikke knufffff
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106070025
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:01 schreef Mickeys het volgende:
even morgen bij lezen. Tis nu te laat voor me. morgen vroeg op en weer naar het werk.

Voor alle nieuwe: Welkom en ook voor jullie sterkte en dikke knufffff
Dank O+

Aaaargh, wil hem smsen, moet het niet doen. Ik haat deze periode ;( ik wil er gewoon overheen zijn, bah.
  maandag 26 december 2011 @ 22:42:12 #53
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106070394
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 22:31 schreef Sooph het volgende:

[..]

Dank O+

Aaaargh, wil hem smsen, moet het niet doen. Ik haat deze periode ;( ik wil er gewoon overheen zijn, bah.
I know the feeling. Wat voor mij hielp was een relatief onbekende(wat oudere vriendin) smsen met hoe ik me voelde. Weet niet of jij een vriend/vriendin hebt die je een hele tijd niet gesproken hebt? In mijn geval heeft het in ieder geval geholpen :)
pi_106071092
Vandaag ook een punt gezet achter mijn relatie van bijna 8jaar. Ze zei dat ze de klik al een klein jaar geleden miste. Nu heeft ze die met iemand anders. We besloten om ons toch nog een kans te geven maar ze begon me heel afstandelijk te behandelen. Ze zei dat ze alleen maar aan die andere moest denken, ook als ze bij me was. Ik heb tegen haar gezegd dat ik daar niet tegen kan. "als ik bij je ben denk je alleen maar aan hem en ben ik niet bij je dan chat je met hem." Dit doet zoveel pijn. We houden nog zoveel van elkaar maar dat is voor haar niet genoeg. We hebben de hele avond gehuild en samen al mijn spullen bij haar verzameld en ik heb alles wat bij haar lag al weer hier.

Mijn maatje vanaf mijn 16e ben ik kwijt....
...
pi_106071156
Ow wat jammer :( veel sterkte!
  maandag 26 december 2011 @ 23:23:12 #56
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106071964
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 23:00 schreef marcokloon het volgende:
Vandaag ook een punt gezet achter mijn relatie van bijna 8jaar. Ze zei dat ze de klik al een klein jaar geleden miste. Nu heeft ze die met iemand anders. We besloten om ons toch nog een kans te geven maar ze begon me heel afstandelijk te behandelen. Ze zei dat ze alleen maar aan die andere moest denken, ook als ze bij me was. Ik heb tegen haar gezegd dat ik daar niet tegen kan. "als ik bij je ben denk je alleen maar aan hem en ben ik niet bij je dan chat je met hem." Dit doet zoveel pijn. We houden nog zoveel van elkaar maar dat is voor haar niet genoeg. We hebben de hele avond gehuild en samen al mijn spullen bij haar verzameld en ik heb alles wat bij haar lag al weer hier.

Mijn maatje vanaf mijn 16e ben ik kwijt....
Sterkte gast! Heftig, ook op zo'n kut dag. :{ Al is geen enkele dag hiervoor geschikt..
  dinsdag 27 december 2011 @ 00:07:40 #57
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_106073891
Kerst is nu voorbij, nog oud en nieuw en dan voorlopig niet meer van die kut dagen...

Ook leuk, vroeg me broertje hoelang het voor hem duurde voordat hij over zijn ex was.. wat zegt ie... anderhalf jaar -.-
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_106074185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:07 schreef t3rrorbot het volgende:
Kerst is nu voorbij, nog oud en nieuw en dan voorlopig niet meer van die kut dagen...

Ook leuk, vroeg me broertje hoelang het voor hem duurde voordat hij over zijn ex was.. wat zegt ie... anderhalf jaar -.-
Verschilt bij iedereen, bij mijn andere ex was het misschien zes maanden, wie weet hoe lang het nu duurt. Helaas is daar geen vaste tijd voor :')
pi_106074375
Ach bij mij heeft het ook anderhalf jaar geduurd, vond mezelf altijd erg zielig enzo, maar ben er toch wel achter gekomen dat je zoiets ook voor een groot deel zelf in de hand hebt..

Natuurlijk, de eerste weken ( miss maanden ) moet je gewoon laten gaan, maar als je op een gegeven moment al een half jaar of langer aan het treuren bent om je ex, terwijl het al tijden lang overduidelijk is dat het niets gaat worden, dan moet je het gewoon echt van je afzetten. Trek meteen je hardloopschoenen aan en doe een rondje, in plaats van op je stoel gaan zitten en naar dit topic gaan..

Dat heeft mij iig geholpen van dagelijks elke post hier lezen, tot heel af en toe even bijlezen..
pi_106074585
Zoo, al een flinke tijd hier niet meer gepost, geloof eind september voor het laatst..

Heb toen met mezelf een afspraak gemaakt dat ik hier niet meer mocht posten en meelezen van mezelf. Relatie was al ruim een jaar over, ex sprak ik nooit meer, en ik bleef mezelf wijs maken dat ik haar miste, terwijl ik eigenlijk gewoon blij moet zijn dat ik van haar af ben...

Mezelf destijds verteld dat ik vlak voor de jaarwisseling weer even een berichtje achter wou laten hier, om te kunnen zien wat er veranderd is. Best een hoop : Ex = eindelijk exit uit mijn hoofd.

Gevolgen van de verbroken relatie zijn nog wel op sommige punten merkbaar. Ik mis een relatie wel opzich, maar als een meid te dicht bij komt, dan ben ik pleite. Erg dubbelzinnig allemaal. Vind het niet meer interessant als ik weer dat iemand in the pocket is, maar kan toch ook af en toe wel zitten mokken waarom geen een meisje me ziet zitten ( terwijl ik juist zelf afstand neem) :')

Niemand van mijn generatie nog over hier volgens mij, wat inhoudt dat ik per nu de last man standing ben. Niet iets om trots op te zijn eigenlijk maargoed...
  dinsdag 27 december 2011 @ 01:46:35 #61
283317 t3rrorbot
pi_106076940
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:21 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Natuurlijk, de eerste weken ( miss maanden ) moet je gewoon laten gaan, maar als je op een gegeven moment al een half jaar of langer aan het treuren bent om je ex, terwijl het al tijden lang overduidelijk is dat het niets gaat worden, dan moet je het gewoon echt van je afzetten. Trek meteen je hardloopschoenen aan en doe een rondje, in plaats van op je stoel gaan zitten en naar dit topic gaan..

Dat heeft mij iig geholpen van dagelijks elke post hier lezen, tot heel af en toe even bijlezen..
Zo denk ik ook wel, of naja, me hersens denken zo, me hart nog niet..., maar dat komt vanzelf wel
  dinsdag 27 december 2011 @ 05:22:03 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106078018
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 00:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Zoo, al een flinke tijd hier niet meer gepost, geloof eind september voor het laatst..

Heb toen met mezelf een afspraak gemaakt dat ik hier niet meer mocht posten en meelezen van mezelf. Relatie was al ruim een jaar over, ex sprak ik nooit meer, en ik bleef mezelf wijs maken dat ik haar miste, terwijl ik eigenlijk gewoon blij moet zijn dat ik van haar af ben...

Mezelf destijds verteld dat ik vlak voor de jaarwisseling weer even een berichtje achter wou laten hier, om te kunnen zien wat er veranderd is. Best een hoop : Ex = eindelijk exit uit mijn hoofd.

Gevolgen van de verbroken relatie zijn nog wel op sommige punten merkbaar. Ik mis een relatie wel opzich, maar als een meid te dicht bij komt, dan ben ik pleite. Erg dubbelzinnig allemaal. Vind het niet meer interessant als ik weer dat iemand in the pocket is, maar kan toch ook af en toe wel zitten mokken waarom geen een meisje me ziet zitten ( terwijl ik juist zelf afstand neem) :')

Niemand van mijn generatie nog over hier volgens mij, wat inhoudt dat ik per nu de last man standing ben. Niet iets om trots op te zijn eigenlijk maargoed...
Maar ben je nu dan wel werkelijk over je ex heen?

Daarnaast, ga snel hulp zoeken voor als anderen te dichtbij komen. Dit deed mijn a.s. ex achteraf gezien ook. zo'n knauw gehad van zijn vorige relatie dat hij zich niet volledig meer gegeven heeft (ja zijn eigen woorden en die kwam heel hard aan bij mij) Als ik dat had geweten dat hij nooit 100% was gegaan had ik toen ik nog in de verliefdheidfase zat al zeker afstand genomen, ook met verdriet maar was het niet zo heftig als dat het nu is. Ben voor hem een 2e keer getrouwd in Italie. Zo romantisch en zo en nu gooit hij het weg alsof het niets is
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106078817
Ja kan me voorstellen dat je je daar best klote over kunt voelen, vooral dat er iets is uit een vorige relatie dat nu in feite jouw eigen relatie naar de filestijnen helpt... (ben over mijn ex heen ja)

Maar bij mij komt het niet eens zover. Toevallig zat ik er gister eens over na te denken, in de trend van; terugblikken op 2011. Het begon allemaal nogal hoopvol met een hele leuke meid in mn bed met oud en nieuw vorig jaar. Ook rond mei nog aardig lang met een meid lopen daten, en daarnaast nog een meisje waar ik al HEEL lang sms contact mee heb, maar op de een of andere manier ben ik het contact met allemaal verloren..

Ging me dus eens afvragen waarom, dat is nogal logisch ; ik nam niet op toen ze belden, stuurde niets terug op een gegeven moment. Meiden lijken leuk en spannend, maar zodra ik eenmaal weet dat ik ze kan krijgen, dan zie ik alleen nog maar de negatieve kanten van ze : Te burgerlijk, te wild, te weinig eigen vrienden, doet niet aan sport, doet te veel aan sport, roddelt over andere mensen, is te lief tegen andere mensen.. :') Vermoeiend..

Verder begin ik me wel steeds meer te irriteren aan berichtjes op facebook : Allemaal stelletjes die deze weken weekendjes weggaan, op vakantie gaan. Zelfs van ex moest ik vorige week op facebook lezen dat ze de week na oud en nieuw lekker naar Tenerife gaat met haar vriend. Dan kan je er wel overheen zijn maar zoiets blijft toch grrrrr :P
  dinsdag 27 december 2011 @ 09:48:09 #64
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106079129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:14 schreef Bartinhoo het volgende:

Ging me dus eens afvragen waarom, dat is nogal logisch ; ik nam niet op toen ze belden, stuurde niets terug op een gegeven moment. Meiden lijken leuk en spannend, maar zodra ik eenmaal weet dat ik ze kan krijgen, dan zie ik alleen nog maar de negatieve kanten van ze : Te burgerlijk, te wild, te weinig eigen vrienden, doet niet aan sport, doet te veel aan sport, roddelt over andere mensen, is te lief tegen andere mensen.. :') Vermoeiend..

Dat is niet gezond Bartinhoo :) Je moet niet enkel de negatieve kanten van die meisjes zien. Wanneer je ze nog niet binnen bereik hebt vind je ze toch interessant? En wat maakt het uit wanneer ze niet aan sport doet? Wanneer ze lief is? Dat ze niet heel veel eigen vrienden heeft?

Dat zijn redenen zoeken om het redenen zoeken :) (Niet lullig bedoeld, absoluut niet)

Om nog even op "mijn verhaal" te komen. Ik heb het idee dat ik verliefd wordt op de verkeerde meisjes. Vind het echt heel vervelend om te zien hoe je behandeld wordt nadat een relatie uit gaat, de 1 weet niet hoe gauw ze met een ander het bed in moet duiken terwijl de ander van de 1 op de andere dag besluit niet langer samen te willen wonen om je daarna te gaan negeren :') Ligt het dan aan mij, ben ik dan echt zo'n naar persoon of zoiets :')

Wat dat betreft ben ik blij met mijn vrienden, af en toe vertellen we elkaar goed de waarheid, 5 minuten later lachen we weer samen.
pi_106080043
mn ex is vlak voor de kerst even kortstondig terug geweest om het nog eens te proberen na een maand uit elkaar te zijn geweest. Ik ben er tegen beter weten in toch in mee gegaan en was happy voor de 2 dagen dat het geduurd heeft :(

Ze wou haar vrije leventje toch niet opgeven. Heb het er met kerst nog wel ff moeilijk mee gehad, maar ik voel me er vandaag verrassend goed bij eigenlijk.
pi_106080813
@Cocosmacroon
wow, precies zelfde dus bij mij...
Heb je niet het idee dat ze je dan toch niet leuk genoeg vindt? Want ik kan me niet voorstellen dat iemand de liefde van zijn leven laat gaan alleen maar om het vrije leven te houden.
Vaak is het zo dat wanneer zij toch iemand ontmoeten die zij helemaal geweldig vinden er opeens geen probleem mee te hebben om wat meer vrijheid in te leveren.

Ik snap dat gewoon niet goed he. afspreken met elkaar wordt dan niet meer gezien als vrijwillige, gezellige vrijetijdsbesteding dat de ander ook graag wil maar meer een verplichting.. :S Je moet toch dolblij zijn om elkaar te zien en dan is er naar mijn idee geen sprake van inbreuk op vrije leven. Hoe zie jij dit?
pi_106081097
Ze vind me idd niet leuk genoeg, anders was ze wel gebleven. Meningen en gevoelens veranderen door de tijd heen helaas ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 december 2011 @ 11:35:01 #68
300347 MrManuel
pi_106081127
Poh poh..
Whatsappen met de ex over een vakantieveilingen.nl bon die ik betaald heb.
Ze wou hem overkopen..

Maar gebruik hem liever zelf dan dat zij er mee weg gaat met der nieuwe vriend.. Bah bah
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_106081578
Meh, net alles aan foto's, smsjes en zulks verwijderd van telefoon/facebook/twitter enzo, voelt heel definitief en naar ;(
  dinsdag 27 december 2011 @ 11:58:23 #70
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106081642
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Sooph het volgende:
Meh, net alles aan foto's, smsjes en zulks verwijderd van telefoon/facebook/twitter enzo, voelt heel definitief en naar ;(
Misschien wel het beste, ook voor jou, op dit moment :)
pi_106081780
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:35 schreef MrManuel het volgende:
Poh poh..
Whatsappen met de ex over een vakantieveilingen.nl bon die ik betaald heb.
Ze wou hem overkopen..

Maar gebruik hem liever zelf dan dat zij er mee weg gaat met der nieuwe vriend.. Bah bah
Dat zijn alleen maar streken jongen, trek je daar aub niets van aan. Verkoop hem desnoods gewoon aan haar en wens haar veel plezier en laat niets meer van je horen, wedden dat ze dat klote vindt ?

Meiden zijn volgens mij sowiezo nogal van de revenche na een relatie. Hoewel ik degene ben die gedumpt is, heeft mijn ex me volgens mij echt nog lang willen kwellen...

6 Maanden nadat het uit was, hadden we een afscheid van een oud-collega. Zij en nog een paar anderen werkten niet meer bij het bedrijf, maar waren toch uitgenodigd. Wij met zijn 10en in een busje daarheen, en ik stond daarna even met haar te praten ; super arrogante houding, afstandelijk, neus omhoog, en opeens zei ze midden in het gesprek, ''sorry, ik ga even mijn vriend bellen'' :')

Gewoon om lachen en maling aan hebben dat soort acties...

Volgens mij geeft het namelijk alleen maar aan dat er ergens nog wat zit, mensen die er namelijk helemaal overheen zijn kunnen gewoon normaal tegen je doen..
  dinsdag 27 december 2011 @ 12:13:49 #72
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106082005
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 12:04 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Volgens mij geeft het namelijk alleen maar aan dat er ergens nog wat zit, mensen die er namelijk helemaal overheen zijn kunnen gewoon normaal tegen je doen..
Dit is misschien wel het beste wat ik gelezen heb afgelopen topics :) Zit ook zeker een waarheid in denk ik :)
pi_106082387
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 11:55 schreef Sooph het volgende:
Zal ik ook gaan doen vanmiddag ;( Wordt erg confronterend denk ik. Sterkte ermee!
...
pi_106092641
Hebben jullie (de gedumpte partij) het idee dat er iets mis is met je?
Bij elke man tot nu toe die ik leuk vond en waar ik verder mee wilde was het steeds hetzelfde liedje. Ze wilden geen relatie maar binnen de korste keren hadden ze een relatie maar dan met iemand anders.
Nu wacht ik sowieso op het moment dat mijn verse ex binnenkort n ander heeft. Ik heb het idee dat er iets mis is met mij, dat ik niet leuk genoeg ben voor een relatie maar alleen voor seks. Alleen de lusten niet de lasten verhaal.

Terwijl ik mezelf toch echt een leuk persoon vind en ik niet snap waar het aan ligt.. Mijn hart wordt gewoon keer op keer gebroken en ik voel me zwaar kut.
Het idee ook dat hij lekker lol heeft deze 2 weken vakantie met zijn huisgenoten, huisje opknappen, uitgaan enz en ik voel me kut en zit vaak te janken. Het raakt me gewoon zo hard.. :(
pi_106093623
Je moet de factor geluk niet onderschatten... Als ik voor mezelf spreek heb ik zelfs wel eens een relatie genomen met een meisje die ik minder leuk vond als een andere optie, puur omdat ik wist dat ik haar voor mezelf had, terwijl dat andere meisje gewoon te outgoing was en ik bang was dat ik haar niet tevreden kon maken...

Sowiezo moet je altijd in jezelf blijven geloven, jezelf leuk vinden zoals je bent, maar ook aan jezelf blijven werken. Iig niet gaan zitten sippen in '' ik ben niet leuk genoeg '', want hoe leuker je jezelf vindt, hoe leuker anderen je ook gaan vinden...

Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik..
pi_106093895
Argh, ik kom er net achter dat ie mij van Facebook heeft gedelete en bah, ik wil helemaal niet zo iemand zijn die daarom gaat zitten miepen, maar stom is het wel. Het voelt nu alsof we helemaal nooit iets met elkaar hebben gehad en dat voor iemand met wie ik een jaar lang zo close was ;(
Ik moet hierom ook helemaal niet druk maken, maar toch.
pi_106095848
Is het volgens jullie onmogelijk om met een ex bevriend te blijven, vlak na de breuk?
Ik heb namelijk geen zin om het contact met haar te verbreken, aangezien er geen ruzie ontstaan is en we elkaar niets verwijten.
pi_106096000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 18:56 schreef El_Borracho het volgende:
Is het volgens jullie onmogelijk om met een ex bevriend te blijven, vlak na de breuk?
Ik heb namelijk geen zin om het contact met haar te verbreken, aangezien er geen ruzie ontstaan is en we elkaar niets verwijten.
-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2011 19:27:18 ]
pi_106096036
quote:
Ik wil heel graag dat het kan.
pi_106096094
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:01 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ik wil heel graag dat het kan.
Nee, want seks. Zodra jij een ander krijgt, is hij jaloers
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_106096138
Mijn ex en ik zijn "goed" uit elkaar gegaan.. maar we zijn niet bevriend gebleven en we hebben nagenoeg ook geen contact meer.. en ik moet zeggen dat ik daar aan de ene kant ook wel blij om ben.

Het helpt zekers bij het verwerken, je zal er sneller overheen zijn dan dat je elke dag met elkaar aan de telefoon hangt, of contact houd via de sms.
pi_106096776
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 19:02 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Nee, want seks. Zodra jij een ander krijgt, is hij jaloers
True.
pi_106097435
!@#$%^&* ipv de nodige scheldwoorden. Net weer een huilsesie gehouden onder de douche.
Straks gelukkig even de mogelijkheid met mijn beste vriendin te praten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106097526
quote:
Dat verschilt gewoon per persoon en per situatie. In jouw geval kan het zijn dat jij en/of zij toch stiekem nog wat gevoelens heeft, wat voor jaloerse gevoelens kan zorgen, mocht jij of zij weer een nieuwe liefde of scharrel krijgen.
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:09:41 #85
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106102259
Contact houden met je ex is voor mij niet mogelijk in ieder geval :)
pi_106102337
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Contact houden maken met je ex is voor mij niet mogelijk in ieder geval :)
:X

Nog geen teken van beterschap?
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:26:35 #87
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106103019
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:11 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

:X

Nog geen teken van beterschap?
Nee hoor. Heb haar recht op de man af gevraagd of ze nou wel of geen contact wilt hebben. (Je moet geen spelletjes gaan spelen alsof alles mijn schuld is en zeggen dat je wel contact wilt om vervolgens alles te negeren zelfs iets simpels als "fijne kerst"). Daarop zei ze iets als "ooit als jij er aan toe bent".

Ok prima, als jij je zo afsluit van alles wat niet in je straatje past :W Lekker over me praten met mensen die mij niet kennen, alleen maar afleiding zoeken in de periode dat je er zo hard over nadacht. Dan kom je jezelf nog wel tegen, en ik hoop hard ook :)
  dinsdag 27 december 2011 @ 21:42:45 #88
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106103860
Goed, even een hele vreemde update van mijn kant:

Vandaag gewerkt en kreeg ik een WA berichtje spontaan met werkse vandaag X. ik terug van dank je wel en winkelse (hij heeft weer een flinke uitzet en zo nodig).... verder niets.

Kom ik thuis aan en dan check ik altijd via foursquare altijd even thuis in en zie ik weer een WA berichtje van hem. Hij is in de buurt en heeft post bij zich, of hij die even langs kan brengen. Maar natuurlijk. Vervolgens wat aan de praat geraakt en om half 6 vroeg hij spontaan of ik even mee wou naar de BCC om even te kijken voor een wasmachine en zo. Ik meegegaan en idd gekeken. Vervolgens stelde hij voor om eventueel wat eten te maken en samen te eten. Dat ook gedaan en terwijl ik (voor de verandering) het eten maakte ging hij voor mij mijn audio etc etc aansluiten. Daarna met elkaar gepraat zonder verwijten. Ja gepraat. Niet eenrichtingsverkeer dus misschien probeert hij nu toch wat meer open over zichzelf te zijn. Niet volledig open natuurlijk, maar dat kan en mag ik ook niet verlangen. Maar het eerste schuifelvoetje is gezet. Heb er een goed gevoel bij om hier op een later moment nog eens met hem over te praten. Gewoon op een normale stem, rustig dus. Hij wil dat wel maar heeft nog wel tijd nodig. Heb gezegd dat ik hem dat wel wil geven maar niet te lang want dan kan het te laat zijn. Hoop dat dat bij hem aangekomen is. Wie weet kunnen we dan toch al goede vrienden verder.

Slaap lekker voor strakjes
pi_106104167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Mickeys het volgende:
Goed, even een hele vreemde update van mijn kant:

Vandaag gewerkt en kreeg ik een WA berichtje spontaan met werkse vandaag X. ik terug van dank je wel en winkelse (hij heeft weer een flinke uitzet en zo nodig).... verder niets.

Kom ik thuis aan en dan check ik altijd via foursquare altijd even thuis in en zie ik weer een WA berichtje van hem. Hij is in de buurt en heeft post bij zich, of hij die even langs kan brengen. Maar natuurlijk. Vervolgens wat aan de praat geraakt en om half 6 vroeg hij spontaan of ik even mee wou naar de BCC om even te kijken voor een wasmachine en zo. Ik meegegaan en idd gekeken. Vervolgens stelde hij voor om eventueel wat eten te maken en samen te eten. Dat ook gedaan en terwijl ik (voor de verandering) het eten maakte ging hij voor mij mijn audio etc etc aansluiten. Daarna met elkaar gepraat zonder verwijten. Ja gepraat. Niet eenrichtingsverkeer dus misschien probeert hij nu toch wat meer open over zichzelf te zijn. Niet volledig open natuurlijk, maar dat kan en mag ik ook niet verlangen. Maar het eerste schuifelvoetje is gezet. Heb er een goed gevoel bij om hier op een later moment nog eens met hem over te praten. Gewoon op een normale stem, rustig dus. Hij wil dat wel maar heeft nog wel tijd nodig. Heb gezegd dat ik hem dat wel wil geven maar niet te lang want dan kan het te laat zijn. Hoop dat dat bij hem aangekomen is. Wie weet kunnen we dan toch al goede vrienden verder.

Slaap lekker voor strakjes
Klinkt sterk (in de zin dat je sterk bent), ik zie het mezelf iig nog niet doen.
...
  dinsdag 27 december 2011 @ 22:02:03 #90
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106104804
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Klinkt sterk (in de zin dat je sterk bent), ik zie het mezelf iig nog niet doen.
Dank je wel en een zeer mooi compliment van je (trots op mezelf dat ik dat nu wel zo voel wat ik tot voor onze breuk niet zag of kon en ik meen het zeer oprecht)

Ik hoop dat ook jij daarin zal sterken.
pi_106104935
Historisch momentje, ik heb voor mezelf dus net hem zowel geblokkeerd op hyves en facebook. Juist omdat we ruzie hebben en ik eigenlijk echt kwaad ben en ik weet dat hij vaak in dronken bui op mijn profiel gaat kijken en dat zit me niet helemaal lekker dus heb ik even zo gedaan.
Je wilde het contact niet fijn voor je maar ga me dan ook niet begluren op facebook en hyves. Ergens voelt dat ook wel weer goed voor me
pi_106116874
Kreeg voor kerst nog een bericht (WA) van ex dat ze me fijne feestdagen wenste. Paar dagen later gereageerd omdat ik in het buitenland was en internet uit had geschakeld.

Uiteraard grijpt ze mijn reactie aan om weer te gaan beginnen over hoe het met me is, studie, m'n reisvoornemen, werk en de rest. Ze deed ook (overdreven) aardig over m'n reis naar het buitenland, terwijl ze daar in de relatie absoluut niet positief tegenover stond omdat ik dat met een vriendin ga doen, enfin het kwam over als gespeelde overdreven vrolijkheid.

Ik heb haar meerdere malen gevraagd geen contact met mij op te nemen. Ik neem wel contact op als ik er klaar voor ben. Meerdere malen heeft ze nu contact opgenomen. Ik vroeg haar gister maar eens (wellicht lichtelijk geirriteerd) waarom ze dat blijft doen. Dat wist ze niet, haar excuus was dat ze bang was dat ik het had verwerkt en haar daarbij was vergeten en dat ze mij niet als vreemde beschouwt dus dat ze ook wel af en toe wil weten hoe het met me gaat.

Mooi en aardig allemaal, maar ondertussen negeert ze m'n verzoeken op contact verbreken. Ik heb maar weer gezegd dat ik wel contact opneem als ik er klaar voor ben.

Gut, zij is degene die het heeft uitgemaakt maar zij negeert gewoon m'n verzoeken.

Ach, ik voelde me gisteravond even ontdaan door het contact. Vanochtend weer weinig last van, op oude voet verder. Het is nu bijna 4 maanden uit.

edit: uiteraard wel fijne feestdagen gewenst. Ik heb ook niet als een kille klootzak het gesprek meteen afgekapt, maar enigszins uit beleefdheid en een beetje wederzijdse interesse ook gewoon een gesprekje met haar gevoerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door Maharbal op 28-12-2011 09:23:54 ]
  woensdag 28 december 2011 @ 09:45:56 #93
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_106117284
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:18 schreef Maharbal het volgende:
Kreeg voor kerst nog een bericht (WA) van ex dat ze me fijne feestdagen wenste. Paar dagen later gereageerd omdat ik in het buitenland was en internet uit had geschakeld.

Uiteraard grijpt ze mijn reactie aan om weer te gaan beginnen over hoe het met me is, studie, m'n reisvoornemen, werk en de rest. Ze deed ook (overdreven) aardig over m'n reis naar het buitenland, terwijl ze daar in de relatie absoluut niet positief tegenover stond omdat ik dat met een vriendin ga doen, enfin het kwam over als gespeelde overdreven vrolijkheid.

Ik heb haar meerdere malen gevraagd geen contact met mij op te nemen. Ik neem wel contact op als ik er klaar voor ben. Meerdere malen heeft ze nu contact opgenomen. Ik vroeg haar gister maar eens (wellicht lichtelijk geirriteerd) waarom ze dat blijft doen. Dat wist ze niet, haar excuus was dat ze bang was dat ik het had verwerkt en haar daarbij was vergeten en dat ze mij niet als vreemde beschouwt dus dat ze ook wel af en toe wil weten hoe het met me gaat.

Mooi en aardig allemaal, maar ondertussen negeert ze m'n verzoeken op contact verbreken. Ik heb maar weer gezegd dat ik wel contact opneem als ik er klaar voor ben.

Gut, zij is degene die het heeft uitgemaakt maar zij negeert gewoon m'n verzoeken.

Ach, ik voelde me gisteravond even ontdaan door het contact. Vanochtend weer weinig last van, op oude voet verder. Het is nu bijna 4 maanden uit.

edit: uiteraard wel fijne feestdagen gewenst. Ik heb ook niet als een kille klootzak het gesprek meteen afgekapt, maar enigszins uit beleefdheid en een beetje wederzijdse interesse ook gewoon een gesprekje met haar gevoerd.
Ik lees hier nog niet zo lang en ik post hier nog niet zo lang dus vergeef me als ik het verkeed interpreteer.

Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend een lange buitenlandse reis gaat maken met een andere vrouw. Wat ik met de informatie uit je post kan opmaken is dat zij het welliswaar wel heeft uitgemaakt, maar aleen omdat ze het niet meer aan kon en de toekomst ( met jouw reis en een andere vrouw ) voor haar blijkbaar ondragelijk waren. Dat wil niet zeggen dat ze niets meer voor jou voelt hoor, of dat ze jou zo 1 2 3 los kan laten alsof het haar niks doet omdat zij het heeft uitgemaakt.

Nogmaals, ik heb geen idee hoe die break up is gegaan, maar keep that in mind en als je echt van haar af wil neem je toch tijdelijk een andere simkaart oid. ?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  woensdag 28 december 2011 @ 09:52:15 #94
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106117394
Je hebt ook appjes die telefoonnummers blokkeren :)
'Cos boys don't cry.
  woensdag 28 december 2011 @ 09:57:58 #95
262978 Moonwalk
pi_106117503
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef formerjellybean het volgende:
Historisch momentje, ik heb voor mezelf dus net hem zowel geblokkeerd op hyves en facebook. Juist omdat we ruzie hebben en ik eigenlijk echt kwaad ben en ik weet dat hij vaak in dronken bui op mijn profiel gaat kijken en dat zit me niet helemaal lekker dus heb ik even zo gedaan.
Je wilde het contact niet fijn voor je maar ga me dan ook niet begluren op facebook en hyves. Ergens voelt dat ook wel weer goed voor me
Zolang het goed voelt en je verder ook niet met hem om gaat, is het een hele verstandige keuze ^O^
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_106117639
quote:
12s.gif Op woensdag 28 december 2011 09:45 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik lees hier nog niet zo lang en ik post hier nog niet zo lang dus vergeef me als ik het verkeed interpreteer.

Ik zou ook niet blij zijn als mijn vriend een lange buitenlandse reis gaat maken met een andere vrouw. Wat ik met de informatie uit je post kan opmaken is dat zij het welliswaar wel heeft uitgemaakt, maar aleen omdat ze het niet meer aan kon en de toekomst ( met jouw reis en een andere vrouw ) voor haar blijkbaar ondragelijk waren. Dat wil niet zeggen dat ze niets meer voor jou voelt hoor, of dat ze jou zo 1 2 3 los kan laten alsof het haar niks doet omdat zij het heeft uitgemaakt.

Nogmaals, ik heb geen idee hoe die break up is gegaan, maar keep that in mind en als je echt van haar af wil neem je toch tijdelijk een andere simkaart oid. ?
Ik waardeer je eerlijkheid hoor, maar dat is 't absoluut niet. Op het moment dat zij aangaf dat zij 't niet zag zitten dat ik met een andere vrouw die reis zou maken, heb ik meteen toegezegd de reis dan in mijn eentje te zullen doen. Dat was ook niet de reden van de breakup, want daar deed ik al meteen concessies in.

Ze heeft het om andere redenen uitgemaakt.

Het ging me er meer om dat zij mijn wensen moet respecteren, en dat ze nu eens moet inzien dat zij het heeft uitgemaakt en dat ze nu geen 'recht' meer heeft om mij te spreken, althans niet als ik er niet voor kies. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat er wellicht ooit een vriendschap in zit en/of meer contact, mits ik er dan nog zin in heb en zij mij gewoon de kans geeft om het te verwerken. Verwerken is voor mij onder andere geen contact, en dat treedt ze steeds met voeten.

Ik vroeg me slechts af waarom ze constant contact blijft zoeken, of dat ze dat uit beleefdheid doet of niet.

Ik weet dat je nummers kunt blokkeren, maar die intentie heb ik niet. Indien er iets nodig is (er speelt nog een factor in haar leven waarbij ze altijd op mij zal kunnen rekenen), dan ben ik er. Tot die tijd wil ik dat zij mijn wens respecteert, zonder dat ik hoef te blokkeren. Het telefoonnummer staat overigens niet in m'n telefoon, dus ik kan niet uit mezelf berichten :).
  woensdag 28 december 2011 @ 10:06:37 #97
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106117643
Probeer nu een beetje een tripje te plannen. Even een paar dagen er tussen uit. Nadeel is dat mijn vrienden niet echt van het reizen zijn :') De enige vriend die het leuk vind gaat in April naar Amerika en heeft dus beperkt budget.

Kijken of het toch haalbaar is :) Zou me goed doen denk ik :)
  woensdag 28 december 2011 @ 10:27:04 #98
283317 t3rrorbot
pi_106118124
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef GotenSSJ het volgende:
Probeer nu een beetje een tripje te plannen. Even een paar dagen er tussen uit. Nadeel is dat mijn vrienden niet echt van het reizen zijn :') De enige vriend die het leuk vind gaat in April naar Amerika en heeft dus beperkt budget.

Kijken of het toch haalbaar is :) Zou me goed doen denk ik :)
Ga ook een paar dagen er tussenuit, denk naar servie naar een vriend van me. Denk dat ons dat zeker goed zal goen :)

Gister besloten allemaal spulletjes van me ex weg te geven (allemaal pruldingen in de vorm van hartjes welke me ex leuk vondt). Toch wel pijnlijk om die dingen weg te geven ookal vind ik het lelijk...

Ben me appartementje opnieuw aan inrichten zoals ik het wil!
pi_106118430
Hallo allemaal,

ik lees al een tijdje met jullie gebroken harten mee en dacht, laat ik mijn verhaal eens doen. Misschien lucht het op.

Ik heb een hele intense relatie gehad, het duurde 'maar' 1,5 jaar maar het was zo ontzettend heftig. zowel goed als slecht. hij woonde eerst ergens anders en moest 2 uur rijden om mij te kunnen zien. Het eerste half jaar van onze relatie zag ik hem alleen in het weekend (hij woonde hier al, maar had hier nog geen baan.. vandaar dat gependel). Dit waren hele fijne weekenden, alsof ik even in een andere wereld was. Mooie tijden, maar ook zeer frustrerend als iemand bijna een jaar lang geen werk kan vinden in jouw stad (hij ging daar al wonen voordat hij mij kende overigens)

nja in de tijd dat het zo liep, hadden we ook veel ruzie. we dachten dat dat over zou zijn, als hij hier zou wonen. minder afstand en misverstanden.. het werd echter veel erger.

hij word best snel boos, als ik door hem heenpraat bijvoorbeeld (ja frustrerend i know) kan hij ontzettend gaan flippen. als ik me na zo'n ruzie gekwetst voelde en huilde, liet hij me gerust op de bank zitten om zelf naar bed te gaan. Of andersom, we hadden weer een achterlijke discussie, liep hoog op..ik had net een baan gekregen, was heel blij, had mijn excuses al aangeboden en wilde het samen vergeten. hij liet me door die discussie alleen in bed rotten. dat is best pijnlijk, dit soort momenten gebeurde zo vaak, dat ik er voor hem gewoon niet meer was.

aan de andere kant hield hij heeel veel van me, en dat bleek uit alles. hij deed alles voor me, maar als hij kwaad was, was hij zichzelf niet.

de laatste 3 maanden heeft hij elke ruzie gezegd; Als je nu weg gaat, is het uit. Als je nu je mond niet houdt, ga ik weg. Als je nu niet terug komt naar mijn huis hoef ik je nooit meer te zien. Wanhoopspogingen uiteraard..

aangezien ik geen afgericht hondje ben, ben ik niet voor deze keuzes gegaan en ben ik juist keihard van hem weg gelopen. dan was het ineens uit, omdat hij niet het gewenste antwoord kreeg.

elke keer had hij spijt, gingen we praten en kwam ik weer terug. het laatste gesprek zei hij dat hij heel erg veranderd was, en dat HIj degene was die fout zat en precies wist hoe hij kon veranderen en hoe dit gedrag kwam.
Ik dacht echt dat er wat zou veranderen, er volgde 2 fijne weken maar daarna ontstond er weer een ruzie.
we hebben de volgende dag gepraat, en toen heeft hij gezegd: als jij vindt dat ik fout zit, dan is het toch klaar? ik vond idd dat hij fout zat, dus het was klaar. Ik ben toen weggelopen. Voor de zoveelste keer, maar dit voelde anders. Dit was gewoon de druppel. Ik vind niet dat je dat zomaar moet zeggen als je het niet meent..

vervolgens heeftie 30 keer gebeld diezelfde dag nog. niet opgenomen. daarna nog allemaal betogen over dat hij moet en zal veranderen en dat hij me niet kwijt wil.

en omdat de andere kant zo fiiijn en geweldig is, had ik zoiets van.. ik ga erover nadenken. ik heb nu voor de kerst de knoop doorgehakt en het contact verbroken.

het is denk ik wel de moeilijkste fase, want hij staat er nog voor open als ik me bedenk en ik neig daar echt naar. misschien ook doordat door al die achterlijke ruzies de woorden 'het is uit' geen echte betekenis meer hebben.

t klinkt nu als een focked up relatie maar we weten allemaal dat je dit alleen maar uithoudt als de goede momenten ook echt goed zijn.

goed.. lange lap tekst, voegt misschien weinig toe aan het topic maar het is voor mij misschien wel even verhelderend om het te lezen ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door thatday op 28-12-2011 10:47:11 ]
  woensdag 28 december 2011 @ 18:09:48 #100
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106132833
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 10:06 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ik waardeer je eerlijkheid hoor, maar dat is 't absoluut niet. Op het moment dat zij aangaf dat zij 't niet zag zitten dat ik met een andere vrouw die reis zou maken, heb ik meteen toegezegd de reis dan in mijn eentje te zullen doen. Dat was ook niet de reden van de breakup, want daar deed ik al meteen concessies in.

Ze heeft het om andere redenen uitgemaakt.

Het ging me er meer om dat zij mijn wensen moet respecteren, en dat ze nu eens moet inzien dat zij het heeft uitgemaakt en dat ze nu geen 'recht' meer heeft om mij te spreken, althans niet als ik er niet voor kies. Ik heb haar ook duidelijk gemaakt dat er wellicht ooit een vriendschap in zit en/of meer contact, mits ik er dan nog zin in heb en zij mij gewoon de kans geeft om het te verwerken. Verwerken is voor mij onder andere geen contact, en dat treedt ze steeds met voeten.

Ik vroeg me slechts af waarom ze constant contact blijft zoeken, of dat ze dat uit beleefdheid doet of niet.

Ik weet dat je nummers kunt blokkeren, maar die intentie heb ik niet. Indien er iets nodig is (er speelt nog een factor in haar leven waarbij ze altijd op mij zal kunnen rekenen), dan ben ik er. Tot die tijd wil ik dat zij mijn wens respecteert, zonder dat ik hoef te blokkeren. Het telefoonnummer staat overigens niet in m'n telefoon, dus ik kan niet uit mezelf berichten :).
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.

Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner? :N :N :N :N :N :N :N
pi_106137872
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
pi_106138717
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
  woensdag 28 december 2011 @ 20:38:19 #103
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106138753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.

Just a thought.
'Cos boys don't cry.
pi_106138798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.

Just a thought.
_O- 8)7
  woensdag 28 december 2011 @ 20:53:07 #105
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106139367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.

Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner? :N :N :N :N :N :N :N
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 28 december 2011 @ 21:34:15 #106
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141119
Mis 'r. En het blijft pijnlijk wanneer je degene bent die nog wel gek is op de ander, maar het gevoel aan de andere kant weg is (iig op die manier).

Maar moet zeggen... Al mijn issues ten spijt ben ik ook wel blij met de manier waarop ik er tot nu toe mee omga. Ik laat me niet meer regeren door emotie en een gevoel van afwijzing. Heb m'n negatieve momentjes, maar ik ben verbazingwekkend stabiel. Voel me een tikkeltje verraden, maar (en dit is een goeie voor iedereen in dit topic denk ik) heb geaccepteerd dat je elkaar simpelweg niets verplicht bent... En dat niets in een relatie een verplichting naar de ander toe schept. Ergens voldoe je niet meer, en dat doet au... Maar de wederpartij zoekt ook alleen maar geluk, net als iedereen.

Kun je boos of verdrietig zijn, maar zo is het. En de een speelt het bekwamer uit dan de ander, maar is dat kwade wil of onkunde? Weet je het zeker?

Kortom: zoek het bij jezelf :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:39:24 #107
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106141341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.

Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
  woensdag 28 december 2011 @ 21:40:40 #108
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.

Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Begrijpelijke jaloezie.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:43:21 #109
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106141542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Begrijpelijke jaloezie.
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
  woensdag 28 december 2011 @ 21:49:00 #110
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
En dat mag :D

Maar je moet de frustratie laten voor wat het is, want het komt uiteindelijk altijd neer op hetzelfde: je doet boos tegen de ander, maar uiteindelijk alleen maar omdat dat minder pijnlijk lijkt dan jezelf voorlopig te accepteren als een zielig hoopje mens door toedoen van een ander.

Alleen door het bij jezelf te zoeken herpak je jezelf en laat je de ander los.

Ik zou hier volgens mij geld mee kunnen verdienen.
'Cos boys don't cry.
pi_106148255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
pi_106151809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef QEX het volgende:

[..]

Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
Bestemmingen om makkelijk te komen via vliegtuig en de taal is ook makkelijk dus je kan overal verstaanbaar maken.. :)
pi_106156518
Ik zou willen dat we knallende ruzie hadden en elkaar de huid vol schelden ipv zoals nu dat ze het op een gegeven moment had opgegeven.......
Klote is ook nog die klik met een ander, waardoor ze niet 100% aan ons kon werken....

Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan :)
...
  donderdag 29 december 2011 @ 10:39:27 #114
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106157594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef QEX het volgende:
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
Dat soort landen zou ik niet in mijn eentje doen nee. Maar de meeste europese landen kan dat prima natuurlijk :) Ik weet ook nog niet zeker of ik ga, maar denk er wel hard over :)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef marcokloon het volgende:

Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan :)
Ben in Augustus begonnen met een hele toffe baan, dus wat dat betreft ben ik ook nog niet heel lang bezig. Maar 3/4 daagjes weg is natuurlijk geen probleem :)
pi_106157964
Ik wil m'n verhaal hier ook graag kwijt.. Ik kan er niet zo goed mee omgaan en opschrijven helpt me daarbij..

Ik ontmoette hem (voor het gemak, X) in 2009. Ik was 14 en hij 17 maar hij woonde helaas aan de andere kant van Nederland. We hielden contact via msn en zo en er was zó'n goede klik... echt onvoorstelbaar. Hij wist precies hoe ik was, dacht precies hetzelfde en vond precies dezelfde dingen leuk. Het leek alsof ik mijn soulmate had gevonden.. We praatten urenlang, soms de hele dag via msn en het was altijd leuk. Op een gegeven moment hadden we afgesproken elkaar te meeten want ik kende hem nog niet persoonlijk en het meeten ging zo goed. Echt, het was geweldig. Ik kon eindelijk m'n gevoel een plaats geven en ik wist zeker dat ik met hem verder wilde gaan.
Helaas kwam daar een eind aan toen ik moest verhuizen naar het buitenland, ik was er kapot van.. Hij wilde niet meer met me praten en verbrak het contact en ik leefde in een hel. Hij was weg uit m'n leven en kwam voorlopig ook niet meer terug.. Ik was er kapot van en kon geen uitweg zien. Maar beetje bij beetje probeerde ik m'n leven weer op te pakken..
In april, dit jaar, nam hij weer contact met me op via Facebook. M'n hele leven klaarde weer op en ik was weer zo gelukkig.. M'n hele leven was weer compleet. Hij wilde me weer zien en in juli kwam hij hier naartoe om me te zien. Daarna kwam hij nog een paar keer en alles ging opzich goed. 'Still going strong' is wat hij tegen me zei.
23 december zou hij weer komen, weliswaar met z'n moeder en ik zou naar hem toe gaan en blijven met kerst bij z'n familie. Ik was onderweg naar hem toe en toen kreeg ik een ongeluk. M'n oom belde hem op en zei dat ik in het ziekenhuis lag en niet kon komen... De volgende dag stuurde ik hem een berichtje en zei dat het me heel erg spijt - het doet nog steeds zo'n pijn dat ik niet ben gegaan, maar ik kon echt niet.. alles deed zo'n pijn..
Ik kreeg die middag een bericht terug met 'ik wil je nooit meer zien/spreken, dit zijn mijn laatste woorden aan jou. Neem geen contact meer met me op, ga iemand anders maar ongelukkig maken'.
M'n hele wereld stortte in... Ik probeerde hem nog te bellen en een bericht te sturen maar ik kreeg alleen maar 'ik wil niet met je praten' en 'kanker op, val dood, val me niet meer lastig.. Hoe durf je met me te praten'. Daarna heeft hij me ook verwijdert van facebook en geblokt op messenger..

Ik ben er kapot van en m'n leven is één groot zwart gat. M'n maatje, mijn soulmate, m'n grote liefde.. de dag voordat hij kwam waren we nog zo verliefd als wat en ineens is het allemaal weg. Ik kan er niet goed tegen en ik mis hem zo erg. Ik probeerde het nog goed te maken door naar hem toe te gaan maar hij wilde me niet meer zien. Het lijkt alsof iemand m'n hart eruit heeft gerukt en er 100000000000 keer op heeft gestampt en dan heeft weggegooid. M'n tranen zijn op.. Ik ga echt dood vanbinnen. ;(

Denkt iemand dat hij nog terug komt en contact met me probeert te krijgen of dat het nu voorgoed gedaan is? Ik houd zo veel van hem.. en ik weet zeker dat hij ook van mij houdt, alleen het lijkt er nu totaal niet op.. ;(
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 10:58:28 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106158043
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
pi_106158400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.

Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
...
  donderdag 29 december 2011 @ 11:35:25 #118
283317 t3rrorbot
pi_106159266
Gister met me ex gesproken, of naja ze was nogal boos omdat ik iets doms deed. Maar in haar boosheid zij ze wel dat ze nog van me hield, dus nadat we wat waren gekalmeerd hebben we het erover gehad, en we gaan het weer proberen. Rustig aan, maar toch proberen.

Nu hoor ik van allemaal kante dat het niet goed zal gaan en dat ik/we weer pijn ga lijden, maar ik denk juist, ik hou zoveel van haar dus al lijd ik pijn, als ik de kans krijg om het weer te proberen dan doe ik het...

Nu hopen dat het goed zal gaan, we hebben afgesproken dat we(en dan vooral ik) niet te snel moet gaan, gewoon aventoe wat doen samen enzo.

Gister samen met haar boodschappen gedaan en wat gegeten, en ik merkte wel dat ze soms nog afstandelijk prate, maar ze gaf al aan dat het een beetje raar is om opeens weer "normaal" met elkaar om te gaan enzo.

Ik hoop, of naja juiste instelling is, ik weet dat het weer goed zal komen en dat ik haar normaal weer in me armen kan houden :)
pi_106160101
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:54 schreef ovoxo het volgende:
verhaal
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus. :{w
pi_106160489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, ik heb het hele verhaal niet verteld eigenlijk. Want dit zou de laatste keer zijn dat we elkaar zien t/m maart. Ik snap dat hij teleurgesteld is maar ik kan er niet bij hoe hij ' kanker op' tegen me kan zeggen terwijl ik nog zo veel van 'm hou...
XO till we overdose
pi_106160494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus. :{w
Hoe bedoel je met labiel?
XO till we overdose
pi_106160614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.

Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
Ja we hebben ook veel tegenslagen gehad om eerlijk te zijn.. maar ik mis hem gewoon.. en bedankt :)
XO till we overdose
pi_106161295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je met labiel?
labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...

Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.

En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.

Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mint_Clansell op 29-12-2011 12:44:29 ]
pi_106163669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dit inderdaad :)

En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Bij ons was het dus iets anders.

Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
pi_106163745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...

Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.

En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.

Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.
Ik weet dat een lange afstandsrelatie niet ideaal is als je een puber bent (ben 16 nu, hij is 20). We wilden allebei er 100% voor gaan en werken eraan om het te laten werken en dat deden we. Er waren wel wat moeilijkheden van mijn kant m.b.t. m'n moeder maar het weerhield ons niet om van elkaar te houden... Hij was altijd zo lief, aardig en begripvol en nu dit ineens. Ik snap dat hij teleurgeteld is en dat hij boos is maar ik snap niet hoe z'n gedachtengang ineens kon veranderen. Ik was altijd z'n prinsesje en z'n lieve baby maar ineens is dit allemaal weg ;( .
Ik weet dat ik hem los moet laten maar het doet zo'n pijn en ik kan er niet goed mee omgaan. Ik heb een zwak voor hem en elke keer als hij weer met me praat voel ik me in de 7e hemel.. ;(
XO till we overdose
pi_106163832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:54:18 #127
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106163901
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
'Cos boys don't cry.
pi_106163977
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Ben blij voor je O+
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:57:39 #129
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ben blij voor je O+
Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
'Cos boys don't cry.
pi_106164071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.

quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Welcome to the rollercoaster :P
pi_106164119
Klote klote zooi.. voel mij kut :(
  donderdag 29 december 2011 @ 14:02:05 #132
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Welcome to the rollercoaster :P
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.

De rollercoaster was de relatie.
'Cos boys don't cry.
pi_106164370
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
pi_106164469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 14:13:55 #135
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.

Kutje zal nog wel ondervinden hoe geduldig ik met haar was, tenzij ze een keer ophoudt met liegen en bedriegen.
'Cos boys don't cry.
pi_106165142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Kerel, echt klasse _O_

Heel goed mee omgegaan naar mijn idee. Natuurlijk is het kut dat ze voor hem heeft gekozen. Maar ik voorzie ergens, dat jij nu andersom ook weer niet zo snel uit haar hoofd zal zijn. Vooral door de, ik kan wel bijna zeggen heldhaftige manier waarop jij je ex gewoon de positie gaf te kiezen, en niet boos werd toen ze voor hem koos..

Dat zorgt op zijn beurt bij haar denk ik weer voor veel respect naar jou toe.
Verder gewoon lekker achter de vrouwen aan, kwestie van tijd inderdaad, niets meer niets minder...
pi_106165213
quote:

......................................

Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar niet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Kerel, echt klasse _O_

dit ;)
...
pi_106166380
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
  donderdag 29 december 2011 @ 15:17:08 #139
283317 t3rrorbot
pi_106167055
quote:

Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respect
pi_106167687
quote:
verhaal
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 15:57:13 #141
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106168650
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
'Cos boys don't cry.
pi_106170724
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat? ;(
XO till we overdose
pi_106170780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iig :*
XO till we overdose
pi_106170832
Meh. ik moet denk ik al z'n foto's maar verwijderen, alle msn/whatsapp gesprekken en z'n spullen ergens verbergen. Dit is zo moeilijk en pijnlijk. :'(
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:51:09 #145
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106170969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef ovoxo het volgende:
z'n spullen ergens verbergen.
Gemeen hoor...
'Cos boys don't cry.
pi_106171024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Gemeen hoor...
:')
Spullen verbranden dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:53:24 #147
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

:')
Spullen verbranden dan?
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
'Cos boys don't cry.
pi_106171139
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:57:07 #149
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.

Wat voor spullen dan? O-)
'Cos boys don't cry.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:59:47 #150
262978 Moonwalk
pi_106171315
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren :@
pi_106172187
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..

Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..

Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...

Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...

Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...

Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
  donderdag 29 december 2011 @ 17:33:22 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106172576
Het ligt er denk ik aan hoe graag je zelf wilt. Of dat je echt iemand tegen komt waar je die klik mee hebt. Dat laatste was bij mij het geval met mijn "huidige" ex. Daarvoor had ik 1,5 jaar in een relatie gezeten. 1,5 maand later had ik een relatie met haar, omdat we zo'n goeie klik hadden maar niet omdat zij of ik wanhopig op zoek was naar een relatie :)

Dus het kan inderdaad zijn dat je heel snel een nieuwe vlam hebt. :) Denk niet dat het echt iets te maken heeft met een behoefte aan een relatie, meer of je gevoelens hebt voor iemand :) Dat heeft niks te maken met dat jij je onbereikbaar opstelt, je bent gewoon niet wanhopig op zoek(wat heel goed is!) en tevens nog niet de juiste persoon tegen gekomen. Dat kan :)
pi_106172608
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.

Wat voor spullen dan? O-)
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven, foto's en nog allemaal cadeautjes
XO till we overdose
pi_106172703
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Moonwalk het volgende:
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren :@
hij woont in een ander land.. :{
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 17:37:45 #155
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106172724
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven en foto's..
Z'n wat!? :7
'Cos boys don't cry.
  donderdag 29 december 2011 @ 18:08:26 #156
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106173924
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.

[..]

Dit inderdaad :)

En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.

[..]

[..]

Bij ons was het dus iets anders.

Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
Dank voor het reageren. Ik had je bericht een paar keer over gelezen en kan daar echt niet uithalen dat je die afspraak al had staan voordat je een relatie kreeg. wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ondanks dat het nog steeds raar zal vinden omdat door onvoorziene omstandigheden, een nieuwe relatie dus, je met een andere vrouw op vakantie gaat. Maar dat ter zijde
  donderdag 29 december 2011 @ 18:15:35 #157
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106174196
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..

Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..

Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...

Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...

Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...

Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?

Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.

Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
pi_106175490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Z'n wat!? :7
haha ja, hij heeft oorbellen :P
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 18:54:29 #159
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106175643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:50 schreef ovoxo het volgende:

[..]

haha ja, hij heeft oorbellen :P
Hoort dat bij z'n cultuur?
'Cos boys don't cry.
pi_106181200
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
  donderdag 29 december 2011 @ 21:31:08 #161
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106182406
quote:
8s.gif Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef El_Borracho het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
Weg zijn werkt meestal het beste idd, maar als ik dan weg ben, dan wil ik eigenlijk weer thuis zijn
pi_106196550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:54 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Hoort dat bij z'n cultuur?
Hij is gewoon nederlands :P maar hij draagt ze nu minder dan eerst.
Ik heb weer een enorme terugval ;( Ik mis hem..
XO till we overdose
pi_106196596
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?

Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.

Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven :*
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:48:42 #164
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106196708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven :*
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...

*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
pi_106197077
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...

*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
Probeer je gevoelens op te schrijven, eventueel in een mail verwerken. Dan heb je alles op een rijtje en dan kan je weer helder nadenken. Je kan het natuurlijk ook hier posten als je wil.. Maar wat is er dan precies gebeurd? Sterkte iig ;( :*
XO till we overdose
pi_106197250
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook :'(

Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
  vrijdag 30 december 2011 @ 11:18:21 #167
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106197423
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.

Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.

Dus tsjah... Best een lastige positie dit.

Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.

Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
'Cos boys don't cry.
pi_106197843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.

Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Hey Jiggy...wie probeer je te overtuigen met de eerste regel? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_106198064
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
pi_106198105
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.

Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.

Dus tsjah... Best een lastige positie dit.

Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.

Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
Ik heb precies hetzelfde nu. Ik weet niet hoe je eroverheen komt of hoe het weg slijt maar het is gewoon kut. :{
XO till we overdose
pi_106198151
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:

Je mag je ex echt wel missen hoor, het is niet iets ergs o.i.d. maar er komt vast wel iemand op je pad terecht waarmee je op vakantie kan gaan enzo. Uiteindelijk. :)
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:01:17 #172
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106198659
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
Misschien bedoeld Jiggy dat hij de intimiteit mist, maar niet per se met zijn ex? :) Zo las ik het in ieder geval :)
pi_106198729
Dat hele ex-vriendin stukje is in deze context geheel overbodig, dus waarom het dan toch expliciet noemen? Alsof je alleen in dit topic zou mogen posten wanneer je iets over je ex(en) roept.
pi_106198843
Ik mis ''het'' maar niet haar...

Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
pi_106199043
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef JiggyJ het volgende:
Ik mis ''het'' maar niet haar...

Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
Van mijn part bler je het hier vol Jiggy; no problemo hoor! ;)

(probeer je alleen maar te helpen door af en toe die confronterende spiegel naar voren te halen.....)

Imo mis je 'het' niet want dan was 'het' er alweer. Je mist 'haar' nog steeds en wat zou dat geven? Het zegt toch alleen maar dat je oprecht en diep gek op haar was??
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:47:40 #176
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106200142
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.

Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
pi_106200349
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
pi_106200440
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:52 schreef El_Borracho het volgende:
Ik leef met je mee Mickeys. Alleen zijn deze dagen valt behoorlijk tegen. Als het je enigszins oplucht kan je hier je verdriet van je proberen af te schrijven. Veel sterkte!
Dit ja. Heel veel sterkte mickeys
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:55:39 #179
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_106200459
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:47 schreef Mickeys het volgende:
Ik vraag mij vandaag af hoe je je liefde van je leven los kunt laten terwijl hij nare dingen heeft gezegd. Blijkbaar ben ik gewoon hypocriet naar mijzelf toe.

Daarnaast zit ik morgenavond alleen thuis. durf de katten niet alleen te laten die net zijn meeverhuisd. Verder zijn de mensen om mij heen al bezet en hebben al allerlei afspraken. Een film kijken heb ik geen zin in omdat daar, net als eerder door iemand gezegd, de glans vanaf is. Mijn ex-to-be zit (samen met zijn moeder) bij zijn "beste vriendin". En daar kan ik het dan mee doen. Ik moet dus maar dealen met mijn gevoelens en wat ik wil en er is niemand die daar in mee kan gaan. Ik moet mij schikken naar anderen en daar heb ik vandaag in ieder geval geen zin in en ben ik sjaggie, aggressief en intens verdrietig
Katten in zo'n reisdingetje zetten en ergens mee naartoe nemen? Familie?
pi_106200775
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn... ;(
XO till we overdose
pi_106201127
Ik sta voor een moeilijke keuze. Het is nu een maandje uit met mijn vriendin(ik heb in de tussentijd ook hier gepost), en het contact is eigenlijk weer helemaal goed. De reden van de breuk moest ik overigens niet bij mezelf zoeken, maar ze zit vooral met zichzelf in de knoop(problemen in haar leven etc.) Ze stelt ons contact erg op prijs en sluit ook niks uit voor de nabije toekomst. Nu wil het geval dat wij morgen oud & nieuw vieren op dezelfde plek. Eigenlijk wil ik gewoon voor haar gaan, maar als ze die avond ook voor mij gaat, ben ik toch weer bang om met valse hoop te zitten.(Aangezien het zo vaker is gegaan, maar ze achteraf toch weer een beetje twijfelt door alles, niet door mij.)

Zo, dat is van me afgeschreven. :)
pi_106201150
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
Bleh. Ik zit hier maar aan hem te denken en ik ben intens verdrietig. Ik weet niet hoe ik dit door moet komen. Al z'n lieve woorden, z'n gezicht, hoe hij me vast hield en hoe hij naar me keek speelt zich af als een film in m'n hoofd.. En z'n laatste bericht maakt alles kapot. 'Kanker op, val gewoon dood ofzo' doet zo veel pijn... ;(
Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
pi_106202005
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.

mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.

Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden. :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:47:44 #184
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106202318
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:05 schreef ovoxo het volgende:
'Kanker op, val gewoon dood ofzo'
Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dus :P Wel pittig die ja. Sjonge.
'Cos boys don't cry.
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:51:52 #185
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106202498
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wow dan lijkt het boeit me totaal niet wat je schrijft een heel stuk milder .
Ik heb gedroomd van hem trouwens dat die wilde praten ............ yeah like that is gonna happen , die staat nog liever onder stroom dan dat die dat doet.
Eigenlijk zit ik ook te bedenken sinds ik zijn vrienden en broer ken en daar gewoon mee op kan schieten denk ik eigenlijk dat het best awkard kan zijn als ik ze in het nieuwe jaar tegenkom met zijn allen . Ik weet dat hun er spontaan in zijn en dan is het wel raar als ik een iemand moedwillig geen gelukkig nieuwjaar wens.
Denk niet dat het welslagen van zijn jaar al te zeer beïnvloed wordt door inhoud, oprechtheid of communicatie van jouw nieuwjaarswensen, maar het staat idd een beetje raar.
'Cos boys don't cry.
pi_106202742
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:47 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Hmmzzzz... Hij zei niet alleen maar lieve dingen dus :P Wel pittig die ja. Sjonge.

I know. Het breekt wel echt je hart als een persoon waar je zo veel van houdt dat tegen je zegt. }:|
XO till we overdose
pi_106203687
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef thatday het volgende:
Atemno, ik kan me wel in jouw vriendin verplaatsen wat afstand betreft, omdat ik zelf ook in de knoop zit met van alles en de relatie met mn ex was ook best stressvol. Het was dus ook eerst de bedoeling dat ik de tijd zou nemen en dat we daarna wel zouden zien of het weer op kon bloeien.

mijn ex vindt nu dat ik er of voor de volle 100% moet gaan, of niet. En eigenlijk ben ik het daar wel mee eens. Want ik weet, dat 'misschien wordt het ooit nog wel wat' voor mij de pijn verzacht maar ik weet ook diep van binnen dat als ik ECHT voor deze jongen zou willen gaan, ik ook echt voor de volle 100% zou gaan. Nu.

Nu is niet iedereen hetzelfde en mss zit zij heel anders in elkaar, vindt het iig wel heel knap dat je op haar kunt blijven 'wachten' en contact blijft houden. :)
Voor onze relatie had ze dit ook al, maar toen ben ik ook op haar blijven wachten, wat erg gewaardeerd werd. Ik heb haar inderdaad ook gezegd dat ik wil dat ze 100% voor me gaat, of helemaal niet gaat. Maar anderzijds wil en blijf ik haar wel de tijd en ruimte geven.

Maar wat zou wijsheid zijn op dit moment? Ik wil niks forceren of haar voor het blok zitten, maar uit het verleden blijkt wel dat ze zich open stelt als ik gewoon het stapje zet. :x Want daar is ze zelf niet zo heel goed in.
  vrijdag 30 december 2011 @ 14:32:24 #188
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106204057
Morgen wordt echt een kutdag van bijbelse proporties mensen... En die jackpot ga ik ook niet winnen, kan het maar beter accepteren.
'Cos boys don't cry.
pi_106204082
Ik zou het wel waarderen, maar ik heb samen met hem besloten dan maar niets. Niet omdat ik die tijd en ruimte niet fijn vindt, maar omdat ik het hem niet aan wil doen om te 'wachten' terwijl ik niet kan garanderen dat alles weer goed komt. En dat vind ik oneerlijk. Noemen mensen ook wel, iemand aan het lijntje houden. Deze situatie is wel iets gecompliceerder dan dat, maar zolang je niet weet waar je naartoe werkt en of zij jou echt nog wil kun je jezelf miss beter beschermen als het je zwaar valt.

Of.. je laat zelf een tijdje niks horen en kijkt hoeveel input er nog van haar kant komt.
pi_106204175
Je lijkt echt me ex. ;$ Ze zegt ook dat ze niks kan garanderen en niks belooft. Maar dat verwacht ik ook niet, ik wil alleen dat ze niet nu kiest voor iets waar ze niet 100% achter staat. Of dat nou is dat ze voor mij kiest, of voor niets kiest. Daarom wacht ik het liever nog even af. Al is het wel moeilijk om zelf niet door te gaan. =)

Niks van me laten horen is niet echt een optie.. te vaak geprobeerd.
pi_106204914
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:05:48 #192
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106205376
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef thatday het volgende:
haha ja erge types hoor, mensen die niet weten wat ze willen. succes iig ;)
Mwah, dit topic zit vol met mensen wie wel weten wat ze willen maar je kan toch moeilijk zeggen dat je hier verzuipt in het feestgedruis O-)
'Cos boys don't cry.
pi_106205517
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen. :P
pi_106206218
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:09 schreef Atemno het volgende:
Achja, 1 januari doe ik verslag over hoe het is verlopen. :P
Ik wens je heel veel succes en hopelijk kiest ze voor jou en anders zijn er nog veel meer meiden :)
XO till we overdose
pi_106206273
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.

Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.

Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.

ARGH |:( het leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...

Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
  vrijdag 30 december 2011 @ 15:33:25 #196
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106206354
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Godverdomme, m'n ex begon twee uur geleden een luchtig gesprek tegen me tot ze uit het niets zei: "weet je dat we normaal vandaag hadden afgesproken?" en verder: "ik vind het spijtig dat het niets geworden is tussen ons". Ook zei ze nog dat ze me ook miste.

Maar... terwijl zegt ze dat ik het normaal moest vinden dat ze twijfelde vooraleer een relatie te beginnen omdat ze "niet na enkele maanden" ongelukkig wou worden en dat ze nu niet meer dezelfde gevoelens had als in het begin.

Ik probeerde haar uit te leggen dat het woord twijfel een enorme afknapper voor me geweest is maar dat begrijpt ze blijkbaar niet.

ARGH |:( het leven moet zwart of wit zijn, niets tussenin...

Ik heb haar gezegd dat ik niet weet wat ik met haar moet. Als ik haar zei dat ik haar als vriendin/klasgenote zou zien dat ik ontzettend jaloers zou worden als ze een nieuwe vriend heeft, of dat ik haar uit m'n leven moest gooien. Van het eerste zei ze dat dat niet iets is waar ik me nu zorgen om moet maken en dat ze dat zou willen (bevriend blijven), het tweede wil ze absoluut niet.
Ja, tot ze zelf een ander heeft. En dan is ze niet meer met je bezig :)

Leuk en aardig die praatjes, maar dat is ook al wat het is.
'Cos boys don't cry.
pi_106206665
quote:
Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
XO till we overdose
pi_106206905
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:41 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ik weet dat je het heeel kut vindt dat ze zo weer uit het niets dit soort dingen tegen je zei en misschien zelfs (valse) hoop geeft, maar het zijn maar praatjes (zoals beer al zegt). Zij vindt het ook moeilijk, maar ze maakt het voor jou moeilijker als ze zegt dat ze 'twijfelt'. Ik denk dat je beter het contact kunt beperken, anders begin je weer te geloven dat jullie nog een kans maken terwijl ze eigenlijk niet 100% ervoor gaat.
That said, ken ik haar en jou niet.. maar zo komt het wel over.
Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in :)
pi_106207082
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:48 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Mja, langs deze kant zit er toch geen nieuwe relatie in :)
Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
XO till we overdose
pi_106207123
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Misschien is dat wel beter. Zoek iemand die niet twijfelt :p
lol :) dan hoef ik alvast die discussie niet aan te gaan :P
pi_106207339
True that :D
Voel je je al beter?
XO till we overdose
pi_106207858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:58 schreef ovoxo het volgende:
True that :D
Voel je je al beter?
Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.
Nu praten we wel nog, meestal over leuke dingen en "mis" ik haar minder. Waarschijnlijk komt de pijn later.
pi_106208051
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

Geen idee wat ik nu moet voelen. Als ze geen contact met me opnam zou ik haar missen en meer hartpijn hebben, maar er waarschijnlijk sneller over zijn.
Nu praten we wel nog, meestal over leuke dingen en "mis" ik haar minder. Waarschijnlijk komt de pijn later.
Ja, snap ik. Ik denk dat je beter niet al te veel contact met d'r kan hebben, maar dat is ook zo moeilijk. Ik denk dat als jullie contact zo min mogelijk is, dat je dan pas haar gaat missen. Nouja, zo ervaar ik het..
XO till we overdose
pi_106208255
Heb jij nog contact met je vriend?
pi_106208708
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 15:30 schreef El_Borracho het volgende:
Ze test je gewoon even om te kijken of je nog openstaat voor een relatie met haar, mocht het vrijgezellenleven en rondsletten geen vruchten afwerpen. Niet op ingaan en contact (tijdelijk) verbreken.
pi_106210300
Nu kan ik mezelf vanalles wijsmaken, maar moest ze serieus zijn over het opnieuw proberen zou ik niet lang nadenken :') Gelukkig heb ik dat niet aan haar gezegd :)
pi_106211163
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:21 schreef El_Borracho het volgende:
Heb jij nog contact met je ex vriend?
nee :{ hij zei dat ik moest opkankeren en dat ik maar dood moest gaan..
XO till we overdose
pi_106211390
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:33 schreef ovoxo het volgende:

[..]

nee :{ hij zei dat ik moest opkankeren en dat ik maar dood moest gaan..
hm, dat is wel iets duidelijker :')
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:40:43 #209
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106211404
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

quick and clean :P
'Cos boys don't cry.
pi_106211553
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

quick and clean :P
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef El_Borracho het volgende:

[..]

en pijnlijker :')
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 18:15:11 #211
300347 MrManuel
pi_106212557
Sinds dat het uit is weer wat gevoelens voor iemand anders..
Alleen is dit iets wat eigenlijk niet kan/mag... :{
pi_106212969
Het is je zus/broer?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 18:29:26 #213
300347 MrManuel
pi_106213109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:25 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het is je zus/broer?
Haha nee dat niet whaha!
Zo erg is het niet.. Maar waarschijnlijk beeld ik me dingen in die er niet zijn.. en wil geen vriendschappen verpesten :D
pi_106214530
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:29 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Haha nee dat niet whaha!
Zo erg is het niet.. Maar waarschijnlijk beeld ik me dingen in die er niet zijn.. en wil geen vriendschappen verpesten :D
Wat voor soort dingen dan?
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 19:11:45 #215
300347 MrManuel
pi_106214836
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:03 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Wat voor soort dingen dan?
Dat er misschien iets meer kan zijn dan gewoon vriendschap ;)
pi_106214924
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:11 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Dat er misschien iets meer kan zijn dan gewoon vriendschap ;)
Ach, leuk toch :D ?
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 19:15:47 #217
300347 MrManuel
pi_106214976
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:14 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ach, leuk toch :D ?
Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..
Want het is eigenlijk op dit moment zo van da k van mezelf geen stappe mag onderme :p
pi_106214994
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:15 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Uhu maar zoals ik al zei.. :p waarschijnlijk verbeelding..
Want het is eigenlijk op dit moment zo van da k van mezelf geen stappe mag onderme :p
Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen? :o
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 19:18:12 #219
300347 MrManuel
pi_106215064
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:16 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ah, hoezo denk je dat het je verbeelding is dan? En hoezo mag je geen stappen ondernemen? :o
Wat veel vragen... :X
Omdat de persoon in kwestie een partner heeft en ik dat dus sowieso al no-go vindt..
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:18:51 #220
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106215085
Vandaag alweer dag 4 volgens mij van geen contact meer. Soms zijn er wel moeilijke momenten, maar het moet nu echt van haar afkomen. Op sommige momenten op de dag denk ik wel van: Laat dan wat van je horen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren :)
pi_106215113
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Wat veel vragen... :X
Omdat de persoon in kwestie een partner heeft en ik dat dus sowieso al no-go vindt..
Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.
XO till we overdose
pi_106215164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Vandaag alweer dag 4 volgens mij van geen contact meer. Soms zijn er wel moeilijke momenten, maar het moet nu echt van haar afkomen. Op sommige momenten op de dag denk ik wel van: Laat dan wat van je horen. Maar denk niet dat dat gaat gebeuren :)
Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo. :*
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:22:50 #223
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106215239
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:20 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ah, kut voor je. Snap hoe je je voelt, maar misschien is het beter zo. :*
Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 19:23:51 #224
300347 MrManuel
pi_106215274
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:19 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, sorry ben geinteresseerd :p En ja, is idd een no-go.
Da bedoel ik.. :P
Maar ik 'beeld me miss in' vind da de persoon wel aardiger doe dan 'vrienden':p
pi_106215398
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Tjah, weet ik niet. Ze heeft heel duidelijk tegen me gezegd: Ik weet het allemaal niet, ik mis jou ook heel erg. Om vervolgens weer op de negeer-tour te gaan. Zou liever hebben dat we alles op tafel kunnen gooien en er fatsoenlijk over te praten in plaats van dit gedoe. Maar blijkbaar is zij daar niet ingeinteresseerd.
Ja, ik snap dat je er liever openlijk over praat met haar maar als ze daar geen behoefte aan heeft dan heeft 't geen zin natuurlijk. Je kan wachten op d'r totdat ze d'r hart wil luchten maar ik denk dat dat (helaas) weinig zin heeft. Je kan je beter focussen op leuke dingen enzo. Maar ik weet niet hoe jij het ervaart, natuurlijk..
XO till we overdose
pi_106215426
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:23 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Da bedoel ik.. :P
Maar ik 'beeld me miss in' vind da de persoon wel aardiger doe dan 'vrienden':p
Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopig :D
XO till we overdose
pi_106215445
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
pi_106215492
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heel eerlijk ik denk het juist wel , want heel vaak is bij mij het negeren juist het tekenen dat er iets heel fout is en het uitgepraat moet worden.
Waarschijnlijk moet je door de negeeract heen prikken en gewoon op haar af stappen en zeggen dat je eigenlijk mee zit hoe de situatie is en dat je daarover wil praten
Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:32:42 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106215646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik heb het echt geprobeerd. Heel vaak. Maar constant bleef ze me negeren, dus ik zou echt gewoon geen optie meer weten hoe ik haar "aan het praten" zou moeten krijgen. Ik denk, puur op hoe ze was en ze nu doet, dat ze er heel erg mee zit.

Denk dat we allebei graag willen dat het werkt, maar als zij zo doet dan kan dat gewoon niet. We kunnen nu niet praten over de dingen die ons dwars zitten. De enige keer dat we dat hebben gedaan is op het "afscheidsgesprek" waarbij het enige wat zij kon zeggen was "Ik denk het niet" "Dat denk ik niet" "Dat kan je niet". Wat ik trouwens onzin vond, bijna alles lag aan gebrek aan duidelijke communicatie. Als we die op kunnen pakken, zou het voor ons beide een stuk beter gaan denk ik. :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:34:12 #230
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106215701
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:29 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ja, maar als zij geen inzet toont/er niet over wil praten dan heeft het weinig zin. Ze moet zelf op 'm afstappen en het probleem op tafel gooien.
Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"

Nou, daar heb ik dus niks op terug gekregen. Ze leeft nu samen met haar vrienden die meepraten met haar natuurlijk in een eigen wereldje. En in dat wereldje zijn dingen niet te veranderen of uit te praten blijkbaar, ook al heeft ze het er heel moeilijk mee.
pi_106215866
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Precies. Ik heb het zo vaak voorgesteld, begin van de week heb ik nog gezegd: "Laten we aan het eind van de week even samen afspreken om de dingen te bespreken en de problemen op tafel te gooien"

Nou, daar heb ik dus niks op terug gekregen. Ze leeft nu samen met haar vrienden die meepraten met haar natuurlijk in een eigen wereldje. En in dat wereldje zijn dingen niet te veranderen of uit te praten blijkbaar, ook al heeft ze het er heel moeilijk mee.
Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
XO till we overdose
pi_106215910
Vandaag een goed gesprek gehad met m'n ex op ons werk, ben erg opgelucht want dacht dat het heel awkward zou worden tijdens het werken, maar we gaan goed met elkaar om dus dat is fijn :)
pi_106215981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:39 schreef Sooph het volgende:
Vandaag een goed gesprek gehad met m'n ex op ons werk, ben erg opgelucht want dacht dat het heel awkward zou worden tijdens het werken, maar we gaan goed met elkaar om dus dat is fijn :)
Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijd :r
XO till we overdose
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:40:49 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106215983
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Dan is het een kwestie van tijd. Ze moet zelf op je af stappen en het probleem bespreken, je kan iemand niet dwingen om dat te doen. Gaat het verder nog wel oke?
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.

Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 19:46:04 #235
300347 MrManuel
pi_106216230
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

[..]

Yep, vind het op sommige momenten wel heel moeilijk om niks te laten horen. Juist omdat ik het uit wil praten.

Verder gaat het goed hoor, zijn gewoon sommige momenten dat het even kut gaat :P
Morgen zal ze ook wel weer in mijn gedachten zijn..
Maar gelukkig breng ik oud en nieuw door met vrienden. :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 20:03:23 #236
300347 MrManuel
pi_106217022
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hmm, misschien ook niet. Tijd zal het wel vertellen :p ik zou maar je gedachte richten op meiden die vrijgezel zijn voorlopig :D
Ik probeer eigenlijk me gedachten niet echt op meide te richten op het moment.. :9
Wil er eerst een uit hebbenn :6
pi_106217432
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-

we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..

Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!

Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
pi_106217536
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Klinkt erg fijn idd. Hopelijk voel je je er beter over nu, ookal is een break up altijd :r
Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nu :')
Wat niet weg neemt dat elke keer als ik hem zie lopen ik echt een beetje het 'stom in m'n buik' gevoel heb, maar dat hoort erbij denk ik.
pi_106217763
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:

we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..

Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!

Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Ik zou een vriendin uitnodigen die er dan eventueel bij is want anders word het ruzie als ik dat zo lees
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 21:22:58 #240
300347 MrManuel
pi_106220364
Ene moment voel ik me beetje verliefd..
Ander moment kut.. :O
pi_106220687
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef MrManuel het volgende:
Ene moment voel ik me beetje verliefd..
Ander moment kut.. :O
Hoezo kut :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

[..]

Wilde mijn ex het uitpraten :p nouja. Hopelijk komt ze naar je toe en kunnen jullie 't uiteindelijk uitpraten zodat je het achter je kan laten enzo. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:15 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ja pfff, ben zo opgelucht. Ook omdat nu het uit is, er niemand meer is die de hele tijd vraagt van "maar wat WIL je nou?", het is gewoon een stuk rustiger in m'n hoofd nu :')
Wat niet weg neemt dat elke keer als ik hem zie lopen ik echt een beetje het 'stom in m'n buik' gevoel heb, maar dat hoort erbij denk ik.
Ja, hoort er idd een beetje bij helaas. :{ Veel stekte iig :*
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 22:03:23 #242
300347 MrManuel
pi_106222166
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 21:30 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo kut :o
Het ander moment denk ik aan de ex..
Ander moment denk ik aan het meisje wat ik nu leuk vind maar niet leuk mag vinden.. :X
pi_106226502
Godverdomme, voel me zo kut nu. Ik mis hem, mweh
XO till we overdose
pi_106226543
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 22:03 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Het ander moment denk ik aan de ex..
Ander moment denk ik aan het meisje wat ik nu leuk vind maar niet leuk mag vinden.. :X
Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :p
XO till we overdose
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 30 december 2011 @ 23:54:39 #245
300347 MrManuel
pi_106228175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 23:24 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Probeer afleiding te zoeken, maar dat had je vast al bedacht :p
Oh dat advies probeer ik al 3 maanden te volgen haha..
Maarja.. bv voor morgen allemaal gezeik met iets regelen voor oud en nieuw..
Poh poh.. Als ik morgen maar niet alleen ben vind ik het goed! :9
pi_106230698
Zo nu mag ik ook in dit topic posten
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 31 december 2011 @ 00:56:59 #247
300347 MrManuel
pi_106231277
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef mash_ het volgende:
Minder.. Jij ook sterkte..
Hopelijk ben je er over 3 maanden beter aan dan mij!
Posten mocht je altijd al ;)
pi_106231581
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:56 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Minder.. Jij ook sterkte..
Hopelijk ben je er over 3 maanden beter aan dan mij!
Posten mocht je altijd al ;)
Ja naja ik was echt nog nooit in r&p geweest.
  zaterdag 31 december 2011 @ 08:52:14 #249
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106236569
Vandaag weer kutdag, maar ja, wat wil je als je lekker alleen oud en nieuw moet vieren. Wegens de poezels durf ik nog niet weg, die wonen hier net 2 weken dus niet goed gevoel bij. En mensen uitnodigen was ook een plan maar iedereen heeft al wat staan. Word dus avondje met mijzelf stoeien in de hoop dat mijn hoofdje geen overuren maakt met piekeren.

Gedumpt zijn is echt kut kut kut kut

Ow ja, Hij gaat naar de vrouw waar hij zeer diepe gevoelens voor heeft en die andere zangeres die hij gewoon zomaar wel zou willen neucken is er ook. Tis gewoon een lompe boer zonder greintje gevoel
pi_106238440
Vanavond en vannacht zonder kleerscheuren zien door te komen en het ergste is voorlopig achter de rug :)
pi_106239202
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd :(

Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf ^O^
...
pi_106240094
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef mash_ het volgende:
Sterkte :*
XO till we overdose
pi_106240160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef marcokloon het volgende:
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd :(

Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf ^O^
Ah succes en sterkte Marco. Hopelijk kan je van je avond genieten en denk je niet te veel aan je ex. :*
XO till we overdose
pi_106240197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag weer kutdag, maar ja, wat wil je als je lekker alleen oud en nieuw moet vieren. Wegens de poezels durf ik nog niet weg, die wonen hier net 2 weken dus niet goed gevoel bij. En mensen uitnodigen was ook een plan maar iedereen heeft al wat staan. Word dus avondje met mijzelf stoeien in de hoop dat mijn hoofdje geen overuren maakt met piekeren.

Gedumpt zijn is echt kut kut kut kut

Ow ja, Hij gaat naar de vrouw waar hij zeer diepe gevoelens voor heeft en die andere zangeres die hij gewoon zomaar wel zou willen neucken is er ook. Tis gewoon een lompe boer zonder greintje gevoel
Sterkte mickeys, hopelijk kan jij ook een beetje van je avond genieten en denk je niet te veel aan hem. :*
XO till we overdose
pi_106240221
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem ;(
XO till we overdose
pi_106240625
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:

Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).

Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.

Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
pi_106242045
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:44 schreef thatday het volgende:

[..]

Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).

Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.

Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
Awh, klinkt heel erg kut.. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ondanks wat er is gebeurd :)
XO till we overdose
pi_106242143
thanks..

baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken. :')
pi_106242192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef thatday het volgende:
thanks..

baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken. :')
Ja, dat is al helemaal kut :') M'n ex heeft me verwijdert van fb, is ook niet zo leuk.. Bah. Exen |:(
XO till we overdose
pi_106242261
hij mij ook maar kan het wel lezen..

status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
pi_106242436
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef thatday het volgende:
hij mij ook maar kan het wel lezen..

status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
Ik kan het niet lezen :') maar het lijkt me erg kut om te zien dat vrienden + dat meisje z'n vrijgellezenstatus leuk vinden. Niet meer op kijken, is makkelijker gezegd dan gedaan. I know :')
XO till we overdose
pi_106242537
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.

maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
pi_106242616
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef thatday het volgende:
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.

maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag :*

Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen :')
XO till we overdose
pi_106242829
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag :*

Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen :')
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 12:51:45 ]
pi_106243015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef brtausi het volgende:

[..]

Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten :X
Idd ;( kutzooi.
XO till we overdose
pi_106243923
Ik snap mezelf gewoon totaal niet. Ik ben heel erg van de normen en waarden en daarbij blijven maar op de een of andere manier heb ik deze relatie heel veel gepikt. Hij was nogal licht ontvlambaar en we hadden echt elke maand wel een hele heftige ruzie waardoor het bijna uitging. Dan had hij daarna spijt en ik ook, en gingen we er weer voor. Terwijl ik WIST dat het weer een keer mis zou gaan. Nu ook, dit is de eerste keer dat ik het niet uit wilde praten en niet meer in zijn excúses 'en ik zal veranderen' trapte. Het is nu 3 weken uit, maar ik wil hem zo graag terug.. de mooie momenten. Terwijl ik WEET dat hij niet goed voor mij is op dit moment, te stressvol deze relatie. Maar de aantrekkingskracht en liefde (geloof het of niet) is zo sterk tussen ons..

kent iemand dit.. dat je verstand zegt dat het helemaal niet goed is maar dat je allebei voelt dat je elkaar toch wil. Ik kan er maar geen vrede mee hebben dat het nu uit is. kwestie van tijd waarschijnlijk maar toch.
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:26:33 #267
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106244251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef ovoxo het volgende:
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem ;(
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
pi_106244346
ja en op dit moment heb ik ruzie en zijn we niet on speaking terms . Ik ben wel erg koppig moet ik zeggen en ik vermoed eigenlijk dat die via die vriend van die ik op facebook heb me een prettige kerst wenstte op kerstmis. ( Ja vaag, ze zitten weleens op elkaars profiel) was als eerste persoon die hun kennen een prettige kerst op prikbord kreeg en aan de schrijfstijl wist ik al dat hij het samen met zijn vriend was.

Ik ben alleen een stuk koppiger ook en ik wens hem dus geen gelukkig nieuwjaar kinderachtig I know . En trouwens tip ga weg van facebook kijk een leuke film ofzo en doe even prettige dingen want het is het niet waard om druk over te maken .
pi_106245297
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.

Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag. :(
pi_106245564
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
Ja, je hebt gelijk. Al denk ik niet dat hij wat gaat sturen dus dan is het echt over. tering.
XO till we overdose
pi_106245764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Atemno het volgende:
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.

Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag. :(
Oh, dat soort vragen zijn id heel erg kut :') Probeer er een leuke tijd van te maken en zie wat er gebeurd. Veel plezier iig :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef thatday het volgende:

Ik heb echt precies hetzelfde. Mijn gevoel wil hem zo graag terug, weer al die mooie momenten samen beleven en weer in z'n armen liggen, maar m'n verstand zegt dat hij toch niet meer terug komt en ik maar over hem heen moet raken.
Dit heeft inderdaad tijd nodig, maar ik ben zo'n ongeduldig persoon en ik wil helemaal niet over hem heen zijn. Ik wil weer met hem praten en alles :{

Ik kan je geen advies geven want ik heb dus hetzelfde, ik wil alleen zeggen dat het met tijd heelt.. hoop ik.
XO till we overdose
pi_106245806
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
pi_106245871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef thatday het volgende:
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
Ik denk dat ze gevoel en verstand beter gescheiden kunnen houden, helaas..
XO till we overdose
pi_106245996
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
pi_106246077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Atemno het volgende:
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
Ja, ze zeggen altijd dat je naar je hart moet luisteren ipv verstand. Bleeh, oneindige discussie :')
Gevoel is wat je gelukkig maakt, lijkt me, dus ik ga bijna altijd voor gevoel.
XO till we overdose
pi_106246171
Gister is het uitgegaan.. en heb nog nooit zoveel op 1 dag met haar ge whats appt. Weet niet wat ik er mee moet. Aan de 1 en kant vind ik het fijn om nog met haar te praten. Aan de anderen kant helpt het niet en doet het alleen pijn.
pi_106246211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Gister is het uitgegaan.. en heb nog nooit zoveel op 1 dag met haar ge whats appt. Weet niet wat ik er mee moet. Aan de 1 en kant vind ik het fijn om nog met haar te praten. Aan de anderen kant helpt het niet en doet het alleen pijn.
Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet? :o
XO till we overdose
pi_106246236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet? :o
Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.
pi_106246356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.
Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzo O+
XO till we overdose
pi_106246374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzo O+
Dat kan ik niet. Ik kan haar gewoon niet als gewoon een vriendin zien en haar dan over een tijdje met iemand anders zien. Kan ik echt niet.
pi_106246402
ohjee.. whatsapp sucks. komen echt veel misverstanden van die de boel vaak alleen maar erger maken. bij ons iig.. persoonlijke dingen in lettertjes zetten is verleidelijk maar ook tricky.
pi_106246412
Zou je dan niet even voorstellen dat je even geen contact wilt om er over heen te komen ik denk dat dit namelijk niet helpt
pi_106246420
Je gaat nu echt door een kuttijd. Ik praatte ook veel meer met haar sinds het uit is, dan daarvoor. Maar vanavond is de nacht van de waarheid voor ons. ;$ Hoop dat het bij jou netzo gaat,

maar waarom is het uit?
pi_106246454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je dan niet even voorstellen dat je even geen contact wilt om er over heen te komen ik denk dat dit namelijk niet helpt
Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.
pi_106246521
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.
Ik snap wat je bedoelt, maar als je haar ook niet als vriendin kan zien dan is het beter als je het contact langzaam verbreekt.
XO till we overdose
pi_106246737
Vanaaf gaat helemaal leuk worden.. Ik weet zeker dat we nog contact gaan hebben. En dan zijn we alletwee dronken waarschijnlijk.. Dan breek ik echt.
pi_106247115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Vanaaf gaat helemaal leuk worden.. Ik weet zeker dat we nog contact gaan hebben. En dan zijn we alletwee dronken waarschijnlijk.. Dan breek ik echt.
Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.

Optie 2: Als je weet dat je bij contact gaat breken, neem dan geen contact op. Dit heb je haast, denk ik, zelf in de hand. En als ze naar je toekomt, vriendelijk en rustig zeggen dat jij dit op het moment niet kan. :)

En ik vroeg net wat de reden van de breuk was.. ;x
pi_106247340
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Atemno het volgende:

[..]

Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.

Optie 2: Als je weet dat je bij contact gaat breken, neem dan geen contact op. Dit heb je haast, denk ik, zelf in de hand. En als ze naar je toekomt, vriendelijk en rustig zeggen dat jij dit op het moment niet kan. :)

En ik vroeg net wat de reden van de breuk was.. ;x
Naja ik woon 1.5uur van haar vandaan. Dus elkaar zien we toch niet meer. En nooit meer dus waarschijnlijk.

en de reden. wist ik het maar. is weet het wel ongeveer. Er is geen 100% vertrouwen meer door wat dingen die gebeurd zijn. Waardoor ik haar met drank op niet 100% meer kan vertrouwen. En we zijn niet meer verliefd. Dat vind ik logisch want we hadden al 3 jaar en 4 maanden. Maar voor haar is het wel een reden om niet verder te willen. Het ging ook op een hele rare manier uit. Ik zou vandaag naar haar toe gaan. Maar gister ochtend waren we aan het whats appen en hadden het dus over verliefdheid enzo, en toen kwamen we na een tijdje tot de conclusie dat het misschien beter is als we niet verder gaan. Terwijl we dus wel nog heel veel van elkaar houden. En zelfs ook nog wel leuk vinden. Maar het is dus via whats app uitgegaan. Ik had niet de behoefte om 1.5uur in de trein te gaan zitten om dan te bespreken dat we niet verder gaan en dan weer naar huis te moeten.

Alleen nu hebben we gister nacht dus van 12 tot 4 ge whats appt. En het lijkt gewoon of we er alle2 niet 100% achter staan. Het is misschien wel beter dat het uit is. Maar weet het niet zeker. Ik hou gewoon nog van haar.
pi_106247494
Whatsapp/MSN/Facebook/Hyves/Twitter (doorstrepen wat niet van toepassing is) maakt meer kapot dan je lief is.

Anyway, ik zou dat contact maar eens staken en goed gaan nadenken wat je wel wil.
pi_106247552
Via whatsapp na een relatie van 3.5 jaar ongeveer? Sorry maar mijn mond viel even open. :x Ik denk dat jullie niet echt weten waar jullie nu mee stoppen ofzo.
pi_106247595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Atemno het volgende:
Via whatsapp na een relatie van 3.5 jaar ongeveer? Sorry maar mijn mond viel even open. :x Ik denk dat jullie niet echt weten waar jullie nu mee stoppen ofzo.
Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?
pi_106247859
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?
Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.
pi_106247905
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.
We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.
pi_106247980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:

[..]

We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.
Oh niet goed gelezen!
Mmh ja dat is waar, maar kan je niet beter nog een keer met haar afspreken om dit echt goed te bespreken? Ik snap dat het lang reizen is, maar het is wel je relatie.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:51:22 #295
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106248066
Verliefdheid die er na een lange tijd niet meer is gebruiken als argument om een relatie te beëindigen ook. Volgens mij is het ook alleen iets wat (sommige) vrouwen gebruiken en ik kan er met mijn verstand niet bij.

Wel druk hier deze maand zeg :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_106248190
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef Catkiller het volgende:
Verliefdheid die er na een lange tijd niet meer is gebruiken als argument om een relatie te beëindigen ook. Volgens mij is het ook alleen iets wat (sommige) vrouwen gebruiken en ik kan er met mijn verstand niet bij.

Wel druk hier deze maand zeg :D
Nou ik zag toevallig laatst in de NRC-Next een grafiek van wanneer de meeste relaties uitgaan. 2 weken voor kerst was dus ook een enorme piek, en daar ging het artikel over. :)

Ah gevonden:

Bij mij klopte die ook, helaas.
pi_106248196
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Sooph het volgende:

[..]

Oh niet goed gelezen!
Mmh ja dat is waar, maar kan je niet beter nog een keer met haar afspreken om dit echt goed te bespreken? Ik snap dat het lang reizen is, maar het is wel je relatie.
Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.
pi_106248707
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef mash_ het volgende:

[..]

Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.
Tja, jullie hebben het er samen ook wel een beetje naar gemaakt via de whatsapp. Maar het valt nog te redden. Zoals ik het nu hoor moet je gewoon naar der toe gaan en alles op alles zetten. Geloof in jullie liefde voor elkaar.
pi_106248859
Sorry. maar geen zin om te reizen om je relatie op een nette manier te beeindigen? Als je nou 1,5 uur met het vliegtuig moest... (dan zo ik ook gegaan zijn maar goed)
pi_106248895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef QEX het volgende:
Sorry. maar geen zin om te reizen om je relatie op een nette manier te beeindigen? Als je nou 1,5 uur met het vliegtuig moest... (dan zo ik ook gegaan zijn maar goed)
Nou dat kan dat jij dat zou doen. Ik niet. Niet zo als het nu ging. Als het helemaal van mijn kant geweest zou zijn had ik het wel gedaan.
pi_106249070
Dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')