Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
quote:Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.
Just a thought.
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.
Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Cos boys don't cry.
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Begrijpelijke jaloezie.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.
Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echtquote:
En dat magquote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
Bestemmingen om makkelijk te komen via vliegtuig en de taal is ook makkelijk dus je kan overal verstaanbaar maken..quote:Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef QEX het volgende:
[..]
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
Dat soort landen zou ik niet in mijn eentje doen nee. Maar de meeste europese landen kan dat prima natuurlijkquote:Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef QEX het volgende:
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
Ben in Augustus begonnen met een hele toffe baan, dus wat dat betreft ben ik ook nog niet heel lang bezig. Maar 3/4 daagjes weg is natuurlijk geen probleemquote:Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef marcokloon het volgende:
Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.quote:Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus.quote:
Ja, ik heb het hele verhaal niet verteld eigenlijk. Want dit zou de laatste keer zijn dat we elkaar zien t/m maart. Ik snap dat hij teleurgesteld is maar ik kan er niet bij hoe hij ' kanker op' tegen me kan zeggen terwijl ik nog zo veel van 'm hou...quote:Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Hoe bedoel je met labiel?quote:Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus.
Ja we hebben ook veel tegenslagen gehad om eerlijk te zijn.. maar ik mis hem gewoon.. en bedanktquote:Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef marcokloon het volgende:
[..]
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.
Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
labielquote:
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.quote:Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.
Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit inderdaadquote:Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.
Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Bij ons was het dus iets anders.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
Ik weet dat een lange afstandsrelatie niet ideaal is als je een puber bent (ben 16 nu, hij is 20). We wilden allebei er 100% voor gaan en werken eraan om het te laten werken en dat deden we. Er waren wel wat moeilijkheden van mijn kant m.b.t. m'n moeder maar het weerhield ons niet om van elkaar te houden... Hij was altijd zo lief, aardig en begripvol en nu dit ineens. Ik snap dat hij teleurgeteld is en dat hij boos is maar ik snap niet hoe z'n gedachtengang ineens kon veranderen. Ik was altijd z'n prinsesje en z'n lieve baby maar ineens is dit allemaal wegquote:Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...
Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.
En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.
Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Ben blij voor jequote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?
Welcome to the rollercoasterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.quote:
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Op naar de volgende waardeloze hoer.
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent
Kerel, echt klassequote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.
Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.
Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.
Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
......................................
ditquote:
Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respectquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.quote:
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.
Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iigquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..
Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt![]()
Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.
Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.
Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...
Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |