abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106239202
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd :(

Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf ^O^
...
pi_106240094
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef mash_ het volgende:
Zo nu mag ik ook in dit topic posten
Sterkte :*
XO till we overdose
pi_106240160
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef marcokloon het volgende:
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd :(

Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf ^O^
Ah succes en sterkte Marco. Hopelijk kan je van je avond genieten en denk je niet te veel aan je ex. :*
XO till we overdose
pi_106240197
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag weer kutdag, maar ja, wat wil je als je lekker alleen oud en nieuw moet vieren. Wegens de poezels durf ik nog niet weg, die wonen hier net 2 weken dus niet goed gevoel bij. En mensen uitnodigen was ook een plan maar iedereen heeft al wat staan. Word dus avondje met mijzelf stoeien in de hoop dat mijn hoofdje geen overuren maakt met piekeren.

Gedumpt zijn is echt kut kut kut kut

Ow ja, Hij gaat naar de vrouw waar hij zeer diepe gevoelens voor heeft en die andere zangeres die hij gewoon zomaar wel zou willen neucken is er ook. Tis gewoon een lompe boer zonder greintje gevoel
Sterkte mickeys, hopelijk kan jij ook een beetje van je avond genieten en denk je niet te veel aan hem. :*
XO till we overdose
pi_106240221
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem ;(
XO till we overdose
pi_106240625
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-

we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..

Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!

Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).

Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.

Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
pi_106242045
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:44 schreef thatday het volgende:

[..]

Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).

Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.

Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
Awh, klinkt heel erg kut.. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ondanks wat er is gebeurd :)
XO till we overdose
pi_106242143
thanks..

baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken. :')
pi_106242192
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef thatday het volgende:
thanks..

baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken. :')
Ja, dat is al helemaal kut :') M'n ex heeft me verwijdert van fb, is ook niet zo leuk.. Bah. Exen |:(
XO till we overdose
pi_106242261
hij mij ook maar kan het wel lezen..

status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
pi_106242436
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef thatday het volgende:
hij mij ook maar kan het wel lezen..

status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
Ik kan het niet lezen :') maar het lijkt me erg kut om te zien dat vrienden + dat meisje z'n vrijgellezenstatus leuk vinden. Niet meer op kijken, is makkelijker gezegd dan gedaan. I know :')
XO till we overdose
pi_106242537
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.

maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
pi_106242616
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef thatday het volgende:
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.

maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag :*

Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen :')
XO till we overdose
pi_106242829
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef ovoxo het volgende:

[..]

Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag :*

Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen :')
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten :X

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2011 12:51:45 ]
pi_106243015
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef brtausi het volgende:

[..]

Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten :X
Idd ;( kutzooi.
XO till we overdose
pi_106243923
Ik snap mezelf gewoon totaal niet. Ik ben heel erg van de normen en waarden en daarbij blijven maar op de een of andere manier heb ik deze relatie heel veel gepikt. Hij was nogal licht ontvlambaar en we hadden echt elke maand wel een hele heftige ruzie waardoor het bijna uitging. Dan had hij daarna spijt en ik ook, en gingen we er weer voor. Terwijl ik WIST dat het weer een keer mis zou gaan. Nu ook, dit is de eerste keer dat ik het niet uit wilde praten en niet meer in zijn excúses 'en ik zal veranderen' trapte. Het is nu 3 weken uit, maar ik wil hem zo graag terug.. de mooie momenten. Terwijl ik WEET dat hij niet goed voor mij is op dit moment, te stressvol deze relatie. Maar de aantrekkingskracht en liefde (geloof het of niet) is zo sterk tussen ons..

kent iemand dit.. dat je verstand zegt dat het helemaal niet goed is maar dat je allebei voelt dat je elkaar toch wil. Ik kan er maar geen vrede mee hebben dat het nu uit is. kwestie van tijd waarschijnlijk maar toch.
  zaterdag 31 december 2011 @ 13:26:33 #267
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_106244251
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef ovoxo het volgende:
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem ;(
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_106244346
ja en op dit moment heb ik ruzie en zijn we niet on speaking terms . Ik ben wel erg koppig moet ik zeggen en ik vermoed eigenlijk dat die via die vriend van die ik op facebook heb me een prettige kerst wenstte op kerstmis. ( Ja vaag, ze zitten weleens op elkaars profiel) was als eerste persoon die hun kennen een prettige kerst op prikbord kreeg en aan de schrijfstijl wist ik al dat hij het samen met zijn vriend was.

Ik ben alleen een stuk koppiger ook en ik wens hem dus geen gelukkig nieuwjaar kinderachtig I know . En trouwens tip ga weg van facebook kijk een leuke film ofzo en doe even prettige dingen want het is het niet waard om druk over te maken .
pi_106245297
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.

Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag. :(
pi_106245564
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
Ja, je hebt gelijk. Al denk ik niet dat hij wat gaat sturen dus dan is het echt over. tering.
XO till we overdose
pi_106245764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Atemno het volgende:
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.

Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag. :(
Oh, dat soort vragen zijn id heel erg kut :') Probeer er een leuke tijd van te maken en zie wat er gebeurd. Veel plezier iig :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef thatday het volgende:

Ik heb echt precies hetzelfde. Mijn gevoel wil hem zo graag terug, weer al die mooie momenten samen beleven en weer in z'n armen liggen, maar m'n verstand zegt dat hij toch niet meer terug komt en ik maar over hem heen moet raken.
Dit heeft inderdaad tijd nodig, maar ik ben zo'n ongeduldig persoon en ik wil helemaal niet over hem heen zijn. Ik wil weer met hem praten en alles :{

Ik kan je geen advies geven want ik heb dus hetzelfde, ik wil alleen zeggen dat het met tijd heelt.. hoop ik.
XO till we overdose
pi_106245806
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
pi_106245871
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef thatday het volgende:
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
Ik denk dat ze gevoel en verstand beter gescheiden kunnen houden, helaas..
XO till we overdose
pi_106245996
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
pi_106246077
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Atemno het volgende:
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
Ja, ze zeggen altijd dat je naar je hart moet luisteren ipv verstand. Bleeh, oneindige discussie :')
Gevoel is wat je gelukkig maakt, lijkt me, dus ik ga bijna altijd voor gevoel.
XO till we overdose
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')