Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?quote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Ben blij voor jequote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu?
Welcome to the rollercoasterquote:Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!
Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.quote:
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bentquote:Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ik ook.
Op naar de volgende waardeloze hoer.
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent
Kerel, echt klassequote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.
Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.
Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.
Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar nietquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
......................................
ditquote:
Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respectquote:Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.quote:
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.
Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iigquote:Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..
Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt![]()
Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.
Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.
Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...
Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |