abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106163832
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:54:18 #127
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106163901
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
'Cos boys don't cry.
pi_106163977
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Niet alleen heb ik haar losgelaten, ik ben blij toe. Ik heb dat stuk ellende niet meer nodig, nergens voor.
Ben blij voor je O+
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 13:57:39 #129
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164028
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:56 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Ben blij voor je O+
Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
'Cos boys don't cry.
pi_106164071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoezo doet ze zo overdreven blij dan nu? :o
Geen idee, moet je aan haar vragen. Waarschijnlijk om haar eigen gevoelens te maskeren en/of om (geforceerd) aan te tonen dat ze er niet meer mee zit. Ik heb werkelijk waar geen idee, het viel me gewoon op.

quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:54 schreef grrrbeer het volgende:
Het is me gelukt hoor!

Welcome to the rollercoaster :P
pi_106164119
Klote klote zooi.. voel mij kut :(
  donderdag 29 december 2011 @ 14:02:05 #132
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164188
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:58 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Welcome to the rollercoaster :P
Geloof me... Dit is die kutattractie met bewegende poppen en al die blije ellende.

De rollercoaster was de relatie.
'Cos boys don't cry.
pi_106164370
Handig weer hoor.. laat mij even het verhaal vertellen.

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
pi_106164469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 13:57 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ik ook.

Op naar de volgende waardeloze hoer.
Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 14:13:55 #135
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106164629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:09 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Hoe ben je over d'r heen gekomen dan? Maar toch.. goed dat je over d'r heen bent :)
Gewoon een helder moment. Het patroon herkennen en bemerken dat het losstaat van het al dan niet hebben van een relatie. Het is gewoon een leugenaar eersteklas. En dat is tot daar aan toe, maar kutje vergeet wel het een en ander.

Kutje zal nog wel ondervinden hoe geduldig ik met haar was, tenzij ze een keer ophoudt met liegen en bedriegen.
'Cos boys don't cry.
pi_106165142
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:06 schreef TRON2.0 het volgende:

Ik was dus een tijd bezig met een schat van een meid. Ik werd tot over mijn oren verliefd op haar en zij op mij. Maar er zat iemand dwars; haar ex. Daar heeft zij best wel veel mee meegemaakt. Was haar eerste relatie die ook nog eens intensief was en 1,5-2 jaar duurde. Sinds afgelopen is het uit gegaan voor een non-reden maar zij had er toen geen zin meer in. Die ex was natuurlijk radeloos. Die ex bleef maar smeken om contact met hem te maken. Telkens wees zij dat trots af en wilde zij aan mij denken. Maar eigenlijk was zij niet over hem heen. Dat meisje en ik hebben samen al veel beleefd en gedaan. Bleef telkens loven dat zij een zwak voor mij heeft en ik een geweldig persoon ben. Maar telkens kwam die ex in beeld (hij stalkte haar zowat), wees zij hem af en ging zij voor mij. Maar ik merkte gewoon fucking hard dat zij nog niet over haar ex heen was (telkens (on)bewust over hem praten, aan hem moeten denken). Toch bleef ze het ontkennen.

Na vele gesprekken (ik heb slapeloze nachten van haar gehad. We belden elkaar wel van 22h tot 07h). Gister had zij een feestje en kwam zij haar ex tegen. Die bleef ze herrineren. Maar ik hou echt van haar en zij van mij. Maar ik voelde mij gewoon niet fijn met die ex telkens. Dus vannacht zei ik tegen haar dat ze gehoor moest geven aan haar ex en zsm moest afspreken want ik wilde van die achtbaan van spanning af. Ik heb er voor gezorgd dat zij al om 7 uur bij haar ex in de auto stapten. Ik zei tegen haar dat ik ontzettend veel van haar hou. En als ze gelukkig kan zij bij haar ex moet zij bij hem zijn. Als zij dat met mij wil zien moet zij bij mij blijven.
Ik had dus een evaluatiegesprek met haar 2,5 uur later. Ze had dus voor hem gekozen. Ze koos op gevoel. Ik voel mij echt klote maar ik heb het haar naar gemaakt. Huilend ging zij mij loven dat ik echt een geweldig persoon ben dat ik zelfs tot dit in staat ben. Ik voelde mij alsnog kut. Maar ben ook weer blij voor haar dat die ellende voorbij is voor haar. Ik wil dat zij gelukkig is en blijft.

Nu moet ik aan het idee wennen dat ik geen vriendin meer, ook geen schijn van kans heb om haar terug in mijn armen te nemen en dat zij bij hem hoort. Kwestie van tijd.
Kerel, echt klasse _O_

Heel goed mee omgegaan naar mijn idee. Natuurlijk is het kut dat ze voor hem heeft gekozen. Maar ik voorzie ergens, dat jij nu andersom ook weer niet zo snel uit haar hoofd zal zijn. Vooral door de, ik kan wel bijna zeggen heldhaftige manier waarop jij je ex gewoon de positie gaf te kiezen, en niet boos werd toen ze voor hem koos..

Dat zorgt op zijn beurt bij haar denk ik weer voor veel respect naar jou toe.
Verder gewoon lekker achter de vrouwen aan, kwestie van tijd inderdaad, niets meer niets minder...
pi_106165213
quote:

......................................

Ik hoop dat dit mijn scenario wordt want ik ben zo'n ex nu. Alleen stalk ik haar niet :P

quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 14:28 schreef Mister_Bojangles het volgende:

[..]

Kerel, echt klasse _O_

dit ;)
...
pi_106166380
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
  donderdag 29 december 2011 @ 15:17:08 #139
283317 t3rrorbot
Me, myself and..something
pi_106167055
quote:

Echt respect, en sterkte met wat er nu gaat komen. Ik ben blij dat ik het met mijn ex nu weer kan probere, maar als ik de keuze moest maken welke jij moest maken.. naja echt respect
I guess that it's typical to cling to memories you'll never get back again.
pi_106167687
quote:
verhaal
Wauw, wat moedig van je wel.. Ik heb echt respect voor hoe je hebt gehandelt.
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 15:57:13 #141
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106168650
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
'Cos boys don't cry.
pi_106170724
quote:
99s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:57 schreef grrrbeer het volgende:
30+, van welgeteld 1 persoon echt gehouden en daar nu spijt van hebben.

Ik geef toe, ze laat niet heel veel achter.
Damn.. Dat is wel heel kut. Maar wat heeft ze dan precies gedaan dat ze niet veel meer achter laat? ;(
XO till we overdose
pi_106170780
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:00 schreef InterMilan het volgende:
Hmm, ex' en, ik begrijp er echt helemaal niets van..

Mijn relatie is nu een maandje uit, gedumpt :(

Zij begon een jaartje geleden nogal obsessief achter me aan te zitten, wou afspreken, werd doodgegooid met sms' jes. En na een paar dates al vroeg ze me of ik een relatie met haar wou.

Achteraf denk ik, dat ze in mij gewoon een versie 2 zag van haar ex, en me daarom zo graag wou.
Ook dacht ze dat ik al erg ervaren was met relaties, maar zij was mijn eerste. En omdat we daarbovenop ook nog eens halsoverkop in een relatie zijn gestapt, kan ik wel stellen : Ik was voor haar niet helemaal wat ze verwacht had.

Maar op de een of andere manier kan het niet normaal gaan : Ze doet enorm uit de hoogte, alsof zij nu opeens alles voorstelt. Madame lijkt even vergeten te zijn dat ze 10 maandjes geleden nog bijna smekend voor me zat te vragen of ik met haar een relatie wilde...

Ben zelf nooit zo van het ''natrappen'' geweest. Als je iets te zeggen hebt, dan moet je dit in de relatie doen en niet erna. Maar het doet me best pijn dat ze me als een of andere randdebiel behandelt, waar geen een meisje plezier aan kan beleven, terwijl ze zelf vorig jaar als een gek achter mn reet aan zat...
Sommige meisjes zijn heel wisselend mbt gevoelens. Helaas.. Ik denk dat je beter af bent van haar en dat je iemand moet zoeken die 100% voor jou gaat en niet spelletjes speelt tijdens/na de relatie. Sterkte iig :*
XO till we overdose
pi_106170832
Meh. ik moet denk ik al z'n foto's maar verwijderen, alle msn/whatsapp gesprekken en z'n spullen ergens verbergen. Dit is zo moeilijk en pijnlijk. :'(
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:51:09 #145
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106170969
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef ovoxo het volgende:
z'n spullen ergens verbergen.
Gemeen hoor...
'Cos boys don't cry.
pi_106171024
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:51 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Gemeen hoor...
:')
Spullen verbranden dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:53:24 #147
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171068
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef ovoxo het volgende:

[..]

:')
Spullen verbranden dan?
Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
'Cos boys don't cry.
pi_106171139
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:53 schreef grrrbeer het volgende:

[..]

Ja en dan zeggen dat je ze ergens verborgen hebt :)
Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
XO till we overdose
  donderdag 29 december 2011 @ 16:57:07 #149
362927 grrrbeer
... gromt wat terug
pi_106171225
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Even serieus hoor, is spullen verbergen niet goed genoeg dan?
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.

Wat voor spullen dan? O-)
'Cos boys don't cry.
  donderdag 29 december 2011 @ 16:59:47 #150
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_106171315
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren :@
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')