abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106246171
Gister is het uitgegaan.. en heb nog nooit zoveel op 1 dag met haar ge whats appt. Weet niet wat ik er mee moet. Aan de 1 en kant vind ik het fijn om nog met haar te praten. Aan de anderen kant helpt het niet en doet het alleen pijn.
pi_106246211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:09 schreef mash_ het volgende:
Gister is het uitgegaan.. en heb nog nooit zoveel op 1 dag met haar ge whats appt. Weet niet wat ik er mee moet. Aan de 1 en kant vind ik het fijn om nog met haar te praten. Aan de anderen kant helpt het niet en doet het alleen pijn.
Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet? :o
XO till we overdose
pi_106246236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:11 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Waar praten jullie over dan? Denk je dat het nog goed komt of niet? :o
Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.
pi_106246356
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:12 schreef mash_ het volgende:

[..]

Over van alles. Over wat er fout gegaan is. Hoe kut we ons voelen. Hoe moeilijk het is om spullen van elkaar weg te doen. Over leuke dingen die we mee gemaakt hebben. Maar nee denk niet dat het nog goed komt.
Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzo O+
XO till we overdose
pi_106246374
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:15 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Klinkt heel herkenbaar. Erg jammer tho.. Ik hoop dat jullie vrienden blijven enzo O+
Dat kan ik niet. Ik kan haar gewoon niet als gewoon een vriendin zien en haar dan over een tijdje met iemand anders zien. Kan ik echt niet.
pi_106246402
ohjee.. whatsapp sucks. komen echt veel misverstanden van die de boel vaak alleen maar erger maken. bij ons iig.. persoonlijke dingen in lettertjes zetten is verleidelijk maar ook tricky.
pi_106246412
Zou je dan niet even voorstellen dat je even geen contact wilt om er over heen te komen ik denk dat dit namelijk niet helpt
pi_106246420
Je gaat nu echt door een kuttijd. Ik praatte ook veel meer met haar sinds het uit is, dan daarvoor. Maar vanavond is de nacht van de waarheid voor ons. ;$ Hoop dat het bij jou netzo gaat,

maar waarom is het uit?
pi_106246454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef formerjellybean het volgende:
Zou je dan niet even voorstellen dat je even geen contact wilt om er over heen te komen ik denk dat dit namelijk niet helpt
Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.
pi_106246521
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:18 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zou het wel willen.. maar vind het nog steeds veel te fijn om haar naam te zien verschijnen in mijn mobiel. Slaat nergens op maar het is wel zo.
Ik snap wat je bedoelt, maar als je haar ook niet als vriendin kan zien dan is het beter als je het contact langzaam verbreekt.
XO till we overdose
pi_106246737
Vanaaf gaat helemaal leuk worden.. Ik weet zeker dat we nog contact gaan hebben. En dan zijn we alletwee dronken waarschijnlijk.. Dan breek ik echt.
pi_106247115
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:24 schreef mash_ het volgende:
Vanaaf gaat helemaal leuk worden.. Ik weet zeker dat we nog contact gaan hebben. En dan zijn we alletwee dronken waarschijnlijk.. Dan breek ik echt.
Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.

Optie 2: Als je weet dat je bij contact gaat breken, neem dan geen contact op. Dit heb je haast, denk ik, zelf in de hand. En als ze naar je toekomt, vriendelijk en rustig zeggen dat jij dit op het moment niet kan. :)

En ik vroeg net wat de reden van de breuk was.. ;x
pi_106247340
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:32 schreef Atemno het volgende:

[..]

Optie 1: Proberen niet dronken te zijn. Want dat heeft mij idd ook te vaak gebroken. En waarschijnlijk zit zij daar niet op te wachten.

Optie 2: Als je weet dat je bij contact gaat breken, neem dan geen contact op. Dit heb je haast, denk ik, zelf in de hand. En als ze naar je toekomt, vriendelijk en rustig zeggen dat jij dit op het moment niet kan. :)

En ik vroeg net wat de reden van de breuk was.. ;x
Naja ik woon 1.5uur van haar vandaan. Dus elkaar zien we toch niet meer. En nooit meer dus waarschijnlijk.

en de reden. wist ik het maar. is weet het wel ongeveer. Er is geen 100% vertrouwen meer door wat dingen die gebeurd zijn. Waardoor ik haar met drank op niet 100% meer kan vertrouwen. En we zijn niet meer verliefd. Dat vind ik logisch want we hadden al 3 jaar en 4 maanden. Maar voor haar is het wel een reden om niet verder te willen. Het ging ook op een hele rare manier uit. Ik zou vandaag naar haar toe gaan. Maar gister ochtend waren we aan het whats appen en hadden het dus over verliefdheid enzo, en toen kwamen we na een tijdje tot de conclusie dat het misschien beter is als we niet verder gaan. Terwijl we dus wel nog heel veel van elkaar houden. En zelfs ook nog wel leuk vinden. Maar het is dus via whats app uitgegaan. Ik had niet de behoefte om 1.5uur in de trein te gaan zitten om dan te bespreken dat we niet verder gaan en dan weer naar huis te moeten.

Alleen nu hebben we gister nacht dus van 12 tot 4 ge whats appt. En het lijkt gewoon of we er alle2 niet 100% achter staan. Het is misschien wel beter dat het uit is. Maar weet het niet zeker. Ik hou gewoon nog van haar.
pi_106247494
Whatsapp/MSN/Facebook/Hyves/Twitter (doorstrepen wat niet van toepassing is) maakt meer kapot dan je lief is.

Anyway, ik zou dat contact maar eens staken en goed gaan nadenken wat je wel wil.
pi_106247552
Via whatsapp na een relatie van 3.5 jaar ongeveer? Sorry maar mijn mond viel even open. :x Ik denk dat jullie niet echt weten waar jullie nu mee stoppen ofzo.
pi_106247595
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:40 schreef Atemno het volgende:
Via whatsapp na een relatie van 3.5 jaar ongeveer? Sorry maar mijn mond viel even open. :x Ik denk dat jullie niet echt weten waar jullie nu mee stoppen ofzo.
Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?
pi_106247859
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja het sloeg ook nergens op. maar we kwamen tot die conclusie. En wat moet je dan. 1.5uur gaan treinen om te zeggen dat je niet verder gaat om dan vervolgens 1.5uur huilend terug te moeten?
Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
pi_106247905
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:46 schreef Sooph het volgende:

[..]

Ze had toch op het minst nog even kunnen bellen? Dat is nog steeds fijner dan een whatsapp berichtje.
We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.
pi_106247980
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:47 schreef mash_ het volgende:

[..]

We besloten het samen he. En het was ook niet echt van: het is uit. maar kwamen er al pratend op uit. En ja bellen had gekunt. Maar dat werkt ook niet 2 huilende mensen aan een telefoon.
Oh niet goed gelezen!
Mmh ja dat is waar, maar kan je niet beter nog een keer met haar afspreken om dit echt goed te bespreken? Ik snap dat het lang reizen is, maar het is wel je relatie.
Op vrijdag 24 februari 2012 15:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Sooph is echt zo'n meisje die je wilt knuffelen. Niet schenken, geven of raken.
http://magnificenttttt.tumblr.com
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:51:22 #295
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_106248066
Verliefdheid die er na een lange tijd niet meer is gebruiken als argument om een relatie te beëindigen ook. Volgens mij is het ook alleen iets wat (sommige) vrouwen gebruiken en ik kan er met mijn verstand niet bij.

Wel druk hier deze maand zeg :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_106248190
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:51 schreef Catkiller het volgende:
Verliefdheid die er na een lange tijd niet meer is gebruiken als argument om een relatie te beëindigen ook. Volgens mij is het ook alleen iets wat (sommige) vrouwen gebruiken en ik kan er met mijn verstand niet bij.

Wel druk hier deze maand zeg :D
Nou ik zag toevallig laatst in de NRC-Next een grafiek van wanneer de meeste relaties uitgaan. 2 weken voor kerst was dus ook een enorme piek, en daar ging het artikel over. :)

Ah gevonden:

Bij mij klopte die ook, helaas.
pi_106248196
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:49 schreef Sooph het volgende:

[..]

Oh niet goed gelezen!
Mmh ja dat is waar, maar kan je niet beter nog een keer met haar afspreken om dit echt goed te bespreken? Ik snap dat het lang reizen is, maar het is wel je relatie.
Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.
pi_106248707
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef mash_ het volgende:

[..]

Het komt toch niet meer goed. Enige wat we dan zouden kunnen doen is normaal afscheid nemen. Maar weet niet of dat me nou goed doet. Doet alleen maar pijn denk ik.
Tja, jullie hebben het er samen ook wel een beetje naar gemaakt via de whatsapp. Maar het valt nog te redden. Zoals ik het nu hoor moet je gewoon naar der toe gaan en alles op alles zetten. Geloof in jullie liefde voor elkaar.
pi_106248859
Sorry. maar geen zin om te reizen om je relatie op een nette manier te beeindigen? Als je nou 1,5 uur met het vliegtuig moest... (dan zo ik ook gegaan zijn maar goed)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_106248895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 15:10 schreef QEX het volgende:
Sorry. maar geen zin om te reizen om je relatie op een nette manier te beeindigen? Als je nou 1,5 uur met het vliegtuig moest... (dan zo ik ook gegaan zijn maar goed)
Nou dat kan dat jij dat zou doen. Ik niet. Niet zo als het nu ging. Als het helemaal van mijn kant geweest zou zijn had ik het wel gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')