abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106137872
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106138717
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
Opel, Real power on the streets!.
PSN: Mattytrix
3DS: 3695-0014-8918
  woensdag 28 december 2011 @ 20:38:19 #103
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106138753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ik zit eraan te denken om alleen naar engeland te gaan, gewoon lekker op jezelf.. zal wennen zijn maar ik denk ook wel een hele belevenis..
Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.

Just a thought.
'Cos boys don't cry.
pi_106138798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:38 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Kanaal overzwemmen vanaf Calais. Is haalbaar en maakt je mijns inziens behoorlijk terugwin-materiaal.

Just a thought.
_O- 8)7
  woensdag 28 december 2011 @ 20:53:07 #105
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106139367
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.

Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner? :N :N :N :N :N :N :N
Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 28 december 2011 @ 21:34:15 #106
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141119
Mis 'r. En het blijft pijnlijk wanneer je degene bent die nog wel gek is op de ander, maar het gevoel aan de andere kant weg is (iig op die manier).

Maar moet zeggen... Al mijn issues ten spijt ben ik ook wel blij met de manier waarop ik er tot nu toe mee omga. Ik laat me niet meer regeren door emotie en een gevoel van afwijzing. Heb m'n negatieve momentjes, maar ik ben verbazingwekkend stabiel. Voel me een tikkeltje verraden, maar (en dit is een goeie voor iedereen in dit topic denk ik) heb geaccepteerd dat je elkaar simpelweg niets verplicht bent... En dat niets in een relatie een verplichting naar de ander toe schept. Ergens voldoe je niet meer, en dat doet au... Maar de wederpartij zoekt ook alleen maar geluk, net als iedereen.

Kun je boos of verdrietig zijn, maar zo is het. En de een speelt het bekwamer uit dan de ander, maar is dat kwade wil of onkunde? Weet je het zeker?

Kortom: zoek het bij jezelf :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:39:24 #107
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106141341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wie zegt dat zijn ex al in beeld was toen het plan naar voren kwam om op vakantie te gaan met een andere vrouw (of heb ik dat gedeelte niet gelezen)? Zou het ook een probleem zijn geweest voor je wanneer hij van plan was met een vriend op vakantie te gaan? Voor jou weet ik het niet maar ik denk voor zijn ex niet.
Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.

Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 28 december 2011 @ 21:40:40 #108
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141410
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Er stond mijn inziens een verhaal dat zijn ex niet blij is nu het uit is dat hij met die vriend weggaat maar dat ze ook tijdens de relatie al niet stond te juichen.

Als mijn ex-to-be met een vriend op vakantie zou gaan en die vraag is mij weken geleden ook door hem is gesteld, dan heb ik daar GEEN moeite mee, wel als het met een andere vrouw is. Nog ongeacht van het feit dat ze op vakantie een andere meid tegen komen, maar om met een andere vrouw op vakantie gaan waar hij zulke goede vrienden mee is, nee, not done
Begrijpelijke jaloezie.
'Cos boys don't cry.
  woensdag 28 december 2011 @ 21:43:21 #109
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106141542
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Begrijpelijke jaloezie.
Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 28 december 2011 @ 21:49:00 #110
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106141848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Bedreiging voor je huwelijk/relatie dus dat moet uit de weg geruimd worden. Maar goed, daar is hij, maar ook zij debet aan. Zij wist dat er moeite mee had, maar als beste vriendin van hem deed ze geen stap achteruit. Getuigt dat dan van echte vriendschap tussen die 2 of speelt er stiekem toch meer? ja, wel van mijn ex-to-be denk ik daar hij diepere gevoelens voor haar heeft. Dat zal een issue blijven en daar kan ik niet mee leven. Ik deel mijn partner niet op liefdesvlak. verdom ik echt
En dat mag :D

Maar je moet de frustratie laten voor wat het is, want het komt uiteindelijk altijd neer op hetzelfde: je doet boos tegen de ander, maar uiteindelijk alleen maar omdat dat minder pijnlijk lijkt dan jezelf voorlopig te accepteren als een zielig hoopje mens door toedoen van een ander.

Alleen door het bij jezelf te zoeken herpak je jezelf en laat je de ander los.

Ik zou hier volgens mij geld mee kunnen verdienen.
'Cos boys don't cry.
pi_106148255
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:37 schreef Mattytrix het volgende:
Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106151809
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 23:41 schreef QEX het volgende:

[..]

Ja, nog een keer naar Londen, of het platteland. Ierland lijkt me ook leuk.
Bestemmingen om makkelijk te komen via vliegtuig en de taal is ook makkelijk dus je kan overal verstaanbaar maken.. :)
pi_106156518
Ik zou willen dat we knallende ruzie hadden en elkaar de huid vol schelden ipv zoals nu dat ze het op een gegeven moment had opgegeven.......
Klote is ook nog die klik met een ander, waardoor ze niet 100% aan ons kon werken....

Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan :)
...
  donderdag 29 december 2011 @ 10:39:27 #114
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106157594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:18 schreef QEX het volgende:
Als het dan toch over vakantie/ trips/reizen gaat. Hoe kijken jullie ertegen aan/ zien jullie er tegen op om nu alleen op vakantie te gaan. Ik hou zelf erg van reizen, maar sommige landen zou ik toch niet graag in mijn eentje bezoeken en van groepsreizen hou ik eigenlijk niet zo. Zou dus echt niet graag in mijn eentje naar Argentinie of zuid afrika gaan. (wat ik wel graag zou willen)
Dat soort landen zou ik niet in mijn eentje doen nee. Maar de meeste europese landen kan dat prima natuurlijk :) Ik weet ook nog niet zeker of ik ga, maar denk er wel hard over :)
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 09:47 schreef marcokloon het volgende:

Wat betreft alle reisideeën, als je nog geen vaste baan heb kan ik het best begrijpen. Ik ben alleen net gestart met een leuke baan :)
Ben in Augustus begonnen met een hele toffe baan, dus wat dat betreft ben ik ook nog niet heel lang bezig. Maar 3/4 daagjes weg is natuurlijk geen probleem :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106157964
Ik wil m'n verhaal hier ook graag kwijt.. Ik kan er niet zo goed mee omgaan en opschrijven helpt me daarbij..

Ik ontmoette hem (voor het gemak, X) in 2009. Ik was 14 en hij 17 maar hij woonde helaas aan de andere kant van Nederland. We hielden contact via msn en zo en er was zó'n goede klik... echt onvoorstelbaar. Hij wist precies hoe ik was, dacht precies hetzelfde en vond precies dezelfde dingen leuk. Het leek alsof ik mijn soulmate had gevonden.. We praatten urenlang, soms de hele dag via msn en het was altijd leuk. Op een gegeven moment hadden we afgesproken elkaar te meeten want ik kende hem nog niet persoonlijk en het meeten ging zo goed. Echt, het was geweldig. Ik kon eindelijk m'n gevoel een plaats geven en ik wist zeker dat ik met hem verder wilde gaan.
Helaas kwam daar een eind aan toen ik moest verhuizen naar het buitenland, ik was er kapot van.. Hij wilde niet meer met me praten en verbrak het contact en ik leefde in een hel. Hij was weg uit m'n leven en kwam voorlopig ook niet meer terug.. Ik was er kapot van en kon geen uitweg zien. Maar beetje bij beetje probeerde ik m'n leven weer op te pakken..
In april, dit jaar, nam hij weer contact met me op via Facebook. M'n hele leven klaarde weer op en ik was weer zo gelukkig.. M'n hele leven was weer compleet. Hij wilde me weer zien en in juli kwam hij hier naartoe om me te zien. Daarna kwam hij nog een paar keer en alles ging opzich goed. 'Still going strong' is wat hij tegen me zei.
23 december zou hij weer komen, weliswaar met z'n moeder en ik zou naar hem toe gaan en blijven met kerst bij z'n familie. Ik was onderweg naar hem toe en toen kreeg ik een ongeluk. M'n oom belde hem op en zei dat ik in het ziekenhuis lag en niet kon komen... De volgende dag stuurde ik hem een berichtje en zei dat het me heel erg spijt - het doet nog steeds zo'n pijn dat ik niet ben gegaan, maar ik kon echt niet.. alles deed zo'n pijn..
Ik kreeg die middag een bericht terug met 'ik wil je nooit meer zien/spreken, dit zijn mijn laatste woorden aan jou. Neem geen contact meer met me op, ga iemand anders maar ongelukkig maken'.
M'n hele wereld stortte in... Ik probeerde hem nog te bellen en een bericht te sturen maar ik kreeg alleen maar 'ik wil niet met je praten' en 'kanker op, val dood, val me niet meer lastig.. Hoe durf je met me te praten'. Daarna heeft hij me ook verwijdert van facebook en geblokt op messenger..

Ik ben er kapot van en m'n leven is één groot zwart gat. M'n maatje, mijn soulmate, m'n grote liefde.. de dag voordat hij kwam waren we nog zo verliefd als wat en ineens is het allemaal weg. Ik kan er niet goed tegen en ik mis hem zo erg. Ik probeerde het nog goed te maken door naar hem toe te gaan maar hij wilde me niet meer zien. Het lijkt alsof iemand m'n hart eruit heeft gerukt en er 100000000000 keer op heeft gestampt en dan heeft weggegooid. M'n tranen zijn op.. Ik ga echt dood vanbinnen. ;(

Denkt iemand dat hij nog terug komt en contact met me probeert te krijgen of dat het nu voorgoed gedaan is? Ik houd zo veel van hem.. en ik weet zeker dat hij ook van mij houdt, alleen het lijkt er nu totaal niet op.. ;(
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 10:58:28 #116
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_106158043
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_106158400
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Klinkt een beetje apart moet ik zeggen, omdat jij een ongeluk krijgt wilt hij jou nooit meer spreken/zien? Ik zou (heel makkelijk gezegd van buiten af) die gast lekker zijn eigen zooi laten regelen. Zo iemand is jouw liefde niet waard, ook niet als hij over 6 maanden weer eens een facebook berichtje stuurt.
Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.

Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
...
  donderdag 29 december 2011 @ 11:35:25 #118
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_106159266
Gister met me ex gesproken, of naja ze was nogal boos omdat ik iets doms deed. Maar in haar boosheid zij ze wel dat ze nog van me hield, dus nadat we wat waren gekalmeerd hebben we het erover gehad, en we gaan het weer proberen. Rustig aan, maar toch proberen.

Nu hoor ik van allemaal kante dat het niet goed zal gaan en dat ik/we weer pijn ga lijden, maar ik denk juist, ik hou zoveel van haar dus al lijd ik pijn, als ik de kans krijg om het weer te proberen dan doe ik het...

Nu hopen dat het goed zal gaan, we hebben afgesproken dat we(en dan vooral ik) niet te snel moet gaan, gewoon aventoe wat doen samen enzo.

Gister samen met haar boodschappen gedaan en wat gegeten, en ik merkte wel dat ze soms nog afstandelijk prate, maar ze gaf al aan dat het een beetje raar is om opeens weer "normaal" met elkaar om te gaan enzo.

Ik hoop, of naja juiste instelling is, ik weet dat het weer goed zal komen en dat ik haar normaal weer in me armen kan houden :)
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_106160101
quote:
9s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:54 schreef ovoxo het volgende:
verhaal
Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus. :{w
pi_106160489
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 10:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Ja, ik heb het hele verhaal niet verteld eigenlijk. Want dit zou de laatste keer zijn dat we elkaar zien t/m maart. Ik snap dat hij teleurgesteld is maar ik kan er niet bij hoe hij ' kanker op' tegen me kan zeggen terwijl ik nog zo veel van 'm hou...
XO till we overdose
pi_106160494
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:00 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Stel je niet zo aanhankelijk op zeg. Je doet alsof je leven niets waard is zonder hem. En jullie twee zijn allebei nogal labiel als ik dat ongelukverhaal zo lees. Lekker laten verrotten die kneus. :{w
Hoe bedoel je met labiel?
XO till we overdose
pi_106160614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 11:12 schreef marcokloon het volgende:

[..]

Dit. Plus als hij van je houdt, wilt die je toch verzorgen/bezoeken/bij je zijn? Hij slaat ook wel erg snel om qua mening. En alleen omdat je fysiek niet kon (maar wel wilde) is die klaar met je? Klinkt niet echt redelijk/stabiel.

Eigenlijk had jij hem nodig omdat je in het ziekenhuis lag en hij verwijt jou dingen? Dat hoort andersom te zijn.
Sterkte iig ermee!
Ja we hebben ook veel tegenslagen gehad om eerlijk te zijn.. maar ik mis hem gewoon.. en bedankt :)
XO till we overdose
pi_106161295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:13 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je met labiel?
labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...

Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.

En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.

Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door Mint_Clansell op 29-12-2011 12:44:29 ]
pi_106163669
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:09 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ehm, mijn haren gaan meteen rechtovereind staan dat je al uberhaupt er over dacht om met een vriendin een vakantie te gaan houden, dat maak je niet goed door dan maar alleen te gaan. Het kwade bloed is dan al gezet.

Uiteraard snap ik ook wel dat er meer gespeeld heeft, maar zo'n vriendschappelijke reis willen ondernemen met een andere vrouw, vriendin, beste vriendin of wat dan ook anders dan je eigen partner? :N :N :N :N :N :N :N
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 20:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dit inderdaad :)

En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:39 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Bij ons was het dus iets anders.

Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
pi_106163745
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 12:39 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

labiel
1) Glijdend 2) Insolide 3) Instabiel 4) Kantelig 5) Kantelij 6) Licht omslaand 7) Niet evenwichtig 8) Niet standvastig 9) Niet stevig 10) Niet zelfstandig 11) Onbestendig 12) Onevenwichtig 13) Ongelijk van hum...

Jij moet niet al je hoop in een gozer leggen die je een paar keer hebt gezien. Een lange afstandsrelatie is sowieso al heel moelijk te behappen op een puberleeftijd.

En die gozer reageert gewoon heel labiel op tegenslagen en jij verergert dit door je aan hem vast te klampen en te doen alsof het jouw schuld is, wat minachting bij hem opbrengt.

Zoek een andere gast meid, eentje die dichterbij woont en geen kink in de kabel heeft, en leef daarnaast gewoon je eigen leven. Al je hoop en dromen in de handen van iemand anders leggen zal op den duur alleen maar voor ellende zorgen.
Ik weet dat een lange afstandsrelatie niet ideaal is als je een puber bent (ben 16 nu, hij is 20). We wilden allebei er 100% voor gaan en werken eraan om het te laten werken en dat deden we. Er waren wel wat moeilijkheden van mijn kant m.b.t. m'n moeder maar het weerhield ons niet om van elkaar te houden... Hij was altijd zo lief, aardig en begripvol en nu dit ineens. Ik snap dat hij teleurgeteld is en dat hij boos is maar ik snap niet hoe z'n gedachtengang ineens kon veranderen. Ik was altijd z'n prinsesje en z'n lieve baby maar ineens is dit allemaal weg ;( .
Ik weet dat ik hem los moet laten maar het doet zo'n pijn en ik kan er niet goed mee omgaan. Ik heb een zwak voor hem en elke keer als hij weer met me praat voel ik me in de 7e hemel.. ;(
XO till we overdose
pi_106163832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:54:18 #127
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106163901
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
'Cos boys don't cry.
pi_106163977
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Ben blij voor je O+
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:57:39 #129
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ben blij voor je O+
Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
'Cos boys don't cry.
pi_106164071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.

quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Welcome to the rollercoaster :P
pi_106164119
Klote klote zooi.. voel mij kut :(
  donderdag 29 december 2011 @ 14:02:05 #132
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Welcome to the rollercoaster :P
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.

De rollercoaster was de relatie.
'Cos boys don't cry.
pi_106164370
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
pi_106164469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 14:13:55 #135
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.

Kutje zal nog wel ondervinden hoe geduldig ik met haar was, tenzij ze een keer ophoudt met liegen en bedriegen.
'Cos boys don't cry.
pi_106165142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Kerel, echt klasse _O_

Heel goed mee omgegaan naar mijn idee. Natuurlijk is het kut dat ze voor hem heeft gekozen. Maar ik voorzie ergens, dat jij nu andersom ook weer niet zo snel uit haar hoofd zal zijn. Vooral door de, ik kan wel bijna zeggen heldhaftige manier waarop jij je ex gewoon de positie gaf te kiezen, en niet boos werd toen ze voor hem koos..

Dat zorgt op zijn beurt bij haar denk ik weer voor veel respect naar jou toe.
Verder gewoon lekker achter de vrouwen aan, kwestie van tijd inderdaad, niets meer niets minder...
pi_106165213
quote:

......................................

Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar niet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Kerel, echt klasse _O_

dit ;)
...
pi_106166380
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
  donderdag 29 december 2011 @ 15:17:08 #139
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_106167055
quote:

Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respect
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_106167687
quote:
verhaal
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 15:57:13 #141
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106168650
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
'Cos boys don't cry.
pi_106170724
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat? ;(
XO till we overdose
pi_106170780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iig :*
XO till we overdose
pi_106170832
Meh. ik moet denk ik al z'n foto's maar verwijderen, alle msn/whatsapp gesprekken en z'n spullen ergens verbergen. Dit is zo moeilijk en pijnlijk. :'(
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:51:09 #145
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106170969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef ovoxo het volgende:
z'n spullen ergens verbergen.
Gemeen hoor...
'Cos boys don't cry.
pi_106171024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Gemeen hoor...
:')
Spullen verbranden dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:53:24 #147
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

:')
Spullen verbranden dan?
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
'Cos boys don't cry.
pi_106171139
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:57:07 #149
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.

Wat voor spullen dan? O-)
'Cos boys don't cry.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:59:47 #150
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_106171315
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren :@
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')