Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven, foto's en nog allemaal cadeautjesquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Ehhhh.... Geen idee. Ik lulde maar wat.
Wat voor spullen dan?
hij woont in een ander land..quote:Op donderdag 29 december 2011 16:59 schreef Moonwalk het volgende:
Kan je de spullen niet gewoon terug geven? Ik zou het erger vinden om al die zooi te moeten bewaren
Z'n wat!?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Z'n lievelings t-shirt, ring, z'n oorbellen, knuffels die hij mij heeft gegeven en foto's..
Dank voor het reageren. Ik had je bericht een paar keer over gelezen en kan daar echt niet uithalen dat je die afspraak al had staan voordat je een relatie kreeg. wel moet ik eerlijk bekennen dat ik ondanks dat het nog steeds raar zal vinden omdat door onvoorziene omstandigheden, een nieuwe relatie dus, je met een andere vrouw op vakantie gaat. Maar dat ter zijdequote:Op donderdag 29 december 2011 13:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Die reis was al ruim en breed geplanned en besproken voordat ik de relatie kreeg. Bij het horen van de negatieve gevoelens daarbij heb ik maar meteen aangegeven er dan maar vanaf te zien, omwille van haar.
[..]
Dit inderdaad
En nee, het was geen probleem geweest als het met een vriend was geweest. Maargoed, ik snapte haar ook wel want andersom had ik het ook niet meteen leuk gevonden. Daarom heb ik haar wensen en gevoelens gerespecteerd en toentertijd aangegeven dat ik er vanaf zou zien omwille van haar.
[..]
Nee, m'n ex doet nu juist overdreven enthousiast blij terwijl ze dat tijdens de relatie absoluut niet was.
[..]
Bij ons was het dus iets anders.
Zodra die vriendin van mij erachter kwam dat zij het een issue vond, deed ze ook een stap terug. Ze vond het dus absoluut begrijpelijk dat 't dan niet meer met z'n 2en kon.
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:22 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Maar hoe komen zoveel mensen altijd zo snel weer aan een nieuwe relatie? In mijn omgeving valt me op dat echt 9 van de 10 mensen die een relatie achter de rug hebben, zelden langer dan een paar maanden vrijgezel zijn..
Je hebt dan ook mensen die eigenlijk nog nooit een relatie hebben gehad, en die zijn volgens mij ook altijd wel (*gelukkig) vrijgezel. Maar het lijkt wel alsof je, wanneer je eenmaal aan relaties begint, relaties nodig blijft hebben oid..
Ook in dit topic waar ik vorig jaar ook al een tijdje heb meegelezen, waren er ook altijd users die na een paar weken posten alweer kwamen melden ''iemand nieuws'' te zijn tegengekomen...
Ik ben toch echt niet lelijk ofzo, maar sinds mijn ex het 2 jaar geleden uitmaakte heb ik echt nog niets gehad wat ook maar in de buurt komt van een relatie. Ja wel een meid die heel graag wou, maar die was gewoon koste wat kost op zoek naar een vriend, omdat ze zelf geen sociaal leven had. Dat soort gevallen wil ik me niet over behoeden...
Hier in de omgeving ook, een relatie van een paar jaar die uitgaat. Meid is even 4/5 maandjes vrijgezel, heeft nu 2 maanden alweer een relatie. En dan denk je hoe doen ze het toch. Zo speciaal is ze nu ook weer niet...
Heb echt het idee dat ik super onbereikbaar mezelf opstel ofzo..
Weg zijn werkt meestal het beste idd, maar als ik dan weg ben, dan wil ik eigenlijk weer thuis zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 21:08 schreef El_Borracho het volgende:
Ben 2 dagen weggeweest en die zijn me goed bevallen, maar nu weer eenzaam voor de pc.
Hij is gewoon nederlandsquote:
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijvenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tussen mijn vorige relatie en deze relatie heeft ruim anderhalf jaar gezeten. Daar deze zo diep en waar ik zo oprecht nog steeds van houd, zal denk ik nog wel langer overheen gaan. Ben nog steeds kapot van verdriet, maar dat is meer onderhuids geworden. Wel vandaag een hele slechte dag en heb echt mijn uiterste best gedaan om het te verdringen... ben al wel bijna 3 weken onderweg dus nog 23 maanden te gaan?
Blijf nog steeds hopen dat hij uiteindelijk voor mij zal kiezen, maar dat er van onze beiden kanten iets moet veranderen, dat is mij nu al wel duidelijk, anders gaat het niet werken. Mijn inzet ben ik al mee begonnen, nu van zijn kant nog. Hij heeft momenteel geen zin in zware gesprekken en dat valt mij dan weer erg tegen. Waren die zware inhoudelijke gesprekken er maar geweest tijdens de relatie, dan was dit niet gebeurd. Dan denk ik dus, als hij al nooit zware gesprekken heeft gedaan, waarom zal hij dat in de toekomst dan wel willen? Of wil hij dat echt wel maar nu even niet? Kan ook nog. Hij wil even rust.
Wel ben ik nog steeds niet er aan toe om ook daadwerkelijk te gaan scheiden. Het idee en het denken eraan laat mij al meteen weer in een huilbui uitbarsten... ach.. this is not my day
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:44 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hopelijk komt 't goed, probeer positief te blijven
Probeer je gevoelens op te schrijven, eventueel in een mail verwerken. Dan heb je alles op een rijtje en dan kan je weer helder nadenken. Je kan het natuurlijk ook hier posten als je wil.. Maar wat is er dan precies gebeurd? Sterkte iigquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Het is vandaag nog erger dan gisteren. Kan de hele wereld wel bij elkaar gillen en zou iedereen in elkaar willen slaan en alles kapot gooien...
*ik voel me zo verdomd alleen/in de steek gelaten*
Hey Jiggy...wie probeer je te overtuigen met de eerste regel?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Ik heb precies hetzelfde nu. Ik weet niet hoe je eroverheen komt of hoe het weg slijt maar het is gewoon kut.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:18 schreef grrrbeer het volgende:
Mijn voornaamste probleem is dat ik me dus echt zorgen maak wat ik nu nog naar tevredenheid op kan scharrelen. Ik kan m'n ex soms dan mss wel achter het behang willen plakken, maar het was wel echt een topwijf en de eerste waar ik zulke dingen voor heb gevoeld.
Ik wil al een paar dagen relaxt wat filmpjes kijken, maar het komt er niet van omdat het ehhhh.... Ik weet niet. Om eerlijk te zijn is de glans er aardig af zonder haar.
Dus tsjah... Best een lastige positie dit.
Ben wel eens eerder gedumpt, maar dat boeide me geen hol. Dan is het makkelijk en roept het avontuur. Nu gaan mijn toekomstvisioenen op dat gebied niet verder dan een verveelde date met een suf mens dat simpelweg mijn ex niet is of ooit zal kunnen zijn.
Nou weet ik dat dat zou moeten slijten, maar dit is eigenlijk een vrij rationeel verhaal.
Je mag je ex echt wel missen hoor, het is niet iets ergs o.i.d. maar er komt vast wel iemand op je pad terecht waarmee je op vakantie kan gaan enzo. Uiteindelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef JiggyJ het volgende:
Mis mijn ex totaal niet, maar mijn zusje is vanmorgen weggegaan voor een paar dagen londen met haar vriend.
Dat wil ik ook![]()
Zelf ook groot feest met vrienden, wordt vast leuk, maar mis dat soort dingen toch wel hoor!
Misschien bedoeld Jiggy dat hij de intimiteit mist, maar niet per se met zijn ex?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Mint_Clansell het volgende:
In elke post roepen dat je 'je ex-vriendin niet mist, maarrrrr....' schept inderdaad nogal wat twijfel.
Van mijn part bler je het hier vol Jiggy; no problemo hoor!quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef JiggyJ het volgende:
Ik mis ''het'' maar niet haar...
Zoveel post ik hier de laatste tijd niet meer vind ik zelf hoor;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |