Ah succes en sterkte Marco. Hopelijk kan je van je avond genieten en denk je niet te veel aan je ex.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:01 schreef marcokloon het volgende:
Sinds maandag is het dus uit en ook geen contact gehad tot nu toe. Ik wil nu opzich wel wat van me laten horen want het alleen zijn begint iets minder erg te voelen en de acceptatie komt ook steeds meer naar voren. Alleen is ze verliefd op een ander en zodra ik daar aan denk wordt ik boos.
Ze had al meer contact met hem dan met mij een maand voordat het uit ging.
Ga sowieso wel een sms'je sturen om 12 uur maar dan denk ik weer, dan is ze misschien al bij hem en dan wordt ik weer boos en wil het dan weer niet sturen.
Als ze nou niet verliefd was op een ander zat dat tenminste niet in m'n hoofd
Probeer het leukste uit vanavond naar voren te halen mensen. Het leven van je ex gaat door, waarom die van jou niet! Kies voor jezelf
Sterkte mickeys, hopelijk kan jij ook een beetje van je avond genieten en denk je niet te veel aan hem.quote:Op zaterdag 31 december 2011 08:52 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag weer kutdag, maar ja, wat wil je als je lekker alleen oud en nieuw moet vieren. Wegens de poezels durf ik nog niet weg, die wonen hier net 2 weken dus niet goed gevoel bij. En mensen uitnodigen was ook een plan maar iedereen heeft al wat staan. Word dus avondje met mijzelf stoeien in de hoop dat mijn hoofdje geen overuren maakt met piekeren.
Gedumpt zijn is echt kut kut kut kut
Ow ja, Hij gaat naar de vrouw waar hij zeer diepe gevoelens voor heeft en die andere zangeres die hij gewoon zomaar wel zou willen neucken is er ook. Tis gewoon een lompe boer zonder greintje gevoel
Mmm niet doorgegaan,quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:13 schreef thatday het volgende:
Euh... was ik nu degene die net in dit topic zei dat ik afstand wilde? -_-
we hadden net soort van een ''gesprek'' via sms en daaruit bleek dat hij ineens ontkende dat hij degene was die het tussen neus en lippen door in de kroeg uitmaakte, voordat ik het definitief uitmaakte... ik werd pislink. En nu wil hij vanavond langs komen om te praten..
Zo niet slim, het is nog veel te vers en ik wil zo graag boos zijn op hem, dat is veel makkelijker. Maar goed, ik doe het toch maar. Gevoel vs verstand is altijd zo'n dilemma!
Mijn verhaal staat trouwens ergens op pag 4 over dit dramah maar het was denk ik een beetje te lang...
Awh, klinkt heel erg kut.. Ik hoop dat je een leuke avond hebt ondanks wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:44 schreef thatday het volgende:
[..]
Mmm niet doorgegaan,
Ik woon momenteel nog thuis met mn pa en heb veel verhalen verteld en veel gehuild om die jongen. Ik vond het geen fijn idee dat hij hier na alles gewoon weer zou binnenstappen in t bijzijn van mn pa (ook schaamte naar mezelf toe, dat ik elke keer er klaar mee ben en dan weer toegeef om te praten).
Ik smste; ik kom wel naar je auto toe.
toen wilde hij niet meer komen omdat hij zich niet welkom voelt.. dikke ruzie aan de telefoon.
Oh damn it.. nja allemaal veel succes vannacht. dan is het ergste idd wel ff voorbij.
Ja, dat is al helemaal kutquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef thatday het volgende:
thanks..
baal er ook van dat een meisje wat al de hele tijd op hem aast nu haar kans ziet om er bovenop te duiken. damn you facebook.. niet meer kijken. niet meer kijken.
Ik kan het niet lezenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef thatday het volgende:
hij mij ook maar kan het wel lezen..
status: vrijgezel
dat vinden dan al zn vrienden (en zij) leuk.. ik weet dat het fucking facebook is en dat ik net 12 ben nu, maar doet wel pijn.
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dagquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:43 schreef thatday het volgende:
argh ja en als die dan iets erover neerzet letterlijk jezelf aanbieden..en die vriend die ze dan nog wil koppelen ook. vrouwelijke intuitie.. i knew it.
maar inderdaad laten we de laatste dag van 2011 genieten of zo
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zettenquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:45 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Niet je dag laten verpesten door dit, geniet idd van je dag
Bah, nu moet ik zelf dat advies eens opvolgen
Iddquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
Het is idd veel makkelijker om advies te geven dan je gevoel/stemming om te zetten
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzittenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:33 schreef ovoxo het volgende:
Ik zit eigenlijk in een dilemma.. Moet ik hem gelukkig nieuwjaar smsen o.i.d. of helemaal niks van me laten horen? Ik mis hem
Ja, je hebt gelijk. Al denk ik niet dat hij wat gaat sturen dus dan is het echt over. tering.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zelfde dilema hier, maar eigenlijk ben ik van mening dat hij wat van zich moet laten horen. Zo niet, dan moge de conclusie duidelijk zijn en zal vriendschap er ook niet inzitten
Oh, dat soort vragen zijn id heel erg kutquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:47 schreef Atemno het volgende:
Wat kan mijn ex debiele vragen stellen zeg. Zoals ik al eerder zei gaan we vanavond naar dezelfde gelegenheid met O&N.
Vraagt ze aan mij; hoe zie jij het voor je als we vanavond weer zoenen, en vooral wat er daarna gebeurt? Ik heb maar gezegd dat dat niet gebeurde, dus dat ik daar ook niet over nadenk. Natuurlijk is dat wel het liefste wat ik wil, maarja. Wat een kutvraag.
Ik heb echt precies hetzelfde. Mijn gevoel wil hem zo graag terug, weer al die mooie momenten samen beleven en weer in z'n armen liggen, maar m'n verstand zegt dat hij toch niet meer terug komt en ik maar over hem heen moet raken.quote:
Ik denk dat ze gevoel en verstand beter gescheiden kunnen houden, helaas..quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:00 schreef thatday het volgende:
gevoel vs verstand sucks. vraag me af of mannen daar ook zo'n moeite mee hebben
Ja, ze zeggen altijd dat je naar je hart moet luisteren ipv verstand. Bleeh, oneindige discussiequote:Op zaterdag 31 december 2011 14:05 schreef Atemno het volgende:
Oh mijn ex zegt ook nog steeds te twijfelen tussen gevoel en verstand. Mij lijkt het toch dat je altijd je gevoel moet volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |